komt omdat hij geen overzicht heeft voordat hij d ebal heeft. Pas als hij aan de bal is gaat hij nadenken over waar hij staat en wat hij kan doen en daardoor kan hij niet snel genoeg handelen wat voor een aanvallend Ajax dodelijk kan zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar z'n handelingssnelheid laat wel te wensen over, dit viel bij het Nederlands elftal ook al op.
Het is bij hem allemaal te veel aangeleerd en zijn aangeleerde dingentjes doet ie de laatste tijd prima, maar hij ontbeert inderdaad het natuurlijke instinct van een rasvoetballer die dingen intuitief, zonder nadenken meteen goed doet.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:05 schreef Chadi het volgende:
komt omdat hij geen overzicht heeft voordat hij d ebal heeft. Pas als hij aan de bal is gaat hij nadenken over waar hij staat en wat hij kan doen en daardoor kan hij niet snel genoeg handelen wat voor een aanvallend Ajax dodelijk kan zijn.
Volgens mij is dit een herhqaling van zetten na de eerste wedstrijd tegen die ploeg uit Israel.quote:Verder had Ajax ruimer moeten winnen. Auxerre was echt onthutsend zwak. Niveau RBC.
Als je onverhoopt achter komt in Auxerre wordt het weer een heel zenuwachtige bedoeling.
Klopt, en dan werkt het hele "ajax-systeem" niet meer, de spit staat maar een beetje te zwemmen, en moet zich terug laten valen om de kaatsten...met wie vraag je je dan af. En van Basten doet precies hetzelfde met het Nederlands elftal....tegen Engeland liep Kuijt ook tussen een overtal aan verdedigers en had hij ook niemand in zijn buurt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:18 schreef yurko het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax best wel goede 10's heeft (vd Vaart / Sneijder bijv.), maar Koeman kiest ervoor om centraal op het middenveld met een verdedigend ingestelde speler te spelen.
Als vervanger van Rosales? Wat mij betreft prima, Rosales gaat de laatste tijd ook steeds minder spelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:23 schreef Nashje het volgende:
Ik hoop dat De Ridder zondag speelt. Heb nog altijd vertrouwen in hem.
Nou, dat is duidelijk toch? Er was een hartafwijking geconstateerd en omdat ze geen tijd meer hadden om uitgebreid te testen, wat Roda later wel deed, hebben ze de boel afgeblazen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 17:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom hij is afgekeurd...
Yakubuquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:25 schreef gras het volgende:
Ik snap niet hoe Obodai aan zoveel krediet komt. Faalt keer op keer.
Nee niet als vervanger van Rosales, maar achter Rosales. Rechtshalf dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:53 schreef gras het volgende:
[..]
Als vervanger van Rosales? Wat mij betreft prima, Rosales gaat de laatste tijd ook steeds minder spelen.
Zijn wel verschillende type spelers, maar beide hebben niks te zoeken bij Ajax. Ajax-onwaardig, zo snel mogelijk lozen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Nja, 10x liever Yakubu dan Obodai, hoewel laatst genoemde redelijk speelde woensdag...
Kan ook. Volgens Krol komt hij voor die positie ook in aanmerking. Koeman denkt daar echter anders over...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee niet als vervanger van Rosales, maar achter Rosales. Rechtshalf dus.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:25 schreef gras het volgende:
Ik snap niet hoe Obodai aan zoveel krediet komt. Faalt keer op keer.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaat Koeman nog bijtekenen of niet?
Neeskens of Blind.quote:Zo nee, wie moet de opvolger worden?
2006 pas geloof ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lafbeks contract loopt toch af?
quote:Operatie moet herstel Galásek bevorderen
18/2/2005 23:49
Ajax moet het nog zeker enkele weken doen zonder Tomás Galásek. De Tsjechische middenvelder onderging vrijdag een operatie.
Galásek kampt sinds de winterstop met liesklachten. In 2005 heeft de Tsjech nog niet kunnen uitkomen voor de Amsterdamse formatie. Om het herstel te bevorderen besloot de medische staf van Ajax tot een operatie die vrijdag werd uitgevoerd. De versterking van zijn buikwand moet een positief effect hebben op het herstel.
quote:Ajax hoopt eigenaar spandoek te achterhalen
In het Parool laat woordvoerder Simon Keizer van Ajax weten dat Ajax videobanden gaat bestuderen in de hoop de eigenaar van het gewraakte spandoek over Kalou te achterhalen. Na een artikel van het Franse persburea AFP werd er wereldwijd melding gemaakt over racisme bij Ajax. "Ik wil dit geen grap meer noemen. Dit is pure racisme en daar willen we niets mee te maken hebben" aldus Keizer.
Ach, de laatste assistent die bij Ajax werd doorgeschoven deed het toch best aardig.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maa een assistent doorschuiven pakt ook heel vaak verkeerd uit
Kalou dans l'arbe de banane.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat stond er op het spandoek over Kalou?
Als in Pim?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:57 schreef methodmich het volgende:
Van mij mag Verbeek komen als nieuwe trainer, als Koeman echt niet kan blijven.
quote:Eigenlijk had je het op de middelbare school al moeten leren. Bij maatschappijleer of anders wel bij geschiedenis. Racisme is niet cool.
Maar ja, jij hebt je school misschien helemaal niet afgemaakt, dus je kon dat niet weten. Zonder enig schuldgevoel maakte je dus dat spandoek om Bonaventure Kalou even te kijk te zetten voor de wedstrijd Ajax - Auxerre.
Maar om nou 'Kalou in een bananenboom' op een spandoek te zetten, is niet zo spannend. Nee, jij hebt laten zien dat je een paar lessen Frans in ieder geval hebt gevolgd. Dus had je een spandoek met de tekst 'Kalou dans l'arbe de banane'.
Een minuutje liet je het doek zien. En moet je nu eens kijken wat het teweeg heeft gebracht. Het Franse persbureau AFP maakte het wereldkundig. En vandaag heeft deze krant er zelfs twee stukken over. Je bent ze misschien al aan het uitknippen. Wacht nog maar even.
Je hebt een foutje gemaakt. Het Franse woord voor boom is niet arbe. Gefeliciteerd zelfs, je hebt een heel nieuwe Frans woord uitgevonden. Boom is namelijk arbre.
Dat is niet je enige fout. Ook dans l'arbre de banane is niet correct. Vrij vertaald moet Kalou van jou in een boom zitten die is gemaakt van bananen. Een bananenboom heet in Frankrijk gewoon une bananier.
Het valt nog niet mee een goed spandoek te maken. Had je toch maar je school afgemaakt.
Mike van Damme
Ik had het inderdaad ook al gelezen in mijn krantje.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:34 schreef keeper het volgende:
Leuk stukje in datzelfde Parool over dat spandoek voor Kalou trouwens.:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:49 schreef StarGazer het volgende:
Willen jullie FF lachen?
In een topic over vermeende omkoping wedstrijden op het feyenoord netwerk:
CL finale '95 Milan - 020
Dit neigt ook gewoon naar pure omkoping, die gasten van milan hebben volgens mij een veelvoud van hun jaar salaris gekregen om die wedstrijd maar onopzichtig te verliezen. (leuk voor de kinderen uit amsterdam...) Dit op verzoek van de voorzitter van de Uefa, die dikke zwitser.!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum7/1224.php#post42490
Ja, daarom was die scheids toen ook zo anti-Ajaxquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:49 schreef StarGazer het volgende:
Willen jullie FF lachen?
In een topic over vermeende omkoping wedstrijden op het feyenoord netwerk:
CL finale '95 Milan - 020
Dit neigt ook gewoon naar pure omkoping, die gasten van milan hebben volgens mij een veelvoud van hun jaar salaris gekregen om die wedstrijd maar onopzichtig te verliezen. (leuk voor de kinderen uit amsterdam...) Dit op verzoek van de voorzitter van de Uefa, die dikke zwitser.!!!!!!!!!!!
****Kijkt naar username****...maak je dit keer wel een goed spandoek???........quote:Op zondag 20 februari 2005 01:36 schreef Bananenman het volgende:
Heeft iemand een linkje of scan naar die Franse artikelen over dat spandoek?
Over 5 dagen is het zover by the way. Een busreis van 8 uurMaar toch heb ik er zin in
Waarschijnlijk omdat de catering door de arena wordt gedaan, en niet door Ajax.quote:Op zondag 20 februari 2005 01:42 schreef Denni5 het volgende:
Wat ik me trouwens opeens zit af te vragen; waarom schenken ze geen Ajax koffie, maar D.E tijdens de wedstrijden in de Arena?![]()
En nee, ik drink geen bier daar, want ten eerste is Grolsch niet te zuipen, en ten tweede kom ik naar Amsterdam om voetbal te zien, bier zuipen kan ik hier in Rotterdam ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |