Heb ik niet, die meisjes waren bijzonder, ik niet. Ik ben slechts het werktuig van onze Here...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:53 schreef poepsie het volgende:
jij moet niet zo n hoge dunk hebben!
Sorry kneus maar dan heb jij zeker geen ervaring met een hele dag door het 'geilzellig' hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe je toch iets verkeerd hork.
Zeker welquote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar je weet wel wat klaarkomen is?.
Ja, een vrouw zijn heeft zo zijn voordelenquote:
* ernstig jaloers is.quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, een vrouw zijn heeft zo zijn voordelen
Dat ligt volgens mij ook wat makkelijker. Maar meer dan 6x neuken doet bij mij ook heel erg zeer.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:06 schreef Sandertje21 het volgende:
Vrouwen hebben het beter aan de reacties te zien.
In de meeste opzichten wel ja...quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:06 schreef Sandertje21 het volgende:
Vrouwen hebben het beter aan de reacties te zien.
Vaker als 2x gelijk achter elkaar lukt denk ik ook bijna niet hoor..quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:07 schreef Scorpie het volgende:
2x achter elkaar en 6 keer in 24 uur als record
is dat keivaginaal of keiclitoraal?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 02:14 schreef Carineke het volgende:
Hoi,
Vrouw, 21 jaar
Ik ben niet een van die vrouwen die het plezier hebben vele malen na elkaar klaar te komen....Helaas ....![]()
2 x max. en daarna is alles keigevoelig .... Amper 2 x maar wel ontzettend lekkuuuuurrrr![]()
Greetz
quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dat keivaginaal of keiclitoraal?
God, hork gauw op. Je lijkt wel een zwakbegaafde pleewijf zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:35 schreef poepsie het volgende:
we lachen je niet uit!!!heb juist medelijden met je! niet komen.. dat is kut!!!
Misschien omdat wij vrouwen geen maximum kennen?quote:
ah.. so your the man now..quote:Op zondag 27 februari 2005 18:38 schreef Carnman het volgende:
8x in 24 uur is me wel es gelukt.
Geloof me, meer wil je ook niet :p
(man)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |