Lachuer? Die heeft dit seizoen weinig gespeeld. Tegen Ajax zal hij er waarschijnlijk ook niet bij zijn. Hij is allang geen steunpilaar meer voor Auxerre.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:45 schreef methodmich het volgende:
Veel is afhankelijk van Lachuer, Kalou en Mwaruwari. Als je die hebt, heb je al een groot deel van Auxerre weggehaald.
Vanaf 18 uur stadionverkoop.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:37 schreef Lennox het volgende:
Ik wil morgen met een maatje gaan, alleen hebben we (nog) geen kaarten.
Ik zag op de ajax site dat er nog kaarten waren (en vrije verkoop). Kan ik deze morgen nog halen bij de sigarenboer (op de wedstrijddag) Of ben ik op de stadionverkoop aangewezen.
Alvast bedankt
Ik zou vandaag gaanquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:37 schreef Lennox het volgende:
Ik wil morgen met een maatje gaan, alleen hebben we (nog) geen kaarten.
Ik zag op de ajax site dat er nog kaarten waren (en vrije verkoop). Kan ik deze morgen nog halen bij de sigarenboer (op de wedstrijddag) Of ben ik op de stadionverkoop aangewezen.
Alvast bedankt
quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:08 schreef Lennox het volgende:
als we gaan is de winkans van ajax 50 % ofzo geloof ik![]()
Kom dan maar niet.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:08 schreef Lennox het volgende:
bedankt voor de antwoorden boys![]()
We gaan gewoon, en dan hopen dat er nog kaartjes over zijn![]()
Het is wel het noodlot tarten, als we gaan is de winkans van ajax 50 % ofzo geloof ik![]()
Ik ken nog iemand die drie kaarten heeft. Vak 412, rond de ¤ 25. Maar goed dat mag hier niet enz, dus je kan me mailen op het adres wat er staat.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:08 schreef Lennox het volgende:
bedankt voor de antwoorden boys![]()
We gaan gewoon, en dan hopen dat er nog kaartjes over zijn![]()
Het is wel het noodlot tarten, als we gaan is de winkans van ajax 50 % ofzo geloof ik![]()
quote:Meespelen ster Tainio onzeker bij Fransen
Het is onzeker of Tainio mee kan spelen met Auxerre tegen Ajax woensdagavond. Onderweg naar Amsterdam moets hij in het vliegtuig overgeven en hij schijnt zich nog steeds ziek te voelen. Hij kon niet mee doen tijdens de training. De Fin Tainio is een van de belangrijkste spelers van Auxerre en werd ook meerdere malen in verband gebracht met interesse van Ajax. Hij tekende inmiddels bij Tottenham Hotspur.
Ajax verkoopt Franse uitzendrechten aan Paris Première
Het duel tussen Ajax en Auxerre zal in Frankrijk te zien zijn op de zender Paris Première. De zender is een onderdeel van het mediaconcern M6. In tegenstelling tot de Champions Legaue verkopen de clubs in de UEFA Cup zelf hun uitzendrechten van de thuiswedstrijden. Het is de eerste keer dat Paris Première een Europese voetbalwedstrijd uitzend.
Alternatief honk woensdag open
[ingezonden mededeling] Het alternatieve supportershome zal woensdagmiddag vanaf 16.00 uur geopend zijn. Er zijn een aantal zaken verbeterd sinds de vorige keer. Zo beschikt het honk nu over verwarming en een groot beeldscherm waarop je de wedstrijd kunt volgen mocht je het stadion niet in gaan. Tot morgen!
Vermoedelijke opstelling Ajax
Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg, Trabelsi, De Jong, Escudé, Maxwell, Pienaar, Heitinga, Van der Vaart, Rosales, Babel en Boukhari.
Koeman: tevreden met 2-0 of 3-0
Ronald Koeman liet op de persconferentie (zie Ajax.nl) weten tevreden te zijn als zijn ploeg de nul houdt en wint. "Ik ben woensdag tevreden met een 2-0 of 3-0 overwinning. Misschien ook wel met 1-0. Gezien het knock-outsysteem moet je zelf de nul zien te houden."
"Als je nationaal niet in de prijzen valt, dan is het een prettig gegeven als je Europees wel ver komt. Dan houd je de rust makkelijker. En in dit UEFA-Cuptoernooi zie ik niet een ploeg overal bovenuit steken. We hebben meer kans ver in dit toernooi te komen, dan in de Champions League."
Lichte twijfel over Pienaar en Heitinga; Mitea erbij gehaald
Bij Ajax bestaat nog lichte twijfel over het meespelen van Pienaar en Heitinga. De verwachting is echter dat ze beiden kunnen spelen. Voor de zekerheid heeft Ronald Koeman Mitea als 19e bij de wedstrijdselectie gehaald. Met name voor Heitinga is een belangrijke rol weggelegd. Hij moet Kalou het spelen onmogelijk maken, maar daarnaast ook zelf aan het voetballen komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |