Zolang er geen nazaten van jou bij zitten is alles goedquote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dit lijkt me een logische zaak. Het wordt tijd dat de overheid ingrijpt. Vrouwen krijgen veel te laat kinderen en de overheid moet een leeftijdsgrens stellen. Wat mij betreft stellen we die leeftijds grens op 25 omdat het lichaanm dan nog geschikt is om kinderen te krijgen.
Boven 25 wordt het al lastiger en moet de maatchappij de financiele lasten dragen omdat de vrouw het kinderen krijgen onnodig zo lang heeft uitgesteld. Vrouwen moeten gewoon kinderen krijgen als ze nog jeugdig zijn!
Welke financieele belasting voor de maatschappij vloeit er voort uit het op latere leeftijd dan 25 kinderen krijgenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Boven 25 wordt het al lastiger en moet de maatchappij de financiele lasten dragen omdat de vrouw het kinderen krijgen onnodig zo lang heeft uitgesteld.
Bij mij voor de 7equote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:37 schreef Biancavia het volgende:
Oh god, dan moet het voor 22 maart raak zijn bij mij!
hogere medische kosten die vergoed moeten worden. misschien moet er bij het ziekenfonds een maximumleeftijd ingevoerd worden. een soort van premie die lager wordt met de jaren na je 18e levensjaar.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:40 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Welke financieele belasting voor de maatschappij vloeit er voort uit het op latere leeftijd dan 25 kinderen krijgen
Of dat wat uitmaakt bij bhfhquote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:49 schreef R16 het volgende:
Hmmm, ik weet niet of het verstandig is om serieus te reageren op een topic van jou, maar vooruit, het staat in lifestyle en niet in onzin.
Voer het wereldwijd door en je bent in één klap voor het grootste deel van de overbevolking afquote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:05 schreef XiChico het volgende:
Wil je dan ook de doodstraf invoeren voor elke vrouw die voor haar 25e nog geen kind heeft, en elke man die voor zijn 25e nog geen meisje zwanger heeft gemaakt. Geniaal plan!
Heu... Haar man, ouders en schoonouders moeten ook nog werken, zeker als vrouwen zo jong kinderen moeten krijgen als jij voorstelt. En vervroegd met pensioen om kinderen op te voeden, waar haal je het idee vandaan? Weet je wat dat de maatschappij kost?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
als een vrouw kinderen krijgt als ze 18 is kan ze de opvoeding aan haar man laten , die dan wellicht minder kan gaan werken of evt iets eerder met pensioen gaat. Mocht ze een erg jonge man hebben heeft ze nog altijd (schoon) ouders die de opvoeding kunnen doen terwijl zij aan haat carriere werkt .
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:37 schreef Biancavia het volgende:
Oh god, dan moet het voor 22 maart raak zijn bij mij!
Sorry, deze is te makkelijk om te laten liggen. Komt U maar langs!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |