Job jongen, die waterpokken in je gehoorgang, dat klinkt erg akelig! Gelukkig is die bult onschuldig, het heeft juist wel goede verwachtingen als ik het zo lees!
Liam, wat cute... die eerste woordjes
![]()
En Bram ook lekker aan het kletsen, wat kan het dan snel gaan in eens he. Hier was dat ook zo duidelij kte merken dat ze in een fase van praten kwam. Opeens had ze heel veel aandacht voor woorden en uitspraak enzo.
Een collega van Remco kwam zaterdagavond een peuterbedje bregen, Remco en ik hadden het plan om 'm even op te bergen voor we 'm zouden gebruiken, maar Chiara dacht daar anders over. Nieuwsgierig als ze is wilde ze weten wat het was, toen we haar vertelden dat het een ander bedje voor Chiara is, liep ze enthousiast te springen door het huis. "Mijn bed, mijn bed!!" riep ze uit. Die enorme spirit konden we niet negeren, en daarom heeft Remco het bed in elkaar gezet en heb ik hem even schoon gemaakt en opgemaakt. Daar stond het bed in de huiskamer, met een blije Chiara er in. Ze wilde er meteen in slapen, en had geen tijd om tanden te poetsen, zich om te kleden of om het bed te verhuizen naar haar kamer. Hyper als ze was, rende ze vanuit de bakamer naar haar kamertje en klom het bed in met de tandenborstel nog in haar mond. "Chiara nog even een schone luier en je pyama aan en dan mag je naar bed" Maar Chiara had geen tijd om zich te verkleden en ze rende alweer met de pyama op dr enkels terug naar haar grote bed. Ze wilde naar bed, naar haar grote meiden bed... We dekte haar toe en ze ging slapen. Haar ledikantje staat nog op het kamertje, die is nu voor dr poppen en straks voor de baby. Als we haar laten kiezen, in welk bed ze wil slapen kiest ze steevast voor het grote meiden bed. Een groot succes dus!