abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25083723
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:17 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En bandenspanning, en vering staan allemaal goed.
Volgens mij heb je het laatste nooit op je gewicht en gebruik afgesteld.

Maar zo te lezen ben je klaar voor Zolder.
Ik zou niet met Roads Zolder opgaan, na het lezen van de Michelin-site....

Track use: 1 sterrtje

Ach ik vind ze gewoon onder Sport/tour vallen en zeker niet onder Tour....
pi_25083744
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij mij komen er hierna ook Sports onder

Damn ik krijg ineens heel veel zin in mooi weer en een (mini)meet Argh.. die goede oude tijden Die ene keer was echt wel mooi met Mark, jij ik en Patrick Weet je wel, toen we naar Oss wouden, stonden we daar bij die dijk Ik zonder kappen
those were the days de hele meet was 1 lange dijk

met je plastic zakjes
pi_25083758
Nou ja, verheugd, het was gewoon een lichtpuntje.... eindelijk weer een beetje hoop.

Nou, valt best mee hoor, als ik dat van dat infuus niet had had ik gewoon een goede kans gemaakt, was ik gaan werken aan mn gewicht en conditie. Dan was mn kans op goedkeuring minimaal 80% want die keuring voor zulke functies zijn niet eens zo streng.....
pi_25083779
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

those were the days de hele meet was 1 lange dijk

met je plastic zakjes
Je moet wat We gaan ook nog een keer een ander stuk Lekdijk doen als jullie zin hebben..... dat stukje bij Gorinchem waar Mark en ik een keer reden met -32, waar Mark alle kanten op gleed met zijn Kontforce banden

Ja... dat waren/zijn de dagen idd
pi_25083781
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:20 schreef Patrick281 het volgende:
OPM, u is vrij.
zekers gisteren om 1.00 uur thuis na best een lange dag dus we waren doodop dus vandaag lekker uitgeslapen tot 10.00 uur nouja, nog laat voor mij en zij slaapt nog wel een tijdje door...

maarre, ook al zijn de vering en spanning optimaal afgesteld...veel schuiner zal ik er niet mee kunnen gaan ben ik bang
pi_25083819
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee kom niet door de keuring vanwege 3-wekelijks infuus waar ik aan vast zit.... is al sinds mn 1,5e. Maar ze doen dus moeilijk omdat je zodra je binnenkomt daar ten alle tijden uitzendbaar bent, dus als je bijv in Afghanistan zit zijn daar de middelen er niet voor en ook de omstandigheden zijn daar niet echt optimaal Is ook wat voor te zeggen natuurlijk
is wel logisch idd maar blijft jammer...
  maandag 14 februari 2005 @ 11:28:50 #77
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25083837
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou ja, verheugd, het was gewoon een lichtpuntje.... eindelijk weer een beetje hoop.

Nou, valt best mee hoor, als ik dat van dat infuus niet had had ik gewoon een goede kans gemaakt, was ik gaan werken aan mn gewicht en conditie. Dan was mn kans op goedkeuring minimaal 80% want die keuring voor zulke functies zijn niet eens zo streng.....
Vergis je niet, voor alle functie's moet je volgens mij 2 maanden in gevechtstraining.
Althans dat was bij de landmacht zo .....
Of je nou een boekhouder wordt, of marinier -de basis gevechtsopleiding is hetzelfde.

Ik heb ook in het veld gelegen met dienst, in een tentje op de hei in januari met - 14 graden.
Er was ook een meisje bij waarvan iedereen zich afvroeg wat ze tussen de groep deed.
En ze werd nog luitenant ook na 2 maanden .. wij waren allemaal soldat en konden hoogstens soldaat > soldaat 1 > korporaal > sergeant worden.
Maar het bleek dat ze een graad in administratie had, en een bureaufunctie kreeg, maar wel pas na de gevechtsopleiding.
En die moet je wel halen. Pretty tough.
pi_25083844
Mwa.... met die Roads is best het 1 en ander mogelijk hoor, maar het zijn geen hypersport banden nee
pi_25083860
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Je moet wat We gaan ook nog een keer een ander stuk Lekdijk doen als jullie zin hebben..... dat stukje bij Gorinchem waar Mark en ik een keer reden met -32, waar Mark alle kanten op gleed met zijn Kontforce banden

Ja... dat waren/zijn de dagen idd
en als jullie zin hebben gaan we ook een keer hier bij Tiel de dijk op, was een tip van die gast uit dodewaard waar Youssef en ik zijn gaan kijken naar die ZX6R. moet ook een hele mooie route zijn, wat we sowieso kunnen doen is beginnen met de dijk naar Opheusden (ooit es een leip filmpje van gepost ) en dan doorrijden naar Tiel.
pi_25083891
Sure Overal zin in

Count me in Wanneer?
  maandag 14 februari 2005 @ 11:34:27 #81
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25083930
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maarre, ook al zijn de vering en spanning optimaal afgesteld...veel schuiner zal ik er niet mee kunnen gaan ben ik bang
Maar in rijtesten zie je ze zelfs met nog mindere banden kneedownen, als een aap ernaast hangen enz, enz.
Dat niveau ben jij dus al voorbij?

En je kan je motor toch nog hoger aan de achterkant?
Niet dat je banden een andere marge krijgen, maar wel je grondspeling.
Al zou je die eerder moeten merken, dan de uiterste rand van je band?

Ik had om 8:30 een mailtje gestuurd naar je werk, maar dan kan je daar morgen mee wakker worden.
pi_25084012
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:34 schreef Patrick281 het volgende:
Maar in rijtesten zie je ze zelfs met nog mindere banden kneedownen, als een aap ernaast hangen enz, enz.
Dat niveau ben jij dus al voorbij?
dus onderstaand was ook lekker provocerend
quote:
Maar zo te lezen ben je klaar voor Zolder.
dat hoor je mij dus echt niet zeggen maar als ik met deze temps op deze manier rijdt met deze banden wil ik niet wachten tot het mooie weer er is en dan erachter komen dat de Sports toch een betere keus waren.

en ik wil niet als een aap ernaast hangen
quote:
En je kan je motor toch nog hoger aan de achterkant?
Niet dat je banden een andere marge krijgen, maar wel je grondspeling.
Al zou je die eerder moeten merken, dan de uiterste rand van je band?
kan allemaal idd, maar daar zal hulp bij nodig hebben vrees ik en dat heeft verder geen invloed op de marge van mijn band, zoals je zegt...
quote:
Ik had om 8:30 een mailtje gestuurd naar je werk, maar dan kan je daar morgen mee wakker worden.
ok
pi_25084065
Tja, ook Riet weet niet alles Toen ik de Roads ging nemen had ik andere informatie gehad, ze waren toen vergelijkbaar met de 020 en in de regen nog iets beter en gingen 20% langer mee zei men...

Nu staat op de Michelin site dat het tourbanden zijn Maar goed, ik heb in de zomer toch aardig geveegd met die Roads en had het idee ze nog lang niet op dr max gereden te hebben. Ze hebben ook geen stapje opzij gezet oid dus het zijn nog best sportieve banden in mijn ogen.......
pi_25084078
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Sure Overal zin in

Count me in Wanneer?
zodra het weer het toelaat ik had gehoopt vandaag ook nog es lekker te kunnen rijden...
pi_25084106
Nope Klote weer..

Ach ik verwacht dat het vanaf half maart weer een beetje begint te komen....
  maandag 14 februari 2005 @ 11:46:08 #86
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25084121
ik bespeur toch aardig wat tegenstrijdigheden hier over bepaalde banden ten opzichte wat eerder allemaal erover is gepost,

eerst was Pilot power niet geschikt voor toeren e.d.
en was pilot Road de band die je moest hebben,

pilot sport was voor op circuit dus totaal niet intressant,

en nu zie ik ineens dat de Power nog steeds niets is,
en de Road word ook afgeschreven want daar kan je niet schuin genoeg mee,

en dan zie ik een post over dat de Sport nu ineens wel de band is die perfect is voor toeren,


De sport heef een hele lange opwarmtijd en is bedoel voor op circuit,
en dat is algemeen bekend, dus als je jezelf ongelukkig wilt rijden met het nederlandse klimaat moet je een sport nemen en dan gaan toeren opwarmtijd is echt heel lang en onder de 10 graden komt ie amper op temperatuur

ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_25084129
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, ook Riet weet niet alles
niet jij bent toch de Almachtige

quote:
Toen ik de Roads ging nemen had ik andere informatie gehad, ze waren toen vergelijkbaar met de 020 en in de regen nog iets beter en gingen 20% langer mee zei men...

Nu staat op de Michelin site dat het tourbanden zijn Maar goed, ik heb in de zomer toch aardig geveegd met die Roads en had het idee ze nog lang niet op dr max gereden te hebben. Ze hebben ook geen stapje opzij gezet oid dus het zijn nog best sportieve banden in mijn ogen.......
misschien zijn de standaarden van Michelin gewijzigd
  maandag 14 februari 2005 @ 11:51:37 #88
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25084199
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:


misschien zijn de standaarden van Michelin gewijzigd
dat is wel zeker want ik heb thuis nog screendumps dat de Pilot Power als sportband word aangemerkt,


maar het is uiteraard zeker dat Riet Almachtig is want die vond een Power of een Sport niet nodig voor sportief toerwerk maar nu is Sport juist een vereiste om lekker te kunnen rijden,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_25084240
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik bespeur toch aardig wat tegenstrijdigheden hier over bepaalde banden ten opzichte wat eerder allemaal erover is gepost,

eerst was Pilot power niet geschikt voor toeren e.d.
en was pilot Road de band die je moest hebben,

pilot sport was voor op circuit dus totaal niet intressant,

en nu zie ik ineens dat de Power nog steeds niets is,
en de Road word ook afgeschreven want daar kan je niet schuin genoeg mee,

en dan zie ik een post over dat de Sport nu ineens wel de band is die perfect is voor toeren,


De sport heef een hele lange opwarmtijd en is bedoel voor op circuit,
en dat is algemeen bekend, dus als je jezelf ongelukkig wilt rijden met het nederlandse klimaat moet je een sport nemen en dan gaan toeren opwarmtijd is echt heel lang en onder de 10 graden komt ie amper op temperatuur

Hee, een nieuwe Almachtige in ons midden

Die tegenstrijdigheden komt door een gewijzigde Michelin site en meningen van anderen....

Heb jij dan met de Sports gereden Mercy of heb je dat ook weer gehoord? Kijk dan eens op de Michelin site....

Ik zie door de bomen ook het bos niet meer Dus wat raad jij aan dan..... de Power of de Road?
quote:
The Pilot Sport combines the precision of a race tyre with the control of a road tyre. Its remarkable grip and excellent high-speed stability have made it the reference standard for sportbike tyres. Highly effective in the wet, and practical enough for everyday use, the Pilot Sport enables you to get the most out of your sportbike in all conditions.
Kijk, als ik weet dat ik met de Powers gewoon de 10.000km haal dan wil ik dat wel eens proberen
pi_25084246
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar het is uiteraard zeker dan Riet Almachtig is
pi_25084272
WOEI net gebeld door Alternate, donderdag 14;00 gesprek Technische dienst
pi_25084325
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:51 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

dat is wel zeker want ik heb thuis nog screendumps dat de Pilot Power als sportband word aangemerkt,


maar het is uiteraard zeker dat Riet Almachtig is want die vond een Power of een Sport niet nodig voor sportief toerwerk maar nu is Sport juist een vereiste om lekker te kunnen rijden,
Ach gut, kan je het allemaal niet meer bijbenen

Dude, ik lees nu gewoon weer hele andere over de banden.... dus ja, dan moet ik n mening wel hierzien.

Ik denk nu dus dat een Road wel geschikt is voor wat licht-sportief werkt maar dat je toch tekort komt op een SS als je sportief gaat rijden.... En JOU raadde ik een Road aan maar OPM niet, want die rijd toch al wat langer en intensiever denk ik, en dat is niet om lullig tegenover jou te doen....

Als de Sports er idd zolang over doen om warm te worden, wat ik niet verwacht van een circuitband , dan neem ik liever de Power ja
  maandag 14 februari 2005 @ 11:59:21 #93
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25084328
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat hoor je mij dus echt niet zeggen maar als ik met deze temps op deze manier rijdt met deze banden wil ik niet wachten tot het mooie weer er is en dan erachter komen dat de Sports toch een betere keus waren.
Maar een snelle slijtage, zeker met deze temperaturen zou toch ook kunnen duiden op een verkeerde demping/vering.

Wel kicken dat je al zo op de kanten rijdt.
pi_25084355
Dat zeg ik, OPM rijd ook al weer een tijdje En Mercy nog niet zolang vandaar dat ik toen de tijd de Roads aanraadde ipv de Powers bij Mercy... en dat is echt niet om mensen in hokjes te stoppen ofzo.
pi_25084373
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik lag gisteren eens in bed te denken, eigenlijk heeft elk merk wel 1 sterk punt van zichzelf, maar ik kon niet op die van Kawasaki komen

Yamaha: remmen
Suzuki: versnellingsbak
Honda: betrouwbaarheid
Triumph: geluid (3 cil)
Kawasaki: Tell me
Kawasaki: Babe magnet

Hmmm http://www.motor-forum.nl/forum/profile.php/1142 Ondertitel

Jippie, ik heb mezelf voor twaalven uit bed weten te gooien
pi_25084438
quote:
Op maandag 14 februari 2005 12:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh nee wacht, ik bedoelde je signature
quote:
ZZR600 here I come!
Of was je niet Ragonite, wel toch?
pi_25084448
Jawel, maar weetje HOELANG dat geleden is De ZZR600 kon achteraf niet op 25kw
  maandag 14 februari 2005 @ 12:12:03 #99
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25084519
quote:
Op maandag 14 februari 2005 12:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat zeg ik, OPM rijd ook al weer een tijdje En Mercy nog niet zolang vandaar dat ik toen de tijd de Roads aanraadde ipv de Powers bij Mercy... en dat is echt niet om mensen in hokjes te stoppen ofzo.
ik rijd al heel veel langer als dat jij kan lopen hoor,

dit is volgens mij wel een van de onozelste post van je hoor Rietje
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_25084534
Jij rijdt al lang motor? Wist ik helemaal niet

Jij kwam hier toch binnen met je VFR.... of had je toen al langer je rijbewijs, volgens mij begon je met je VFR... en das nog niet zolang
pi_25084542
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:55 schreef Rietvaerder het volgende:
WOEI net gebeld door Alternate, donderdag 14;00 gesprek Technische dienst
Dit is trouwens de functie waar het om gaat....

http://www1.alternate.nl/html/jobs/TD.html
  maandag 14 februari 2005 @ 12:14:37 #102
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25084553
quote:
Op maandag 14 februari 2005 12:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij rijdt al lang motor? Wist ik helemaal niet
Toen was jij nog jonger dan je zusje nu is.
  maandag 14 februari 2005 @ 12:16:11 #103
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25084577
quote:
Op maandag 14 februari 2005 12:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij rijdt al lang motor? Wist ik helemaal niet

Jij kwam hier toch binnen met je VFR.... of had je toen al langer je rijbewijs, volgens mij begon je met je VFR... en das nog niet zolang
Niet iedereen hoeft ervaring te verzinnen hoor
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  maandag 14 februari 2005 @ 12:16:33 #104
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25084583
quote:
Op maandag 14 februari 2005 12:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit is trouwens de functie waar het om gaat....
Ah, bedankt names alle lurkers hier .. allemaal solliciteren dus.
pi_25084626
quote:
Op maandag 14 februari 2005 12:13 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Dit is trouwens de functie waar het om gaat....

http://www1.alternate.nl/html/jobs/TD.html
Hej, dit werk doe ik nu ook min of meer al, wat verdient dat ongeveer per uur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')