Ja, daarom was die scheids toen ook zo anti-Ajaxquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:49 schreef StarGazer het volgende:
Willen jullie FF lachen?
In een topic over vermeende omkoping wedstrijden op het feyenoord netwerk:
CL finale '95 Milan - 020
Dit neigt ook gewoon naar pure omkoping, die gasten van milan hebben volgens mij een veelvoud van hun jaar salaris gekregen om die wedstrijd maar onopzichtig te verliezen. (leuk voor de kinderen uit amsterdam...) Dit op verzoek van de voorzitter van de Uefa, die dikke zwitser.!!!!!!!!!!!
****Kijkt naar username****...maak je dit keer wel een goed spandoek???........quote:Op zondag 20 februari 2005 01:36 schreef Bananenman het volgende:
Heeft iemand een linkje of scan naar die Franse artikelen over dat spandoek?
Over 5 dagen is het zover by the way. Een busreis van 8 uurMaar toch heb ik er zin in
Waarschijnlijk omdat de catering door de arena wordt gedaan, en niet door Ajax.quote:Op zondag 20 februari 2005 01:42 schreef Denni5 het volgende:
Wat ik me trouwens opeens zit af te vragen; waarom schenken ze geen Ajax koffie, maar D.E tijdens de wedstrijden in de Arena?![]()
En nee, ik drink geen bier daar, want ten eerste is Grolsch niet te zuipen, en ten tweede kom ik naar Amsterdam om voetbal te zien, bier zuipen kan ik hier in Rotterdam ook![]()
idd! het zou ronduit beschamend zijn moch het bij bij 1-0 blijven.quote:Op zondag 20 februari 2005 11:10 schreef F1Bas het volgende:
Minstens 5-0 anders ben ik niet tevreden!
Gebeurt niet binnen 10 minuten staat eht 1-0 dan is het wachten op de 25ste minuut en dan wordt er eindelijk weer gevoetbalt. Komt helemaal goed. Al zie ik Koeman bij een 1-0 voorsprong er nog een verdediger ingooienquote:Op zondag 20 februari 2005 11:34 schreef keijz het volgende:
[..]
idd! het zou ronduit beschamend zijn moch het bij bij 1-0 blijven.
Grolsch is niet te zuipen? Aiaiaiquote:Op zondag 20 februari 2005 01:42 schreef Denni5 het volgende:
En nee, ik drink geen bier daar, want ten eerste is Grolsch niet te zuipen, en ten tweede kom ik naar Amsterdam om voetbal te zien, bier zuipen kan ik hier in Rotterdam ook![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 16:35 schreef Moreno het volgende:
Schamen jullie je nou niet om Ajax supporter te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |