Koen werkt zich iedere wedstrijd een slag in de rondte, meer kan ie niet doen. Hij is niet iemand die 4 man passeert en is afhankelijk van zijn medespelers. En dat is nu eenmaal niet bijster veel. Ik vermoed dat Koen die reuzekans op 1-0 (die Schulp miste) wel zou hebben gemaakt.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt, dat was in zijn eerste jaar, toen hadden Heerenveen en Roda JC naar verluid interesse en vorig seizoen toen hij veel scoorde in de GGD had NEC even interesse.
Hij heeft ook wel talent, alleen in de Eredivisie komt het er helemaal niet uit. Het valt ook wel niet mee om je bij FCDB in de kijker te spelen dit seizoen, dat moet ook gezegd worden.![]()
Is het nou eigenlijk meer een echte spits of een schaduwspits ?quote:Op maandag 14 februari 2005 11:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Koen werkt zich iedere wedstrijd een slag in de rondte, meer kan ie niet doen. Hij is niet iemand die 4 man passeert en is afhankelijk van zijn medespelers. En dat is nu eenmaal niet bijster veel. Ik vermoed dat Koen die reuzekans op 1-0 (die Schulp miste) wel zou hebben gemaakt.
Ja, die had hij zeker gemaakt, maar goed die bal zou ik er ook ingeschoten hebben en m'n oma ook bij wijze van spreken.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Koen werkt zich iedere wedstrijd een slag in de rondte, meer kan ie niet doen. Hij is niet iemand die 4 man passeert en is afhankelijk van zijn medespelers. En dat is nu eenmaal niet bijster veel. Ik vermoed dat Koen die reuzekans op 1-0 (die Schulp miste) wel zou hebben gemaakt.
Ik hoop dat Utrecht het gaat proberen iig, liever vd Laak dan 1 of andere buitenlander.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is gewoon geen spits / 10 voor FC Den Bosch.. Althans niet op het hoogste niveau. Hij werkt kei hard, moet veel ballen zelf halen. Dan heeft hij niet meer de power om nog een actie te maken en te scoren. Ik denk dat hij bij een subtopper beter tot zijn recht zal komen. Utrecht zou een mooie club voor hem zijn.
wie wel?quote:Op maandag 14 februari 2005 23:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga trouwens niet met de bus naar de joden..
Nee net uit betrouwbare bron vernomen dat er met jouw nog 74 andere gaan. Er zijn in het totaal 75 kaarten verkocht.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ga en met mij nog 12 anderen ofzo.
voor het zelfvertrouwen !quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoezo 1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |