abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25087659
Bloemkool en sperzieboontjes gaan er hier soepel in. Geen gekke bekken
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 15 februari 2005 @ 08:53:55 #52
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25096121
Jonnetje, nog bedankt voor die link van trappelzakjes en kleertjes enzo! Laat misschien mijn moeder wel iets in elkaar zetten, dus gebruik de inspiratie van die site!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 februari 2005 @ 09:45:21 #53
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25096602
Sugar, hoe gaat het nu met de spalk, is ze er al helemaal aan gewend? En hoe lang moet ze nu nog?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 15 februari 2005 @ 10:08:23 #54
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25096872
Gaat hartstikke goed, Rewimo! Ze merkt er niks van, beweegt gewoon heel druk en kijkt nergens van op.

21 maart moeten we weer op controle, foto enzo. Misschien is het dan klaar, maar ik verwacht dat ze nog een tijdje door moet.

Het enige dat ik jammer vind, is het "ontwikkelen". Ze kan zich nu niet omdraaien met beugel, ze kan niet zelf zitten (weet helemaal niet of ze dat zonder wel had gekund, hoor!). Is nu niet erg, maar als ze nog lang moet, is het jammer. Niet heftig hoor, gewoon "jammer"...

Lief dat je het vraagt!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 februari 2005 @ 10:44:18 #55
13151 crew  Rewimo
pi_25097292
Ze zou je nog weleens kunnen verbazen hoor Ik heb vaak genoeg gelezen dat kindjes met spalk gaan rollen, of zelfs kruipen/tijgeren Ach, en anders komt het na de spalk wel natuurlijk. Fijn dat ze er weinig last meer van heeft, was wel afzien in het begin hè, met dat (niet) slapen...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 15 februari 2005 @ 10:51:27 #56
43556 miss_dynastie
pi_25097380
ET, Toot, hebben jullie al kadootjes voor Saskia en Danielle (bedacht)? Gewoon nieuwsgierig hoor
pi_25097447
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
ET, Toot, hebben jullie al kadootjes voor Saskia en Danielle (bedacht)? Gewoon nieuwsgierig hoor
nog een week aaaahhh!!!

Ehm ja: ze krijgt een (heeft zij niks aan maar wij wel ) meetlat noem ik het altijd (zo eentje voor tegen de muur, met beestjes, zodat ik later kan zeggen "je bent zo groot als de aap!!" Die vind ik persoonlijk altijd zo gezellig)....verder krijgen papa en mama een boek over ontwikkelingspsychologie :p (heeft zij ook al niks aan!) en misschien dat ik nog iets leuks tegenkom dat ik voor haar koop.....en jij ET?
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  † In Memoriam † dinsdag 15 februari 2005 @ 10:59:05 #58
43556 miss_dynastie
pi_25097487
Toot
Die meetlat is een heel leuk idee
  dinsdag 15 februari 2005 @ 11:24:49 #59
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25097845
Saskia krijgt een zandbak En ik heb nog wat kleine dingetjes.. Een eigen afstandbediening (in de hoop dat die net zo interessant is als die van ons), een dingetje van duplo en nog iets van stapeldingen van chicco.
Verder heb ik slingers gekocht, taart is besteld, familie uitgenodigd... Volgens mij ben ik er (op wat boodschappen na) klaar voor (wij vieren het trouwens zondag)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_25098635
Leuk al die kadootjes.
Mijn neefje vroeg zondag: weet je hoe groot ik ben? Ik: nou? Hij: zo groot als een leeuw
Blijkbaar heeft hij ook zo'n meetlat
  dinsdag 15 februari 2005 @ 17:35:19 #61
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25102191
Soms zijn er van die momenten dat echt de tranen over m'n wangen lopen van het lachen.
Jolie is echt een vreselijk lekker monster. De puffer werpt zijn vruchten af en ze speelt en kletst als nooit tevoren. Ze was even ergens anders en ik keek even van een afstandje toe hoe ze zou reageren op haar vriendinnetje die precies 3 maanden ouder is. Jolie begon lekker te kletsen maar het vriendinnetje zat sprakeloos te kijken naar Jolie. Want Jolie kletst niet, nee ze roept! Heeeel hard!
Toen ik terugkwam zaten ze nog hetzelfde, het vriendinnetje met grote ogen in de richting van Jolie en Jolie tussen misschien wel 100 snippertjes mijn monster had wat papier te pakken gekregen en de snippers werden onder luid gejuich van haar zelf door de lucht gegooid. Het vriendinnetje moest huilen

pi_25102241
Jolietje wat ben je toch een schatje Gelukkig heb ik nu zelf zo'n schatje anders was je moeder je vast op een dag kwijt geweest opeens
pi_25102262
Jolie, groot klein supermonstertje
pi_25102311
Jolie laat je moeder maar lekker genieten van je hoor!!!

Wij zijn naar het cb geweest vandaag. Voor het eerst is Djulian gezond verklaardtot zover dat gaat met zijn allergieen Ook zijn zijn longen voor het eerst schoon Ook is hij flink aan gekomen Hij weegt nu 7865 gram en is 69cm lang Wat is het toch heerlijk om eindelijk te horen dat ze tevreden zijn!!!! Eindelijk een gemeende lach op het gezicht van de arts, eindelijk zitten we na 6 maanden op de goeie weg. En zo blij dat we de goeie keuzes gemaakt hebben zoals de dieren het huis uit. Ik wil wel schreeuwen: Mijn jochie is gezond
  dinsdag 15 februari 2005 @ 17:56:56 #65
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25102420
Jolie

Anitra wat heerlijk om te horen zeg...
pi_25102431
Jolie

Nog even over het op vakantie gaan met de auto. Het is toch slecht als je kind lange tijd in een autostoeltje zit? Of geldt dat alleen voor die kleine maxicosi, en mogen ze wel langer in een groter autostoeltje zitten??

Noah is weer een weekendje bij mijn ouders wezen logeren. Vorige week heeft ie de hele week heel veel last van buikkrampjes gehad, maar bij mijn ouders had ie nergens last van. En de eerste fles bij ons thuis was het meteen weer raak?! Snap er echt niks van. Een week geleden zijn we ook weer begonnen met de venkeldruppels, wat eerder wel hielp, maar nu niet heb ik het idee. Het enige verschil bij mijn ouders wat ik kan bedenken, was het flesje. Ze gebruiken wel hetzelfde flesje, maar dan een grote en wij een kleine. Maar nu zijn wij ook de grote gaan gebruiken, maar Noah heeft nog steeds last van darmkrampjes

Verder gaat het wel heel goed met hem. Als ie geen pijn heeft, zelfs tussen 2 krampjes door, lacht ie heel veel Hij heeft de grootste lol met zijn tong uitsteken Als je je tong naar hem uitstekeet gaat ie lachen en dan gaat ie ook zn tong uitsteken. En dat houdt ie gerust een half uur vol
Vandaag hebben we ook eindelijk een plank in de box bevestigd, zodat de box hoger is zeg maar. Dat kon onze box niet standaard. We hebben hem er meteen even in gelegd, en toen rolde hij ineens van z'n rug op z'n zij! Okay, het was wel uit frustratie omdat ie zn speen kwijt was en die probeerde terug te happen, maar toch Hij kan het wel, en als ie dat straks door krijgt, doet ie het misschien ook uit zichzelf
Ben in elk geval bere trots op hem Hij gaat soms echt in sprongen vooruit. Hij wordt ook al groot, hij begint al uit maat 56 te groeien... En eerst verzoop ie er nog in... Het gaat zo hard!!!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_25102564
Djulian gezond verklaard

En Noah al zo'n grote man aan het worden, het gaat inderdaad hard Tex ! Ik zie het al met Myrthe, ze is vandaag 3 weken en al zo anders dan op de eerste dag ! En ook al uit haar eerste pakje gegroeid (nou ja met veel moeite zou het nog wel gaan maar ik wil niet dat ze er al te strak inzit zeg maar

Myrthe is vandaag trouwens geslaagd voor de gehoortest en ze zit onder de uitslag, rode vlekjes op haar lijfje
  dinsdag 15 februari 2005 @ 18:10:34 #68
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25102622
Pas zelf maar op LadyB ik heb gister je man gespot met kinderwagen en hij mij niet, dussuuuh ik denk eerder dat jullie slachtoffer worden

Noah, niet te snel groot worden kleintje!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 februari 2005 @ 18:15:52 #69
13151 crew  Rewimo
pi_25102686
Anitra, wat fijn dat het zo goed gaat met Djulian!

Luchtbel, je hebt maar een lekker meiske

Tex, wat gek dat Noah bij je ouders geen last had van krampjes Ik zou zeggen: blijf overleggen over wat zij doen en wat jullie doen. Het kan in een heel klein dingetje zitten natuurlijk. Misschien een andere manier van de fles klaarmaken (ik noem maar iets als flessenwarmer of magnetron), andere volgorde, andere manier van vasthouden... mogelijkheden te over. Wie weet kom je erachter zo.
pi_25102709
Nu al gehoortest Ladybos? Die heeft Noah nog helemaal niet gehad voor zover ik weet?

Leuke van uit kleertjes groeien is trouwens, dat er een heleboel leuke kleertjes in maat 62 op hem liggen te wachten die ie nu bijna aan kan

En Anitra wat fijn dat Djulian gezond is verklaard
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 16 februari 2005 @ 08:02:54 #71
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_25108398
Djulian gefeliciteerd

Ladybos Myrthe, jij ook gefeliciteerd met je slagen !
Nu alleen nog die rode uitslag zien weg te werken.

Jolie, jij donderstraal
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 16 februari 2005 @ 08:05:13 #72
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25108410
Mag ik even zeggen dat ik mijn ogen bijna niet geloofde toen ik Jolietje op dat speelgoedauto-ding zag zitten?
Wat is ze enorm, Luchtbel! Enorm lief, groot, bol en stoer! Ik wist echt niet wat ik zag. Het ís een kind. Geen baby!!!!!

pi_25108719
Ik zag in het filpjestopic een onwijs schattig filmpje van Jolie in bad, klopt dat? (is al een tijdje geleden) Geweldig kindje...

Met Noa gaat het ook wel goed!! Ze lacht heel erg veel, net als Noah...en dat tong uitsteken is hier ook populair!! Ze begint ook echt geluidjes terug te maken, die zelfs lijken op 'heyhey' wat we vaak tegen haar zeggen. Heel erg schattig. Ze speelt op dit moment in de box met speeltjes die voor haar hangen, ze beweegt haar handjes er tegenaan en kijkt er écht naar! Ze is gewoon echt aan het spelen, geweldig.

Het slapen gaat weer minder helaas...overdag slaapt ze nog steeds bijna niet behalve als ik haar op m'n buik leg op de bank of met haar ga lopen, in de draagzak o.i.d.
Ik vraag me af of ik haar gewoon in bedje moet leggen en 'laten huilen' tot ze slaapt. Ik vind dat nameljik erg erg erg moeilijk, alleen al om haar vijf minuten te horen huilen. Dan VLIEG ik er weer naartoe.
Wat voor mij de vraag is, is natuurlijk wat het beste voor haar is. En mij lijkt dat dat ze door gaat slapen 's nachts (ze wordt nu gewoon wakker voor drinken en vaak slaapt ze dan met veel moeite pas weer in, vannacht na anderhalf uur heen en weer lopen) en overdag ook genoeg slaap krijgt!

Wat ik nu doe om haar te laten slapen (in slaap komen is het moeilijkste):
- Ik doe haar nu altijd 's avonds al in badje uitgebreid, vindt ze heerlijk. Ze wordt er alleen voor mijn gevoel alleen maar wakkerder door ...
- ik baker haar in
- ik geef haar haar speentje als ze echt niet in slaap komt
- als dat niet helpt geef ik haar nog even de borst, soms wordt ze daar erg slaperig van als het de tweede keer is

en als dat laatste niet helpt ga ik maar met haar rondlopen of leg ik haar bij mij in bed.

Dus nu een vraagje...

Laten jullie je baby'tje weleens huilen om in slaap te komen óf lukt dat vanzelf, óf heb je een ander hulpmiddel, zoals ik?

P.S. Ik weet dat ik vaak hierover gepost heb....als ik in herhaling val moeten jullie het maar zeggen...het feit is gewoon dat het niet overgaat...zelfs niet met inbakeren (wat wel een beetje rust heeft gegeven overigens).
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2005 @ 09:20:53 #74
81992 Githa
pi_25108974
jolie wat heb jij een mooie ogen

Djulian helemaal gezond wat een goed nieuws

tex,Jordy heeft ook zoveel krampjes gehad en ik kreeg van de vk en kraamzorg de tip, cinebaby van vsm te gebruiken, bij krampjes 3 druppeltjes op een lepeltje en binnen 10 min is het over hier werkt het fantastisch.

Suzanna, ik luister altijd naar het soort huiltje en nu moet ik zeggen dat die van Jordy erg goed te onderscheiden zijn.... wat ook wel eens werkt is zijn mobiel aanzetten in bed, hij is dan vol verbazing waar die beestjes boven zijn hoofd toch steeds vandaan komen, en volgt ze ook echt...... zo geweldig om te zien
Soms is hij ook gewoon aan het driftkikkeren dan wil hij niet in bed, niet bij papa, niet in de box maar alleen uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren bij mama, en daar trappen we dus mooi niet in en na even doorzetten geeft hij het wel op hoor en is bij papa liggen ook wel fijn
Ik probeer het voor mezelf wat makkelijker te maken door er een beetje humor in te gooien wanneer hij zo rood doorlopen ligt te gillen maar zo moet ieder zijn eigen manier vinden.....

Ik kan me goed voorstellen hoor suzanna dat je dit blijft posten, het kan soms zo'n hopeloos gevoel geven
pi_25109066
Wat leuk dat Jordy al zo reageert op z'n mobiel!! Noa ook...maar die heeft m in de box hangen en daar werkt hij meer als stimulatie van wakker-zijn. Ik heb nu het muziekje ook bij haar in bedje liggen, zodat ze een achtergrondmuziekje even heeft wat steeds langzamer gaat...wie weet helpt muziek inderdaad wel!!
Noa heeft inderdaad ook verschillende huiltjes - een moe huiltje, een hongerhuiltje en een 'driftkikkerhuiltje'...(en vast nog wel meer...) en ik begin ze ook steeds meer te onderscheiden. De hongerhuil hoor ik eigenlijk het meeste 's nachts omdat ik het overdag wel door heb als ze honger begint te krijgen.

Bij ons helpt cinababy ook goed tegen krampjes, overigens! En ze vindt het ook lekker...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')