Lol.quote:Op maandag 14 februari 2005 16:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan zijn ze zo blind als een paard, want je post echt als een wijf.
omdat het geen miesje is... Maar wel zo doet...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:59 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom pesten jullie dat miesje ?
Sowieso, verkapt topic.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:30 schreef Jeff89 het volgende:
Verkapt tettentopic..
inderdaad, een meisje... is een meisje.. en een jongen.. is een jongen... dus dit is een jongen....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:56 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
omdat het geen miesje is... Maar wel zo doet...
lekkerquote:Op zaterdag 19 februari 2005 09:10 schreef Muck het volgende:
dat ik tegenwoordig lange blonde krullen heb, maakt al een heel verschil.
en die cup F wil ook nog weleens duidelijk maken tot welk gslacht ik behoor...
dubbelquote:Op zaterdag 19 februari 2005 09:10 schreef Muck het volgende:
volges mij ben je een shemale.. alleen mannen zouden pronken met een cup-size (helemaal met zo eenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 09:10 schreef Muck het volgende:
Cavia's stinken.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:53 schreef Biancavia het volgende:
Zet een cavia in je usericon.
Een cup F kan ook een hoop overtollig vet betekenenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 09:10 schreef Muck het volgende:
70Fquote:Op zaterdag 19 februari 2005 09:10 schreef Muck het volgende:
Als cup F geen tieten zijn, weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 20 februari 2005 04:18 schreef PLAE@ het volgende:
Als je geen enkele van de volgende aspecten in huis hebt kan je je maar beter tot kerel om laten bouwen volgens mij:
lang haar,
tieten,
kont,
vrouwelijke garderobe
Dat zijn geen tieten, dat zijn bowlingballen...quote:Op zondag 20 februari 2005 04:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als cup F geen tieten zijn, weet ik het ook niet meer
Nee dat noem je uiersquote:Op zondag 20 februari 2005 04:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als cup F geen tieten zijn, weet ik het ook niet meer
Mijn borsten hebben geen enkele bevestiging nodig om te zijn wat ze zijn: perfectquote:Op zondag 20 februari 2005 04:29 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nee dat noem je uiers![]()
Of ze moeten erg mooi zijn dan noem ik het borsten. Maar mail gerust even naar geestelijkgestoord@hotmail.com . Dan kan ik mijn bescheiden oordeel vellen.
Mwoah, ze zijn niet slecht, maar perfect...quote:Op zondag 20 februari 2005 04:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Mijn borsten hebben geen enkele bevestiging nodig om te zijn wat ze zijn: perfect
Je had die van haar toch al beoordeeld als zijnde uiers?quote:Op zondag 20 februari 2005 04:31 schreef PLAE@ het volgende:
Ow ik dacht dat we het hier over die van Muck hadden.
Of noemen zien mensen jou ook voor jongen aan?
Je hebt ze nog nooit mogen aanschouwenquote:Op zondag 20 februari 2005 04:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mwoah, ze zijn niet slecht, maar perfect...
D'r is een bepaald iemand die je foto's loopt te patsen..quote:Op zondag 20 februari 2005 04:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je hebt ze nog nooit mogen aanschouwen
ik was in de veronderstelling dat je eerst het topic had gelezen alvorens je postte, mijn excuses voor mijn overschattingquote:
Zijn ze net zo mooi als d'r ogen?quote:Op zondag 20 februari 2005 04:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
D'r is een bepaald iemand die je foto's loopt te patsen..
mail ze eens door naar mereljones@hotmail.com danquote:Op zondag 20 februari 2005 04:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
D'r is een bepaald iemand die je foto's loopt te patsen..
Zoek even op rond op Fok! het bestemde pats-topicquote:Op zondag 20 februari 2005 04:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
mail ze eens door naar mereljones@hotmail.com dan
Oh, die nou die zijn met toestemming geplaatst en daar is niets op te zienquote:Op zondag 20 februari 2005 04:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zoek even op rond op Fok! het bestemde pats-topic
Verder zijn ze vrij onschuldig hoor
Dacht je dat ik het over een blote tiet had?quote:Op zondag 20 februari 2005 04:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh, die nou die zijn met toestemming geplaatst en daar is niets op te zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |