abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 maart 2005 @ 11:41:05 #121
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25393595
Dat krijg je ervan als je gaat lopen rotzooien voordat je officieel getrouwd bent
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_25393829
Interessante topic, LED. Als je nog wat leuke en mooie plaatjes nodig hebt, moet je echt even hier kijken, ook al ben ik zelf de Webmaster hiervan, de enorme hoeveelheid top kwalitatieve plaatjes zal je niet teleurstellen:

http://www.doorhetraam.nl/Afbeeldingen.htm

En mijn site gaat dan ook over uittredingen en buitenlichamelijke ervaringen. Geesten en geestverschijningen vind je ook vele terug in de afbeeldingenpagina's.

Groetjes,

Stenny

Sten Oomen Webmaster Door Het Raam
pi_25394474
Leuke topic.
Ik heb ook diverse ervaringen maar dat zijn geen poltergeist dingen maar wel scary, misschien vermeld ik ze wel eens.
  zondag 6 maart 2005 @ 12:50:01 #124
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25394582
Als je wilt graag
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zondag 6 maart 2005 @ 12:54:12 #125
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25394658
quote:
Op zondag 6 maart 2005 12:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
Leuke topic.
Ik heb ook diverse ervaringen maar dat zijn geen poltergeist dingen maar wel scary, misschien vermeld ik ze wel eens.
Ben jij Miranda uit Alblasserdam?
pi_25394845
Oké dan.

Jaren geleden werd ik badend in het zweet wakker door wat ik dacht dat het een droom was. Door mijn hoofd ging alleen maar "dood, dood, dood". Naja, een droom, maar echt lekker was ik die dag niet. Tegen de middag ging de telefoon, dat was mijn zwager aan de lijn en zegt, "Ik heb een rotte mededeling, pa is dood", heel plompverloren. Het was of ik een klap van een voorhamer kreeg en bracht dit naderhand ook met die "droom" in verband. Mijn schoonvader en ik hadden dan wel een bijzonder goede band met elkaar en waren meer vrienden dan gewoon schoonpa en schoondochter.
Zo heb ik nog vrij veel scary dingen meegemaakt, vooral toen ik nog wat jonger was.

Ps

Mijn schoonvader overleed exact op de tijd waarop ik wakker was geworden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dr.Nikita op 06-03-2005 13:13:33 (Ps toevoeging) ]
pi_25394884
quote:
Op zondag 6 maart 2005 12:54 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ben jij Miranda uit Alblasserdam?
Nee, ik heet in het echt ook Nikita.
  zondag 6 maart 2005 @ 13:25:36 #128
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25395123
Kee
pi_25399096
quote:
Op zondag 6 maart 2005 11:41 schreef livEliveD het volgende:
Dat krijg je ervan als je gaat lopen rotzooien voordat je officieel getrouwd bent
Ja maar daar ging het niiet om...ZUCHT!!!! Maar was wel grappig dat het gebeurde zomaar geen reden voor dt ie naar beneden zou moeten vallen
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_25406200
Ik vraag me nog steeds af of dat poltergeist gebeuren,80 van de 100 keer toch een menselijke handeling is.
Maar goed je weet het nooit
pi_25407031
iedereen kent het bekende verhaal wel dat iemands horloge crasht zo gauw een dierbaar iemand dood gaat?

ik heb wel ooit een zware hoofpijn aanval gehad op school op het tijdstip dat mijn buurvrouw overleed. toen ik naar huis fietste (en nog van niks wist) zag ik haar ook staan aan de overkant van de weg, met een continu vreemd onaangenaam gevoel in je romp. best vaag als je dan thuiskomt en je hoort dat slechte nieuws.
ik heb het 2 weken geleden ook gehad, mijn overleed, ik ging de hond uitlaten en keek een beetje rond over het veld. toen zag ik hem ook staan in zijn 3/4 jas.
mijn oom keek heel triest terwijl mijn buurvrouw juist een heel ontspannen tevreden blik had. ze is 30 geworden (zwangerschapsvergiftiging, zij overleed, kindje maakt het erg goed) en mijn oom 55 (plotselinge hartaanval) geworden
  maandag 7 maart 2005 @ 14:16:38 #132
96267 machiavezistme
lekker boeiend
pi_25412053
quote:
Op zondag 6 maart 2005 09:19 schreef lunamoon het volgende:
oke...ff een update. Ik had mannelijk bezoek en we begonnen een beetje te flikflooien. Na een tijdje horen we een crash, en we schrikken er allebij van. Ik kijk wat er was en een speeker van mijn laptop was opeens van een stoel gevallen. Erg raar omdat die midden van de stoel stond.... En ik had hem zo gelegd dat ie niet er f kon donderen zodat ie niet stuk kon....Hmmmmmmm....
je hebt last van een jaloerse mannelijke geest lijkt me duidelijk
jullie zijn allemaal kneuzen die niks beters te doen hebben dan op fok te gaan zitten, omdat het rustig is op MSN.... ik blij dat ik het nu alleen even doe omdat het buiten regent.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 13:06:59 #133
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25488286
quote:
Op maandag 7 maart 2005 01:40 schreef newsman het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of dat poltergeist gebeuren,80 van de 100 keer toch een menselijke handeling is.
Maar goed je weet het nooit
Bij sommige dingen kan dit zo zijn idd. Bij andere ervaringen is dit compleet uit te sluiten. Aan de andere kant denk ik dat er ook heel veel over het hoofd wordt gezien. Een deur die ineens openstaat waarbij je dit niet zelf hebt gedaan maar dit vergeten bent waardoor het niet opvalt enzo.
Iemand nog een verhaal?
pi_25491159
Interessant topic
Ik heb ook wel het een en ander meegemaakt wat ik behoorlijk vreemd vond.
In de badkamer heb ik een lamp hangen met een glazen bol eromheen --> geen dik glas overigens.
Naja, ik kwam op een gegeven moment thuis, liep de badkamer in, zag ik die glazenbol INTACT op de grond liggen. En je weet het, tegels in de badkamer zijn behoorlijk hard.
Die glazen bol bleek dus ongeveer 2,5 meter naar beneden gevallen te zijn op die tegels. Ik denk niet dat ie dan normaal gesproken nog heel gebleven zou zijn maar goed

Daarnaast voel ik ook wel eens dat ik aangeraken word.
Soms als ik aan het studeren ben, voel ik iemand over mijn rug strijken. Dan kijk ik achter mij en zie ik niemand Best wel creepy vind ik
  zondag 13 maart 2005 @ 06:03:47 #135
106570 hardcorehooligans
No one likes us, but we don&am
pi_25501988
mijn ervaring is dat ik in een woning woonde waar konstant op de muur werd geklopt.
terwijl het een leeg staand huis naast ons was.
heb ook veel aan glaasje draaien gedaan. sinds dien heb ik mee gemaakt dat ik wakker werd geschud. maar ik was alleen thuis. ben ook een keer vast gedrukt in mijn bed. en heb me met geweld moeten bevrijden. na de dood van mijn vader zie ik soms dingen die ik niet kan plaatsen.
maar ik geloof in niks maar zie het wel. weet niet wat ik er mee moet. het is er eenmaal.
they not gonna get us
  donderdag 17 maart 2005 @ 11:55:29 #136
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_25540256
Zou et ook mogelijk zijn dat poltergeisten of geesten meegaan in bijv. meubels?
Wij hebben thuis veel antiek ( kast van hout gemaakt van hout dat 100 jaar oud is, tafel van 80 jaar oud ) en ik vraag me af of ze ook zeg maar mee kunnen gaan naar een lokatie door deze meubels.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 17 maart 2005 @ 12:17:59 #137
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25540510
In het algemeen worden er drie dingen aangegeven waaraan entiteiten verbonden zijn:
Personen
Gebouwen
Spullen <- Volgens mij kan het dus best zo zijn
pi_25542103
Toch apart om dit allemaal te lezen. (eerste keer in dit forum)
Maar wel erg interessant!
quote:
Op zondag 13 februari 2005 21:06 schreef lunamoon het volgende:
koffiezet apparaat die opeens aan gaat
Ik wou dat ik dat had...Dan had ik niet van mijn luie reet af hoeven komen..
  zondag 20 maart 2005 @ 01:14:47 #139
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_25602244
telt een schaduw die voorbijkomt terwijl je bezig bent je deur dicht te doen ook? kan trouwens ook van de TV geweest zijn.
  zondag 20 maart 2005 @ 02:00:14 #140
110248 leen-lo
Want some candy?
pi_25603111
Interessant Topic idd.
Ik heb ook weleens vage dingen meegemaakt/gezien, geen poltergeist verhalen maar misschien wel het posten waard.

Zo lag ik 's ochtends half slapend op bed, ik was nog een beetje aan het doezelen.
Staat er in ene een jong meisje aan mijn voeteneind, ik schatte haar een jaar of 8, ze had een wit jurkje aan en schreeuwde mijn naam. Ik kon me op dat moment niet bewegen, terwijl ik totaal in paniek was. Een paar tellen later was ze verdwenen en hoorde ik haar (?) voetstappen naar de zijkant van mij bed verplaatsen (terwijl ik vloerbeddeking heb, het klonk alsof ze op plavuizen oid dergelijks liep) toen verscheen ze weer, dit keer naast me. Ze schreeuwde om hulp, en weg was ze. Had ze me ergens voor nodig? Heb haar daarna niet meer gezien.
Misschien is dit te verklaren hoor, omdat ik half sliep, misschien iets met het onderbewustzijn te maken? ik heb geen idee.

Ook heb ik vermoedelijk mijn overleden oma eens gevoeld. Zo zat ik op een avond tv te kijken en voelde ik een aanwezigheid, jullie kennen het vast wel, het gevoel dat er iemand is terwijl je toch echt alleen bent. Plots voelde ik een hand over mijn hoofd aaien. Ik schrok er niet van, integendeel zelfs. Ik had meteen het gevoel dat het mijn oma was. Zij gaf me vroeger toen ik klein was altijd een aai over m'n bol. Het voelde gewoon vertrouwd.
Toen ze nog niet zolang overleden was heb ik me een tijdje schuldig gevoeld omdat ik haar een beetje heb "verwaarloosd". Ik ging liever leuke dingen doen met m'n vriendinnen in plaats van een bezoekje te brengen aan mijn oma. Erg veel spijt van gehad achteraf. Maar ik denk dat ze me na dit voorval vergeven heeft.

Verder heb ik weleens verschijningen en schimmen gezien, maar die zijn het vermelden niet echt waard.
Life's a riddle, keep answering the questions
  zondag 20 maart 2005 @ 02:41:56 #141
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25603553
quote:
Op zondag 20 maart 2005 02:00 schreef leen-lo het volgende:
Misschien is dit te verklaren hoor, omdat ik half sliep, misschien iets met het onderbewustzijn te maken? ik heb geen idee.
Leuk om te lezen
Ja je kunt zat verklaringen verzinnen en niemand die het (in dit geval) kan bepalen. Het kunnen meerdere dingen zijn maar jouw interpretatie is het enige dat telt voor jou ongeacht wat de rest denkt! Je geeft me trouwens zojuist ideeen voor een nieuw topic

Die hand door je haar kun je ergens als poltergeist opvatten, vind ik.
pi_25682775
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
Zou et ook mogelijk zijn dat poltergeisten of geesten meegaan in bijv. meubels?
Wij hebben thuis veel antiek ( kast van hout gemaakt van hout dat 100 jaar oud is, tafel van 80 jaar oud ) en ik vraag me af of ze ook zeg maar mee kunnen gaan naar een lokatie door deze meubels.
Daar ben ik zelf heilig van overtuigd. Mijn ouders, die heel erg houden van antieke meubelen, kochten een hele oude met de hand gemaakte eiken slaapkamer. Mijn moeder heeft van sindsdien nooit een rustige nacht gehad. Enge dromen, badend in het angstzweet wakker worden. 'S ochtends vertelde ze me dan over haar dromen en hoe er steeds maar weer paarden in opdoken. Ook hoorde ze steeds geroep alsof er iemand in nood zat. Ook starende pupilloze ogen die haar dreigend aankeken. De dromen waren zelfs zo heftig dat ze ook de reuk kon beschrijven die erbij hoorde. Ikzelf kan me niet voorstellen dat ik in een droom kan ruiken. Ze beschreef een brandlucht (kan men vader van meepraten..... menige keren heeft ie moeten het huis rondlopen om mijn moeder ervan gerust te stellen dat alles in huis nog ok was). Het ging zelfs zover dat mijn moeder bijna in een grote depressie terechtkwam, omdat ze er bijna niet in slaagde om een goeie nachtrust te hebben. Haar problemen verdwenen als sneeuw voor de zon toen ze door verbouwingswerken werden gedwongen om in de logeerkamer te slapen (met een moderne slaapkamer in). De problemen begonnen terug toen ze terug beneden sliepen in hun antiek slaapkamer. Mijn vader die nogal nuchter is op paranormaal vlak wou mijn moeder eerst niet geloven, maar zwichte daarna onder haar druk om die hele slaapkamer terug te verkopen. Mijn moeder had al de link gelegd. Na een andere slaapkamer te hebben geinstalled... heeft ze nooit meer een angstdroom gehad.
Mijn broer en ik zijn dan beginnen zoeken naar de oorsprong van die slaapkamer.....maar de verkoper wist helemaal niet waar de oorsprong lag van die slaapkamer, zodat we de zoektocht al moesten staken nog voor we goed en wel waren begonnen.
+++Suicide is a way of telling God, "You can't fire me, because I QUIT!"+++
pi_25780860
http://www.amazon.com/gp/reader/0964324458/ref=sib_rdr_fc/104-8117613-6531153?%5Fencoding=UTF8&p=S001#reader-page

Boek over 'behekste' meubels, er is ook nog een deel 2 van!

[ Bericht 12% gewijzigd door robina op 27-03-2005 15:19:12 (addition) ]
  maandag 28 maart 2005 @ 13:26:29 #144
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25804039
Cool Ook wel grappig als je die achterkant leest. Mocht ik ooit nog door me huidige boekenstapel heen komen dan bestel ik hem denk ik wel. Kun je misschien wel ff de link inkorten? Fok zijn layout houdt niet zo van lange links:
[ url=wwwadres ] Klik [ /url ] maar dan zonder spaties
pi_26039489
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 11:40 schreef CherryLips het volgende:

Mijn televisie ging tot een paar jaar terug weleens zomaar heel hard qua geluid. Maar dat kan ook aan de tv liggen, is een beetje oud ding.
Dat maakt het imo alleenmaar vreemder
Meestal gaat het volume van een tv (vooral bij ouden dus) nog met een knop.
Analoog, dus. niet digitaal zoals tegenwoordig, wat kort gezegt inhoud dat er daadwerlijkelijk iets aan die knop moet draaien om het volume hoog te krijge
pi_26040233
quote:
Op donderdag 7 april 2005 03:54 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dat maakt het imo alleenmaar vreemder
Meestal gaat het volume van een tv (vooral bij ouden dus) nog met een knop.
Analoog, dus. niet digitaal zoals tegenwoordig, wat kort gezegt inhoud dat er daadwerlijkelijk iets aan die knop moet draaien om het volume hoog te krijge
Hij werkt wel op afstandsbediening, maar daar moet je met grof geweld de knoppen indrukken. Het kwam vooral voor bij CNN, dat ineens het geluid keihard ging; dus als je de balk met streepjes had, was hij halverwege.
Maargoed, de tv staat ook niet toe dat er een zender op kanaal 13 geprogrammeerd wordt (staat ook in de handleiding)...
Tap tap tap
pi_26052244
quote:
Op donderdag 7 april 2005 08:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hij werkt wel op afstandsbediening, maar daar moet je met grof geweld de knoppen indrukken. Het kwam vooral voor bij CNN, dat ineens het geluid keihard ging; dus als je de balk met streepjes had, was hij halverwege.
Maargoed, de tv staat ook niet toe dat er een zender op kanaal 13 geprogrammeerd wordt (staat ook in de handleiding)...
Hmm dan is het een oude nieuwe ;p
wel vaag dattie op kanaal 13 niets doet
pi_26063958
OK, ik weet nu niet wat jullie hier van gaan denken maar ik moet mijn verhaal kwijt

Op een nacht een jaar ofzo geleden werd ik plots wakker, denk dat het zo rond 4 uur snachts moest geweest zijn. Het eerste wat ik rook was een ongeloofelijke brand geur, zo een geur die je ruikt als mensen bomen of hout verbranden, ik op slag klaar wakker en loop naar mijn slaapkamerdeur, en tot mijn allergrootste verbazing is deze op slot, dit terwijl ik nog nooit de sleutel van die deur gezien heb en daarbij doe ik mijn deur nooit dicht, ze staat altijd op een kier, dus ik schiet in paniek, begin op de deur te bonken en op de muur (ouders slapen in de kamer naast miij)
mijn ouders werden wakker en komen naar mijn slaapkamerdeur, en krijgen die ook met geen middelen open, tenslotte heeft men pa ze dan maar ingebeukt, ik heb alles dan verteld en zij hadden niks geroken. ik het volledige huis 2 keer onderzocht en nergens een spoor van brand of gelijk wat, spreekt voor zich dat ik die nacht natuurlijk niet meer geslapen heb

een paar weken later was er een tentoonstelling over de geschiedenis van het dorp, dus ik daar naartoe gewoon omdat ik dit voorval niet kon los laten. blijkt dat er op de plek waar mijn vader ons huis gebouwd heeft eerst nog een ander huis stond dat in 1932 afgebrand is, en hier moest ik gestopt hebben met verder te willen zoeken, maar ik was zo erin aan het opgaan dat ik aan mensen die ook op die tentoonstelling waren gewoon ging gaan rondvragen of ze iets wisten van de geschiedenis van dat huis, tot ik plots uitkwam bij de dochter van de broer van de buurman (ik weet het het is ver maar ik geloofde die vrouw, en wat haar oom haar verteld heeft toch echt), blijkt nu dat de vrouw die daar woonden (in het afgebrande huis), gestorven is aan een lang slepende ziekte die haar altijd maar deed verzwakken, ze stierf in 1928. na haar dood was haar man zeer mensenschuw geworden en kwam bijna nooit meer uit zijn huis, toen het huis afbrande in 1932 is hij gestorven in de brand.

de grond is onbebouwd gebleven tot men pa in 1950 ons huis er heeft op gebouwd, toen was hij een jaar getrouwd met zijn eerste vrouw, zij is in 1979 overleden aan MS (Multiple Sclerose)
een lang slepende ziekte. hij is in 1983 hertrouwd met mijn ma en ik ben in 1987 geboren en ik denk tot op de dag van vandaag van overtuigd dat wij min of meer meemaakten wat die andere mensen hebben meegemaakt.

zo dat lucht op,en blijkbaar heb ik hier een half boek zitten schrijven.
ik neem jullie het niet kwalijk als het teveel is om te lezen.
pi_26065022
Nee het was absolut niet te lang om te lezen.,.. Juist heel erg spannend! Wel apart dat je die brandlucht rook! Was het toevallg een "jubileum' van de brand? Zijn er ook andere dingen gebeurt? Bedankt voor jou verhaal! Erg interesant
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_26067038
nee anders niets heel er speciaal gebeurd, alleen hebben we soms dat de kachel ofwel super hoog ofwel zeer laag begint te branden
en over dat jublileum, ik dacht (maar ben niet zeker), dat het huis begin maart moet zijn afgebrand
pi_26073141
Is het normaal als je deurbel 's nachts 4x achter elkaar afgaat, je dan uit je slaapkamerraam kijkt en er niemand blijkt te staan?
Dat heb ik namelijk laatst gehad.
Ik werd wakker door de hond die begon te brommen en ineens bij mij kwam liggen.
Toen hoorde ik dat de deurbel ging (3/4 uur 's nachts).
Toen ik uit mijn slaapkamer raam keek stond er niemand, daarna ben ik naar de voordeur gelopen, waar nog steeds niemand stond.
Vervolgens even op straat gaan kijken, waar helemaal niemand te bekennen was.
pi_26075912
hmmmm klinkt alsof 4 uur spitsuur voor geesten is! Heb het nu weer dat ik elke nacht om precies kwart over 4 wakker wordt.. Kan bijna de klok zetten na mezelf! hahahaha :p
  zaterdag 9 april 2005 @ 18:15:38 #153
54830 FunnyValentine
Wat kijk je nou?
pi_26102634
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 17:02 schreef lunamoon het volgende:
hmmmm klinkt alsof 4 uur spitsuur voor geesten is! Heb het nu weer dat ik elke nacht om precies kwart over 4 wakker wordt.. Kan bijna de klok zetten na mezelf! hahahaha :p
... Do you know how a lost heart feels - The thought of reminiscing - And how lips that taste of tears - Lose their taste for kissing ...
  zaterdag 9 april 2005 @ 18:17:49 #154
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26102679
Je maakt precies hetzelfde mee, grappige cupido?
  zaterdag 9 april 2005 @ 18:17:59 #155
54830 FunnyValentine
Wat kijk je nou?
pi_26102681
Mmm... 4 uur.... Gisternacht werd ik om 4 uur wakker van glasgerinkel... de volgende dag bleek er een schilderij van de muur gedonderd te zijn...

En die avond ervoor zat ik met een vriend wat te drinken. Hij zette zijn glas neer, dat verschoof een paar tellen later een centimeter Allebij zagen we het en riepen we het!
... Do you know how a lost heart feels - The thought of reminiscing - And how lips that taste of tears - Lose their taste for kissing ...
  zaterdag 9 april 2005 @ 18:18:33 #156
54830 FunnyValentine
Wat kijk je nou?
pi_26102691
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:17 schreef livEliveD het volgende:
Je maakt precies hetzelfde mee, grappige cupido?
Was n foutje!
  zaterdag 9 april 2005 @ 18:21:46 #157
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26102765
Das wel apart en spooky Puur poltergeist idd
pi_26103295
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:59 schreef ReadMe het volgende:
Is het normaal als je deurbel 's nachts 4x achter elkaar afgaat, je dan uit je slaapkamerraam kijkt en er niemand blijkt te staan?
Dat heb ik namelijk laatst gehad.
Ik werd wakker door de hond die begon te brommen en ineens bij mij kwam liggen.
Toen hoorde ik dat de deurbel ging (3/4 uur 's nachts).
Toen ik uit mijn slaapkamer raam keek stond er niemand, daarna ben ik naar de voordeur gelopen, waar nog steeds niemand stond.
Vervolgens even op straat gaan kijken, waar helemaal niemand te bekennen was.
Dat heb ik ook weleens. Maar dat zijn dan gewoon vervelende levenden
Tap tap tap
pi_26103993
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:17 schreef FunnyValentine het volgende:
Mmm... 4 uur.... Gisternacht werd ik om 4 uur wakker van glasgerinkel... de volgende dag bleek er een schilderij van de muur gedonderd te zijn...

En die avond ervoor zat ik met een vriend wat te drinken. Hij zette zijn glas neer, dat verschoof een paar tellen later een centimeter Allebij zagen we het en riepen we het!
Kan dat niet toeval zijn dan? Dat het misschen nat was onder het glas, en dat de spijker van het schilderij opeens op had gegeven?
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:42:24 #160
54830 FunnyValentine
Wat kijk je nou?
pi_26104688
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:17 schreef lunamoon het volgende:

[..]

Kan dat niet toeval zijn dan? Dat het misschen nat was onder het glas, en dat de spijker van het schilderij opeens op had gegeven?
Spijker zat nog in de muur, het lijstje zal niet al te sterk zijn geweest denk ik, hoop ik! Maar dat glas was wel raar, het verschoof best snel, er lag niets onder, geen water, niets anders, daar keken we nog even naar.
pi_26104814
jeetje... dat klinkt wel heel erg raar dan! Klinkt alsof jullie idd geesten hebben of iets dergeljks.. SPANNEND!!!
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:58:44 #162
54830 FunnyValentine
Wat kijk je nou?
pi_26105221
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:46 schreef lunamoon het volgende:
jeetje... dat klinkt wel heel erg raar dan! Klinkt alsof jullie idd geesten hebben of iets dergeljks.. SPANNEND!!!
Maar niemand houdt zich er mee bezig bij ons in huis... We hebben wel een paar keer per jaar een raar gebonk in een muur op zolder. Gelukkig slaap mijn zusje daar. Het is dan net of er iemand met een hele zware hamer aan de binnenkant klopt. We hebben aan die zijde geen buren... Toen mijn usje er nog niet sliep hoorde ik (ik sliep in een kamer onder de zolder) zacht gebons alsof er mensen op zolder rondwandelden.

Laatst heb ik wel gevraagd toen ik achter mijn pceetje zat of mijn oma's of opa wilde laten weten dat ze er waren... (ik had spannende topics gelezen over mensen die dat deden... dus laat ik het ook eens proberen!) opa 1 en oma 1 en 2 reageerden niet, laatste opa dan... Het werd koud in de kamer, en zachtjes hoorde ik een lieflijk vioolmuziekje. Ik ging luisteren of dat van de tv beneden vandaag kwam, dat was niet zo. Het kwam meer van mn oude slaapkamer af... ik liep daar naar toe en toen kwam het weer uit mijn huidige kamer. Ik ben snel in bed gekropen (ik was bang!!!) en ben gaan slapen. Volgende dag vertelde ik het aan mn ouders ("wat ik nu weer mee maakte!!!"). Mn moeder vertelde dat die opa viool speelde...

Ach het zal allemaal wel toeval zijn!!!
  maandag 11 april 2005 @ 18:27:21 #163
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_26152643
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:58 schreef FunnyValentine het volgende:

[..]

Volgende dag vertelde ik het aan mn ouders ("wat ik nu weer mee maakte!!!"). Mn moeder vertelde dat die opa viool speelde...

Ach het zal allemaal wel toeval zijn!!!
dat klinkt wel liev als je het mij vraagt , wist je dat je opa viool speelde?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 11 april 2005 @ 19:19:50 #164
54830 FunnyValentine
Wat kijk je nou?
pi_26153846
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:27 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

dat klinkt wel liev als je het mij vraagt , wist je dat je opa viool speelde?
Ja ik vond het ook erg lief, het was een mooi lieflijk wijsje... Ik wist niet dat hij viool speelde...
  maandag 11 april 2005 @ 19:24:31 #165
107118 Leannetjuh-gurl
Ik Zie Alles..!
pi_26153959
Creepy!
DoN't Be A LiAr, TeLl ThE TrUtH
  vrijdag 15 april 2005 @ 15:52:12 #166
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_26250353
ik hoor soms gekraak op zolder maar dat is hoop ik gewoon door warmte en kou dat het inkrimpt en weer uitzet m'n moeder is wel een keer krijsend wakker geworden toen ze droomde dat er een lang wezen oid op zolder liep.. en nu krijg ik elke keer als ik op zolder wat moet pakken (is beetje creepy daar en je moet om de kachel heenlopen) zo'n stom angstig gevoel
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
  maandag 18 april 2005 @ 09:46:22 #167
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26316244
Ik denk dat iedereen dat wel heeft op donkere plaatsen met veel onbekende geluiden. Zelfs de grootste sceptische mensen heb ik zien zweten en die geloven toch nergens in om bang voor te zijn. Tis vaak angst voor een adrenaline klap en aangezien je amper de situatie kunt overzien in het donker....

Ik hoorde ooit op tv van een kerel dat ie in een spookhuis woonde. Voetstappen op de trap terwijl ie alleen thuis was enzo. Medium erbij gehaald en die wees een stoel op zolder aan als favoriet van de entiteit. Paar dagen later stond er een afdruk in alsof er iemand op gezeten had die nacht.
  maandag 18 april 2005 @ 09:52:32 #168
107693 Dannytjeuh
Watjeuuuuuz
pi_26316325
quote:
Op maandag 18 april 2005 09:46 schreef livEliveD het volgende:
Ik hoorde ooit op tv van een kerel dat ie in een spookhuis woonde. Voetstappen op de trap terwijl ie alleen thuis was enzo. Medium erbij gehaald en die wees een stoel op zolder aan als favoriet van de entiteit. Paar dagen later stond er een afdruk in alsof er iemand op gezeten had die nacht.
Brrrrrr da's pas spooky
+++Suicide is a way of telling God, "You can't fire me, because I QUIT!"+++
pi_26329299
Ik heb een wekker die snachts af gaat op tijdstippen die geneens bestaan.
En een tv met sterke voorkeur voor rtl 4..
pi_26329404
Vanmiddag was ik fors chagrijnig en opeens flikkerde er een mes, wat ik welis waar richting de rand van het aanrecht gelegd had maar zeker niet OVER de rand, zomaar van het aanrecht af. En goed ook; het hele handvat lag uit elkaar
Tap tap tap
pi_26425573
Ongeveer 1,5 jaar geleden liep ik 's avonds ff naar de keuken. In de keuken ernaast(studentenhuis, 2 gecombineerde douche/keukens naast elkaar) stond de kraan vol open. Ik was als enige van die verdieping aanwezig en m'n benedenburen zijn geen mensen die voor de grap dat soort zaken doen.
Would you fuck me?... I'd fuck me... I'd fuck me hard...
  vrijdag 22 april 2005 @ 14:27:38 #172
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_26431780
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 17:02 schreef lunamoon het volgende:
Ik wordt ook elke nacht zo rond vieren wakker, maar dan moet ik gewoon plassen. Hihiihi! Verder heb ik weleens ervaringen gehad, maar ik laat het liever rusten. Dan laat het mij ook rusten.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 22 april 2005 @ 14:47:24 #173
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26432276
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 14:27 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik wordt ook elke nacht zo rond vieren wakker, maar dan moet ik gewoon plassen. Hihiihi! Verder heb ik weleens ervaringen gehad, maar ik laat het liever rusten. Dan laat het mij ook rusten.
Je wilt ze niet hier vertellen?
  vrijdag 22 april 2005 @ 14:50:30 #174
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_26432364
Als je verhalen vertelt, breng je ze tot leven. Misschien wil ik dit soort verhalen liever niet tot leven brengen... no offence
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:29:04 #175
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_26434790
quote:
Als je verhalen vertelt, breng je ze tot leven.

Wat is dat voor onzin? :\
Mensen die over de WOII vertellen zorgen toch ook nie voor dat er weer oorlog komt ;o
Hoppa! je hebt ons nu nieuwsgierig gemaakt, knikker neer dat verhaal
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_26437306
haha in dat geval heb ik nog wel wat verhalen
spannend
  vrijdag 22 april 2005 @ 21:58:03 #177
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26442533
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die over de WOII vertellen zorgen toch ook nie voor dat er weer oorlog komt ;o
Ik hou niet van pushen en tis een appel en peren vergelijking. Ik denk dat ik haar wel begrijp.
Tuuwk ben ik ook benieuwd wat het is maar ik heb wel meer wensen die niet uitkomen
  vrijdag 22 april 2005 @ 22:00:48 #178
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26442599
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 18:23 schreef Fahrion het volgende:
haha in dat geval heb ik nog wel wat verhalen
spannend
Ik begreep niet wat je vorige opmerking in dit topic met poltergeist activiteit te maken had maar bij deze ontgaat me ook een beetje waar je op doelt. Soms kan het als spannend worden ervaren ja. Soms loopt het een stuk negatiever af
pi_26509217
Arrrgh, dit soort topics lees ik altijd vlak voor het slapen gaan, en dat is zo ontzettend onverstandig!
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_26513137
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:29 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Bingo! Ben het helemaak met je eens:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')