hehe zo simpelquote:Op maandag 14 februari 2005 16:27 schreef DaFan het volgende:
Zeur niet kerel.
Lieg niet, je bent een manquote:Op maandag 14 februari 2005 16:30 schreef MUUS het volgende:
Er zijn zat users die na drie jaar nog steeds denken dat ik een vent ben.
Lekker belangrijk.
Dan zijn ze zo blind als een paard, want je post echt als een wijf.quote:Op maandag 14 februari 2005 16:30 schreef MUUS het volgende:
Lekker belangrijk.
Je verwácht het niet hequote:Op maandag 14 februari 2005 16:37 schreef nossio het volgende:
[..]
er zijn er meerdere!
Een amazing discovery mike!
neuh, jij bent best vrouwelijkquote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
neuh, jij bent best vrouwelijk
met die pruik en neptieten![]()
Wacht even. Huh Jij?quote:Op maandag 14 februari 2005 16:30 schreef MUUS het volgende:
Lekker belangrijk.
Jij ook, maar bij jou snappen de meeste mensen wel dat je een (soort van) vent ben... Hoe verklaar je dat schat?quote:Op maandag 14 februari 2005 16:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan zijn ze zo blind als een paard, want je post echt als een wijf.
Schat, ik zal je nooit vragen mij te vingeren/beffenquote:Op maandag 14 februari 2005 18:41 schreef patty het volgende:
Wees blij. Het is echt geen pretje als ze weten dat je een meisje bent hoor. Bij mij wordt er om het kwartier gevraagd of ik wil neauqen, pijpen, beffen of vingeren.
Ook niet met valentijn?quote:Op maandag 14 februari 2005 19:03 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Schat, ik zal je nooit vragen mij te vingeren/beffen![]()
Uhhuh.quote:
ach, maak je niet drukquote:Op maandag 14 februari 2005 19:32 schreef Muck het volgende:
[afbeelding]
daar dan. beetje oude foto, want tegenwoordig heb ik een bos krullen, maar het is beter dan niks.
Biertje?quote:Op maandag 14 februari 2005 21:54 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik zie er overigens ook uit als een meisje
Ze zegt dat ze een meisje is en geen wijf, dus zou je moeten vragen:quote:Op maandag 14 februari 2005 16:43 schreef Escape2Dawn het volgende:
Ben jij een lekker wijf?
Bierquote:Op maandag 14 februari 2005 22:05 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Biertje?![]()
En de TS moet natuurlijk gewoon niet zo de bink uithangen. Beetje topic openen voor zoiets. Volgende keer iets minder belangrijks melden.![]()
Je lijkt een beetje op een ouwe maat van me.quote:Op maandag 14 februari 2005 19:32 schreef Muck het volgende:
[afbeelding]
daar dan. beetje oude foto, want tegenwoordig heb ik een bos krullen, maar het is beter dan niks.
Prettig hequote:Op maandag 14 februari 2005 22:36 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Meisjes die eruit zien als een meisje en van bier houden.![]()
post ze even .. heb de leedvermaak modus te pakkenquote:Op maandag 14 februari 2005 22:51 schreef Happytammie het volgende:
Leuk voor je dat je een meisje bent!!
![]()
Alleen nie zo slim om zo´n domme topic te plaatsen ach jah mensen leren van hun fouten!!
Ik heb ook wel is domme topics geplaatst hahaha!!
![]()
Die zal ook niet veel verdienenquote:Op maandag 14 februari 2005 23:11 schreef RedDevil085 het volgende:
Give me a H, give me an O, give me an E, give me a R..
What does that say?
HOERRRRRRRRRRRRRR.....
ervaring? dat jij als (lelijke) hoer weinig verdient?quote:Op maandag 14 februari 2005 23:18 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Die zal ook niet veel verdienen
Ik ben geen hoerquote:Op maandag 14 februari 2005 23:22 schreef matjas het volgende:
[..]
ervaring? dat jij als (lelijke) hoer weinig verdient?
Voor biseksuele mensen zou hij/zij wel een uitkomst zijn. Als meneer of mevrouw de Bie dan zin heeft in een kerel of een dame, altijd prijs.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:24 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik ben geen hoerDankje
Maar ik kan me niet voorstellen dat er mensen naar haar/ hem toegaan
Maar dat is mijn mening.
Laat ik nou net toevallig bi zijnquote:Op maandag 14 februari 2005 23:31 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Voor biseksuele mensen zou hij/zij wel een uitkomst zijn. Als meneer of mevrouw de Bie dan zin heeft in een kerel of een dame, altijd prijs.![]()
auquote:Op maandag 14 februari 2005 20:16 schreef DraYtje het volgende:
[..]
ach, maak je niet druk
niemand zal toch merken dat je een meisje bent, gezien die foto [afbeelding][afbeelding]
Ik herken hetquote:Op maandag 14 februari 2005 16:20 schreef Muck het volgende:
Regelmatig krijg ik antwoorden waarin over "hij", "hem" en zelfs "jongetje" wordt gesproken
quote:
eh je heb me avatar gejatquote:Op maandag 14 februari 2005 16:37 schreef nossio het volgende:
[..]
er zijn er meerdere!
Een amazing discovery mike!
ik zou het niet denken...eerder jij de mijnequote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:51 schreef Robar het volgende:
[..]
eh je heb me avatar gejatMeissie
Zeur nou niet zo, das nergens goed voor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |