abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25300450
Oja, op pagina 65 van het Groeiboekje staan ook tips.

De tip van Jessie van het kartonnetje is helemaal
Dan kun je ook zien of een schoen ook te smal is of niet.

Om te kijken of er genoeg ruimte vóór de tenen zit (wat je vaak niet goed ziet door heerlijk stugge neuzen) kun je de schoentjes (veters, klittenband, ritsjes) helemaal open maken, voetje er in en helemaal naar voren schuiven. Er moet dan ruimte (1 vinger, dus ong. 1cm) tussen de hiel van je kind en de hiel van de schoen overblijven.
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2005 @ 20:33:12 #152
7074 moussy
kuttekop
pi_25301869
quote:
Op maandag 28 februari 2005 12:36 schreef poemojn het volgende:
Dat was pas bij DrPhil met een eeneiige tweeling. De tip was toen om regelmatig tijd alleen door te brengen met het minder goed pratende zusje, en haar zinnen niet af te maken maar haar te stimuleren zelf te praten.
veel boekjes "lezen" met van die 1 plaatje per bladzijde dingetjes. en maar laten aanwijzen en brabbelen ipv WAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!

We zijn al op DIE!!!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 28 februari 2005 @ 23:39:46 #153
30488 coolbabe
My little pwny
pi_25304201
Tom kan al gehaktbal zeggen Dat is dan ook zo ongeveer het enige woord wat hij kent
Hij spreekt het uit als báhkbaol
Verder kent hij auw, hoi, papa en ja (niet per se in die volgorde ) That`s it. Htet zal wel komen als hij wil, hij begrijpt echt alles wat we zeggen dus gekke lowietje is hij niet.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_25309141
gehaktbal!
Piet snapt ook al erg veel, dat vindt ik telkens weer erg leuk om te merken. en hij zegt wel een aantal woordjes, maar nog lang niet zoveel als ik bijv. van Iris lees, en hij redt zich aardig met zijn beperkte woordenschat. hij is wel nu al into woordspelingen dan zegt hij woorden expres verkeerd en moet dan erg lachen als wij 'verontwaardigd' reageren. hij noemt ons bijv. plagend Mimi en Pipi ipv Mama & Papa, en Anna is al tot Annie gebombardeerd. en aardappels vindt ie lekker, dus alles wat lekker is heet tegenwoordig 'aapel'.
wat ik ook erg leuk vindt is dat hij nu echt aan 't zingen is, hij kent al heel wat liedjes/melodieën. als ik dan een liedje neurie, weet hij precies welke ik zing en vult hij bepaalde zinnen aan. ook hoor ik 'm in z'n bed vaak hele verhalen zingen, heel lief. de laatste tijd veel over Anna, schattig hoor.
pi_25311854
"DIE" heb ik hier ook tijden moeten horen en "addelie" (alsjeblieft) overigens ook. Nu Jadey de dingen beter kan benoemen hoor ik het amper nog. Ik vind het wel humor met welke enthousiasme ieder auto, stoel en bloem wordt aangewezen en benoemd alsof het de eerse keer is dat zij ze ziet Gehaktbal is niet verkeerd zeg, is Tom gek op gehaktbal of vindt hij het gewoon een superwoord?

Jadey wil nog maar 1 keer per dag slapen, best wennen zeg! Niet dat ze er vervelend van wordt ofzo, dat valt eigenlijk best wel mee. Ze zal er wel eindelijk aan toe zijn. Ze speelt, danst en zingt, echt super om te zien!
  FOK!fossiel dinsdag 1 maart 2005 @ 13:31:16 #156
2628 Karin
pi_25311973
Gehaktbal

Wat leuk dat geklets van die kleintjes! Bram begint hier nu steeds meer met 2 woordjes te praten. Favoriet zijn wel broodjuh etuh en koekjuh etuh
Peet had vanmorgen de slee uit de schuur gehaald en even binnen gezet. Dat was volgens Bram een stoel.

We hebben trouwens de glijbaan gehaald zaterdag. en heeeeeel eventjes stiekum in elkaar gezet onder het mom van "even kijken of alles er wel bijzit". Bram vond het geweldig!! Na 2 x kon hij inderdaad zelf dat moeilijke trappetje op. Hij stond te zingen en te dansen boven het plateautje. En maar glijden, gewoon op je kont, op je buik of met je hoofd eerst op je buik, maakte hem niet uit. Hij werd op een gegeven moment wel heel erg overmoedig, toen was het gelukkig bedtijd en toen hij sliep hebben we hem weer uit elkaar gehaald
  dinsdag 1 maart 2005 @ 13:53:40 #157
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25312333
gehaktbal geweldig hij zal ze wel heel lekker vinden ..

he leuk die glijbaan karin dus toch een superkoop geweest dus...
  dinsdag 1 maart 2005 @ 14:06:05 #158
30488 coolbabe
My little pwny
pi_25312531
Hij vindt gehaktballen erg lekker, liefst met mayonaise of pindasaus
Jadey nog maar 1 keer per dag slapen?? Tom sliep met 13 maanden ofzo maar 1 keer en slaat nu wel eens een dagje zijn middagslaap over.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_25314023
1 keer is genoeg
pi_25314036
Haha maar ik heb hier ook te maken met een rasechte slaapkop hoor Coolbabe! Ze heeft vandaag van 13 uur tot 15 uur geslapen en zit nu bij te komen met Kabouter Plop op tv. Ben erg benieuwd hoe ze richting de 5 uur is. Het is ook van dat rotweer, anders hadden we lekker even naar buiten gekund. Jadey heeft trouwens een driewieler (met duwstang) en vindt het geweldig!!! Je moet haar eens cool zien kijken als ze er op zit, met losse handen

Karin, wat had je dat speeltoestel nog maar vandaan?
pi_25314353
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 15:42 schreef danosa het volgende:
Jadey heeft trouwens een driewieler (met duwstang) en vindt het geweldig!!! Je moet haar eens cool zien kijken als ze er op zit, met losse handen
fotoooooooooooooow!!!

Oe, Tom, gehaktbal
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 1 maart 2005 @ 22:24:28 #162
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25320242
Saskia heeft net een uur gegild en gekrijsd
En op het laatst jankte mama gewoon mee .. Blijkbaar had ze ergens dusdanig veel pijn dat ze zo aan 't krijsen was. Ze wilde niks, niet in handen, niet op mama's bed, niet tegen mama aanliggen, niet wiegen, het was alleen maar krijsen
Heb een paracetamolletje gegeven en uiteindelijk ging ze lekker tegen me aan liggen en viel ze in slaap.. Nu heb ik 'r dus weer lekker in d'r eigen bed gelegd...
Maar mèn, wat breekt je moederhart op zo'n moment, je wilt zo graag iets doen voor zo'n kleintje en je hebt gewoon geen flauw idee wat.

Ze was trouwns ook nog vandaag gezakt voor d'r (tweede) gehoortest, maar ja verkouden. Arts even in d'r oortjes gekeken en was wel beetje geirriteerd en er zat wat vocht achter de trommelvliezen dus goed mogelijk dat ze daarom niet 'meewerkte'. De arts hoorde saskia wel flink brabbelen (en 'mama' 'etuh' zeggen) en zag 'r omkijken toen ik haar riep, dus wat dat betreft niks om me zorgen te maken. Weet iemand eigenlijk hoe zo'n derde (uitgebreide) gehoortest in z'n werk gaat?

Morgen maar wel ff naar de HA, ff naar d'r keel laten kijken (ze hoest behoorlijk, net als papa en mama) dus misschien had ze daar wel zo veel pijn van.. En nog ff goed in d'r oren laten kijken.. hoewel ze niet naar d'r oren grijpt en wel d'r hand steeds achter in d'r mondje propt..
Bah, voel me er nog akelig van..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_25320408
he ET wat rot voor Saskia (en jullie)... hopelijk is snel duidelijk waar ze last van heeft/had, en beterschap!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 22:35:57 #164
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_25320532
Wat leuk he, al die brabbeltaal! Judith begint ook steeds meer te brabbelen. Niet erg veel, maar in ieder geval wel meer dan Daan heeft gedaan .
De laatste tijd slaapt ze veel meer dan ik van haar gewend ben. Misschien dat het te maken heeft met haar doorgekomen tandje (de vierde). Ik vind het in elk geval wel lekker. Heb ik even wat meer de handen vrij .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 maart 2005 @ 22:36:04 #165
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25320533
Wat naar E.T., 't is zo zielig als ze ontroostbaar zijn Ik hoop voor jullie dat ze een beetje doorslaapt. Morgen maar even naar de dokter inderdaad.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 22:37:28 #166
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25320568
E.T., bij ons was de 3e gehoortest niet anders dan de eerste 2, dus niet uitgebreider. Katja heeft gewoon consequent 3x niet meegewerkt.

Hopelijk voelt Saskia zich snel weer beter. Die machteloosheid is inderdaad vreselijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_25320578
Beterschap voor Saskia E.T. (en jullie ook idd)

Bix, wat lief, een zingende Piet (je kleine standup-comediantje )
  dinsdag 1 maart 2005 @ 22:38:13 #168
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_25320590
He bah E.T., wat sneu! Hopelijk knapt Saskia snel weer op.

Is die uitgebreidere gehoortest in het audiologisch centrum?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  dinsdag 1 maart 2005 @ 22:48:56 #169
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25320823
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 22:37 schreef livelink het volgende:
E.T., bij ons was de 3e gehoortest niet anders dan de eerste 2, dus niet uitgebreider. Katja heeft gewoon consequent 3x niet meegewerkt.

Hopelijk voelt Saskia zich snel weer beter. Die machteloosheid is inderdaad vreselijk.
wat gebeurt er dan na zo'n derde 'onvoldoende'?
Ik verwacht gewoon niet dat ze ooit naar die boxjes gaat kijken, dus ik bereid me maar vast voor. Bij het vogel geluidje keek ze wel heel wijs naar het raam en trok daar zo'n bekkie bij van 'DAAR moet ie vliegen!'

Grijs, nee hoor.. het is gewoon weer op het cb, alleen stond in het foldertje dat ze wat langer de tijd nemen en ook andere geluidjes laten horen en ook harder.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 22:53:35 #170
37150 livelink
pi_25320939
Wij moesten ons na de derde onvoldoende melden bij de huisarts. Dat heb ik ook braaf gedaan en de huisarts vroeg vervolgens aan mij wat hij er dan aan moest doen.
Toen heb ik geantwoord dat hij niks hoefde te doen en dat ik me eigenlijk geen zorgen maakte over haar gehoor. Vervolgens zei de huisarts dat het dan ook waarschijnlijk geen probleem was.
Wij weer naar huis, rekening betaald en niemand heeft er ooit meer een woord over gezegd.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 23:14:22 #171
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25321457
beterschap saskia...
wel leuk dat ze naar het raam keek dus ze hoord het wel..

die gehoortest ging bij kyllian gelijk goed je moest zelf stil zijn als moeder zijnde maar inwendig heb ik zo gelachen.
het geluidje kwam en kyllian keek dan naar de goede kant en reageerde er dan zelf ook nog eens op..
maar hij was met vlag en wimpel geslaagt..zeker omdat hij er op reageerde zei ze...
pi_25327034
Beterschap Saskia. Hier heeft Janneke ook zo gegild van de pijn. En wij dachten toch aan de oortjes. Net als bij Saskia was het geen ontsteking maar wel vocht rood en irritatie. Door de neusspray werd de druk iets minder op de oortjes.

Bo vond de sneeuw schitterend, die heeft er gisteren zelfs in gezwommen (ik draaide me even op en hup mevrouw lag te spartelen in de sneeuw ) Janneke vond het vanuit binnen ook leuk. Ze heeft heel even gelachen, maar zodra we stil stonden was het huilen/bleren. Ik denk dat ze het te koud vond. We zijn denk ik 20 minuten buiten geweest. In die 20 minuten heeft Bo super hyper gedaan en Janneke 15 minuten gehuilt. Echt gezellig
Maandag kan ik met Bo bij de kinderfysio terecht. Ze gaat dan in een gymzaal een beetje bewegen enzo.En hun observeren alles. Ik krijg ook vragenlijsten mee naar huis. Ze gaan nog geen oefeningen of wat dan ook doen, om eerst het vertrouwen te winnen en contact te maken. Ze klonken heel aardig in ieder geval.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25331007
Met Bo op school gaat het og steeds mwah mwah.
Vaak toch nog wat verdriet bij t afscheid nemen.
De juffen is het ook opgevallen dat Bo erg veel structuur vraagt (altijd alles volgens hetzelfde patroon, zo niet, paniek) Dat was voor ons geen nieuws.
Ook is ze voor veel dingen bang. Bijna voor alles zei de juf vandaag Misschien is heen fase zei de juf.

Waar ze niet bang voor is voor vallen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25343723
ach gossie bo toch. hopelijk is het inderdaad een fase die snel weer voorbij is! en succes met de fysio-oefeningen, klinkt wel leuk.

Piet is ook (al een tijdje) wat angstiger dan voorheen, valt me op. hij kan bijv. al van slag raken als de teletubbytoastmachine op hol slaat (op TV). oja en hij moet ook alweer nieuwe schoenen, wat groeien die voeten van hem hard zeg! hij past zelfs al niet meer in die laarsjes van Luca (maat 24), lady-wrb! oma zou vandaag komen oa om met piet voor nieuwe schoenen (en laarzen, en slofjes..) te gaan winkelen, maar ik vraag me af of dat nu wel zo handig is met al die sneeuw ('t is best een eind lopen).

hoe is 't verder met de zieke kinderen?
pi_25345618
haa dames!! Ik heb weer effe bijgelezen, ben druk geweest en nu ziek (zoveel variatie hier, nu is het mama en D. ziek, vorige keer was het papa en D. ziek, daarvoor was het driemaal ziek......enig ) , verjaardag drie keer gevierd en zal nog es fotookes plaatsen maar nu eerst slapen!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_25347303
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:36 schreef bixister het volgende:
Piet is ook (al een tijdje) wat angstiger dan voorheen, valt me op. hij kan bijv. al van slag raken als de teletubbytoastmachine op hol slaat (op TV).
Oe, dat herken ik, hier is het eerst gieren van het lachen als die toast door de lucht vliegt, en daarna groot verdriet als Po die hele stapel toast omvertrekt

Alle zieke kindjes beterschap

En Bo's valtechnieken zijn al in orde dus
pi_25347424
Beterschap Catoot!!!!

Piet en Sven dus ook al van die scheiterds af en toe

Vanmiddag gelachen. Bij gebrek aan een slee beide dames in de wasmand met een waslijn eraan naar buiten (fotos volgen nog)
Janneke vond het maar niks. Zeker niet toen ze uit de bocht vloog
Bo vond het schitterend.
Als Bo zo uit school komt gaan we naar oma die heeft een 2 persoonsslee voor ze gekocht (maar stiekum vond ik die wasmand best erg leuk )
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25348041
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 15:09 schreef jessie het volgende:
Beterschap Catoot!!!!

Piet en Sven dus ook al van die scheiterds af en toe

Vanmiddag gelachen. Bij gebrek aan een slee beide dames in de wasmand met een waslijn eraan naar buiten (fotos volgen nog)
Janneke vond het maar niks. Zeker niet toen ze uit de bocht vloog
Bo vond het schitterend.
Als Bo zo uit school komt gaan we naar oma die heeft een 2 persoonsslee voor ze gekocht (maar stiekum vond ik die wasmand best erg leuk )
wij hebben ook geen slee en doen het ieder jaar al op een hobbelpaard. Misschien inderdaad dat juist hetgebrek aan een slee en de creativiteit bij het zoeken naar een slee het extra leuk maakt (een oude stofzuiger werkt ook, mits je er voor zorgt dat de slang niet knapt; gevolg kind van stofzuiger die sneeuwhapt)
pi_25348100
jessie: alicia is ook voor heel veel dingen bang hoor, bang voor het starten van auto's, standaard voor alles wat twee wielen heeft, bang voor harde geluiden en bang voor dingen waar ze hetgevolg niet van kan inschatten. We zijn in de vakantie naar tiverland geweest en daar hebben ze door de speelhal heen een mini-achtbaaan-treintje. Nou dat heeft de hele dag verpest. Hij reed om het half uur een half uur lang en dat was een half uur lang een kind in eengedoken in de speeltoestellen of huilend. (gelukkig maakte de andere momenten de dag wel goed) (en is ze wonderboven wonder wel weer in de wildwaterbaan geweest met papa, maar een tweede keer durfde ze toch niet hoor, 'was wel hoog hoor mama')
pi_25351314
En is het bij Alicia ook "ineens"gekomen? Bo had dit bv een half jaar terug niet zo extreem als nu. nu lijken er elke dag wel dingen bij te komen. Ik probeer er maar een beetje luchtig mee om te gaan. En zo'n treintje had hier ook voor een verpeste dag gezorgd denk ik
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25351611
yep ook zo uit het niets en word hier ook steeds erger. Eerst was het alleen maar tractors en motoren. Zo nu en dan een brommertje waar ze van schrok. Maar tegenwoordig is er een heel scala wat beangstigend wordt gadegeslagen, het liefst compleet met tranen en bij mij mama in de armen.

Wij geven in eerste instantie toe aan haar angst, oftewel troosten. Daarna een gesprekje dat datgeen helemaal niet erg of eng is mettevens een uitlegje wat het is, waarom het evt daar is, waarom het lawaai maakt etc etc. En als het enigzis kan benaderen we het 'angstvoorwerp' m het eens van dichtbij te bekijken en te laten zien dat het niet noodzakelijk is om er bang voor te zijn etc etc. Of het werkt ? Geen idee. Ze duikt nog net zo hard in ekaar, maar zegt er bv wel bij dat is een brommer, die maakt alleen maar een beetje herrie, want hij rijdt etc etc
  FOK!fossiel donderdag 3 maart 2005 @ 21:19:44 #182
2628 Karin
pi_25352101
Wat moeilijk lijkt me dat als je kind bang is voor "alledaagse dingen".

Bram heeft vandaag zijn verjaardag gevierd op het kinderdagverblijf maar vond er eigenlijk helemaal niets aan

Wou niet in de speciale stoel, wou de muts niet op en ik zag op het filmpje dat ze ook gemaakt hebben (we hadden onze camera meegegeven) dat "hiep hiep hoera" al helemaal niet leuk was Het was ook wel raar voor hem, opeens weer terug naar de babygroep om daar zijn verjaardag nog te vieren.
Gelukkig mocht hij daarna naar de peuters om daar lekker naar buiten te gaan.
Hij heeft van schrik nog geen half uurtje geslapen daar en was tijdens Sesamstraat al in slaap gevallen (6 uur dus), nog voor het eten. Had nog snel een broodje voor hem gemaakt toen ik zijn oogjes wat dicht zag vallen maar het enige wat hij wilde was slapen. Hij was nog even wakker geworden om de hele dag nog even te bespreken in zichzelf (zo leuk te horen op de babyfoon) en sindsdien is het stil.
Vanaf volgende week gewoon compleet naar de peutergroep, dat zal hem vast wel goeddoen, beetje structuur.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 3 maart 2005 @ 21:31:25 #183
13151 crew  Rewimo
pi_25352299
Hij ziet er inderdaad niet blij uit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:34:10 #184
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25352338
maar bram ze hebben nog wel zo'n leuke stoel...
en een mooie verjaardagsmuts.
maar hij vind het echt niet leuk zo op de foto te zien
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:34:17 #185
37150 livelink
pi_25352340
Arme Bram, hij kijkt ook helemaal niet zo vrolijk. Nog niet echt een jarige job, maar dat zal nog wel komen.

Katja is hier weer een beetje over haar angsten heen aan het komen. Toen Sinterklaas vorig jaar aankwam ging het mis, maar nu gaat het weer een stuk beter. Gelukkig maar, want het is echt niet leuk en ik vond het ook moeilijk om mee om te gaan.

Even een frustratie van me afschrijven.
Job is op het moment niet te hebben. Waar is dat lieve, vrolijke jongetje gebleven? Ik weet niet of het komt door de waterpokken of omdat hij weer in een periode zit van frustratie door alles wat hij nog niet kan, maar het is echt verschrikkelijk.
Om alles wordt hij boos en dan begint hij driftig te huilen en gaat zichzelf expres pijn doen.
Hij is op dat soort momenten ook niet te bereiken. Als ik hem oppak wordt hij alleen maar nog bozer. Negeren is het enige wat helpt, maar echt leuk is het op dit moment niet thuis.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 3 maart 2005 @ 22:06:30 #186
13151 crew  Rewimo
pi_25352972
O bah livelink, negeren gaat dan lijnrecht tegen je gevoel in hè? Je wilt hem troosten maar dat lukt dan niet Ik hoop voor jou en Job dat het voornamelijk door de waterpokken komt... Sterkte ermee!
pi_25353072
wat zielig livelink.. (zowel voor job als voor jullie!) sterkte ermee en hopelijk is 't snel voorbij.

ah arme bram, je ziet er daar ook wel erg alleen uit! lagen alle baby's op bed ofzo?
pi_25355238
Livelink hier hebben we dat met Janneke ook. Echte driftbuien he! En bijna de hele dag door. Janneke gooit om t minste geringste dat hoofd naar achteren en begint me dan te gillen en te huilen. Vreselijk. Ze heeft dan ook nog eens zo'n doordringend stemgeluid. Bleh. Vaak moet ze dan even uitrazen. Maar als het om het minste en geringste gaat zet ik haar ook wel eens appart. Dit maakt soms indruk. Vaak ook niet, maar dan weet ze in ieder geval wel dat we dit gedrag niet accepteren. En soms zet ik haar dus niet appart. Dit zijn de momenten dat ze bv ruzie heeft met dr zus, iets waardoor ik haar boosheid wel kan begrijpen. En soms als ze tig keer appart gezet is en ik denk ja dahag nu even niet
Maar ik geloof je direct als je zegt dat het even niet leuk is in huis

Bram je zit niet eens op de jarige stoel. Daar zou ik ook boos van gaan kijken hoor
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 23:42:56 #189
43556 miss_dynastie
pi_25355287
Bram toch Arm kind Gelukkig is straks alles weer normaal
pi_25360817
Brammie!!!! En je hebt nog wel zo'n mooie leeftijd bereikt (tante natuurlijk weer te laat met feliciteren....) Maar heel veel kinderen schijnen dat verjaardagvieren maar niks te vinden (wat ziet ie er trouwens grooooot uit..)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2005 @ 10:55:53 #191
43556 miss_dynastie
pi_25361056
Tante is niet te laat hoor, Bram is pas morgen jarig
  FOK!fossiel vrijdag 4 maart 2005 @ 20:30:44 #192
2628 Karin
pi_25368887
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 23:40 schreef jessie het volgende:

Bram je zit niet eens op de jarige stoel. Daar zou ik ook boos van gaan kijken hoor
Ja dat wou hij dus niet Alle andere kindertjes staan wel heel vrolijk op de rest van de foto's die we hadden, waar Bram dus nog steeds met een oorwurmgezicht opstaat die wilde ik niet plaatsen, heb geen toestemming van die ouders.
Er stonden gelukkig ook nog wat foto's op het kaartje van het buitenspelen, toen kon ie eindelijk weer normaal kijken.
  Jubileum moderator vrijdag 4 maart 2005 @ 20:56:24 #193
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25369238
Jessie heel herkenbaar die driftbuien alleen is het hier de oudste die ze geregeld heeft. Eva maakte het gisteren zo bont dat ze wel een paar keer op de gang moest van me. 's middags was ze op een gegeven moment weer tegen me aan het gillen dus ik gaf haar de eerste waarschuwing: "Eva stoppen met gillen tegen mama". Net toen ik wou toevoegen "als je doorgaat met gillen ga je naar de gang" was ze zelf al onderweg. Ze liep naar de gang, ging daar even heerlijk keihard staan gillen en kwam na enige tijd weer binnen "Soooooo, klaar mama!" en kwam een knuffel halen.
Ik wist niet of ik nou moest lachen of huilen eigenlijk

Owja *trots is* Eva kan nu helemaal zonder hulp, helemaal zelf kopje duikelen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_25369352
Jeetjemina, Bram wordt gewoon alweer 2. .

[ouwe wijven mode]

Wat gaat de tijd hard. .

[/ouwe wijven mode]
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2005 @ 12:00:45 #195
43556 miss_dynastie
pi_25393874
Lois, hoe was het met Eva bij de KNO-arts? En kopje duikelen, wow
  zondag 6 maart 2005 @ 14:53:07 #196
24188 Belana
kloon van belana
pi_25396294
Eva stoer hoor!!
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 maart 2005 @ 18:22:45 #197
13151 crew  Rewimo
pi_25399335
Eva, ik moet er wel een beetje om lachen in die gang, bekende situatie En wat goed dat je al kunt kopjeduikelen! ^
  Jubileum moderator zondag 6 maart 2005 @ 19:14:28 #198
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25400075
quote:
Op zondag 6 maart 2005 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Lois, hoe was het met Eva bij de KNO-arts? En kopje duikelen, wow
Wat lief dat je daar aan denkt We zijn niet gegaan dinsdag, de wegen waren hier nagenoeg onbegaanbaar en spiegelglad. Ik ben dan zo'n muts die niet durft te rijden met mijn kinderen in de auto We gaan dus as. vrijdag, ik kon gelukkig snel een nieuwe afspraak maken.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 6 maart 2005 @ 21:06:44 #199
37150 livelink
pi_25401554
Wij zijn vanavond met Job naar de huisarts geweest. We kwamen er vanavond achter dat hij een enorme bult in zijn nek had zitten. De huisarts wilde het toch even zien. Het was een opgezette lymfeklier, wat inhoudt dat hij ergens een ontsteking heeft in zijn lichaam. Het is alleen totaal niet duidelijk waar, hoe of wat. De huisarts vond het ook wel een echt grote bult. We moeten het nu goed in de gaten houden dat het slinkt en deze week in ieder geval nog naar onze eigen huisarts gaan.
Dit verklaart ook zijn vervelende gedrag van de laatste tijd. En nu maar hopen dat het minder wordt, want dit ziet er echt heel eng uit.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 maart 2005 @ 21:11:08 #200
13151 crew  Rewimo
pi_25401620
Dat klinkt akelig, livelink Hopelijk vinden ze snel wat de oorzaak is. Geen wonder dat Job niet lekker in zijn velletje zat...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')