Wat dan meer een 3-3-4 zal worden omdat Heitinga naar het middenveld doorschuift.quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:59 schreef Radegast het volgende:
Ik zou tegen Den Bosch 4-2-4 spelen.
Stekelenburg
Maxwell-Escudé-Heitinga-Trabelsi
Van der Vaart-De Ridder
Boukhari-Babel-Charisteas-Rosales
Zo haal je de 10 wel.
Vind ik wel meevallen, alleen zijn pass is nog te onzuiver. Maar hij zet op die positie wel veel druk naar voren.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:52 schreef Chadi het volgende:
Heitinga komt nog te kort voor het middenveld. Hij heeft niet het overzicht om daar aanvallende taken uit te kunnen voeren.
Misschien dat hij daarom wat onzuiver is, goed punt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar z'n handelingssnelheid laat wel te wensen over, dit viel bij het Nederlands elftal ook al op.
Zeker, daar sta je meestal niet in één keer, maar ik heb er toch een goed gevoel bijquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:59 schreef -Vaduz- het volgende:
We zullen het zien! Hij heeft in ieder geval meer tijd nodig om in deze positie te groeien.
komt omdat hij geen overzicht heeft voordat hij d ebal heeft. Pas als hij aan de bal is gaat hij nadenken over waar hij staat en wat hij kan doen en daardoor kan hij niet snel genoeg handelen wat voor een aanvallend Ajax dodelijk kan zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar z'n handelingssnelheid laat wel te wensen over, dit viel bij het Nederlands elftal ook al op.
Het is bij hem allemaal te veel aangeleerd en zijn aangeleerde dingentjes doet ie de laatste tijd prima, maar hij ontbeert inderdaad het natuurlijke instinct van een rasvoetballer die dingen intuitief, zonder nadenken meteen goed doet.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:05 schreef Chadi het volgende:
komt omdat hij geen overzicht heeft voordat hij d ebal heeft. Pas als hij aan de bal is gaat hij nadenken over waar hij staat en wat hij kan doen en daardoor kan hij niet snel genoeg handelen wat voor een aanvallend Ajax dodelijk kan zijn.
Volgens mij is dit een herhqaling van zetten na de eerste wedstrijd tegen die ploeg uit Israel.quote:Verder had Ajax ruimer moeten winnen. Auxerre was echt onthutsend zwak. Niveau RBC.
Als je onverhoopt achter komt in Auxerre wordt het weer een heel zenuwachtige bedoeling.
Klopt, en dan werkt het hele "ajax-systeem" niet meer, de spit staat maar een beetje te zwemmen, en moet zich terug laten valen om de kaatsten...met wie vraag je je dan af. En van Basten doet precies hetzelfde met het Nederlands elftal....tegen Engeland liep Kuijt ook tussen een overtal aan verdedigers en had hij ook niemand in zijn buurt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:18 schreef yurko het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax best wel goede 10's heeft (vd Vaart / Sneijder bijv.), maar Koeman kiest ervoor om centraal op het middenveld met een verdedigend ingestelde speler te spelen.
Als vervanger van Rosales? Wat mij betreft prima, Rosales gaat de laatste tijd ook steeds minder spelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:23 schreef Nashje het volgende:
Ik hoop dat De Ridder zondag speelt. Heb nog altijd vertrouwen in hem.
Nou, dat is duidelijk toch? Er was een hartafwijking geconstateerd en omdat ze geen tijd meer hadden om uitgebreid te testen, wat Roda later wel deed, hebben ze de boel afgeblazen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 17:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom hij is afgekeurd...
Yakubuquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:25 schreef gras het volgende:
Ik snap niet hoe Obodai aan zoveel krediet komt. Faalt keer op keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |