Dat is nou het leuke van Duits voetbal.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:37 schreef tong80 het volgende:
Mooi Adriaanse in het Duits.
En gewoon 45 duizend man op de tribune bij een tweede klasser.

quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:22 schreef Stpan het volgende:
Wat een reservemof die Erik Meijer geworden! 'De schaver' is ook niet meer wat het geweest is. Nerd.

Wel een heel oud stadion. Als Achen promoveert moeten ze heel veel aan dat stadion repareren willen ze in de bundesliga uitkomen :Squote:Op donderdag 17 februari 2005 20:44 schreef Zwansen het volgende:
wat een stadion!

quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:53 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Wel een heel oud stadion. Als Achen promoveert moeten ze heel veel aan dat stadion repareren willen ze in de bundesliga uitkomen :S

dit is het stadion van FC Kölnquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:53 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Wel een heel oud stadion. Als Achen promoveert moeten ze heel veel aan dat stadion repareren willen ze in de bundesliga uitkomen :S

LoL daarom zag het er zo nieuw uitquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:59 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
dit is het stadion van FC Köln

ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:07 schreef Ludacriss het volgende:
Vind Az nogal tegenvallen...

jep, maar ik vind friesinger nou niet mooiquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
Hoorde ik de commentator nou zeggen dat de lelijke Kahn gaat met de mooie Friesinger?

Hotseknotsen boerenkool-voetbal zou iemand anders gezegd kunnen hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Rust..matige eerste helft, voor wat ik ervan heb gezien..

Nope, je hebt niets gemist.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:29 schreef Yeahinho het volgende:
Half 9 begonnen, slecht voetbal, nu 0-0 met rust, als ik me niet vergis?
Of heb ik soms wél iets gemist?

Hij gaf dat als vergelijking voor de relatie van Timmer met Timmer ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
Hoorde ik de commentator nou zeggen dat de lelijke Kahn gaat met de mooie Friesinger?

ARD, bijna afgelopen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:17 schreef JeroenV het volgende:
Welk net is het dan?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |