abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 februari 2005 @ 15:36:03 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25057342
Dit lijkt me een logische zaak. Het wordt tijd dat de overheid ingrijpt. Vrouwen krijgen veel te laat kinderen en de overheid moet een leeftijdsgrens stellen. Wat mij betreft stellen we die leeftijds grens op 25 omdat het lichaanm dan nog geschikt is om kinderen te krijgen.

Boven 25 wordt het al lastiger en moet de maatchappij de financiele lasten dragen omdat de vrouw het kinderen krijgen onnodig zo lang heeft uitgesteld. Vrouwen moeten gewoon kinderen krijgen als ze nog jeugdig zijn!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25057360
jij wordt met de dag gekker hè
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_25057368
Oh god, dan moet het voor 22 maart raak zijn bij mij!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_25057397
uhuh
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_25057409
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 15:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dit lijkt me een logische zaak. Het wordt tijd dat de overheid ingrijpt. Vrouwen krijgen veel te laat kinderen en de overheid moet een leeftijdsgrens stellen. Wat mij betreft stellen we die leeftijds grens op 25 omdat het lichaanm dan nog geschikt is om kinderen te krijgen.

Boven 25 wordt het al lastiger en moet de maatchappij de financiele lasten dragen omdat de vrouw het kinderen krijgen onnodig zo lang heeft uitgesteld. Vrouwen moeten gewoon kinderen krijgen als ze nog jeugdig zijn!
Zolang er geen nazaten van jou bij zitten is alles goed
pi_25057411
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 15:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

Boven 25 wordt het al lastiger en moet de maatchappij de financiele lasten dragen omdat de vrouw het kinderen krijgen onnodig zo lang heeft uitgesteld.
Welke financieele belasting voor de maatschappij vloeit er voort uit het op latere leeftijd dan 25 kinderen krijgen
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_25057427
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 15:37 schreef Biancavia het volgende:
Bij mij voor de 7e !
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 12 februari 2005 @ 15:41:54 #8
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_25057431
en als we dan gelijk iedereen boven de 70 afschieten gaan we de vergrijzing ook nog tegen. ja goei plan.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_25057461
Ja, een een spuitje geven wanneer ze 60 zijn.. Tuiig!!!!!!!!

Are You Serious
  zaterdag 12 februari 2005 @ 15:48:51 #10
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25057514
HAHAHA!

pi_25057525
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 15:40 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Welke financieele belasting voor de maatschappij vloeit er voort uit het op latere leeftijd dan 25 kinderen krijgen
hogere medische kosten die vergoed moeten worden. misschien moet er bij het ziekenfonds een maximumleeftijd ingevoerd worden. een soort van premie die lager wordt met de jaren na je 18e levensjaar.
pi_25057534
Hmmm, ik weet niet of het verstandig is om serieus te reageren op een topic van jou, maar vooruit, het staat in lifestyle en niet in onzin.

Ik begrijp je stelling wel, maar volgens mij is het te kort door de bocht. Als vrouwen op eerdere leeftijd kinderen krijgen, dan bespaar je inderdaad op ziektekosten en allerlei behandelingen als het niet lukt e.d. Al vind ik de leeftijdsgrens die je voorstelt wel erg laag. De meeste vrouwen van onder de 25 zijn geestelijk nog niet in staat om kinderen op te voeden

Maar volgens mij sla je de plank mis op een ander vlak. Vrouwen die eerst carriere maken en later kinderen krijgen, leveren de samenleving veel meer geld op door de produktiviteit van de bevolking te verhogen en door belasting te betalen. Meestal gaan vrouwen met kinderen toch minder werken, sommige stoppen helemaal, maar een hoge baan met riant inkomen zit er meestal niet meer in. Dat heeft financiele gevolgen voor je hele verdere carriere. Beter eerst flink verdienen, dan een tijdje minderen en later weer redelijk verdienen. Volgens mij compenseren deze extra inkomsten ruimschoots dat beetje ziektekosten doordat vrouwen later kinderen krijgen.
pi_25057560
Laten we het verplichten van uitmoorden van domme mensen invoeren!
  zaterdag 12 februari 2005 @ 15:59:49 #14
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25057666
als een vrouw kinderen krijgt als ze 18 is kan ze de opvoeding aan haar man laten , die dan wellicht minder kan gaan werken of evt iets eerder met pensioen gaat. Mocht ze een erg jonge man hebben heeft ze nog altijd (schoon) ouders die de opvoeding kunnen doen terwijl zij aan haat carriere werkt .

In China is dit heel gebruikelijk en daar zijn niet de problemen zoals hier met vrouwen die stoppen met werken nadat er kinderen zijn gekomen en dat vrouwen ineens besluiten als het eigenlijk al te laat is dat er toch nog kinderen moeten komen met alle complicaties van dienj.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 12 februari 2005 @ 16:02:04 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_25057695
Ik stel voor dat je naar China emigreert of een enkeltje tijdsmachine naar een aantal eeuwen geleden
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 12 februari 2005 @ 16:02:23 #16
47213 ArmaniMania
pi_25057702
Busje komt zo......
  zaterdag 12 februari 2005 @ 16:02:55 #17
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_25057713
Onzin .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_25057744

Waar haal je zo'n wild west plan vandaan?
En wat voor sancties had je in gedachte als dit niet gebeurd?
En er ooit aan gedacht dat veel vrouwen hiervoor zullen moeten stoppen met hun opleiding?

Kansloos plan.
pi_25057750
In China .. ja .. daar is het ook gebruikelijk om bij baby meisjes de voeten af te plakken zodat ze 'mooie' kleine voetjes krijgen.

Heb je zelf een vrouw? Zwanger gemaakt voor haar 25e? Wil je dan ook de doodstraf invoeren voor elke vrouw die voor haar 25e nog geen kind heeft, en elke man die voor zijn 25e nog geen meisje zwanger heeft gemaakt. Geniaal plan!
pi_25057924
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 15:49 schreef R16 het volgende:
Hmmm, ik weet niet of het verstandig is om serieus te reageren op een topic van jou, maar vooruit, het staat in lifestyle en niet in onzin.
Of dat wat uitmaakt bij bhfh
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 12 februari 2005 @ 16:16:21 #21
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_25057930
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 16:05 schreef XiChico het volgende:
Wil je dan ook de doodstraf invoeren voor elke vrouw die voor haar 25e nog geen kind heeft, en elke man die voor zijn 25e nog geen meisje zwanger heeft gemaakt. Geniaal plan!
Voer het wereldwijd door en je bent in één klap voor het grootste deel van de overbevolking af
Af en toe heeft BHFH wel standpunten waar een kern van waarheid inzit, maar dit slaat werkelijk nergens op.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_25058021
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 15:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
als een vrouw kinderen krijgt als ze 18 is kan ze de opvoeding aan haar man laten , die dan wellicht minder kan gaan werken of evt iets eerder met pensioen gaat. Mocht ze een erg jonge man hebben heeft ze nog altijd (schoon) ouders die de opvoeding kunnen doen terwijl zij aan haat carriere werkt .
Heu... Haar man, ouders en schoonouders moeten ook nog werken, zeker als vrouwen zo jong kinderen moeten krijgen als jij voorstelt. En vervroegd met pensioen om kinderen op te voeden, waar haal je het idee vandaan? Weet je wat dat de maatschappij kost?

Misschien had ik er toch niet serieus op in moeten gaan
  zaterdag 12 februari 2005 @ 16:27:37 #23
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_25058105
sigh...
pi_25058143
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 15:37 schreef Biancavia het volgende:
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Bij mij voor de 7e !
Sorry, deze is te makkelijk om te laten liggen. Komt U maar langs!

Maar hoe zit het volgens TS dan met werken, studie en financiele bijdrage aan onze economie? Als hij geld als hoofdargument aanvoerdt?
Komt hij ook met standpunten als het aanpassen van CAO's dat zwangere vrouwen niet ontslagen kunnen worden, tot minstens een jaar na de bevalling? Ook geldend voor een jaarcontract? DIt soort oplossingen?
Dat zwangere vrouwen kunnen beschikken over kinderdagverblijven op de hoge school of universiteit? Komen er speciale lesprogramma's voor zwangeren?
Discrimineren we vaders dan weer niet? Want die staan thuis in de avonduren, als vriendin lief zwanger is de babykamer te timmeren, commodes te kopen etc. I.p.v. te studeren. ook als de kleine er is is er een extra last voor vaders?

Als BHFH dit allemaal kan oplossen worden er veel meer vrouwen vroeger zwanger.
pi_25058156
Het zou juist verboden moeten worden kinderen te krijgen!
Wat hebben koters nou voor toekomstperspectief, NUL.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')