hehe zo simpelquote:Op maandag 14 februari 2005 16:27 schreef DaFan het volgende:
Zeur niet kerel.
Lieg niet, je bent een manquote:Op maandag 14 februari 2005 16:30 schreef MUUS het volgende:
Er zijn zat users die na drie jaar nog steeds denken dat ik een vent ben.
Lekker belangrijk.
Dan zijn ze zo blind als een paard, want je post echt als een wijf.quote:Op maandag 14 februari 2005 16:30 schreef MUUS het volgende:
Lekker belangrijk.
Je verwácht het niet hequote:Op maandag 14 februari 2005 16:37 schreef nossio het volgende:
[..]
er zijn er meerdere!
Een amazing discovery mike!
neuh, jij bent best vrouwelijkquote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
neuh, jij bent best vrouwelijk
met die pruik en neptieten![]()
Wacht even. Huh Jij?quote:Op maandag 14 februari 2005 16:30 schreef MUUS het volgende:
Lekker belangrijk.
Jij ook, maar bij jou snappen de meeste mensen wel dat je een (soort van) vent ben... Hoe verklaar je dat schat?quote:Op maandag 14 februari 2005 16:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan zijn ze zo blind als een paard, want je post echt als een wijf.
Schat, ik zal je nooit vragen mij te vingeren/beffenquote:Op maandag 14 februari 2005 18:41 schreef patty het volgende:
Wees blij. Het is echt geen pretje als ze weten dat je een meisje bent hoor. Bij mij wordt er om het kwartier gevraagd of ik wil neauqen, pijpen, beffen of vingeren.
Ook niet met valentijn?quote:Op maandag 14 februari 2005 19:03 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Schat, ik zal je nooit vragen mij te vingeren/beffen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |