quote:Op maandag 28 februari 2005 12:36 schreef poemojn het volgende:
Dat was pas bij DrPhil met een eeneiige tweeling.De tip was toen om regelmatig tijd alleen door te brengen met het minder goed pratende zusje, en haar zinnen niet af te maken maar haar te stimuleren zelf te praten.
fotoooooooooooooow!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:42 schreef danosa het volgende:
Jadey heeft trouwens een driewieler (met duwstang) en vindt het geweldig!!! Je moet haar eens cool zien kijken als ze er op zit, met losse handen
wat gebeurt er dan na zo'n derde 'onvoldoende'?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:37 schreef livelink het volgende:
E.T., bij ons was de 3e gehoortest niet anders dan de eerste 2, dus niet uitgebreider. Katja heeft gewoon consequent 3x niet meegewerkt.
Hopelijk voelt Saskia zich snel weer beter. Die machteloosheid is inderdaad vreselijk.
Oe, dat herken ik, hier is het eerst gieren van het lachen als die toast door de lucht vliegt, en daarna groot verdriet als Po die hele stapel toast omvertrektquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:36 schreef bixister het volgende:
Piet is ook (al een tijdje) wat angstiger dan voorheen, valt me op. hij kan bijv. al van slag raken als de teletubbytoastmachine op hol slaat (op TV).![]()
wij hebben ook geen slee en doen het ieder jaar al op een hobbelpaard. Misschien inderdaad dat juist hetgebrek aan een slee en de creativiteit bij het zoeken naar een slee het extra leuk maakt (een oude stofzuiger werkt ook, mits je er voor zorgt dat de slang niet knapt; gevolg kind van stofzuiger die sneeuwhapt)quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:09 schreef jessie het volgende:
Beterschap Catoot!!!!
Piet en Sven dus ook al van die scheiterds af en toe
Vanmiddag gelachen. Bij gebrek aan een slee beide dames in de wasmand met een waslijn eraan naar buiten (fotos volgen nog)
Janneke vond het maar niks. Zeker niet toen ze uit de bocht vloog
Bo vond het schitterend.
Als Bo zo uit school komt gaan we naar oma die heeft een 2 persoonsslee voor ze gekocht (maar stiekum vond ik die wasmand best erg leuk)
Ja dat wou hij dus nietquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:40 schreef jessie het volgende:
Bram je zit niet eens op de jarige stoel. Daar zou ik ook boos van gaan kijken hoor
Wat lief dat je daar aan denktquote:Op zondag 6 maart 2005 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Lois, hoe was het met Eva bij de KNO-arts? En kopje duikelen, wow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |