abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25071097
quote:
Op zondag 13 februari 2005 12:22 schreef Monus het volgende:

[..]

Er was ongeveer tien jaar geleden al een groep hoeren in afrika (weet het niet zeker maar ik dacht uit senigal) die dagelijks met AIDS in aanraking kwamen maar niet besmet raakten.

Trouwens de variant van AIDS die men aantreft in afrika is een heel andere en minder agressieve variant dan die in het westen. Als men een zeer resistente en agressieve variant heeft gevonden in de v.s dan is het waarschijnlijk niet afkomstig van afrika.
Voor zover ik me kan herinneren bleek in ieder geval een deel van die groep wel besmet te zijn.
  zondag 13 februari 2005 @ 12:57:18 #52
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25071103
quote:
Op zondag 13 februari 2005 12:52 schreef Prego het volgende:
mensen die het onveilig doen zijn zich goed bewust van de gevaren, geen medelijden mee hebben..
In NL misschien, maar zolang bv de paus of de Chineese regering de boel blijft stilhouden, sussen, of condooms verbied is dat een andere zaak.
Verder is onveilige sex niet de enige besmettingsbron. Allerhande bloedpreparaten zijn jarenlang niet getest omdat de wereldbloedbank het niet eens kon worden, er is in frankrijk bewust de amerikaanse test van de markt gehouden om de fransen de gelegenheid te geven zelf een test te ontwikkelen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 13 februari 2005 @ 13:15:41 #53
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25071389
quote:
Op zondag 13 februari 2005 12:56 schreef Skyclad het volgende:

[..]

Voor zover ik me kan herinneren bleek in ieder geval een deel van die groep wel besmet te zijn.
En een deel niet, wat natuurlijk wel vreemd is als je elke dag onbeschermde sex hebt met HIV besmette mannen en nagaat dat vrouwen veel sneller besmet raken.
pi_25071535
quote:
Op zondag 13 februari 2005 13:15 schreef Monus het volgende:

[..]

En een deel niet, wat natuurlijk wel vreemd is als je elke dag onbeschermde sex hebt met HIV besmette mannen en nagaat dat vrouwen veel sneller besmet raken.
Artikel er over:
http://www.fasebj.org/cgi/content/full/15/10/1795

Het was wel maar 1 van de vele strains, dus mogelijk dat het zo was dat ze destijds door een andere strain besmet raakten.
  zondag 13 februari 2005 @ 14:44:18 #55
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_25072637
Misschien is het mogelijk om immuun te worden tegen één vorm van HIV maar het muteert zo vaak dat je nooit immuun kan blijven. Net zoals niemand echt immuun is tegen influenza, het virus dat griep veroorzaakt.
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
  zondag 13 februari 2005 @ 15:12:48 #56
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_25073008
quote:
Op zondag 13 februari 2005 14:44 schreef roobje het volgende:
Misschien is het mogelijk om immuun te worden tegen één vorm van HIV maar het muteert zo vaak dat je nooit immuun kan blijven. Net zoals niemand echt immuun is tegen influenza, het virus dat griep veroorzaakt.
Ik denk wel dat er mensen zullen bestaan die absoluut immuun zijn voor HIV of waarin HIV zich niet verder in kan ontwikkelen. Een bepaalde variatie binnen de soort.

Ook niet iedereen is even vatbaar voor influenza of wordt er echt ziek van. En dan is influenza een nog veel besmettelijker virus dan HIV.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_25073369
quote:
Op zondag 13 februari 2005 00:51 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

We hebben het over Aidslijers in New York. Homo's dus.

Afrika is een heel ander verhaal, daar hebben ze helemaal geen geld voor al die cocktails die de gemiddelde HIV-drager hier voor z'n kiezen krijgt.
Gaan we weer, je blijft kortzichtig! Ook in New York heeft het niks met de geaardheid te maken. Ook hetero's hebben daar aids.. Misschien wel meer dan homo's!
quote:
Maar inderdaad, laten we het ff over Afrika hebben. De voornaamste reden dat AIDS daar zo om zich heen grijpt, is omdat die simpelen daar hun broek simpelweg niet aan kunnen houden.

Face it: AIDS is een ziekte die de zwakheden van de mens genadeloos bloot legt.
De meeste mensen in Afrika hebben geen geld voor condooms, Amerika blijft weigeren ze (voldoende?) te verstrekken en de voorlichting is daar nou ook niet bepaald optimaal..
Eerst eens nadenken voordat je wat in de lege ruimte roept!

[ Bericht 0% gewijzigd door addie84 op 13-02-2005 15:48:37 ]
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  zondag 13 februari 2005 @ 16:10:17 #58
94405 Tarak
pi_25073781
quote:
Op zondag 13 februari 2005 15:41 schreef addie84 het volgende:
De meeste mensen in Afrika hebben geen geld voor condooms, Amerika blijft weigeren ze (voldoende?) te verstrekken en de voorlichting is daar nou ook niet bepaald optimaal..
Eerst eens nadenken voordat je wat in de lege ruimte roept!
Als ze geld voor wapens hebben, hebben ze zeker geld voor condooms. Ook Afrika heeft trouwens een middenklasse, niet iedereen in Afrika is arm.

Wat heeft Amerika nu met condooms in Afrika te maken? De landen in Centraal-Afrika kunnen zelf toch een condoomfabriek opzetten. Eerder een kwestie van prioriteiten stellen.

Ik hoorde wel laatst een verhaal dat de VN enkele tienduizenden condooms had verstrekt aan een land ergens in Afrika. Moest er nog een gebruiksaanwijzing bij. Werd die gebruiksaanwijzing aan het condoom geniet.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_25075928
dat nieten was inderdaad dom ja

en dat niet iedereen arm is weet ik, ging me ook mee om de armen, maar lemmeb wist alles zo goed..

en amerika had miljoenen condooms toegezegd, maar wiegerde nadat de paus hier schande van sprak..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_25080563
quote:

[..]

Afrika is een heel ander verhaal, daar hebben ze helemaal geen geld voor al die cocktails die de gemiddelde HIV-drager hier voor z'n kiezen krijgt.

Maar inderdaad, laten we het ff over Afrika hebben. De voornaamste reden dat AIDS daar zo om zich heen grijpt, is omdat die simpelen daar hun broek simpelweg niet aan kunnen houden.

Misschien moet je eens in eigen land kijken, want nog steeds neuken veel mensen (lees hetero seksuelen) in NL zonder condoom en nemen alleen de pil. Niet voor niets dat het aantal nieuwe geinfecteerden in 2004 explosief toenam voornamelijk onder jongere heteroseksuelen.
pi_25086132
quote:
Op zondag 13 februari 2005 21:09 schreef addie84 het volgende:
dat nieten was inderdaad dom ja

en dat niet iedereen arm is weet ik, ging me ook mee om de armen, maar lemmeb wist alles zo goed..

en amerika had miljoenen condooms toegezegd, maar wiegerde nadat de paus hier schande van sprak..
Ja, de paus is gewoon een massamoordenaar.
Als ie het zo heeft op de natuur zijn gang laten gaan en niet van kunstmatig ingrijpen houdt.
Dan had hij zelf al lang dood moeten zijn, gewoon te hypocriet voor woorden
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_25086294
quote:
Op maandag 14 februari 2005 01:35 schreef Stratos het volgende:

[..]

Misschien moet je eens in eigen land kijken, want nog steeds neuken veel mensen (lees hetero seksuelen) in NL zonder condoom en nemen alleen de pil. Niet voor niets dat het aantal nieuwe geinfecteerden in 2004 explosief toenam voornamelijk onder jongere heteroseksuelen.
Klopt, er raken tegenwoordig net zo veel hetero's als homo's besmet, nu zijn er natuurlijk ook veel meer hetero's dan homo's maar vroeger waren deze cijfers onder de heterobevolking veel lager. Vooral experimentjes met onveilige anale sex zijn net zo goed voor hetero's erg riskant.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  maandag 14 februari 2005 @ 15:37:20 #63
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25086788
quote:
Op zondag 13 februari 2005 11:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Omdat er een paar journalisten zijn die over een randgroepje dat barebacked grote headline´s scoren zijn het in jouw optiek ineens "veel homo´s" ?
Lul niet. Jij weet net zo goed als ik dat veel homo's het bewust 'zonder' doen. De hele darkroom zit er vol mee. En dat heb ik niet 'van de televisie', maar uit de eerste hand.

Waarom maak je daar zo'n geheim van? Ik krijg bijna het idee dat je je persoonlijk aangevallen voelt .

Natuurlijk doen veel hetero's het ook gewoon 'zonder'. Maar door een veelheid aan factoren, zoals bijvoorbeeld door de 'aard' van de sexuele handelingen en doordat hetero's gemiddeld nu eenmaal minder ècht anonieme sexuele contacten hebben, is het aantal besmettingen en het besmettingsriscio onder hetero's, zeker relatief gezien, nu eenmaal veel lager.
quote:
Op zondag 13 februari 2005 12:13 schreef Youssef het volgende:
Wel eens een programma erover gezien dat daarover gaat? Voor je zover komt dat je een huwelijk tussen elkaar kan sluiten gaat er heel wat aan vooraf hoor. Vooral de openheid van de familie en vrienden speelt hierbij een rol. En dat is nu het grootste probleem, nog even voor dat men het huwelijksbootje in stapt wordt er nog flink gebarebacked op zo een vrijgezellen party
Wat een kromme bullshit. Typisch geblaat van zo'n achterlijke moslim, die door al die reli-onzin heen niet meer rationeel kan denken. Je kunt lullen als Brugman, maar je kunt van een koe nu eenmaal geen geit maken.

AIDS en het homohuwelijk hebben ongeveer net zoveel met elkaar te maken als de ziekete van Pfeiffer en het heterohuwelijk. Helemaal niks dus .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  maandag 14 februari 2005 @ 21:46:16 #64
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_25090793
quote:
Op maandag 14 februari 2005 15:37 schreef Lemmeb het volgende:

De hele darkroom zit er vol mee. En dat heb ik niet 'van de televisie', maar uit de eerste hand.
Als die 'eerste hand' van jou in een of andere homotent (in de meeste homobars/discotheken zijn darkrooms niet eens aanwezig, maar goed) in een darkroom aanwezig was die gemiddeld een omtrek hebben van 3 bij 4 meter, en die darkroom stond op dat moment helemaal vol dan beslaan die paar mensen in die darkroom nog geen 0,000000026% van alle homo's en bisexuele mannen die er in Nederland rondlopen, of die 'eerste hand' van jou moet aanwezig zijn geweest in een darkroom zo groot als de provincie Flevoland...
quote:
doordat hetero's gemiddeld nu eenmaal minder ècht anonieme sexuele contacten hebben
Ach ja, hetero's bedriegen hun vrouw met collegaatjes van het werk of de buurvrouw of komen elke keer bij dezelfde hoer of neuken in aanwezigheid van het vrouwtje de andere vaste klanten in de sexboerderij of op de parenclub, nee da's niet écht anoniem natuurlijk en bovendien heb je nog een hele zooi hetero's die hun eigen kinderen beklimmen, da's natuurlijk ook niet anoniem te noemen...

Neem trouwens wel aan dat je getrouwde hetero's die 's avonds het park in gaan of de baan op gaan op zoek naar sex met andere mannen/jongens wél schaart onder anonieme sex?

[ Bericht 5% gewijzigd door MasterPeace op 14-02-2005 21:55:56 ]
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  maandag 14 februari 2005 @ 21:57:06 #65
94405 Tarak
pi_25090949
quote:
Op maandag 14 februari 2005 15:37 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Lul niet. Jij weet net zo goed als ik dat veel homo's het bewust 'zonder' doen. De hele darkroom zit er vol mee. En dat heb ik niet 'van de televisie', maar uit de eerste hand.
Wordt er geneukt in darkrooms?? Ik dacht altijd dat er alleen maar gepijpt en afgetrokken werd en dat er portemonnees gejat werden.
  maandag 14 februari 2005 @ 22:21:47 #66
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25091277
Laten we hopen dat deze keer de overheid van de USA de zaak wel grondig en stevig aangepakt. En dat het niet gaat zoals de eerste keer waar de homos ongestoord het virus kon verspreiden. Anders word dit de tweede ziekte die we te danken hebben aan een beetje in het rond neukende homo's.
pi_25091503
quote:
Op zondag 13 februari 2005 01:48 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik dacht het toch niet.

AIDS is en blijft, in het westen althans, een homoziekte bij uitstek. Ga eens kijken in een darkroom, begrijp je meteen waarom.
Euh, niet om vervelend te doen hoor, maar darkrooms zijn er ook in de heterowereld, alleen niet in de doorsnee discotheek. Je zult daarvoor toch echt naar een meer specifiek uitgaansgelegenheid moeten. Zoals parenclubs, privé-clubs met een erotisch tintje, beurzen en festiviteiten.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_25091966
quote:
Op maandag 14 februari 2005 22:21 schreef Monus het volgende:
Laten we hopen dat deze keer de overheid van de USA de zaak wel grondig en stevig aangepakt. En dat het niet gaat zoals de eerste keer waar de homo's / hetero's ongestoord het virus kon verspreiden. Anders word dit de tweede ziekte die we te danken hebben aan een beetje in het rond neukende homo's / hetero's.
Zo, ik heb je post wat verbeterd want (generaliseren) is je vak blijkbaar.

Graag gedaan, tot ziens...
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_25091978
Als ik ooit AIDS zou krijgen, dan zou ik liever binnen een paar maanden morsdood zijn, dan dat ik jarenlang allerlei chemische kutmedicijnen zou moeten slikken die mijn lichaam naar de tering helpen maar die me in staat stellen dat ik dan een "relatief normaal leven" zou kunnen lijden (ja met een lange ij).

Goede zaak dus. Hoe aggressiever het virus is, hoe kleiner het besmettingsprobleem. Het zou pas echt ideaal zijn als AIDS acuut dodelijk zou zijn, binnen een dag dood dus zeg maar.
Unox, the worst operating system.
pi_25092222
quote:
Op maandag 14 februari 2005 23:02 schreef Schorpioen het volgende:
Als ik ooit AIDS zou krijgen, dan zou ik liever binnen een paar maanden morsdood zijn, dan dat ik jarenlang allerlei chemische kutmedicijnen zou moeten slikken die mijn lichaam naar de tering helpen maar die me in staat stellen dat ik dan een "relatief normaal leven" zou kunnen lijden (ja met een lange ij).

Goede zaak dus. Hoe aggressiever het virus is, hoe kleiner het besmettingsprobleem. Het zou pas echt ideaal zijn als AIDS acuut dodelijk zou zijn, binnen een dag dood dus zeg maar.

Lees eens verhalen van HIV-patienten. Veel waren reeds doodziek toen het virus bij hen geconstateerd werd en ze zijn er dankzij de medicijnencocktail die in 1996 voor een doorbraak zorgde (hooguit 2 medicijnen per dag) weer helemaal bovenop gekomen, met een vaak ondetecteerbare viral load in het bloed en dat geldt dan voor mensen die al ziek waren (normaal duurt het zo'n (gemiddeld) 8 jaar voor je dat wordt) toen besmetting bij ze geconstateerd werd. Dan zijn er nog de mensen die nu besmet raken, ze kunnen vaak nog een aantal jaar medicijnloos door het leven, dan gaan ze aan die cocktail en hebben ze een levensverwachting die waarschijnlijk amper onder doet voor die van een persoon zonder HIV. De meeste seropositieven kunnen werken, sporten, uitgaan, relaties onderhouden, trouwen etc etc...
Niet iedereen reageert even goed op de ene cocktail maar er zijn anno 2005 een groot aantal alternatieven. De tijd dat mensen met HIV 20 verschillende pillen per dag moesten slikken met de meest gruwelijke bijwerkingen ligt al een tijd achter ons.
Ik zou eerst beter je huiswerk doen voor je je waagt aan dergelijke tactloze uitspraken.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_25092488
quote:
Op zondag 13 februari 2005 11:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Moeilijk hé, opletten.
De Docu ging over iemand die een theorie had waarin dat beweert werd, en hoe deze theorie onderuit gehaald. Het klopte niet en er was geen enkel bewijs voor. De monsters die men nog had bevatte geen HIV .
Er werd maar 1 monster aangehaald en dat kwam dan ook nog uit een andere partij dan de partij die volgens Hoopers theorie aan de basis zou liggen van de verspreiding van AIDS. Naar wetenschappelijke normen allesbehalve overtuigend bewijs. Enkel omdat het nu in het straatje van de wetenschap past is het opeens wel een belangrijk bewijsstuk. Ik ga niet beweren dat de theorie van Hooper klopt, maar je kan niet meteen beweren dat zijn theorie onderuit gehaald werd. Het tegenbewijs was ronduit zwak. Maar wellicht komen we in deel 2 wat meer te weten .
pi_25092636
quote:
Op maandag 14 februari 2005 23:17 schreef nozem het volgende:
De meeste seropositieven kunnen werken, sporten, uitgaan, relaties onderhouden, trouwen etc etc...
En de AIDS verder verspreiden....
Als AIDS binnen een dag dodelijk zou zijn, dan zou er nu niet eens een AIDS fonds bestaan en was er geen probleem.
Unox, the worst operating system.
pi_25093126
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 21:17 schreef Thijster het volgende:
snel die gasten die die vorm hebben in quarantaine dood laten gaan!! meteen dat virus de kop in drukken, jammer voor die paar gasten die dan doodgaan, maarja kleine prijs....
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 22:21 schreef Lemmeb het volgende:
Lekker belangrijk, ik gebruik toch condooms. Het grootste deel van al die AIDS-homo's heeft het toch aan zichzelf te danken. Onbeschermd nuecken in de darkroom enzo .
quote:
Op zondag 13 februari 2005 00:39 schreef Lemmeb het volgende:

Kortzichtig? Dit is gewoon een feit. Veel homo's neuken bewust zonder 'bescherming', en lopen daarbij HIV op.

Eigen schuld dikke bult .
quote:
Op zondag 13 februari 2005 00:43 schreef Youssef het volgende:
Gevolg van het homohuwelijk? de puzzelstukjes vallen nu wel op de juiste plaats
quote:

quote:
Op zondag 13 februari 2005 13:15 schreef Monus het volgende:

quote:
Op maandag 14 februari 2005 22:21 schreef Monus het volgende:
Laten we hopen dat deze keer de overheid van de USA de zaak wel grondig en stevig aangepakt. En dat het niet gaat zoals de eerste keer waar de homos ongestoord het virus kon verspreiden. Anders word dit de tweede ziekte die we te danken hebben aan een beetje in het rond neukende homo's.
Kwetsend, dom en onnodig
  dinsdag 15 februari 2005 @ 00:10:10 #74
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25093166
quote:
Op maandag 14 februari 2005 23:02 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Zo, ik heb je post wat verbeterd want (generaliseren) is je vak blijkbaar.

Graag gedaan, tot ziens...
Je hoeft me niet te verbeteren, want het blijkt weer een rond neukende homo te zijn.
quote:
The patient is a male in his mid-40s who reported multiple male sex partners and unprotected anal intercourse, often while using crystal methamphetamine (crystal meth). He was first diagnosed with HIV in December 2004 and appears to have been recently infected. The diagnosis of 3-DCR HIV was made shortly thereafter at the Aaron Diamond AIDS Research Center. Since then, the patient has developed AIDS.
http://www.politicalgateway.com/news/read.html?id=2861

Maar zo te zien gaan ze weer op de softe manier aan het werk.
quote:
DOHMH is counseling and offering HIV testing to those contacts of the patient who have been identified.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 00:24:57 #75
959 opa
De man met de witte shawl
pi_25093460
quote:
Op maandag 14 februari 2005 23:41 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

En de AIDS verder verspreiden....
Als AIDS binnen een dag dodelijk zou zijn, dan zou er nu niet eens een AIDS fonds bestaan en was er geen probleem.
Ik verheug me weer op de jaarlijkse vlaggetjesdag.
Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')