Wie zegt dat ik jou bedoelquote:
quote:Op zondag 13 februari 2005 16:22 schreef Xtreem het volgende:
Ik. Er is geen andere Rob.
En jezelf okenoemen is not done
quote:Op zondag 13 februari 2005 16:27 schreef Alfisti het volgende:
en 1 speciale foto van de opper-Baf!fer fappend in een RZ![]()
[afbeelding]
Overloperquote:Op zondag 13 februari 2005 16:28 schreef Xtreem het volgende:
* Xtreem luistert naar Guus Meeuwis - Brabant .mp3![]()
![]()
SZ = Coupequote:Op zondag 13 februari 2005 16:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]!
RZ? niet SZ?
Er reed net een XJ220 door Vorden![]()
nee, was een cabrio hequote:Op zondag 13 februari 2005 16:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]!
RZ? niet SZ?
Er reed net een XJ220 door Vorden![]()
quote:Op zondag 13 februari 2005 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SZ = Coupe Sport Zagato
RZ = Roadster Zagato
quote:Hoe zag de eigenaar eruit? Ws ken ik die nl, hij heeft ook nog een S-type en een XKR Convertible.
ik had t over die XJ220quote:Op zondag 13 februari 2005 16:33 schreef Alfisti het volgende:
[..]![]()
[..]
Stonden binnen in de showroom
quote:Op zondag 13 februari 2005 16:28 schreef Xtreem het volgende:
* Xtreem luistert naar Guus Meeuwis - Brabant .mp3![]()
![]()
* Xtreem heeft nu Oh Sixteen Oh Seven - Het leven is goed in 't Brabantse land.mp3 opstaanquote:
quote:Op zondag 13 februari 2005 16:46 schreef ook_gek het volgende:
wheheh opeens kent PeuRac iedereen die een jag heeft![]()
Man ik heb in een XJ220 gezeten. Alleen wilde hij niet gaan rijden omdat het regende. Toen maar ritje mee mogen maken in een 550 maranello![]()
Ja, staat ergens op 17 in de top 50 hoorde ik gisteren op de radio, op weg naar huisquote:Op zondag 13 februari 2005 20:08 schreef Fugie het volgende:
geile schnappi ?
heeft iemand een dirretje waar ik alle snappi remixen vandaan kan halen?quote:Op zondag 13 februari 2005 20:15 schreef Xtreem het volgende:
Gigi, Rammstein, Raveheart, Darkraver etc etc
goed ideequote:Op zondag 13 februari 2005 20:21 schreef BazzoS het volgende:
anders maak je van "and" ff "&"
dan zet je het in je sig en stop je met zeikenquote:Op zondag 13 februari 2005 21:02 schreef PeuRac het volgende:
de 'NER' valt weg![]()
@Xtreem, moeten er wel klanten komen om wat te verkopen![]()
Ik was niet aan t zeikenquote:Op zondag 13 februari 2005 21:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan zet je het in je sig en stop je met zeiken
wat niet past dat past niet eh...
wat niet past dat scheurt wel oid?quote:Op zondag 13 februari 2005 21:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan zet je het in je sig en stop je met zeiken
wat niet past dat past niet eh...
Bah Hugo, 16 hequote:Op zondag 13 februari 2005 21:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
bij SQL databases niet
Meisjes van 15 wel![]()
quote:Op zondag 13 februari 2005 21:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
bij SQL databases niet
Meisjes van 15 wel![]()
dacht ik ook bij ene meisje die bijna 18 was, maar die durfde me niet eens fatsoenlijk te knuffelenquote:Op zondag 13 februari 2005 21:31 schreef Fugie het volgende:
16 hebbe ze tenminste beetje ervaring, hoef je niet alles zelf te doen
heeft weinig met ervaring te maken denk ikquote:Op zondag 13 februari 2005 21:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dacht ik ook bij ene meisje die bijna 18 was, maar die durfde me niet eens fatsoenlijk te knuffelen
quote:Op zondag 13 februari 2005 21:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
heeft weinig met ervaring te maken denk ik
lekker belangrijk, met die bmw wil ik wel blijven zittenquote:Op zondag 13 februari 2005 22:16 schreef hermandeperman het volgende:
met een witte blijf je zitten
Niet als er een 5l V8 van Hartge in licht hoorquote:Op zondag 13 februari 2005 22:16 schreef hermandeperman het volgende:
met een witte blijf je zitten
iddquote:Op zondag 13 februari 2005 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet als er een 5l V8 van Hartge in licht hoor![]()
quote:Op zondag 13 februari 2005 22:17 schreef PeuRac het volgende:
kan me niet schelen hoe lelijk of oud ze is, maar neukbaar is ze!!!
staat er al een tijdje hoor....quote:Op zondag 13 februari 2005 22:33 schreef hermandeperman het volgende:
Mededeling betreffende het FOK! serverpark
zou het dan toch eindelijk??????
ik kijk er nooit, behalve als ik me verveelquote:Op zondag 13 februari 2005 22:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
staat er al een tijdje hoor....![]()
besteld en betaald........volgens mij deze maand nog geinstalleerd![]()
Dat is precies het geluid van goede sproeipoepquote:Op maandag 14 februari 2005 10:51 schreef Tjabbo het volgende:
pfffft
quote:Op maandag 14 februari 2005 11:26 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat is precies het geluid van goede sproeipoep.
Bij van de Carnaval ?quote:Op maandag 14 februari 2005 11:26 schreef D-Devil het volgende:
[..]
en ik ben verrot college roosterquote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 11:26 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ja hoorquote:
Kan je uren wachten op een replyquote:Op maandag 14 februari 2005 13:29 schreef Fugie het volgende:
maandag
ddevil ik heb geen telefoonnummerWel msn, maar zij chat me 50 mensen tegelijk dus dat werkt niet erg goed
Is ie nog heel ?quote:Op maandag 14 februari 2005 13:44 schreef Nadientje het volgende:
Mag ik nog meer gelukkig nieuws brengen vandaag
Sven, je bumper is er![]()
![]()
dacht stiekem dat het een grote bos valentijnsbloemen waren![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 13:44 schreef Nadientje het volgende:
Mag ik nog meer gelukkig nieuws brengen vandaag
Sven, je bumper is er![]()
![]()
dacht stiekem dat het een grote bos valentijnsbloemen waren![]()
de doos is groter dan mijquote:Op maandag 14 februari 2005 13:49 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Is ie nog heel ?. Die bloemen passen niet door de deur, dus als je zometeen een vrachtwagen ziet staan dan ga maar alvast naar beneden
.
klein vrouwtje?quote:Op maandag 14 februari 2005 13:54 schreef Nadientje het volgende:
[..]
de doos is groter dan mij![]()
je mag hem zelf uitpakken strakjes
![]()
"doos" icm het gifjequote:Op maandag 14 februari 2005 14:08 schreef D-Devil het volgende:
Ik wil een foto van de doos.
[afbeelding].
opblaaspopquote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 15:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hem kennende heeftíe de brunette versie
beide bedoel jequote:Op maandag 14 februari 2005 15:25 schreef Tjabbo het volgende:
Ik zie dat die foto bij jou thuis is gemaakt.
Nee, dat zijn gewoon de good 'ol 80'ies. Vierkant design overal.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:55 schreef Fugie het volgende:
vindt die integrale net zon golf ? golf ervan afgeleidt ofzo ?
Zeeuws?quote:Op maandag 14 februari 2005 17:55 schreef Fugie het volgende:
vindt / afgeleidt
dat filmpje is ECHT al heel oudquote:Op maandag 14 februari 2005 19:34 schreef Hugster het volgende:
Deze retard heeft helemaal niemand anders nodig om op d'r bek te gaan![]()
![]()
![]()
dat is echt TE kansloos, wat snap je eigenlijk welquote:Op maandag 14 februari 2005 20:01 schreef Fugie het volgende:
nbee man, ik kan geen d's en t's dus doe het altijd allebei , is er iig iets van goed
whats with the hate, we zijn niet allemaal professor nederlands.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat is echt TE kansloos, wat snap je eigenlijk wel
wat nou haat? een typ/spelfoutje kan iedereen maken, zelfs een professor Nederlands, maar je probeert het niet eens, en dat vind ik serieus verloedering van de Nederlandse taal, want je bent niet de enige...quote:Op maandag 14 februari 2005 20:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
whats with the hate, we zijn niet allemaal professor nederlands.
zeg dat dan, want je hebt er wel gelijk inquote:Op maandag 14 februari 2005 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat nou haat? een typ/spelfoutje kan iedereen maken, zelfs een professor Nederlands, maar je probeert het niet eens, en dat vind ik serieus verloedering van de Nederlandse taal, want je bent niet de enige...
Doe datquote:Op maandag 14 februari 2005 21:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
zeg dat dan, want je hebt er wel gelijk inMaarrrrr als je je er aan stoort zal ik mijn best doen
Ja, staan op BAF, aangezien Fok retesnel isquote:Op maandag 14 februari 2005 21:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb je al pic van die bumper man, met je gezwets ?
quote:Op maandag 14 februari 2005 21:46 schreef Sjoewe het volgende:
Maar jij bent technisch gezien ook allochtoon, dan is het gewoon een integratie probleem
Maar jij bent technisch gezien ook allochtoon, dan is het gewoon een integratie probleem
quote:Whooow! wat mooi !!! wanier ga jij halen klijne MAC ?
MA
quote:jij overleeft het well hooor, tijd gaat snell. als jij er bezig bent.
Zo zorg dat jij steeds wat doet dan vlicht die tijd.
groetjes
mama
quote:Op maandag 14 februari 2005 22:00 schreef BoJo het volgende:
M'n ma toen ik een plaatje van de Mac Mini mailde :
[..]
Van vandaag toen ze vroeg hoe het ging en ik antwoorde dat ik de maandag aan het overleven was, haar antwoord daarop weer:
[..]![]()
Mams![]()
met die klik klik klik?quote:Op maandag 14 februari 2005 22:19 schreef Sjoewe het volgende:
ROFL. Is de nieuwe Snoop Dogg aan het luisteren
quote:Op maandag 14 februari 2005 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zit je met die patricia te praten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF ze komt toch niet uit duindorp hequote:
Niet iedereen komt uit Duindorp natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2005 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
WTF ze komt toch niet uit duindorp he![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 23:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jij maakt alleen maar fouten![]()
http://www.haaima.com/fokforumzooi/patries.jpg <--- ik denk dat het daar mee te maken heeft.quote:
lekker op tijdquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
http://www.haaima.com/fokforumzooi/patries.jpg <--- ik denk dat het daar mee te maken heeft.
En ja ik ben laat maar ik vind het leuk om te zeggen![]()
we komen toch allemaal uit Duindorpquote:Op maandag 14 februari 2005 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
WTF ze komt toch niet uit duindorp he![]()
volgens mij zit ze niet op Fok!quote:Op maandag 14 februari 2005 23:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
My God bo,
heb je de slet van fok! aan de haak geslagen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
http://www.haaima.com/fokforumzooi/patries.jpg <--- ik denk dat het daar mee te maken heeft.
En ja ik ben laat maar ik vind het leuk om te zeggen![]()
Klopt.quote:
Ik sta ingeschreven voor een garage, maar die mensen hier moeten eerst allemaal op sterven na dood zijn, wil ik er één krijgen, bejaarden achter het stuurquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:11 schreef Youp het volgende:
idddalijk is fok helemaal ontoegankelijk voor de 'gewone' IE gebruikers (zoals ik
)
Ik klik op al het mogelijkequote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:59 schreef D-Devil het volgende:
http://www.foon.co.uk/farcade/hapland/
Over dit flash spelletje wordt geschreven dat het spel als doel heeft om enkele fakels/toortsen te laten branden en daardoor een doorgang vrij te maken. De vraag alleen van dit alles is: hoe?
mij ook al overkomenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:49 schreef ThaFreak het volgende:
heb het poppetje al los maar nu wordt die opgevreten door een of andere hond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:59 schreef Hugster het volgende:
zitten jullie nu allemaal een spelletje te spelen?
Precies voordat die ander de deur inlooptquote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:27 schreef Youp het volgende:
vind je?timing van t 1e poppetje op t laatst is het moeilijkste
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:31 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Precies voordat die ander de deur inloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |