TESTING 1..2..quote:
Foutquote:
quote:
quote:
Als je halve dagen gaat werken moet je er inderdaad meer geld voor krijgen. Je hebt dan immers ook veel meer tijd om geld op te makenquote:Op maandag 14 februari 2005 16:48 schreef Bowiefan het volgende:
kleine hint: ik zou nooit voor het zelfde geld halve dagen gaan werkenmoet er minstens de ½ bij....
en als we dat dan delen door 2.... dan hebben we een ½ dag..........quote:Ooit schreef Ouwekous het volgende:
En bij tijdsdruk gaat er inderdaad maar 24 uur in een dag. Maar dan heb je altijd de nacht nog
....
Ahhhh, nu snap ik hoe jij aan deze smiley kwam een paar topics geleden: P-quote:Op maandag 14 februari 2005 16:24 schreef Bowiefan het volgende:
als ik er 1 zoek kijk ik tegenwoordig altijd in dit topic
dat was ik niet.....quote:Op maandag 14 februari 2005 17:49 schreef Rewimo het volgende:
Ahhhh, nu snap ik hoe jij aan deze smiley kwam een paar topics geleden: P-
smiley voor een negatieve zwangerschapstest![]()
Ik haal jullie altijd door elkaarquote:Op maandag 14 februari 2005 17:57 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
dat was ik niet.....
is het nou zo moeilijk om de 2 leden van het OM-dreamteam uit elkaar te houden![]()
quote:en eeeh die smiley is
Ik wordt ook 's middags steeds erg ongeduldig.......quote:Op maandag 14 februari 2005 18:10 schreef Borelius het volgende:
Fok was dus echt weer uit de lucht? Ik dacht dat het mijn jeugdige ongeduld was...![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 14 februari 2005 16:18 schreef Shark.Bait het volgende:
@ Rewimo en Dr_Flash:
Ik heb geen vriendin die ik kan missen.
Mag ze nietquote:Op maandag 14 februari 2005 18:48 schreef Xilantof het volgende:
Zucht, wat een dag was dit zeg![]()
of ís dit moet ik zeggen....
en Dr_Flash: heb je d'r niet eens een biertje gegeven?
Tijd voor les driequote:
owh...quote:
ABN is moeilijk, nietquote:
Ik denk dat dat pas gebeurt als er topics van desbetreffende users vern**kt worden...quote:Op maandag 14 februari 2005 20:58 schreef Bowiefan het volgende:
noproblemo
zie alleen wel dat er een knoeperd van een gesoepte plaat in staat... misschien toch eens zien dat we ze bij de centrale moderatie zo gek kunnen krijgen dat er wel wat aan gedaan mag worden
Fijne vakantie Pea !quote:Op maandag 14 februari 2005 21:23 schreef pea4fun het volgende:
Zo mensen, ik kom even zeggen dat ik vannacht heel vroeg mijn bed uit moet om op vakantie te gaan![]()
Dan zien jullie me een week niet
Maar ik hoop terug te komen met mooie foto's
quote:Op maandag 14 februari 2005 21:23 schreef pea4fun het volgende:
Zo mensen, ik kom even zeggen dat ik vannacht heel vroeg mijn bed uit moet om op vakantie te gaan![]()
Dan zien jullie me een week niet
Maar ik hoop terug te komen met mooie foto's
Ook niet als we heeeeel goed kijkenquote:
Egyptequote:
Een truiquote:Op maandag 14 februari 2005 21:38 schreef pea4fun het volgende:
Dank je, heb net ff gecheckt, het wordt daar van de week lekker warm, dus die "tan" gaat wel lukken denk ik. En als ik het koud krijg koop ik gewoon een trui
jij natuurlijk 14.gifquote:Op maandag 14 februari 2005 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
wie registreert Boweafan ff als kl00n?
ik nietquote:Op maandag 14 februari 2005 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
wie registreert Boweafan ff als kl00n?
Van Dr. naar Drs.quote:Op maandag 14 februari 2005 22:14 schreef drs_flash het volgende:
[..]
ik niet
het nut van kl00nen ontgaat mij volledig.
Whahahahahahahahahaquote:
Dat was wel mijn plan...ow ik heb er zo'n zin in...ben helemaal opgewondenquote:Op maandag 14 februari 2005 22:26 schreef Rewimo het volgende:
Heel veel plezier Pea, en maak mooie kamelenfoto's!
quote:
Dan heb ik 30000 postsquote:
Volgende week de 40.000equote:Op maandag 14 februari 2005 23:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan heb ik 30000 posts
Met deze post dus eigenlijk...
dat is welletjes voor vanavond
Heb zo'n vermoeden dat haar pc vannacht nog eventjes aangaat voor vertrekquote:Op maandag 14 februari 2005 23:13 schreef stil het volgende:
Pea, vast te laat, maar prettige vakantie![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 23:19 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden dat haar pc vannacht nog eventjes aangaat voor vertrek
Veel plezier pea
quote:Op maandag 14 februari 2005 23:25 schreef Bowiefan het volgende:
ach kijk, daar is de nachtploeg
healeauuwww dames
leuke foto briggy (beeetje weinig brood![]()
)
quote:Op maandag 14 februari 2005 23:31 schreef Briggy het volgende:
het is een verkruimelde vetbol
Nee hoor, je bent precies op tijdquote:
Hihi, die komen niet...quote:Op maandag 14 februari 2005 23:34 schreef Bowiefan het volgende:
2 quarterpounders, happymeal ....
ze zei meneer tegen mij
maaar eeeh waar blijven die brood feauteauz dan ?![]()
Nou zeker, had al eerdere pogingen gewaagd vanmorgen en vanmiddag.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:43 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent precies op tijdForum begint net weer een beetje naar behoren te functioneren.
Ik ben goed bezig geweest zondagquote:Op maandag 14 februari 2005 22:16 schreef Shark.Bait het volgende:
Fok!Postings - De Dagcijfers #8
Kijk eens aan wie er in de top staan: Fles, Bowiefan, PdeHoog.. tssss... stelletje spemmerts
gezien de schrijfwijze van je naam lijk je mij meer iemand voorquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:24 schreef QyRoZ het volgende:
Mits bier.
Gezien je reactie lijk jij mij een KUTNEWBIE.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:34 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
gezien de schrijfwijze van je naam lijk je mij meer iemand voor
[afbeelding]
Niet zo schelden hequote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Gezien je reactie lijk jij mij een KUTNEWBIE.
Hoi Briggyquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Gezien je reactie lijk jij mij een KUTNEWBIE.
Nee hoorquote:
nu alquote:
geeft niet, volledig mijn schuld, ik ben vergeten FOT in de topique titel te plakken toen ik hem vanmiddag aanmaakte.quote:
Ik heb het niveau goed aangegeven. Doodverwensingen zijn okay.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:49 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
lijkt me wel gezellig die slowchats in ONZ![]()
Kun je ze daarna ff door hiernaartoe sturenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:51 schreef beertje_ het volgende:
... en mijn huishoudelijke taken door kaboutertjes overnemen ....
kunnen ze onderweg wel ff bij mij stoppenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:55 schreef PdeHoog het volgende:
Kun je ze daarna ff door hiernaartoe sturenZou ik best kunnen waarderen
Huismoederquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:59 schreef beertje_ het volgende:
Als dat eens zou kunnen
Ik ben ook geen huisvrouw he maar huismoeder
Zouden kaboutertjes uit het voormalig Oostblok niet veel goedkoperzijn en eerder tevreden met wat er zich in de kast van Bowiefan bevindtquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:58 schreef PdeHoog het volgende:
Whehehehehe. Mooi...kunnen ze bij jou de kast leegeten en dan vol nieuwe energie hier aan de slag
Zullen ze nodig hebben![]()
Oooooooooooooooooooooooooooooooooh.....zeg dat danquote:
Staat SDM niet garant voor rampenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga maar weer proberen te slapen. Het zal ongetwijfeld een grote ramp worden morgen op kantoor![]()
![]()
Heb je dat programma zondags weleens gezien op rtl4 om 21.00 uurquote:
* Bowiefan gids opvraagtquote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:18 schreef beertje_ het volgende:
Heb je dat programma zondags weleens gezien op rtl4 om 21.00 uur
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:18 schreef beertje_ het volgende:
PdeHoog je hebt mazzel dat je nu weg bent![]()
Geen idee...sinds ik het op de opleiding heb gekregen heb ik het nog nooit gebruikt zoals het hoortquote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:11 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Staat SDM niet garant voor rampen
Dan moet ik de prestatie van gurlie evenaren: 6000 per dag ofzo.... nee, sinds ik uit de General Chat - slowchat ben is mijn dagelijkse gemiddelde van 100 per dag naar 10 per dag gedaald. Niks mis mee.quote:
Ik ben geen Fles.... of Stuart....quote:Op maandag 14 februari 2005 23:13 schreef Bowiefan het volgende:
tssss en dan nog niet eens in de daglijst staan
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Een 200mm f/2.8 lens heeft bijvoorbeeld dus totaal geen zin. Ik kan het beter uitgeven aan iets nuttigers op fotografisch gebied.
Het zou de eerste keer zijn dat iemand een methodiek gebruikt zoals ie bedoeld isquote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee...sinds ik het op de opleiding heb gekregen heb ik het nog nooit gebruikt zoals het hoort
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:22 schreef Ouwesok het volgende:
[..]eindelijk iemand die het zelf doorheeft
Succes hequote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:28 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het zou de eerste keer zijn dat iemand een methodiek gebruikt zoals ie bedoeld is
Files en parkeerproblemen zijn weer overwonnen....aan de arbeid dus
Ik dacht dat niemand het zou zeggenquote:
Ik zal mijn wenslijst aanpassen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:22 schreef Ouwesok het volgende:eindelijk iemand die het zelf doorheeft
Weet jij waar jij het meeste mee schiet, en welke diafragma's?quote:
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Weet jij waar jij het meeste mee schiet, en welke diafragma's?
Môgguh flesquote:
Doe het smaeckelijck.....quote:
Moej'nie zoveul zoep'nquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:43 schreef Bowiefan het volgende:
* Bowiefan] meld ook weer wakker [afbeelding
en heb een zere keel.... leuk zo'n weekend, gisteren ook al redelijk brak...
Jij en de helft van Nederland denk ikquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:43 schreef Bowiefan het volgende:
* Bowiefan] meld ook weer wakker [afbeelding
en heb een zere keel.... leuk zo'n weekend, gisteren ook al redelijk brak...
ze moeten ook altijd mij hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
Jij en de helft van Nederland denk ik
Bewijst wel weer dat je nooit buiten de deur komt...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee zie ik trouwens dat het weekend voor de deur staat?
Zie je dat nu pasquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee zie ik trouwens dat het weekend voor de deur staat?
Vrij gammele redenering hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bewijst wel weer dat je nooit buiten de deur komt...
Jij zit met je computer buiten in de kou voor je voordeurquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrij gammele redenering hoorMisschien kijk ik wel van buiten naar binnen tegen de deur aan en "Hee! Een weekend! Voor mijn deur!"
Maar dan zie je de stok achter die deur weer níetquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrij gammele redenering hoorMisschien kijk ik wel van buiten naar binnen tegen de deur aan en "Hee! Een weekend! Voor mijn deur!"
Komkom, niet overdrijven, zo groot is een weekend nou ook weer nietquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:37 schreef Rewimo het volgende:
als je zo'n levensgroot weekend niet op je mat ziet staan
Ik wil alleen een MutZhoudend weekendquote:
Ik wilde ooit best wel een dertiende maandquote:
quote:De Nederlandse fotografie wordt vanaf dit jaar het uitgangspunt van het FotoFestival Naarden (FFN). Van 14 mei tot en met 12 juni brengt het festival onder de noemer Made in Holland een programma dat aan deze nieuwe koers invulling zal geven: een aantal exposities die terugblikken in het verleden en gelijkertijd lijnen naar het heden trekken, een tentoonstelling met verrassende portretten die Govert de Roos maakte van bekende Nederlanders, en een groot aantal groeps- en solo-exposities waarmee het festival de Nederlandse fotografie de temperatuur neemt.
De Grote Kerk in Naarden wordt geheel ingericht als roadmovie.nl. De tentoonstelling biedt een beeld van Nederland in 60 jaar fotografie. Aan de hand van 25 reportages van prominente Nederlandse fotografen wordt een kleurrijk beeld geschetst van de enorme veranderingen die land en inwoners in de periode 1945-2005 hebben doorgemaakt. Onder meer met werk van Ad Windig, Cas Oorthuys, Frits Rotgans, OttoSnoek, Nico Jesse en Lucebert.
Nou....net....quote:
LEUKquote:Op dinsdag 15 februari 2005 21:52 schreef Borelius het volgende:
Naarden, foto-festival, ik ga dit jaar zeker een keertje kijken....
Dat dacht ik ook.. door te kijken naar het werk van anderen kan je zelf altijd wel iets opsteken. al is het dat je leert hoe het niet moetquote:Op dinsdag 15 februari 2005 21:52 schreef Borelius het volgende:
Naarden, foto-festival, ik ga dit jaar zeker een keertje kijken....
Dat staat in het berichtquote:
van jou ook al?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 21:55 schreef Oceanonix het volgende:
Goedenavond allen
nog twee dagen en dan begint een drie daags weekend
Klein stukje teruglezen, zie het bericht van Shark.Bait:quote:
Oeps zal toch een cursusje leren lezen nemenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:06 schreef Borelius het volgende:
[..]
Klein stukje teruglezen, zie het bericht van Shark.Bait:
Van 14 mei tot en met 12 juni ....
iemand geintereseerd in een sigma 55-200 voor nikonquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:06 schreef Oceanonix het volgende:
Wat dom van ze! Had ze een hoop problemen gescheelt als ze je geblokkeerd hadden![]()
Moet je ervoor hebben?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:11 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
iemand geintereseerd in een sigma 55-200 voor nikon![]()
Is dat het nieuwste Pernod-eufemismequote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Rustgevend anijstheetje iemand?
Kan ik wel gebruiken ja... kind is ziek en dat terwijl hij mijlenver weg zitquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik heb mn hormoontjes weer een beetje onder controleRustgevend anijstheetje iemand?
Pastis, Sambuca, Ouzo, Raki, ya name it, we sell itquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:59 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Is dat het nieuwste Pernod-eufemisme
Ja, lekker is dat.... over drie dagen begint mijn tweedaags weekendquote:Op dinsdag 15 februari 2005 21:55 schreef Oceanonix het volgende:
...
nog twee dagen en dan begint een drie daags weekend
Dat is niet leukquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kan ik wel gebruiken ja... kind is ziek en dat terwijl hij mijlenver weg zit
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:17 schreef CompuMess het volgende:
of in FOK! termen: nog 48,5 x down en dan kunnen we weer een half uurtje posten...![]()
Maar weer drs. voor de verandering?quote:
beertje ook weer voor middernachtquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:20 schreef beertje_ het volgende:
Trusten Flash en Compumess
en anijsthee is vies
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:32 schreef beertje_ het volgende:
ik ben vannacht laat betrapt en moest op bed![]()
Flaskquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:20 schreef beertje_ het volgende:
Trusten Flash en Compumess
en anijsthee is vies
D'r staat Flashquote:
met wiequote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:32 schreef beertje_ het volgende:
ik ben vannacht laat betrapt en moest op bed dus niet meer teveel koffie![]()
Leert ie het nou nooitquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:41 schreef beertje_ het volgende:
Mijn wederhelft was het niet met me eens dat het normaal was dat je om 3.15 nog niet op bed ligt
Probeer dat maar eens aan een nietFOK!ker uit te leggenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Leert ie het nou nooit![]()
Het is vrij normaal om om 3.15 nog te posten
Al was het alleen maar omdat het forum dan zo lekker doormarcheert
Regel een accountje voor hem, dan snapt ie het binnen afzienbare tijd welquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:04 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens aan een nietFOK!ker uit te leggen![]()
Ben jij wel helemaal lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:05 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Regel een accountje voor hem, dan snapt ie het binnen afzienbare tijd welen dan roep je weer andere problemen op
Als je een filterdraad hebt kun je elke voorzetlens van elk merk of type er voorop schroeven ;Y . Je camera weet niet eens dat het ding erop staat, wordt alleen wat bijziend, maar dat was uiteindelijk de bedoelingquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:07 schreef beertje_ het volgende:
Trouwens ik heb een vraag: misschien een hele stomme maar als ik het niet vraag zal ik het nooit te weten komen
Voor mijn Fuji S5000 is een tele en een groothoeklens te verkrijgen, is het mogelijk er een macrolens voor te gooien van een ander merk of zal dat gewoonweg niet werken?
Volgens mij kun je er wel een close up voorzetlens voor zetten.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:10 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker![]()
Dat probleem hebben we al eens met IRC gehad, je denkt toch echt niet dat m'n pc weer afgestaan wordt en dan ook nog eens voor Fok.
What's next? M'n camera omdat hij dan ook leert hoe dat ding werkt...
Niks ervan
Dus het kanquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:13 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als je een filterdraad hebt kun je elke voorzetlens van elk merk of type er voorop schroeven ;Y . Je camera weet niet eens dat het ding erop staat, wordt alleen wat bijziend, maar dat was uiteindelijk de bedoeling
Heb jij ook nog steeds de S5000?quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:15 schreef stil het volgende:
[..]
Volgens mij kun je er wel een clos-uplens voor zetten.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:17 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Heb jij ook nog steeds de S5000?
quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:15 schreef stil het volgende:
[..]
Volgens mij kun je er wel een clos-uplens voor zetten.
Begin met een +2 voorzetlens en ga daar eens lekker mee spelevaren. Zodra je die +2 in de vingers hebt, kun je er eens een +4 aan toevoegen enz. enzquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:16 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Dus het kan![]()
Technisch weet ik er dus helemaal niks van.
Heb je nog wat meer advies?
Dankje, maar s5000 blijft ook wel voor de kinderenquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:23 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Gefeli![]()
ik dacht al dat je een andere had
Moet dan wel passen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:24 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Begin met een +2 voorzetlens en ga daar eens lekker mee spelevaren. Zodra je die +2 in de vingers hebt, kun je er eens een +4 aan toevoegen enz. enz
Voorzetlenzen zijn te combineren en het leuke is dat mocht je ooit een DSLR aanschaffen, dan kun je je voorzetlenzen gewoon blijven gebruiken. Investerinkje voor jaren
Als hier ooit een andere camera komt gaat deze ook niet weg, handig voor erbij of nog voor gebruik voor risicovolle dagenquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:25 schreef stil het volgende:
[..]
Dankje, maar s5000 blijft ook wel voor de kinderen![]()
Zijn hele handige adapterringetjes voor. Advies is dan ook om ø58mm te nemen, past vrijwel overal op.quote:
Goedenavondquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:29 schreef Briggy het volgende:
Welke maat is die S5000, anders kan je mijn voorzetlens wel lenen.
uuuuh, een goedenavond trouwens allemaal
Als ie voor close-up is is het een voorzetlens. Een filter is gewoon een vlak stuk glas met een kleurtje of een structuurtje, en dus niet geschikt voor close-uplens. Omdat een voorzetlens echter het model van een filter heeft, is de verwarring snel gemaakt.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:29 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Als hier ooit een andere camera komt gaat deze ook niet weg, handig voor erbij of nog voor gebruik voor risicovolle dagen
Ouwesok: bedoel je nou waar stil het over had dat close-up filter of echt een macrolens(k'weet het ook niet goed te zeggen volgens mij)
Objectief bedoelde ik dusdat gaat dus waarschijnlijk niet werken op mijn camera?quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:33 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Macro-objectieven zijn het exclusieve domein van de SLR'ren, die doen het allemaal zelfstandig
Maar de voorzeltenzen zijn niet zo heel duur.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:37 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Objectief bedoelde ik dusdat gaat dus waarschijnlijk niet werken op mijn camera?
Close-up voorzetlens daarintegen had ik nog nooit van gehoord, zal daar dus naar uit moeten wijken.
ooit weet ik alles...bijna dan![]()
Wat liefquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:38 schreef Briggy het volgende:
Ik heb gewoon ff met google gezocht (te lui om mijn bed uit te gaan)
hij past op 52-67mm, ik heb er heel wat insektjes mee gefotografeerd.
Googelen in bed.......quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:38 schreef Briggy het volgende:
Ik heb gewoon ff met google gezocht (te lui om mijn bed uit te gaan)
Voorzetlenzen haal ik meestal op fotograficabeurzen. Daar betaal ik voor een gewone voorzetlens hooguit een eur of 3. Voorzetachromaten zijn meestal met een eur of 5 a 10 wel afgerekend.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:43 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Maar helaas woon je een heel eind uit de buurt en ben altijd bang andermans spullen te verstieren, ik ga morgen wel even kijken bij de fotoboer en volgens Ouwesok had ik m'n polarisatiefilter ook errug goedkoop kunnen bemachtigen
Khad um al verkleind...quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:46 schreef Bowiefan het volgende:
een sjonnievlieg![]()
zit die in je bed
hij is te groot
Kon ik maar googelenquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:43 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Googelen in bed.......klinkt als slapen achter een bureau
met de mepperquote:
dus toch je bed uit geweest... was het niet koudquote:En nee, die vlieg zat in mijn tuin
Ik wilde inderdaad de eerstvolgende keer mee naar Houten maar juist de 20ste hebben wij het hele huis vol met feestgangers dus ik zou tzt graag mijn boodschappenlijstje willen doorgevenquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:48 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Voorzetlenzen haal ik meestal op fotograficabeurzen. Daar betaal ik voor een gewone voorzetlens hooguit een eur of 3. Voorzetachromaten zijn meestal met een eur of 5 a 10 wel afgerekend.
Betaal er dus nooit teveel voor, kom dan liever 20 mrt naar Houten voor een grote, nee de grootste fotograficabeurs van Europa. En mocht je niet komen, geef dan tzt je boodschappenlijstje door, dan kijken we wat er geregeld kan worden.
Als ik dit allemaal zie sta ik morgenvroeg voordat de fotoboer open is al voor de deurquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:56 schreef Ouwesok het volgende:
Met een +2 voorzetlens op een Canon G5
[afbeelding]
Nee, niet in mijn bed
Ik ben al sinds de zomer aan het spelen met voorzetlenzen. Binnenkort een proefserietje maken in Emmen waarbij de ringflits mee mag doen, verlichting wil nogal eens een probleem worden met deze combinaties. Als de boel dan tegen het voorjaar up en running is gaan we in het vrije veld insecten schieten. Kan nog een leuk seizoenetje wordenquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:58 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Als ik dit allemaal zie sta ik morgenvroeg voordat de fotoboer open is al voor de deur![]()
Jeetje zeg, dit resultaat met een +2 voorzetlens, hadden jullie me dat niet eerder kunnen vertellen
Kheb um goed geraakt, hier zie je bloed op zijn rugquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:53 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
met de mepperzie je niks van
[..]
dus toch je bed uit geweest... was het niet koud
Dat ding slikt bolletjesquote:Op woensdag 16 februari 2005 01:03 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb um goed geraakt, hier zie je bloed op zijn rug
[afbeelding]
Meer omdat die goedlachse beesten over een stuk of acht ogen beschikken die nogal over de kop verspreid zitten.quote:Op woensdag 16 februari 2005 01:12 schreef Bowiefan het volgende:
scherpstellen op de ogen wordt dan toch wat lastig hč Sok![]()
Ik kan me er nu al op verheugenquote:Op woensdag 16 februari 2005 01:03 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik ben al sinds de zomer aan het spelen met voorzetlenzen. Binnenkort een proefserietje maken in Emmen waarbij de ringflits mee mag doen, verlichting wil nogal eens een probleem worden met deze combinaties. Als de boel dan tegen het voorjaar up en running is gaan we in het vrije veld insecten schieten. Kan nog een leuk seizoenetje worden
Daar had ik al rekenschap mee gehouden maar alleen het idee dat het wel kan gaan lukkenquote:Op woensdag 16 februari 2005 01:14 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Meer omdat die goedlachse beesten over een stuk of acht ogen beschikken die nogal over de kop verspreid zitten.
Wat in deze opname wel naar voren komt is dat scherpstellen nogal kritisch wordt, het grensvlak tussen een geslaagde opname of een volslagen verschutting is nogal krap
[verwachtingsmanagement]quote:Op woensdag 16 februari 2005 01:14 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Ik kan me er nu al op verheugen![]()
kan de lente niet een beetje opschieten
Tjonge ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan, maar maar zo blij als een klein kind dat er van die voorzetlenzen bestaanja ik ben niet wijs en moet meer verstand van zaken nemen
Ik zag dat bolletje pas toen ik de foto's op de computer bekeek.quote:Op woensdag 16 februari 2005 01:18 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Keer wat anders dan bolletjes in je hol.. gave foto Briggy
Dank jequote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:17 schreef beertje_ het volgende:
Dat is niet leuk![]()
![]()
Sven is voor het eerst drie nachten weggeweest maar ben blij dat hij morgen weer thuiskomt laat staan dat hij ziek is dan had ik hem gelijk weer opgehaald, helaas gaat dat voor jou nu niet lukken Rewimo, beterschap voor Christan.
Mogguhquote:Op woensdag 16 februari 2005 07:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee fotoloog is ook wakkerGoeiemorgen fotoloog
Als een brillenglas. Je maakt je camera bijziend.quote:Op woensdag 16 februari 2005 08:04 schreef Rewimo het volgende:
Hoe moet ik me zo'n voorzetlens voorstellen?
Het scherpstellen is ff wennen. Ik heb best wat ruimte om scherp te stellen maar dit is ook afhankelijk van je eigen lens.quote:Op woensdag 16 februari 2005 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit je dan niet enorm te kloten met je objectafstand en je scherptediepte om het object precies op de goeie plek scherp te krijgen?Lijkt me ZOO lastig
Ik zeg wel dat het even achterom moet lopen. Misschien past het door de schuifpui beterquote:Op woensdag 16 februari 2005 08:54 schreef exile0000 het volgende:
Goeiemorgen allen!
Kan iemand dat weekend eindelijk eens binnen laten?![]()
Zul je zien dat de buren het snel binnenhalen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zeg wel dat het even achterom moet lopen. Misschien past het door de schuifpui beter
Ja dat is een afkorting van Poffedikkemequote:Op woensdag 16 februari 2005 09:01 schreef exile0000 het volgende:
Poffer?
Mijn week moet potsdorie nog doormiddenquote:Op woensdag 16 februari 2005 09:27 schreef D70 het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Mijn weekend is zojuist begonnen
Inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:19 schreef Rewimo het volgende:
Dus iets wat je op je lens schroeft begrijp ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |