Ah okay! Wist ik niet, thanxquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:33 schreef Jambo het volgende:
Texelonia, in Utrecht doen ze (volgens mij) vanaf 1 januari 2005 de gehoortest een paar dagen na de geboorte. Kindertjes die voor die tijd zijn geboren vallen nog in de oude regeling en krijgen hun eerste gehoortest tussen de 9 en 13 maanden. Melvin krijg 28 februari pas zijn eerste gehoortest, hij is dan 11 maanden. Vraag het anders even na bij het CB voor de zekerheid.
Was het anders misschien Giulia...? Naam lijkt erop?quote:Op woensdag 16 februari 2005 08:54 schreef Suzanna het volgende:
Ik zag in het filpjestopic een onwijs schattig filmpje van Jolie in bad, klopt dat? (is al een tijdje geleden) Geweldig kindje...
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:12 schreef Catootje het volgende:
schone broek twee keer ondersteboven gehouden worden, 1 keer schudden
Ik schud heeeel zachies uiteraardquote:
Deal.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:31 schreef sjak het volgende:
[..]
Hij krijgt van mij 10 euro als hij binnen een jaar: "Ajax is geweldig" kan zeggen.
Zijn er ook filmpjes vanquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:22 schreef Catootje het volgende:
Ik schud heeeel zachies uiteraardVind ze heerlijk
binnenkort, dutch... binnenkort..quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:07 schreef dutchie het volgende:
E.T. wanneer zien we weer eens wat mooie foto's van mijn schoondochter?
Idd. het moeder gevoel klopte dus weer en dat geeft je een goed gevoel en het maakt je een stuk zekerder!quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:22 schreef Catootje het volgende:
[..]
Ik schud heeeel zachies uiteraardVind ze heerlijk
Djulian, dat is inderdaad wel heeel fijn, en ook fijn voor jou anitra, wat heb je dan goede beslissingen genomen omtrent dit mannetje!
Jordy heeft zijn gehoortest ook al gehadquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:33 schreef Jambo het volgende:
Texelonia, in Utrecht doen ze (volgens mij) vanaf 1 januari 2005 de gehoortest een paar dagen na de geboorte. Kindertjes die voor die tijd zijn geboren vallen nog in de oude regeling en krijgen hun eerste gehoortest tussen de 9 en 13 maanden. Melvin krijg 28 februari pas zijn eerste gehoortest, hij is dan 11 maanden. Vraag het anders even na bij het CB voor de zekerheid.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:47 schreef E.T. het volgende:
Bix, zit Anna nu gewoon op volledige bv? Goed gegroeid trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |