abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26073141
Is het normaal als je deurbel 's nachts 4x achter elkaar afgaat, je dan uit je slaapkamerraam kijkt en er niemand blijkt te staan?
Dat heb ik namelijk laatst gehad.
Ik werd wakker door de hond die begon te brommen en ineens bij mij kwam liggen.
Toen hoorde ik dat de deurbel ging (3/4 uur 's nachts).
Toen ik uit mijn slaapkamer raam keek stond er niemand, daarna ben ik naar de voordeur gelopen, waar nog steeds niemand stond.
Vervolgens even op straat gaan kijken, waar helemaal niemand te bekennen was.
pi_26075912
hmmmm klinkt alsof 4 uur spitsuur voor geesten is! Heb het nu weer dat ik elke nacht om precies kwart over 4 wakker wordt.. Kan bijna de klok zetten na mezelf! hahahaha :p
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
  zaterdag 9 april 2005 @ 18:15:38 #153
54830 FunnyValentine
Wat kijk je nou?
pi_26102634
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 17:02 schreef lunamoon het volgende:
hmmmm klinkt alsof 4 uur spitsuur voor geesten is! Heb het nu weer dat ik elke nacht om precies kwart over 4 wakker wordt.. Kan bijna de klok zetten na mezelf! hahahaha :p
... Do you know how a lost heart feels - The thought of reminiscing - And how lips that taste of tears - Lose their taste for kissing ...
  zaterdag 9 april 2005 @ 18:17:49 #154
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26102679
Je maakt precies hetzelfde mee, grappige cupido?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zaterdag 9 april 2005 @ 18:17:59 #155
54830 FunnyValentine
Wat kijk je nou?
pi_26102681
Mmm... 4 uur.... Gisternacht werd ik om 4 uur wakker van glasgerinkel... de volgende dag bleek er een schilderij van de muur gedonderd te zijn...

En die avond ervoor zat ik met een vriend wat te drinken. Hij zette zijn glas neer, dat verschoof een paar tellen later een centimeter Allebij zagen we het en riepen we het!
... Do you know how a lost heart feels - The thought of reminiscing - And how lips that taste of tears - Lose their taste for kissing ...
  zaterdag 9 april 2005 @ 18:18:33 #156
54830 FunnyValentine
Wat kijk je nou?
pi_26102691
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:17 schreef livEliveD het volgende:
Je maakt precies hetzelfde mee, grappige cupido?
Was n foutje!
  zaterdag 9 april 2005 @ 18:21:46 #157
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26102765
Das wel apart en spooky Puur poltergeist idd
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_26103295
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:59 schreef ReadMe het volgende:
Is het normaal als je deurbel 's nachts 4x achter elkaar afgaat, je dan uit je slaapkamerraam kijkt en er niemand blijkt te staan?
Dat heb ik namelijk laatst gehad.
Ik werd wakker door de hond die begon te brommen en ineens bij mij kwam liggen.
Toen hoorde ik dat de deurbel ging (3/4 uur 's nachts).
Toen ik uit mijn slaapkamer raam keek stond er niemand, daarna ben ik naar de voordeur gelopen, waar nog steeds niemand stond.
Vervolgens even op straat gaan kijken, waar helemaal niemand te bekennen was.
Dat heb ik ook weleens. Maar dat zijn dan gewoon vervelende levenden
Tap tap tap
pi_26103993
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:17 schreef FunnyValentine het volgende:
Mmm... 4 uur.... Gisternacht werd ik om 4 uur wakker van glasgerinkel... de volgende dag bleek er een schilderij van de muur gedonderd te zijn...

En die avond ervoor zat ik met een vriend wat te drinken. Hij zette zijn glas neer, dat verschoof een paar tellen later een centimeter Allebij zagen we het en riepen we het!
Kan dat niet toeval zijn dan? Dat het misschen nat was onder het glas, en dat de spijker van het schilderij opeens op had gegeven?
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:42:24 #160
54830 FunnyValentine
Wat kijk je nou?
pi_26104688
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:17 schreef lunamoon het volgende:

[..]

Kan dat niet toeval zijn dan? Dat het misschen nat was onder het glas, en dat de spijker van het schilderij opeens op had gegeven?
Spijker zat nog in de muur, het lijstje zal niet al te sterk zijn geweest denk ik, hoop ik! Maar dat glas was wel raar, het verschoof best snel, er lag niets onder, geen water, niets anders, daar keken we nog even naar.
pi_26104814
jeetje... dat klinkt wel heel erg raar dan! Klinkt alsof jullie idd geesten hebben of iets dergeljks.. SPANNEND!!!
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:58:44 #162
54830 FunnyValentine
Wat kijk je nou?
pi_26105221
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:46 schreef lunamoon het volgende:
jeetje... dat klinkt wel heel erg raar dan! Klinkt alsof jullie idd geesten hebben of iets dergeljks.. SPANNEND!!!
Maar niemand houdt zich er mee bezig bij ons in huis... We hebben wel een paar keer per jaar een raar gebonk in een muur op zolder. Gelukkig slaap mijn zusje daar. Het is dan net of er iemand met een hele zware hamer aan de binnenkant klopt. We hebben aan die zijde geen buren... Toen mijn usje er nog niet sliep hoorde ik (ik sliep in een kamer onder de zolder) zacht gebons alsof er mensen op zolder rondwandelden.

Laatst heb ik wel gevraagd toen ik achter mijn pceetje zat of mijn oma's of opa wilde laten weten dat ze er waren... (ik had spannende topics gelezen over mensen die dat deden... dus laat ik het ook eens proberen!) opa 1 en oma 1 en 2 reageerden niet, laatste opa dan... Het werd koud in de kamer, en zachtjes hoorde ik een lieflijk vioolmuziekje. Ik ging luisteren of dat van de tv beneden vandaag kwam, dat was niet zo. Het kwam meer van mn oude slaapkamer af... ik liep daar naar toe en toen kwam het weer uit mijn huidige kamer. Ik ben snel in bed gekropen (ik was bang!!!) en ben gaan slapen. Volgende dag vertelde ik het aan mn ouders ("wat ik nu weer mee maakte!!!"). Mn moeder vertelde dat die opa viool speelde...

Ach het zal allemaal wel toeval zijn!!!
  maandag 11 april 2005 @ 18:27:21 #163
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_26152643
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:58 schreef FunnyValentine het volgende:

[..]

Volgende dag vertelde ik het aan mn ouders ("wat ik nu weer mee maakte!!!"). Mn moeder vertelde dat die opa viool speelde...

Ach het zal allemaal wel toeval zijn!!!
dat klinkt wel liev als je het mij vraagt , wist je dat je opa viool speelde?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 11 april 2005 @ 19:19:50 #164
54830 FunnyValentine
Wat kijk je nou?
pi_26153846
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:27 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

dat klinkt wel liev als je het mij vraagt , wist je dat je opa viool speelde?
Ja ik vond het ook erg lief, het was een mooi lieflijk wijsje... Ik wist niet dat hij viool speelde...
  maandag 11 april 2005 @ 19:24:31 #165
107118 Leannetjuh-gurl
Ik Zie Alles..!
pi_26153959
Creepy!
DoN't Be A LiAr, TeLl ThE TrUtH
  vrijdag 15 april 2005 @ 15:52:12 #166
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_26250353
ik hoor soms gekraak op zolder maar dat is hoop ik gewoon door warmte en kou dat het inkrimpt en weer uitzet m'n moeder is wel een keer krijsend wakker geworden toen ze droomde dat er een lang wezen oid op zolder liep.. en nu krijg ik elke keer als ik op zolder wat moet pakken (is beetje creepy daar en je moet om de kachel heenlopen) zo'n stom angstig gevoel
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
  maandag 18 april 2005 @ 09:46:22 #167
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26316244
Ik denk dat iedereen dat wel heeft op donkere plaatsen met veel onbekende geluiden. Zelfs de grootste sceptische mensen heb ik zien zweten en die geloven toch nergens in om bang voor te zijn. Tis vaak angst voor een adrenaline klap en aangezien je amper de situatie kunt overzien in het donker....

Ik hoorde ooit op tv van een kerel dat ie in een spookhuis woonde. Voetstappen op de trap terwijl ie alleen thuis was enzo. Medium erbij gehaald en die wees een stoel op zolder aan als favoriet van de entiteit. Paar dagen later stond er een afdruk in alsof er iemand op gezeten had die nacht.
  maandag 18 april 2005 @ 09:52:32 #168
107693 Dannytjeuh
Watjeuuuuuz
pi_26316325
quote:
Op maandag 18 april 2005 09:46 schreef livEliveD het volgende:
Ik hoorde ooit op tv van een kerel dat ie in een spookhuis woonde. Voetstappen op de trap terwijl ie alleen thuis was enzo. Medium erbij gehaald en die wees een stoel op zolder aan als favoriet van de entiteit. Paar dagen later stond er een afdruk in alsof er iemand op gezeten had die nacht.
Brrrrrr da's pas spooky
+++Suicide is a way of telling God, "You can't fire me, because I QUIT!"+++
pi_26329299
Ik heb een wekker die snachts af gaat op tijdstippen die geneens bestaan.
En een tv met sterke voorkeur voor rtl 4..
pi_26329404
Vanmiddag was ik fors chagrijnig en opeens flikkerde er een mes, wat ik welis waar richting de rand van het aanrecht gelegd had maar zeker niet OVER de rand, zomaar van het aanrecht af. En goed ook; het hele handvat lag uit elkaar
Tap tap tap
pi_26425573
Ongeveer 1,5 jaar geleden liep ik 's avonds ff naar de keuken. In de keuken ernaast(studentenhuis, 2 gecombineerde douche/keukens naast elkaar) stond de kraan vol open. Ik was als enige van die verdieping aanwezig en m'n benedenburen zijn geen mensen die voor de grap dat soort zaken doen.
Would you fuck me?... I'd fuck me... I'd fuck me hard...
  vrijdag 22 april 2005 @ 14:27:38 #172
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_26431780
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 17:02 schreef lunamoon het volgende:
Ik wordt ook elke nacht zo rond vieren wakker, maar dan moet ik gewoon plassen. Hihiihi! Verder heb ik weleens ervaringen gehad, maar ik laat het liever rusten. Dan laat het mij ook rusten.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 22 april 2005 @ 14:47:24 #173
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26432276
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 14:27 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik wordt ook elke nacht zo rond vieren wakker, maar dan moet ik gewoon plassen. Hihiihi! Verder heb ik weleens ervaringen gehad, maar ik laat het liever rusten. Dan laat het mij ook rusten.
Je wilt ze niet hier vertellen?
  vrijdag 22 april 2005 @ 14:50:30 #174
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_26432364
Als je verhalen vertelt, breng je ze tot leven. Misschien wil ik dit soort verhalen liever niet tot leven brengen... no offence
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:29:04 #175
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_26434790
quote:
Als je verhalen vertelt, breng je ze tot leven.

Wat is dat voor onzin? :\
Mensen die over de WOII vertellen zorgen toch ook nie voor dat er weer oorlog komt ;o
Hoppa! je hebt ons nu nieuwsgierig gemaakt, knikker neer dat verhaal
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_26437306
haha in dat geval heb ik nog wel wat verhalen
spannend
  vrijdag 22 april 2005 @ 21:58:03 #177
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26442533
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die over de WOII vertellen zorgen toch ook nie voor dat er weer oorlog komt ;o
Ik hou niet van pushen en tis een appel en peren vergelijking. Ik denk dat ik haar wel begrijp.
Tuuwk ben ik ook benieuwd wat het is maar ik heb wel meer wensen die niet uitkomen
  vrijdag 22 april 2005 @ 22:00:48 #178
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26442599
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 18:23 schreef Fahrion het volgende:
haha in dat geval heb ik nog wel wat verhalen
spannend
Ik begreep niet wat je vorige opmerking in dit topic met poltergeist activiteit te maken had maar bij deze ontgaat me ook een beetje waar je op doelt. Soms kan het als spannend worden ervaren ja. Soms loopt het een stuk negatiever af
pi_26509217
Arrrgh, dit soort topics lees ik altijd vlak voor het slapen gaan, en dat is zo ontzettend onverstandig!
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_26513137
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:29 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Bingo! Ben het helemaak met je eens:)
  dinsdag 26 april 2005 @ 09:36:15 #181
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26513539
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 09:13 schreef lunamoon het volgende:
Bingo! Ben het helemaak met je eens:)
Of we wachten gewoon op mensen die hun verhaal wel kwijt willen en laten het pushen voor wat het is
pi_26514749
quote:
Op maandag 7 maart 2005 03:44 schreef Prego het volgende:
iedereen kent het bekende verhaal wel dat iemands horloge crasht zo gauw een dierbaar iemand dood gaat?

ik heb wel ooit een zware hoofpijn aanval gehad op school op het tijdstip dat mijn buurvrouw overleed. toen ik naar huis fietste (en nog van niks wist) zag ik haar ook staan aan de overkant van de weg, met een continu vreemd onaangenaam gevoel in je romp. best vaag als je dan thuiskomt en je hoort dat slechte nieuws.
ik heb het 2 weken geleden ook gehad, mijn overleed, ik ging de hond uitlaten en keek een beetje rond over het veld. toen zag ik hem ook staan in zijn 3/4 jas.
mijn oom keek heel triest terwijl mijn buurvrouw juist een heel ontspannen tevreden blik had. ze is 30 geworden (zwangerschapsvergiftiging, zij overleed, kindje maakt het erg goed) en mijn oom 55 (plotselinge hartaanval) geworden
dit heeft een wetenschappelijke naam... schijnt niets met paranormaal en al die shit te maken te hebben... het heeft gewoon iets te maken met het verwerken enzo; er is pas iemand overleden, en opeens zie je hem/haar overal.

heb het zelf ook gehad, ik was nogal jong 12 ofzo, en toen m'n oma overleden was dacht ik haar ook een paar keer gezien te hebben. er is een naam/verklaring voor, maar google levert me zo snel even niets op.
  dinsdag 26 april 2005 @ 10:47:07 #183
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26514834
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 10:42 schreef cs-Blade het volgende:
dit heeft een wetenschappelijke naam... schijnt niets met paranormaal en al die shit te maken te hebben... het heeft gewoon iets te maken met het verwerken enzo; er is pas iemand overleden, en opeens zie je hem/haar overal.

heb het zelf ook gehad, ik was nogal jong 12 ofzo, en toen m'n oma overleden was dacht ik haar ook een paar keer gezien te hebben. er is een naam/verklaring voor, maar google levert me zo snel even niets op.
Beetje lullig dat ie er dan nog geen kennis van had en dus nog helemaal niet met het verwerkingsproces bezig zou moeten zijn.
pi_26515742
mijn onder buurvrouw heeft ook er last van maar ik denk dat het streken zijn ,maar ik word altijd wakker wanneer er ook maar iets gebeurd
-
pi_26519951
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 09:36 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Of we wachten gewoon op mensen die hun verhaal wel kwijt willen en laten het pushen voor wat het is
daar hadden we het dus niet over livEliveD, maar we hadden het over dat als je een verhaal vertelt dat het dan ook niet waar komt Dus wat ik bedoelde was niet een poging om iemand te pushen.
pi_26522376
een klopgeest is een energie die zig heeft vast gebonden aan een opject waar het niet hoord en daar door tot overlast kan zorgen tot dat het"vrij"gelaten wordt
-
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:31:54 #187
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26533141
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 14:35 schreef lunamoon het volgende:
daar hadden we het dus niet over livEliveD, maar we hadden het over dat als je een verhaal vertelt dat het dan ook niet waar komt Dus wat ik bedoelde was niet een poging om iemand te pushen.
Nogmaals ik snap denk ik hoe ze het bedoeld en dus waarom ze het niet verteld. Ten tweede zeg je zelf dat je het helemaal eens was met de post, das ten eerste dus die appel en peer vergelijking en dus ook: "Hoppa! je hebt ons nu nieuwsgierig gemaakt, knikker neer dat verhaal ". Dat komt op mij over als pushen

Anyway: Komt u maar met die ervaringen
  woensdag 27 april 2005 @ 17:40:46 #188
43172 crN
The Excessum
pi_26548684
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 14:00 schreef Darksoulz het volgende:

[..]

Het heeft inderdaad met de geschiedenis van het huis te maken en ook weleens de grond. Bij mij in de buurt is een blok huizen op een oud kerhof gebouwd. Ik ken iemand die daar woont en die heeft op zijn zachtst gezegd zeer enge dingen. Denk onder andere aan bezeten zijn eens in het jaar met kerst.

Het ligt eraan welke mensen er hebben gewoond en wat ze hebben meegemaakt. Is er iemand traumatisch gestorven? Heeft iemand ooit zelfmoord gepleegd in dat huis? Etc. Soms blijven er dan dingen hangen of ook geesten die nog niet weg kunnen/willen.

Een huis uit 1985 is nog vrij jong dus de kans dat er voor jij woonde iets gebeurd is, is zeer gering tot niet zeg maar. Dus vandaar dat je nergens last van hebt. Ik woon in een huis die in 1934 is afgebouwd. Er zit of zat hier wel iemand, maar we hebben nooit geen last van hem. Soms staren de katen naar een hoek van de kamer en worden ze helemaal bang en gaan dan ook ontzettend miauwen. Daar merk ik het aan. Huis van mijn ex stamt volgens mij ook uit deze tijd, maar daar is gewoon meer gebeurd.
Ons huis is rond 1790 gebouwd. (Ja echt).
En ik moet zeggen dat ik hier nog nooit rare dingen heb meegemaakt. Toch is dit huis een schuilplek geweest voor heel veel mensen in de 2e wereld oorlog. (Groot huis, ongeveer 330 vierkante meter.)

Gelukkig maar eigenlijk (nu maar hopen dat er vanaf nu rare shit gebeurt).
  woensdag 27 april 2005 @ 18:35:29 #189
54830 FunnyValentine
Wat kijk je nou?
pi_26549773
Leuk zeg, een weekje geleden... rond 4 uur ja... viel er weer een kapstok in onze kelderkast naar beneden! Ik heb niets gehoord, mijn ouders wel...
  vrijdag 6 mei 2005 @ 19:43:58 #190
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_26785556
Gisternacht ik ga nog even een toetje eten aan de keukentafel.. opeens hoor ik POK..

* gaat verder met toetje eten..

POK.. het kwam van de lampenkap af van de lamp die in de keuken hing en het was best een harde pok .. ach ik denk et zal wel maarja het bleef maar doorpokken, en het gekke was zodra ik er niet meer naar keek hield het op... toen ik de keuken uitliep nog 1 keer pok en toen was het over

Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
  zaterdag 7 mei 2005 @ 19:08:35 #191
62520 Hert
*bambi bijt*
pi_26807113
Ik geloof eigenlijk niet in dat soort dingen.

Maar onlangs ging mijn vriend naar zijn werk, en ik sliep nog eventjes door (in zijn apartement), en toen ik half wakker/half in slaap was, voelde ik dat er iemand op de gang, langs de slaapkamer liep (de deur was open van de slaapkamer). De vloer kraakte ook af en toe.
Die persoon (een vrouw) bleef maar op en neer lopen en naar binnen kijken.
Het voelde ook echt alsof er iemand was.

Toen ik dit 's avonds aan mijn vriend vertelde, zei hij dat hij hetzelfde had gehad, een aantal dagen ervoor. Alleen liep ze toen door de slaapkamer.

Hij liegt niet over dat soort dingen, dus het was best toevallig.
Zal best gewoon fantasie kunnen zijn, maar ik vond het iig geen prettig gevoel.
Ik wou dat ik twee hertjes was....
pi_26819931
De geesten in mijn huis beginnen weer wakker te worden. De konijnen lopen ook de hele nacht als wilden rond in hun kooi, wat meestal een goede indicatie is. Ik had mijn mobiele telefoon naast me liggen vanacht, en opeen is het batterij leeg. Had nog twee stippjes over :S ? Verder veel voetstappen op zolder. Veel hout wat kraakt, speciaal boven mijn dochter haar kamer. Ze heeft ook wat meer vrienden bij, zoals Natasha en Kouldrun. (Of hoe je dat nou mag schrijven) Snap niet waar ze die namen vandaan haal! Ben wel blij dat ze er nu weer zijn! Was wel een beetje eenzaam deze twee laatste maanden. Heb verder ook een aantal gezichten in het plafond gezien toen ik ging slapen. Ik slaap natuurlijk met een lichtje aan... LOL anders durf ik niet te slapen. Dat was dan wel de update van mijn huis, so far...:)
  zondag 8 mei 2005 @ 13:12:49 #193
64831 2NutZ
pi_26822158
maar ok lunamoon jij ziet in elke pixel gezichten. Hout kraakt ook nou eenmaal.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_26823715
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
maar ok lunamoon jij ziet in elke pixel gezichten. Hout kraakt ook nou eenmaal.
Het is wel wat anders om in een foto een gezicht te zien dan in het plafond En ja...hou kraakt idd, maar het klinkt niet van zichzelf alsof iemand erop loopt.. Vind het jammer dat je zo'n dom commentaar geef als je de rest van mijn posts duidelijk niet hebt gelezen
  zondag 8 mei 2005 @ 23:17:39 #195
22636 MUUS
Kiwi.
pi_26839425
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 19:08 schreef Hert het volgende:
Ik geloof eigenlijk niet in dat soort dingen.

Maar onlangs ging mijn vriend naar zijn werk, en ik sliep nog eventjes door (in zijn apartement), en toen ik half wakker/half in slaap was, voelde ik dat er iemand op de gang, langs de slaapkamer liep (de deur was open van de slaapkamer). De vloer kraakte ook af en toe.
Die persoon (een vrouw) bleef maar op en neer lopen en naar binnen kijken.
Het voelde ook echt alsof er iemand was.

Toen ik dit 's avonds aan mijn vriend vertelde, zei hij dat hij hetzelfde had gehad, een aantal dagen ervoor. Alleen liep ze toen door de slaapkamer.

Hij liegt niet over dat soort dingen, dus het was best toevallig.
Zal best gewoon fantasie kunnen zijn, maar ik vond het iig geen prettig gevoel.
Fantasie terwijl jullie allebei hetzelfde voelen zonder het er vantevoren met elkaar over te hebben? En zelfs het geslacht weten en geluiden horen?

Mwoah... .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 9 mei 2005 @ 12:18:24 #196
64831 2NutZ
pi_26848819
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:15 schreef lunamoon het volgende:

[..]

Het is wel wat anders om in een foto een gezicht te zien dan in het plafond En ja...hou kraakt idd, maar het klinkt niet van zichzelf alsof iemand erop loopt.. Vind het jammer dat je zo'n dom commentaar geef als je de rest van mijn posts duidelijk niet hebt gelezen
Juist wel en ik vind jouw posts allemaal iets TE mooi om waar te zijn
Sorry voor mn gezond sceptische kant.
  maandag 9 mei 2005 @ 12:24:04 #197
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26848962
Oeh feel the love stelletje onvolwassen mensen
pi_26879233
Een tijdje geleden dook ik mijn bed in nadat ik een paar afleveringen van Most Haunted had bekeken. Het is toch altijd wat scary om na het kijken van iets over geesten of spoken om dan door het donker heen te moeten lopen of in het donker te moeten liggen, althans, dat vind ik. Ik ging lekker liggen en mijn gedachte dwaalde gelukkig al snel af van het hele spookgebeuren en binnen een paar minuten lag ik te slapen. Totdat ik in 1 keer wakker werd van de tv op mijn kamer die uitzichzelf aangezet was, ik schrok me echt de pleuris en dacht van het zal toch niet waar zijn. Ik zette de tv dus zelf maar weer uit en heb een lampje aan gezet en ben weer veder gaan slapen. Ik heb de dagen daarna mij natuurlijk afgevraagd hoe dit mogelijk zou kunnen zijn maar ik heb er echt geen verklaring voor vinden.

Mijn tv maakt voordat het beeld op de buis komt een speciaal geluid als je hem aanzet. Een paar weken na dit gebeuren lag ik half te slapen en ik hoorde dat geluid alsof mijn tv aanging, ik sprong dus echt rechtop in mijn bed, mijn nekharen stonden recht overeind, en jawel hoor de tv ging weer uit het niets aan. Ik deed gelijk de lampen aan en stak maar ff een peuk op om er eens over na te denken. Wederom kon ik er geen logische verklarign voor vinden en heb die nacht dus maar weer met de lichten aan geslapen. Ik heb er maar niet meer aan proberen te denken want je schiet er niets mee op. Maar dit is iig echt geen onzin of een hersenspinsel ofzo
eeeh
pi_26987672
*vriendin van smoke*

Iedereen die zo geintreseerd is weet vast ook wel dat kinderen voor deze dimensie
erg open staan.

Ik heb zelf meegemaakt op 3jarige leeftijd dat mijn opa afscheid is komen nemen
bij zijn overlijden. En op dat moment waren we op vakantie in garderen.
dus ik ben ervan overtuigd dat als ze je willen zien, ze weten waar je bent.

Nu ben ik zelf moeder en heb in een huis gewoond waar mijn zoontje
iedere nacht zo hysterisch was, dat ik -zolang als we er hebben gewoond-(8 mnd)
elke avond naast zijn bedje moest zitten anders sliep hij niet in. ik had een creepy gevoel op de bovenverdieping en mijn vriend ook..

Later te horen gekregen dat een vrouw zich in het trapsgat had
opgehangen, pal naast de kamer van mijn zoontje.
joodse traditie..met zn allen gezellig allerlei dingen niet eten...
pi_26988979
Een keer was ik alleen thuis en zat achter de computer. De gangdeur was dicht en sloeg opeens open . Dus ik sta op, doe de deur weer dicht en ga weer zitten. Een paar minuten later gaat de deur weer open, ik doe hem weer dicht, en dit herhaalt zich nog een stuk of 3x.
Toen m'n ouders thuis kwamen heb ik dit niet meer meegemaakt.

Ook een keer gebeurde er iets met een lamp, zo'n 7 jaar geleden ofzo. Mijn broertje ging naar de wc, alleen daarna kon ie z'n broek niet meer dicht krijgen (hij was nog best jong). Hij loopt de wc uit om naar m'n moeder te gaan, horen we opeens een knal. De lamp die op de wc hing (waar m'n broertje dus nog een moment terug onder stond) was naar beneden gevallen.

Maargoed, dit hoeft niet per se een poltergeist te zijn natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')