abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 februari 2005 @ 21:54:16 #51
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25117203
Heb vandaag iig wel mijn kaartje voor W2 uit gehaald
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25117240
Willem II uit ga ik niet, dan ben ik op vakantie. Ik kom wel weer als ze in de halve finale staan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25118183
Weer zon kutcombi.. Alleen omdat we een keertje op hun vakje hebben gezeten en een paar boefjes van hun bij ons de stad in wilden..
pi_25119550
Was te verwachten dat er zo weinig naar Ajax meegingen CMT...

Ik denk trouwens dat er net als DG en ik relatief gezien veel Bosschenaren in Ajax-vakken zullen zitten.
  donderdag 17 februari 2005 @ 00:19:36 #55
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25119579
dat weet ik wel zeker
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25122915
Doelpuntenfestijn zondag: 6-1!
pi_25122946
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 09:49 schreef gras het volgende:
Doelpuntenfestijn zondag: 6-1!
Hoezo 1?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 17 februari 2005 @ 09:52:45 #58
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_25122966
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 09:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoezo 1?
voor het zelfvertrouwen !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_25123101
We zullen zien, netzoals Den Bosch heeft Ajax ook een probleem om te scoren. Kan dus nog spannend worden.
pi_25126701
Scoren we er maar 1. Zou al een overwinning op onszelf zijn .
pi_25126743
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 10:00 schreef gras het volgende:
We zullen zien, netzoals Den Bosch heeft Ajax ook een probleem om te scoren. Kan dus nog spannend worden.
Dat is ook echt te vergelijken he .
  donderdag 17 februari 2005 @ 15:35:21 #62
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25128681
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 10:00 schreef gras het volgende:
Jullie hebben er ook al 11 gescoord?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25128708
FCDB heeft de optie op Beekmans gelicht, die blijft tot 2007! Goede zaak...

* Dylan Dog is fan van Beekmans
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_25129022
Beekmans hoort er áltijd in gvd!

Dinsdagavond wist Fred al te melden dat ie hetzelfde vindt en de dag erna (gisteren dus) een afspraak had met Beekmans over z'n contract. Hij is goed bezig zo .
pi_25129037
Zat er wel in dat de optie gelicht zou worden..
pi_25129069
quote:
Fred wijst klagende fans op de beperkingen

Fred van der Hoorn heeft gisteravond enkele uren gesproken met een kleine groep ontevreden FC Den Bosch-fans. De manager voetbalzaken van de hekkensluiter in de eredivisie initieerde de bijeenkomst naar aanleiding van negatieve commentaren op gastenboeken van fansites op internet en vanwege negatieve spreekkoren tijdens de thuiswedstrijd tegen De Graafschap afgelopen zondag.

Van der Hoorn, na afloop van de besloten bijeenkomst: „Ik heb geprobeerd uit te leggen hoe de situatie bij FC Den Bosch momenteel is, met welke riemen wij moeten roeien en hoe we dat proberen zo goed mogelijk te doen. Dat geldt voor het management, de trainers en de spelers.“ Marcel Schrover, een van de tien aanwezige fans, was na afloop goed te spreken over de inhoud van het gesprek. „Alleen jammer dat de jongens die de afgelopen tijd de meeste kritiek hadden, niet zijn gekomen. Maar het is natuurlijk een heel mooi gebaar van Fred van der Hoorn dat hij bijna de hele avond uittrekt om met ons te praten.“ In de afgelopen jaren waren daar openbare forum-avonden voor. Van der Hoorn: „Maar tijdens de laatste forum-avond vorig jaar werd er niet door alle aanwezigen genoeg respect voor eenieders mening getoond. Dus daarom hebben we er een tijdje van afgezien. Binnenkort willen we wel weer zo’n avond inplannen. Ik begrijp best dat daar bij onze aanhang behoefte aan is.“

Volgens Schrover is de bezorgdheid bij de fans over de degradatienood na het gesprek met Van der Hoorn niet weggenomen. „Maar ik denk dat we het er wel over eens zijn dat we met z’n allen erachter moeten gaan staan om de negatieve sfeer om te buigen. Daar ligt ook een rol voor ons als supporters.“ Van der Hoorn: „Als we op dit moment vijf of zes punten meer hadden gehad, wat makkelijk had gekund, dan was er niks aan de hand geweest. Hopelijk is vrouwe Fortuna ons in de komende periode gunstiger gezind dan de afgelopen maanden.“

Brabants Dagblad
Robbie en ik waren twee van de tien (twaalf om precies te zijn) supporters btw.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 01:19:35 #67
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25138338
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 15:59 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Robbie en ik waren twee van de tien (twaalf om precies te zijn) supporters btw.
was het nog nuttig?

Fredje kwam er in het verleden niet al te best uit op de forumavonden
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25138732
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 01:19 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

was het nog nuttig?

Fredje kwam er in het verleden niet al te best uit op de forumavonden
Echt nuttig was het niet...
Fred heeft zijn aankopen en verhuring verdedigt..
nog over wisman gehad...
Maar niks schokkends..
Eigenlijk was het gewoon een avondje gezellig over fc den bosch praten.
pi_25148387
Hoe is precies de aankoop van Moerad verdedigd en de aankoop van Cales?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 18:22:03 #70
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_25148508
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 13:34 schreef Yeahinho het volgende:
Scoren we er maar 1. Zou al een overwinning op onszelf zijn .
Triest genoeg wel ja!

Charlie vertrekt aan het eind van het seizoen ook
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_25148917
Ik kan hem geen ongelijk geven. Hij wil toch in de Eredivisie spelen en die zekerheid kan v/d Hoorn hem niet geven.

Al denk ik wel dat Charlie bij Roda JC op de bank terecht gaan komen. Ach, kunnen we hem huren volgend seizoen na de winterstop.
pi_25149004
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik kan hem geen ongelijk geven. Hij wil toch in de Eredivisie spelen en die zekerheid kan v/d Hoorn hem niet geven.

Al denk ik wel dat Charlie bij Roda JC op de bank terecht gaan komen. Ach, kunnen we hem huren volgend seizoen na de winterstop.
Dat zou betekenen dat we in de eredivisie spelen, dus das mooi!
pi_25149023
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:54 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat we in de eredivisie spelen, dus das mooi!
Laten we het hopen dat we er gewoon inblijven. Ik zie het echter somber in.
pi_25149126
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe is precies de aankoop van Moerad verdedigd en de aankoop van Cales?
Mourad is voor een prikkie terug naar den bosch gehaald.. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding aldus Fred.

Cales is al in april vorig jaar gehaald, toen was het dus nog niet zeker of we wel zouden promoveren.
pi_25149232
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 19:02 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Mourad is voor een prikkie terug naar den bosch gehaald.. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding aldus Fred.

Cales is al in april vorig jaar gehaald, toen was het dus nog niet zeker of we wel zouden promoveren.
Waarmee Fred dus aangeeft dat Cales niet geschikt is voor de Eredivisie. Ik snap niet waarom in april persé Cales gehaald moest worden. De ambitie was om te promoveren, dan heb je dus niets meer aan Cales en spelers als Cales hoef je niet persé in april te halen. Spelers van dat kaliber zijn er nog genoeg vrij in de zomermaanden.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 19:22:03 #76
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25149452
Charlie vertrekt,jammer,maar je zeg het aankomen.

En Fred,hoe komt het dat Charlie einde contract is......??
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25153352
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 19:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Waarmee Fred dus aangeeft dat Cales niet geschikt is voor de Eredivisie. Ik snap niet waarom in april persé Cales gehaald moest worden. De ambitie was om te promoveren, dan heb je dus niets meer aan Cales en spelers als Cales hoef je niet persé in april te halen. Spelers van dat kaliber zijn er nog genoeg vrij in de zomermaanden.
De ambitie is altijd promoveren...
Volgens de opgestelde 5 jaren plannen zouden we eigenlijk pas na dit jaar promoveren.
pi_25153403
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:07 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

De ambitie is altijd promoveren...
Volgens de opgestelde 5 jaren plannen zouden we eigenlijk pas na dit jaar promoveren.
Dan snap ik niet dat 'n speler als Cales wordt gehaald. Spelers van dat kaliber zijn er genoeg te krijgen in de zomermaanden.

Dat vijfjarenplan kan weer de prullenbak in helaas.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 23:57:24 #79
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25154267
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:07 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Maar omdat we dat afgelopen jaar al deden worden we gewoon weer teruggeworpen naar stap 1 van het "5-stappen plan"
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25154581
5 punten los nu .

Kutzooi .

Ik zie het definitief niet meer zitten .
pi_25154633
Nee, ik zie ons sowieso al geen 6 punten meer halen dit seizoen. Het vijfjarenplan kan weer terug gezet worden naar -1.
pi_25155329
Kan ik de kuil afvast gaan graven?

Over een maand kan er de kist in en over nog een maand kan het zand erover
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25155351
Wat betreft de hoop dat we ons kunnen handhaven in de Eredivisie.... die zit al diep onder de grond.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 00:53:13 #84
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25155470
met heel mijn hart,hou ik van jou,
FC Den Bosch,ik blijf oew altijd trouw,
we zullen samen winnen en verliezen,
maar ik zal nooit veur een ander clubke kiezen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25155517
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:53 schreef DutchGooner het volgende:
Zoja .

Zondag naar de Arena, en volgende week gaat Vites eraan!!
  zaterdag 19 februari 2005 @ 16:38:44 #86
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_25163272
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:53 schreef DutchGooner het volgende:
Helemaal mee eens al doet het vaak behoorlijk pijn al dat verlies
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_25165522
Geen vertrouwen betekent niet 'geen support'. Natuurlijk blijf ik achter de FC staan, maar dit seizoen vliegen we er helaas gewoon kansloos uit.
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 februari 2005 @ 21:07:04 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_25167907
Jongens het kan nog steeds.

sprak hij tegen beter weten in

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25175768
Stunt maar eens vanmiddag! Succes
pi_25175773
De eretreffer maken zou al een behoorlijke stunt zijn.
pi_25175781
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De eretreffer maken zou al een behoorlijke stunt zijn.
Ajax is een ballon die iedere week weer doorgeprikt dient te worden.En die eretreffer is toch prima, als je het eigen doel leeghoudt.
pi_25175794
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Ajax is een ballon die iedere week weer doorgeprikt dient te worden.En die eretreffer is toch prima, als je het eigen doel leeghoudt.
Daar heb je dan weer gelijk in. Ik hoop het echt. Op basis van inzet is Ajax te pakken, dat liet ADO Den Haag wel zien in de Arena, die verdienden daar gewoon een overwinning. Nu maar hopen dat we met inzet kunnen spelen en dat er achterin voor een keertje geen domme fouten worden gemaakt.
  Trouwste user 2022 zondag 20 februari 2005 @ 15:18:31 #93
7889 tong80
Spleenheup
pi_25179485
Ruststand Ajax-FC den Bosch 0-0.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 20 februari 2005 @ 16:20:14 #94
7889 tong80
Spleenheup
pi_25180459
91ste minuut

Trouwste user 2022 zondag 20 februari 2005 @ 16:25:18 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_25180554
De Graafschap en Den Haag winnen ook nog eens wat een domper

pi_25181821
Had jullie een puntje niet eens misgund...was niet eens blij met de goals.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_25181877
quote:
Op zondag 20 februari 2005 17:50 schreef Suijk het volgende:
Had jullie een puntje niet eens misgund...was niet eens blij met de goals.
Inderdaad, was gewoon schandalig wat Ajax liet zien
  zondag 20 februari 2005 @ 18:01:09 #98
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25182007
De volgende degradatiekandidaat mag het vonnis voltrekken. Een puntje hadden jullie wel verdiend, denk ik zo.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_25182412
Jammer dat jullie wat afhaken nu. Ik zie liever jullie erin dan 'grijze muis' RBC.
  zondag 20 februari 2005 @ 20:33:21 #100
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25183706
godverdekankertyfuszooi.

ja modjes,delete maar
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')