abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel zondag 6 maart 2005 @ 21:19:02 #201
2628 Karin
pi_25401758
Oef wat eng opeens zo'n grote bult. Kan me voorstellen dat je daar enorm van schrikt. Ik hoop dat het snel slinkt Livelink.
pi_25403251
He wat eng Livelink!
Hopelijk kan je morgen terecht bij je eigen huisarts!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 6 maart 2005 @ 23:01:38 #203
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25403397
eva die kan kpooeltje duikelen goed hoor

livelink dat klinkt akelig zeg krijgt hij er ook iets voor of moet het vanzelf weggaan?
  zondag 6 maart 2005 @ 23:02:02 #204
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25403403
1 keer is genoeg
pi_25404328
he jakkes livelink, dat is niet leuk. het baby-zoontje van een vriendin van me had dit ook, maar dan onder de oksel (ook een erg grote bult). bij hem is 't na een aantal weken vanzelf geslonken. hopelijk is die bult van job ook snel weg.
  † In Memoriam † maandag 7 maart 2005 @ 07:30:51 #206
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25407347
zo bix, eindelijk je sig maar eens aangepast?
  † In Memoriam † maandag 7 maart 2005 @ 09:27:28 #207
43556 miss_dynastie
pi_25408079
quote:
Op zondag 6 maart 2005 19:14 schreef Lois het volgende:

[..]

Wat lief dat je daar aan denkt We zijn niet gegaan dinsdag, de wegen waren hier nagenoeg onbegaanbaar en spiegelglad. Ik ben dan zo'n muts die niet durft te rijden met mijn kinderen in de auto We gaan dus as. vrijdag, ik kon gelukkig snel een nieuwe afspraak maken.
Das niet mutsig hoor
Hoop dat de wegen vrijdag begaanbaar zijn
  † In Memoriam † maandag 7 maart 2005 @ 09:29:20 #208
43556 miss_dynastie
pi_25408105
Oi, wat eng livelink. Hoop dat het snel beter met Job gaat
pi_25408484
Damon is vanochtend voor het eerst naar de basisschool. Deze week alleen de ochtenden en vanaf volgende week voor het echie.

Het ging perfect. Ik stond nog even met de juffrouw te praten en toen kwam hij vragen wanneer ik nou weg ging

Ben benieuwd om 12.00 uur.

Mijn "eerste" kleine man wordt groot ...
pi_25409091
oe, basisschool wat leuk!!! (en eng zeg)

Hoest met de bult van job??

Hier zijn moeder en dochter weer wat hangerig en versterkt elkaar lekker: ik ben knorrig, daardoor wordt D. ook knorrig (en dwars ) en ......
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_25409740
stoer van Damon!

oei catoot, sterkte met ontknorren!
pi_25413022
Lilly wat fijn dat het goed ging!

Ik ben net met Bo naar de kinderfysio geweest.
2 hele leuke meiden (nu deed er 1 spelen met haar, maar omdat die met vakantie ging was degene die er volgende week is er nu bij, zodat ze volgende keer niet ineens weer een nieuw gezicht zag)
Maar goed ze heeft dus overduidelijk wel bandslapte. Echt wel eng om te zien. Haar vingers kunnen zo naar achteren geklapt worden. Als ze op haar tenen loopt loopt ze dus ook echt bijna op dr punten van dr tenen. Zoals een ballerina zeg maar. Ze zit in een spagaat. Met gestrektte benen voor ahar en dan klapt ze haar bovenlijf helemaal plat op de benen enz enz. Dit hebben ze allemaal spelenderwijs bekeken. Ze mocht op een grote schommel. Rondjes rennen emt de bal spelen, fietsen enz. Bo vond het schitterend. Als ze te dicht bij kwamen met bv "mag ik even naar je hand kijken" Dan huilde ze direct. Maar tijdens een puzzel maken stond ze het wel toe.
Ok de gevolgen van de bandslaptte. Het vele vallen. Het niet bewust zijn van dr lijf. Als ze bv bij mij op schoot zit zie je die benen echt bungelen en al stoot ze ze tig keer ze bedenkt niet eens die benen horen bij ofzo. De banden zelf kunnen niet aangesterkt worden. Dat blijft zo. Wel kunnen de spieren sterker gemaakt worden. En Bo allerter. Nu schiet ze als t ware steeds door. Wij hebben van nature een stop zitten. Als je bv tegen Bo zegt til je voeten eens wat op met lopen. Dan gaat ze ook extreem hoog die voeten optillen. Dit zijn dingen waarvan we haar ook meer bewust gaan maken. Elke week krijgt ze nu dus fysio. In de vrom van gym en oefeningen, op een leuke manier. Het geluk bij Bo is, is dat ze toch alles doet. Normaal zagen ze bij kinderen met bandslapte zoals Bo juist kinderen die heel angstig zijn. Bang om te vallen. Iemand met bandslaptte die over iets wiebeligs loopt bv daar wiebelt het dubbel zo hard bij. Bo heeft die angst gelukkig niet. Ze vertelde dat je anders vaak ontwikkelingsachterstanden zag daardoor. Voor Bo zelf is het goed om er mee aan de slag te gaan. Zodat ze niet diegene is die altijd wat omgooit en altijd maar valt. Het superspontane zich overal instortende heeft ook tot gevolg dat vallen enzo extra is.
Ook zagen ze platvoetjes. Dit omdat ook in de voeten banden zitten. Die houden dus ook niet alles goed op zijn plek. Volgende week krijg ik ook info mee over schoentjes enzo (ze gaf al wel aan dat de laarsjes die ze nu aanhad goed voor haar waren voor extra steun aan dr enkels, steun die de banden haar dus niet geven)
Genoeg info gehad. Er schieten me natuurlijk zat vragen door me kop nu. En die ga ik zo maar eens verzamelen voor volgende week.
Ik ben wel supertrots op mijn meid die zich onder t mom van "lekker gymen" heeft laten bekijken!
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 maart 2005 @ 15:58:29 #213
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25413396
Jessie, dat had je dus wel goed aangevoeld. Fijn dat het CB naar je luisterde! En gelukkig maar dat Bo het best leuk vond Het klinkt best een beetje eng die grote beweeglijkheid
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 7 maart 2005 @ 17:05:05 #214
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25413679
jessie fijn dat ze het leuk vond ook dat is ook heel belangrijk..
maar dat alles dan zo slappjes is klinkt voor mij ook eng maar zo eng zal het wel niet zijn ..
  maandag 7 maart 2005 @ 18:22:46 #215
103793 kozakken
Living the life
pi_25414658
Hey Jessie, wat een bekend verhaal!
Ik zelf ben ook hypermobiel en heb dus ook veel slappere banden dan gebruikelijk. Gelukkig niet in alle delen van mijn lijf. Maar wel genoeg om er gewoonweg hinder van te kunnen ondervinden.
Belangrijkste wat ik je kan meegeven (heb ik ook van mijn fysio ): Sporten is van LIJFSbelang! Vind ik zo'n mooie. Dmv sporten (let wel, beheersd) train je de spieren om alle banden heen. Die zorgen ervoor dat je banden op z'n plekje blijven.
pi_25415466
Kozakken dat zeiden ze bij het CB al bij voorbaat. Ze vroegen of ze veel bewoog, buiten speelde klom enz. Ook al valt ze veel en hou ik mijn hart vast, ze beweegt alsof het van levensbelang is (beetje hyper is ze ) Maar dat was dus alleen maar goed voor haar. En t geluk is, dat ze het zelf heerlijk vind en het niet eng vind.
We heb ik nog een aantal vragen mbt sporten. Misschien weet jij dat wel kozakken. Stel dat ze straks op turnen, ballet of wat dan ook wil. Dat zijn namelijk echt dingen die ze leuk gaat vinden. Is dat wel slim dan? Omdat bij dat soort sporten juist de lenigheid weer voorop staat. Of maakt da niet uit? Dat ga ik volgende week in ieder geval vragen.
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 7 maart 2005 @ 20:01:15 #217
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25415847
Hey Jes, goed hoor dat je je moederinstinct hebt gevolgd, het is wel duidelijk meer dan normaal... Lekker dat Bo zonder valangsten door het leven gaat, ik is idd nu van belang dat ze zich bewust wordt van haar (on)mogelijkheden. Succes met dit traject!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 7 maart 2005 @ 21:01:12 #218
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25416605
Jessie, wat fijn dat je nu wat duidelijkheid hebt omtrent het vele vallen van Bo. Een vriendin van mij heeft het ook en zij heeft heel veel baat bij zwemmen.

Job's bult is hetzelfde gebleven. Ik heb voor woensdagochtend een afspraak met mijn eigen huisarts. Ik heb geen idee wat ik daar dan van kan verwachten. Bixister, hadden ze bij dat zoontje van je vrienden verder nog iets gedaan? De weekendarts had het over bloedprikken als het niet zou slinken.

Damon alweer naar de basisschool. Het gaat echt hard allemaal. Heeft hij het de hele ochtend goed volgehouden, Lily?

Catootje en Daniëlle, ik hoop dat jullie je allebei alweer wat lekkerder voelen!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 maart 2005 @ 21:06:09 #219
13151 crew  Rewimo
pi_25416681
Lily, hoe is het gegaan met Damon? Lees net dat ie aan het proefdraaien was op school, spannend!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 7 maart 2005 @ 22:13:22 #220
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_25417321
quote:
Op maandag 7 maart 2005 19:22 schreef jessie het volgende:
We heb ik nog een aantal vragen mbt sporten. Misschien weet jij dat wel kozakken. Stel dat ze straks op turnen, ballet of wat dan ook wil. Dat zijn namelijk echt dingen die ze leuk gaat vinden. Is dat wel slim dan? Omdat bij dat soort sporten juist de lenigheid weer voorop staat. Of maakt da niet uit? Dat ga ik volgende week in ieder geval vragen.
Fijn dat Bo het leuk vond bij de fysio! Hopelijk blijft dat zo en heeft ze er veel baat bij.
Ik heb jaren op turnen gezeten en daar waren ook een paar van die lenige typjes (ik duidelijk niet ). Het voordeel van turnen is dat je je lichaam goed leert kennen en dat de (meeste?) spieren getraind worden. Het lijkt mij juist wel goed. Maar ik denk dat je dat beter aan de fysiotherapeut kan vragen.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_25422798
Fijn dat het goed is gegaan, jessie (ik had eerder nog nooit gehoord van bandslapte)

Met Damon is het prima gegaan. Hij vond het geweldig op school (hij was er ook wel aan toe hoor).

Hij had vannacht en vanochtend opeens wat verhoging maar wilde perse naar school. Zou die verhoging te maken kunnen hebben met de DTP prik van gisteren?
  † In Memoriam † dinsdag 8 maart 2005 @ 09:18:17 #222
43556 miss_dynastie
pi_25422857
Fijn dat Damon het zo naar zijn zin heeft

Wat is Bo toch een doorzettertje, knap dat ze ondanks het vallen toch zo vrolijk en levendig is. Jompeltje voor jou
pi_25429335
Hier ook een hypermobiele!! Goed gedaan Jes!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Jubileum moderator dinsdag 8 maart 2005 @ 20:15:18 #224
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25429755
Wat fijn Jessie dat Bo het zo goed doet bij de fysio. Het feit dat het allemaal spelenderwijs gaat lijkt me erg lekker voor haar, dan ziet ze het ook niet als iets wat heel erg is.

Livelink succes morgen bij de huisarts!

Lily wat heerlijk dat Damon het zo goed doet op school.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 9 maart 2005 @ 11:06:25 #225
37150 livelink
pi_25439091
Ik ben weer terug van de huisarts. Job schijnt een extreme afweerreactie te hebben, vandaar die bult (opgezette lymfeklier). Het is een reactie op de waterpokken. Het kon op zich geen kwaad, de huisarts vond het zelfs wel een goed teken. Job's hele gezicht zit namelijk onder de waterpokken en de huisarts zei dat deze afweerreactie hielp in het zonder littekens genezen. Zijn gehoorgang van één oor zat ook vol waterpokken. En dat is ook het oor waar de bult onder zit.
Hij is er op het moment wel behoorlijk ziek van. Hij had vannacht behoorlijke koorts en hij voelt zich duidelijk niet lekker. Hopelijk doet de koorts wel zijn werk en voelt hij zich snel beter.

woensdag 9 maart 2005 @ 11:56:03 #226
24188 Belana
kloon van belana
pi_25439964
Ow, livelink, gelukkig dat het geen kwaad kan! Wat doet je lijf toch goeie dingen af en toe. Wel zielig hoor dat ie zo ziek is ervan, zo sneu altijd zieke kindjes!

Liam is bezig met leren praten (als ie nou eens zou leren lopen ) Hij kan nu heel goed "poes" zeg en "bed" en "papa" en "mama" . Hij luistert steeds heel goed naar ons en probeert ons na te doen, zo schattig
stormy waters...
sailin'
  FOK!fossiel woensdag 9 maart 2005 @ 21:06:13 #227
2628 Karin
pi_25445671
Wat fijn dat het onschuldig lijkt die bult Livelink. Wel heel sneu dat hij er zo ziek van is.

Leuk Belana dat geklets. Die lieve stemmetjes En van een enthousiast "mama" smelt ik altijd een beetje.

Bram heeft op eens een sprongetje met kletsen gemaakt. Waar hij 2 weken geleden opeens voorzichtig 2 woordjes zei komen er nu bijna hele zinnen uit. Erg favoriet is Eva's uitspraak "morgen kom ik weer bij je". Als hij een deur dichtdoet is het ook "morgen bij je", ook als ik even naar de WC ga en hij achter me aan hobbelt en de deur dichtdoet
's Avonds voor het slapen gaan zing ik altijd een liedje voor Bram (nav een tip van een collega van me, vond het ook wel een leuk idee. Hij heeft nog geen geduld voor verhaaltje voorlezen). Vanavond vroeg ik ook of we nog even gingen zingen en toen begon hij zelf al "poesje mauw, kom eens gauw" Heb nog even gewacht of hij nog verder ging maar dat liet hij aan mij over. Dacht al die tijd dat ik het voor piet snot deed maar blijkbaar is het toch wel aangekomen.
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:26:04 #228
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25446147
Job jongen, die waterpokken in je gehoorgang, dat klinkt erg akelig! Gelukkig is die bult onschuldig, het heeft juist wel goede verwachtingen als ik het zo lees!

Liam, wat cute... die eerste woordjes
En Bram ook lekker aan het kletsen, wat kan het dan snel gaan in eens he. Hier was dat ook zo duidelij kte merken dat ze in een fase van praten kwam. Opeens had ze heel veel aandacht voor woorden en uitspraak enzo.

Een collega van Remco kwam zaterdagavond een peuterbedje bregen, Remco en ik hadden het plan om 'm even op te bergen voor we 'm zouden gebruiken, maar Chiara dacht daar anders over. Nieuwsgierig als ze is wilde ze weten wat het was, toen we haar vertelden dat het een ander bedje voor Chiara is, liep ze enthousiast te springen door het huis. "Mijn bed, mijn bed!!" riep ze uit. Die enorme spirit konden we niet negeren, en daarom heeft Remco het bed in elkaar gezet en heb ik hem even schoon gemaakt en opgemaakt. Daar stond het bed in de huiskamer, met een blije Chiara er in. Ze wilde er meteen in slapen, en had geen tijd om tanden te poetsen, zich om te kleden of om het bed te verhuizen naar haar kamer. Hyper als ze was, rende ze vanuit de bakamer naar haar kamertje en klom het bed in met de tandenborstel nog in haar mond. "Chiara nog even een schone luier en je pyama aan en dan mag je naar bed" Maar Chiara had geen tijd om zich te verkleden en ze rende alweer met de pyama op dr enkels terug naar haar grote bed. Ze wilde naar bed, naar haar grote meiden bed... We dekte haar toe en ze ging slapen. Haar ledikantje staat nog op het kamertje, die is nu voor dr poppen en straks voor de baby. Als we haar laten kiezen, in welk bed ze wil slapen kiest ze steevast voor het grote meiden bed. Een groot succes dus!

Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:32:37 #229
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25446279
Chiara wat gaat dat snel bij je lekker in het grote meiden bed..
wat heeft ze toch een lekker koppie zeg

livelink ben blij dat het niks ernstigs is die bult

lekker als ze zo gaan praten echt heel leuk en soms zo emotioneel he
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:37:03 #230
37150 livelink
pi_25446370
Wat leuk dat Chiara haar bed zo geweldig vindt! Het straalt er ook vanaf op de foto. Het wordt echt een grote meid, nu.

Job praat nog niet veel. Hij kan de leden van het huishouden keurig benoemen, nl. Papa, Mama, Katja en Kimba (de naam van de poes). Dat kon hij vrij snel en daar is het ook helemaal bij gebleven. Dat vindt hij duidelijk wel voldoende.
Van lopen is al helemaal geen sprake. Dat zie ik hem echt niet snel gaan doen.
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:40:10 #231
24188 Belana
kloon van belana
pi_25446430
wat een leuk bedje chiara! je kijkt er heel gelukkig bij!
stormy waters...
sailin'
  FOK!fossiel woensdag 9 maart 2005 @ 21:47:25 #232
2628 Karin
pi_25446549
Ow wat leuk dat nieuwe bedje! En wat kijkt Chiara trots!
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:49:33 #233
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25446592
Jessie ik las wat je schreef over op ballet gaan enzo. Ik zat altijd op ballet vroeger en ik denk dat zoiets juist goed is omdat het in den beginne helemaal niet gaat om leren 'dansen' maar om leren omgaan met je lichaam en je spieren. Als in, dit ben ik en als ik dit doe, gebeurd er dat. Als ik zo spring maakt het lawaai/ doet het pijn en zo niet. Misschien is zoiets juist goed omdat er ook andere kinderen bij zijn en het niet alleen Bo is die naar fysiotherapie moet (wat op een gegeven moment natuurlijk ook tegen kan staan ) Bij mij op ballet zat toen ik een kleuter was een meisje met maar 1 arm, tuurlijk een probleem van een heel ander kaliber maar voor haar was het ook goed om gewoon te bewegen in een groep.

En nu ga ik gauw weg hier want ik zie een foto van een hele lieve maar grote Chiara in een mooi bed en ik hou me zelf graag voor dat dit nog erg ver weg is
pi_25447042
Job beterschap jochie dat klinkt allemaal niet lekker, maar gelukkig dat die bult niet iets ernstigs is.

Zat je intuïtie toch weer goed Jessie, fijn dat er nu aandacht aan besteed gaat worden.

Liam, aan het praten en het wordt allemaal steeds leuker Belana

Wat een mooi bed Chiara, en wat kijk je blij

Het is vast nog heeeeeeeeeel erg ver weg Luchtbel ****proest*** not
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 9 maart 2005 @ 22:38:42 #235
103793 kozakken
Living the life
pi_25447642
Jessie, sorry dat ik nu pas reageer.
Zelf heb ik altijd andere soort sporten gedaan. Turnen enzo nooit echt.
Zelf vond ik het lastigste altijd de "ik weet niet waar m'n voeten terechtkomen" situaties. Zoals bv. hardlopen over ongelijke paden enzo.
Maar je fysio kan je het beste advies geven.
Misschien is het ook gewoon een kwestie van uitproberen!
pi_25457995
He gets Job..
Dat klinkt echt niet lekker waterpokken in je oor.. Maar schijnbaar is het dus een goed teken dat hij die bult heeft.

Bram kletsmajoortje!

Wauw Chiara! Wat een leuk, mooi bedje zeg! Echt een gaaf ding.
Geweldig he als je iets wilt bewaren/later gebruiken en je kind denkt daar héél anders over. Super dat ze er zo blij mee is!
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 11:13 schreef Melonovy het volgende:
Ik vind het wel vroeg hoor om die kinderen nu al uit zo'n ledikantje te halen en het in een 'groot' bed te laten slapen...
Hi hi hi, zie je nou wel... Ze is er aan toe!
(en dat kun je zien ook )
W ~ H ~ T
  donderdag 10 maart 2005 @ 15:30:08 #237
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25458248
Jonnetje Leuk!
Als ik het niet had kunnen proberen had ik nooit geweten dat het nu al zo'n succes was. En mijn grootste angst mbt een groter bed was dat ze er gemakkelijk uit zou kunnen rollen, maar met deze rand gaat dat gelukkig niet zo makkelijk... Chiara slaapt namelijk nog wel eens tegen de rand aan, vandaar die angst...
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 10 maart 2005 @ 18:50:59 #238
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_25460376
Moooooi bedje Mel !

En wat leuk de kinders praatjes gaan krijgen !
Dit gevoel heb nu met mijn nichtje van 1jaar en 4 maanden!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_25463961
Meiden bedankt voor de reakties. Ik ga t een en ander voorleggen maandag bij de fysio.
Livelink gelukkig dat het relatief onschuldig is. Beterschap Job!
Liam knap hoor jongen
Chiara lekker he een eigen bedje. Jonnetje ik moest ook aan die post van Mel denken hahahahaha.
Bram wat ben jij lekker aan t kletsen, als je zo doorgaat denkt je meoder straks met heimwee terug hoor
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25464414
Vergeet ik bijna t hoogtepunt van de dag van gisteren!
Janneke is naar de kapper geweest
Jullie weten wel Janneke met die paar plukjes haar die altijd omhoog stonden
En ze vond het schitterend. Ze heeft echt superstil en ontspannen in de stoel gezeten. Iedereen verbaasde zich erover. Er is aan de achterkant een beetje een bobje in geknipt. En daarna kreeg ze roze plukjes. Dat vond ze het einde!

Nu morgen met Bo, die wil roze, blauwe enz enz plukjes. Maar of ze t nog zo leuk vind als we er zijn.......
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 10 maart 2005 @ 23:04:57 #241
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25464688
hebbie een foto?
pi_25464905
Nee, geen achterkant foto waar t opvalt
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 11 maart 2005 @ 06:42:19 #243
24188 Belana
kloon van belana
pi_25468694
Ow, ik bebn benieuwd hoe Janneke eruit ziet jessie! Dat is wel prettig dat ze zo makkelijk was!
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 maart 2005 @ 08:49:52 #244
13151 crew  Rewimo
pi_25469257
Stoere meid die Janneke
  vrijdag 11 maart 2005 @ 12:39:25 #245
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25472159
Leuk, ben benieuwd naar de nieuwe coup van Janneke!

Vandaag heeft Chiara voor het eerst heel lang op het potje gezeten, ze bleef zitten en zitten en wachten en wachten, en toen kwam er een mooie straal, zo het potje in, Chiara heeft een plas op het potje gemaakt! Beretrots was ze, en papa en mama natuurlijk ook, we hebben geklapt voor dr vond ze helemaal leuk, was echt super! De plas heeft ze uitgezwaaid boven de WC en zelf doorgetrokken.
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 11 maart 2005 @ 13:00:08 #246
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_25472433
wat schattig! Je plas uitzwaaien...
  vrijdag 11 maart 2005 @ 13:52:26 #247
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25473225
Chiara grote meid
pi_25474966
Chiara je word groot
Nieuwe coup nieuwe coup, hallo ze blijft maar wat vlassig haar houden hoor
Maar ik zelf vind t al heel wat
Een ander zal niet zien dat ze geweest is
En jawel hoor vandaag is Bo (en mama zelf ook gelijk) ook geweest. En t ging heel goed. Ze bleef heel erg stil zitten. En ze heeft blauwe en roze plukjes gekregen. Daar deed ze het natuurlijk ook voor.

Janneke heeft afgelopen nacht weer tot half 3 (vanaf een uur of 1) liggen huilen. Echt ik kan er de laatste tijd steeds midner tegen. Bo weer wakker. Bo bij ons, om de 5, 10, 15 minuten naar Janneke. En Janneke die is pisnijdig dat ze er niet uit mag. Bo is de volgende dag ook chaggie want die word natuurlijk steeds midden in de nacht wakker en dan naar een ander bed overgeheveld. Ik word er chaggerijnig van, kan niks hebben, logisch, maar niet leuk. Het was net weer een paar dagen goed gegaan. Maar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25532693
Wat een stilte in dit topic de laatste tijd. ( ja ok vaak doet t forum t niet, maar toch)

Bo heeft maandag weer keihard dr best gedaan met fysio. Ze kreeg gewichtjes om dr enkels. Die om haar bewegingen te vertragen en haar spieren te versterken. Door de zware trage beweging leert ze ook meer te "voelen" hoe ze moet lopen. Je bent al snel geneigd om te zeggen kijk waar je loop. Maar dat moet ik veranderen in voel waar je loop. Verder heeft ze veel meoten sjouwen met van alles en over een evenwichtparcour moeten lopen.
Ze mag alle sporten doen die ze leuk vind. Ballet zou juist goed zijn ivm concetratie met bewegingen zoals luchtbel ook al aangaf.
Ze hoeft geen steunzooltjes, maar wel schoenen met harde hiel, liefst laarsjes met veters (niet in de zomer) en een goed voetbed voor de steun. Ook letten op een breedtemaat omdat door de platvoetjes de voeten breder zijn. Thuis moet ik ook oefenen met van alles en nog wat.
Vandaag bij de hema een plastic hinkelbaan gekocht (je weet wel met cijfers van 1 tot en met 10, vroeger krijtte je dat altijd op de stoep) Nu kan ze thuis hinkelen enz voor dr evenwicht. Ze vind t fantastisch ( en Janneke doet ook mee met "springen" (vage hurkbewegingen )
Met eten zijn we nu ook bezig met "oefenen". Nu je het weet valt het nog meer op lijkt wel. Zelf vind ze het allemaal wel leuk, maar kwam ik er vandaag toch ook achter dat t allemaal wel wat veel was. En dat als ze dingen niet begrijpt ze ze voor zichzelf wel in gaat vullen. Zo was ze aan t kleien. Ik vroeg "wat klei je"? Ze zegt "platvoetjes" ! Ik zeg "wat zijn dat platvoetjes" Zegt ze "dat zijn kindjes die niet goed eten" Toen dacht ik effe een stapje terug mama. En heb haar de dingen even goed uitgelegd. En gezegd dat als ze niet weet wat iets betekend ze dat gewoon moet vragen.
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 16 maart 2005 @ 22:44:49 #250
37150 livelink
pi_25532857
Ik heb vandaag bijna de hele dag buiten met de kinderen doorgebracht. Katja wil tegenwoordig buiten spelen met de andere kindjes. Alleen zijn alle andere kindjes al wat ouder en die mogen alleen buiten, terwijl ik er met Katja wel bij moet blijven. Dus maar een krantje erbij gepakt en samen met Job op de grond gezeten. Gaandeweg kwamen er steeds meer buurtbewoners ook naar buiten en rond 17.30 stonden we echt met zijn allen buiten. En ineens waren we de kinderen kwijt. Die zaten allemaal bij ons binnnen te spelen, want als alle grote mensen ineens buiten zijn is het ook niet meer leuk, natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')