Hij vraagt er gelukkig ook niet om hè.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:40 schreef ArmaniMania het volgende:
En erg laag om daar een topic over te openen. Dat die jongen apart is oke, maar verder doet ie geen vlieg kwaad.
Doe eens origineelquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:41 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hij vraagt er gelukkig ook niet om hè.
Niet nodig. Ik ben die BHFH gewoon kotsbeu, topics zijn al lang niet grappig meer. Misschien voor een paar newbies, maar verder ergert zich iedereen er toch maar aan... Sommige zijn wel nuttig hoor, dat zeg ik ook niet, bijvoorbeeld in NWS of in TRV, maar voor de rest is het puur afval.quote:
quote:
Open anders ook even een Topic in KLB en R&Pquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik ben die BHFH gewoon kotsbeu, topics zijn al lang niet grappig meer. Misschien voor een paar newbies, maar verder ergert zich iedereen er toch maar aan... Sommige zijn wel nuttig hoor, dat zeg ik ook niet, bijvoorbeeld in NWS of in TRV, maar voor de rest is het puur afval.
En nu, lekker painten.
Hij is op Fok!radio geweest en hij is echt... En dodelijk serieus.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:36 schreef mechatronics het volgende:
Nu wil hij ook dat vrouwen onder de 25 verplicht kinderen moeten krijgen
ik hoop serieus dat het een papventje van 13 is die zich nu helemaal rotlacht, en geen echt iemand van 28....
dat HOOP IK!
bron: Vrouwen verplichten kinderen te krijgen <25
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |