Nee, die van de Leden natuurlijk, kansloze knor.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:25 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Gereformeerde StudentenVereniging
Nu nog voetballenquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:24 schreef Harry_Sack het volgende:
Kluivert heeft een gangstarapkapsel a la snoop dog / Xzibit
Jij weet niets van mij, jij met je mislukte afro-mat.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, die van de Leden natuurlijk, kansloze knor.
Ik kan, heel eerlijk gezegd, die programma's niet meer zijn. Op den duur kun je voor alles te afgestompt raken, zelfs voor de Shoah.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:29 schreef Harry_Sack het volgende:
tering, en natuurlijk is de Auschwitz serie nu op de Belg ook![]()
Wel als je weer zo'n irritante Pool hoort natuurlijk..quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik kan, heel eerlijk gezegd, die programma's niet meer zijn. Op den duur kun je voor alles te afgestompt raken, zelfs voor de Shoah.
Dat heet een gangstarapkapsel. Let je dan helemaal niet op?quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jij weet niets van mij, jij met je mislukte afro-mat.
Afgestompt is wellicht het woord niet. Maar getallen als zes miljoen zijn onbevattelijk; daarom ga je dan individuele gevallen bekijken. Maar na verloop van tijd krijgen die ook een iconische functie - het besef dat er nog zo veel meer waren - , en wordt het weer onbevattelijker.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wel als je weer zo'n irritante Pool hoort natuurlijk..![]()
![]()
Alle gekheid op een stokje, de lucht -en benzineinjecties van Mengele waren wel erg luguber of de vertelling van Joodse 'werknemers' die de gaskamer moesten bedienen en dan het geschreeuw hoorden van de mensen in de ruimte. Volgens mij kun je daar niet afgestompt van raken.
Wat een gefrustreerdheid bij de PvdA.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:37 schreef lucida het volgende:
Staaltje van het nieuwe PvdA electoraat?
Komt er een uitweg uit de ideologische leegte via een elan van sociaal revisionisme waarin invulling gegeven kan worden aan een nieuwe maatschappijvisie,... een visie waarin notabene latent gebleven koppelingen tussen rechten en plichten worden aangestipt,...
Verschijnt er een primaire reactie van iemand die slechts de klok lijkt te horen luiden.
Met jouw kop eronder is niets een gangstarkapsel. Mislukte arierquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat heet een gangstarapkapsel. Let je dan helemaal niet op?
Je hebt gelijk, mooi geschreven ook trouwens, heel poetisch.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Afgestompt is wellicht het woord niet. Maar getallen als zes miljoen zijn onbevattelijk; daarom ga je dan individuele gevallen bekijken. Maar na verloop van tijd krijgen die ook een iconische functie - het besef dat er nog zo veel meer waren - , en wordt het weer onbevattelijker.
Feitelijk is het leren van absurde geschiedenissen als Auschwitz net zo als met muziek; je kunt het tijdens een paar tellen begrijpen (of ''verstaan''), en hoewel je over het algemeen wel overziet wa er gebeurt, blijf je er toch buiten.
Zeg, hoe oud is die Alizee tegenwoordig?quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Met jouw kop eronder is niets een gangstarkapsel. Mislukte arier
Let nou eens op je cookies, dit account sluit altijd af met een "quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:37 schreef lucida het volgende:
Staaltje van het nieuwe PvdA electoraat?
Komt er een uitweg uit de ideologische leegte via een elan van sociaal revisionisme waarin invulling gegeven kan worden aan een nieuwe maatschappijvisie,... een visie waarin notabene latent gebleven koppelingen tussen rechten en plichten worden aangestipt,...
Verschijnt er een primaire reactie van iemand die slechts de klok lijkt te horen luiden.
Wat heb ik je gedaan?quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Met jouw kop eronder is niets een gangstarkapsel. Mislukte arier
Was je nou maar geen bomenknuffelaar he?quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:57 schreef du_ke het volgende:
Ik heb een huisgenote met een muzieksmaak die weinig onderdoet voor die gansta herrie.
Ik dacht dat je het een geuzennaam zou vinden. Ik ben het zelf ook.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:04 schreef George-Butters het volgende:
[..]
je hebt me kansloze knor genoemd.....
Je hebt ook wel gelijkquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het een geuzennaam zou vinden. Ik ben het zelf ook..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |