voor het zelfvertrouwen !quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoezo 1?
Dat is ook echt te vergelijken hequote:Op donderdag 17 februari 2005 10:00 schreef gras het volgende:
We zullen zien, netzoals Den Bosch heeft Ajax ook een probleem om te scoren. Kan dus nog spannend worden.
Jullie hebben er ook al 11 gescoord?quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:00 schreef gras het volgende:
We zullen zien, netzoals Den Bosch heeft Ajax ook een probleem om te scoren. Kan dus nog spannend worden.
Robbie en ik waren twee van de tien (twaalf om precies te zijn) supporters btw.quote:Fred wijst klagende fans op de beperkingen
Fred van der Hoorn heeft gisteravond enkele uren gesproken met een kleine groep ontevreden FC Den Bosch-fans. De manager voetbalzaken van de hekkensluiter in de eredivisie initieerde de bijeenkomst naar aanleiding van negatieve commentaren op gastenboeken van fansites op internet en vanwege negatieve spreekkoren tijdens de thuiswedstrijd tegen De Graafschap afgelopen zondag.
Van der Hoorn, na afloop van de besloten bijeenkomst: „Ik heb geprobeerd uit te leggen hoe de situatie bij FC Den Bosch momenteel is, met welke riemen wij moeten roeien en hoe we dat proberen zo goed mogelijk te doen. Dat geldt voor het management, de trainers en de spelers.“ Marcel Schrover, een van de tien aanwezige fans, was na afloop goed te spreken over de inhoud van het gesprek. „Alleen jammer dat de jongens die de afgelopen tijd de meeste kritiek hadden, niet zijn gekomen. Maar het is natuurlijk een heel mooi gebaar van Fred van der Hoorn dat hij bijna de hele avond uittrekt om met ons te praten.“ In de afgelopen jaren waren daar openbare forum-avonden voor. Van der Hoorn: „Maar tijdens de laatste forum-avond vorig jaar werd er niet door alle aanwezigen genoeg respect voor eenieders mening getoond. Dus daarom hebben we er een tijdje van afgezien. Binnenkort willen we wel weer zo’n avond inplannen. Ik begrijp best dat daar bij onze aanhang behoefte aan is.“
Volgens Schrover is de bezorgdheid bij de fans over de degradatienood na het gesprek met Van der Hoorn niet weggenomen. „Maar ik denk dat we het er wel over eens zijn dat we met z’n allen erachter moeten gaan staan om de negatieve sfeer om te buigen. Daar ligt ook een rol voor ons als supporters.“ Van der Hoorn: „Als we op dit moment vijf of zes punten meer hadden gehad, wat makkelijk had gekund, dan was er niks aan de hand geweest. Hopelijk is vrouwe Fortuna ons in de komende periode gunstiger gezind dan de afgelopen maanden.“
Brabants Dagblad
was het nog nuttig?quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:59 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Robbie en ik waren twee van de tien (twaalf om precies te zijn) supporters btw.
Echt nuttig was het niet...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
was het nog nuttig?
Fredje kwam er in het verleden niet al te best uit op de forumavonden
Triest genoeg wel ja!quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:34 schreef Yeahinho het volgende:
Scoren we er maar 1. Zou al een overwinning op onszelf zijn.
Dat zou betekenen dat we in de eredivisie spelen, dus das mooi!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik kan hem geen ongelijk geven. Hij wil toch in de Eredivisie spelen en die zekerheid kan v/d Hoorn hem niet geven.
Al denk ik wel dat Charlie bij Roda JC op de bank terecht gaan komen. Ach, kunnen we hem huren volgend seizoen na de winterstop.
Laten we het hopen dat we er gewoon inblijven. Ik zie het echter somber in.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat we in de eredivisie spelen, dus das mooi!
Mourad is voor een prikkie terug naar den bosch gehaald.. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding aldus Fred.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe is precies de aankoop van Moerad verdedigd en de aankoop van Cales?
Waarmee Fred dus aangeeft dat Cales niet geschikt is voor de Eredivisie. Ik snap niet waarom in april persé Cales gehaald moest worden. De ambitie was om te promoveren, dan heb je dus niets meer aan Cales en spelers als Cales hoef je niet persé in april te halen. Spelers van dat kaliber zijn er nog genoeg vrij in de zomermaanden.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mourad is voor een prikkie terug naar den bosch gehaald.. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding aldus Fred.
Cales is al in april vorig jaar gehaald, toen was het dus nog niet zeker of we wel zouden promoveren.
De ambitie is altijd promoveren...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waarmee Fred dus aangeeft dat Cales niet geschikt is voor de Eredivisie. Ik snap niet waarom in april persé Cales gehaald moest worden. De ambitie was om te promoveren, dan heb je dus niets meer aan Cales en spelers als Cales hoef je niet persé in april te halen. Spelers van dat kaliber zijn er nog genoeg vrij in de zomermaanden.
Dan snap ik niet dat 'n speler als Cales wordt gehaald. Spelers van dat kaliber zijn er genoeg te krijgen in de zomermaanden.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De ambitie is altijd promoveren...
Volgens de opgestelde 5 jaren plannen zouden we eigenlijk pas na dit jaar promoveren.
Maar omdat we dat afgelopen jaar al deden worden we gewoon weer teruggeworpen naar stap 1 van het "5-stappen plan"quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens de opgestelde 5 jaren plannen zouden we eigenlijk pas na dit jaar promoveren.
Zojaquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:53 schreef DutchGooner het volgende:
met heel mijn hart,hou ik van jou,
FC Den Bosch,ik blijf oew altijd trouw,
we zullen samen winnen en verliezen,
maar ik zal nooit veur een ander clubke kiezen
Helemaal mee eens al doet het vaak behoorlijk pijn al dat verliesquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:53 schreef DutchGooner het volgende:
met heel mijn hart,hou ik van jou,
FC Den Bosch,ik blijf oew altijd trouw,
we zullen samen winnen en verliezen,
maar ik zal nooit veur een ander clubke kiezen
Ajax is een ballon die iedere week weer doorgeprikt dient te worden.En die eretreffer is toch prima, als je het eigen doel leeghoudt.quote:Op zondag 20 februari 2005 10:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De eretreffer maken zou al een behoorlijke stunt zijn.
Daar heb je dan weer gelijk in.quote:Op zondag 20 februari 2005 10:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ajax is een ballon die iedere week weer doorgeprikt dient te worden.En die eretreffer is toch prima, als je het eigen doel leeghoudt.
Inderdaad, was gewoon schandalig wat Ajax liet zienquote:Op zondag 20 februari 2005 17:50 schreef Suijk het volgende:
Had jullie een puntje niet eens misgund...was niet eens blij met de goals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |