TESTING 1..2..quote:
Foutquote:
quote:
quote:
Als je halve dagen gaat werken moet je er inderdaad meer geld voor krijgen. Je hebt dan immers ook veel meer tijd om geld op te makenquote:Op maandag 14 februari 2005 16:48 schreef Bowiefan het volgende:
kleine hint: ik zou nooit voor het zelfde geld halve dagen gaan werkenmoet er minstens de ½ bij....
en als we dat dan delen door 2.... dan hebben we een ½ dag..........quote:Ooit schreef Ouwekous het volgende:
En bij tijdsdruk gaat er inderdaad maar 24 uur in een dag. Maar dan heb je altijd de nacht nog
....
Ahhhh, nu snap ik hoe jij aan deze smiley kwam een paar topics geleden: P-quote:Op maandag 14 februari 2005 16:24 schreef Bowiefan het volgende:
als ik er 1 zoek kijk ik tegenwoordig altijd in dit topic
dat was ik niet.....quote:Op maandag 14 februari 2005 17:49 schreef Rewimo het volgende:
Ahhhh, nu snap ik hoe jij aan deze smiley kwam een paar topics geleden: P-
smiley voor een negatieve zwangerschapstest![]()
Ik haal jullie altijd door elkaarquote:Op maandag 14 februari 2005 17:57 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
dat was ik niet.....
is het nou zo moeilijk om de 2 leden van het OM-dreamteam uit elkaar te houden![]()
quote:en eeeh die smiley is
Ik wordt ook 's middags steeds erg ongeduldig.......quote:Op maandag 14 februari 2005 18:10 schreef Borelius het volgende:
Fok was dus echt weer uit de lucht? Ik dacht dat het mijn jeugdige ongeduld was...![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 14 februari 2005 16:18 schreef Shark.Bait het volgende:
@ Rewimo en Dr_Flash:
Ik heb geen vriendin die ik kan missen.
Mag ze nietquote:Op maandag 14 februari 2005 18:48 schreef Xilantof het volgende:
Zucht, wat een dag was dit zeg![]()
of ís dit moet ik zeggen....
en Dr_Flash: heb je d'r niet eens een biertje gegeven?
Tijd voor les driequote:
owh...quote:
ABN is moeilijk, nietquote:
Ik denk dat dat pas gebeurt als er topics van desbetreffende users vern**kt worden...quote:Op maandag 14 februari 2005 20:58 schreef Bowiefan het volgende:
noproblemo
zie alleen wel dat er een knoeperd van een gesoepte plaat in staat... misschien toch eens zien dat we ze bij de centrale moderatie zo gek kunnen krijgen dat er wel wat aan gedaan mag worden
Fijne vakantie Pea !quote:Op maandag 14 februari 2005 21:23 schreef pea4fun het volgende:
Zo mensen, ik kom even zeggen dat ik vannacht heel vroeg mijn bed uit moet om op vakantie te gaan![]()
Dan zien jullie me een week niet
Maar ik hoop terug te komen met mooie foto's
quote:Op maandag 14 februari 2005 21:23 schreef pea4fun het volgende:
Zo mensen, ik kom even zeggen dat ik vannacht heel vroeg mijn bed uit moet om op vakantie te gaan![]()
Dan zien jullie me een week niet
Maar ik hoop terug te komen met mooie foto's
Ook niet als we heeeeel goed kijkenquote:
Egyptequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |