Alemannia World, een officeuze fansite. Maar wel zeer betrouwbaar!quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar heb je dat vandaan, want dan zou je L1 bron het verkeerd hebben
Piece of cake!quote:Ik ga met navigatie rijden dus zelfs dat zou niet verkeerd moeten kunnen gaan
L1 is coolquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar heb je dat vandaan, want dan zou je L1 bron het verkeerd hebben
Volgens mij is dit opzetquote:Gewoon naar de Aachener straat in Keulen
Inderdaad! Net zoals de competitieroosters!!quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Volgens mij is dit opzet
Op ARD is ook voetbal. Volgens mij is dat Aachen - AZ.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:29 schreef The_Hives het volgende:
wordt AZ alleen live op duitsland uitgezonden?
zoja, wdr of zdf?
Aha, heb ik ook weer eens wat aan die zender!quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Op ARD is ook voetbal. Volgens mij is dat Aachen - AZ.
Yup it is. Vanaf 20.15.
hmzz, het is te hopen dat ik die zender kan vinden op mn werkquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Op ARD is ook voetbal. Volgens mij is dat Aachen - AZ.
Yup it is. Vanaf 20.15.
Langs de Lijn aan en de leukste wedstrijd aanzetten en dan zappen aan de hand van LdLquote:Op donderdag 17 februari 2005 16:43 schreef tong80 het volgende:
Dat wordt zappen tussen de NOS en de ARD.
0-2quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
0-3
En ik heb meestal gelijk.![]()
Dat is nou het leuke van Duits voetbal.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:37 schreef tong80 het volgende:
Mooi Adriaanse in het Duits.
En gewoon 45 duizend man op de tribune bij een tweede klasser.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:22 schreef Stpan het volgende:
Wat een reservemof die Erik Meijer geworden! 'De schaver' is ook niet meer wat het geweest is. Nerd.
Wel een heel oud stadion. Als Achen promoveert moeten ze heel veel aan dat stadion repareren willen ze in de bundesliga uitkomen :Squote:Op donderdag 17 februari 2005 20:44 schreef Zwansen het volgende:
wat een stadion!
quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:53 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Wel een heel oud stadion. Als Achen promoveert moeten ze heel veel aan dat stadion repareren willen ze in de bundesliga uitkomen :S
dit is het stadion van FC Kölnquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:53 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Wel een heel oud stadion. Als Achen promoveert moeten ze heel veel aan dat stadion repareren willen ze in de bundesliga uitkomen :S
LoL daarom zag het er zo nieuw uitquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:59 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
dit is het stadion van FC Köln
ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:07 schreef Ludacriss het volgende:
Vind Az nogal tegenvallen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |