Uhhuh.quote:
ach, maak je niet drukquote:Op maandag 14 februari 2005 19:32 schreef Muck het volgende:
[afbeelding]
daar dan. beetje oude foto, want tegenwoordig heb ik een bos krullen, maar het is beter dan niks.
Biertje?quote:Op maandag 14 februari 2005 21:54 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik zie er overigens ook uit als een meisje
Ze zegt dat ze een meisje is en geen wijf, dus zou je moeten vragen:quote:Op maandag 14 februari 2005 16:43 schreef Escape2Dawn het volgende:
Ben jij een lekker wijf?
Bierquote:Op maandag 14 februari 2005 22:05 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Biertje?![]()
En de TS moet natuurlijk gewoon niet zo de bink uithangen. Beetje topic openen voor zoiets. Volgende keer iets minder belangrijks melden.![]()
Je lijkt een beetje op een ouwe maat van me.quote:Op maandag 14 februari 2005 19:32 schreef Muck het volgende:
[afbeelding]
daar dan. beetje oude foto, want tegenwoordig heb ik een bos krullen, maar het is beter dan niks.
Prettig hequote:Op maandag 14 februari 2005 22:36 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Meisjes die eruit zien als een meisje en van bier houden.![]()
post ze even .. heb de leedvermaak modus te pakkenquote:Op maandag 14 februari 2005 22:51 schreef Happytammie het volgende:
Leuk voor je dat je een meisje bent!!
![]()
Alleen nie zo slim om zo´n domme topic te plaatsen ach jah mensen leren van hun fouten!!
Ik heb ook wel is domme topics geplaatst hahaha!!
![]()
Die zal ook niet veel verdienenquote:Op maandag 14 februari 2005 23:11 schreef RedDevil085 het volgende:
Give me a H, give me an O, give me an E, give me a R..
What does that say?
HOERRRRRRRRRRRRRR.....
ervaring? dat jij als (lelijke) hoer weinig verdient?quote:Op maandag 14 februari 2005 23:18 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Die zal ook niet veel verdienen
Ik ben geen hoerquote:Op maandag 14 februari 2005 23:22 schreef matjas het volgende:
[..]
ervaring? dat jij als (lelijke) hoer weinig verdient?
Voor biseksuele mensen zou hij/zij wel een uitkomst zijn. Als meneer of mevrouw de Bie dan zin heeft in een kerel of een dame, altijd prijs.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:24 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik ben geen hoerDankje
Maar ik kan me niet voorstellen dat er mensen naar haar/ hem toegaan
Maar dat is mijn mening.
Laat ik nou net toevallig bi zijnquote:Op maandag 14 februari 2005 23:31 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Voor biseksuele mensen zou hij/zij wel een uitkomst zijn. Als meneer of mevrouw de Bie dan zin heeft in een kerel of een dame, altijd prijs.![]()
auquote:Op maandag 14 februari 2005 20:16 schreef DraYtje het volgende:
[..]
ach, maak je niet druk
niemand zal toch merken dat je een meisje bent, gezien die foto [afbeelding][afbeelding]
Ik herken hetquote:Op maandag 14 februari 2005 16:20 schreef Muck het volgende:
Regelmatig krijg ik antwoorden waarin over "hij", "hem" en zelfs "jongetje" wordt gesproken
quote:
eh je heb me avatar gejatquote:Op maandag 14 februari 2005 16:37 schreef nossio het volgende:
[..]
er zijn er meerdere!
Een amazing discovery mike!
ik zou het niet denken...eerder jij de mijnequote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:51 schreef Robar het volgende:
[..]
eh je heb me avatar gejatMeissie
Zeur nou niet zo, das nergens goed voor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |