quote:Op zondag 13 februari 2005 21:22 schreef GLO het volgende:
[..]
Strak plan, maar geen idee wie die geitenhoeder is
best knap voor een geitenhoederquote:Meet: legendary producer, master remixer, bass player extraordinaire and overall psychedelic sonic shaman.
has worked with a mind boggling range of musicians, across many genres and from all over the world, including such giants as Herbie Hancock, Wayne Shorter, Elvin Jones, Ginger Baker, Pharoah Sanders, Yoko Ono, Iggy Pop, The Last Poets, John Zorn, William S. Burroughs, Buddy Miles, George Clinton, Bootsy Collins, Bernie Worrell, Afrika Bambaataa, Tony Williams, and Peter Gabriel just to name a few!
's approach seeks to create 'a past that arrives from the future to scramble the present; drum-and-bass, dub, mutant hip-hop, harmolodic fusion, new jazz, world and other world musics all connect to expand the potential of the experience.'
stiekem wel...quote:Op zondag 13 februari 2005 21:33 schreef GLO het volgende:
Hmmm, inderdaad... heet hij misschien stiekem Bill Laswell?
Goed opgeteld!quote:Op zondag 13 februari 2005 22:03 schreef de_man_in_beige het volgende:
[afbeelding]
Dandy Warhols - Welcome to the Monkey House
Neequote:Op zondag 13 februari 2005 22:44 schreef GLO het volgende:
Dave Mustaine?
Idd, het is ook Cavalera niet.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:54 schreef GLO het volgende:
Max Cavalera dan?
als zanger van Soulfly bedoel ik dan, maar ik zie al dat hij het niet is, want die heeft dikkere vingertjes![]()
Ja hoorquote:Op zondag 13 februari 2005 23:25 schreef bukgeit het volgende:
Jim James van My Morning Jacket?
Who have we there?quote:Op maandag 14 februari 2005 00:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
tvp
Ik ken geen taco-megaketen in Amerika...quote:Op maandag 14 februari 2005 00:49 schreef Neva het volgende:
nope denk taco -mega keten in amerika - bekendste beeld van amerika maar dan anders![]()
and we have a winnerquote:Op maandag 14 februari 2005 01:03 schreef bukgeit het volgende:
Liberty Bell?
Bell... ja, die gaat nu toch wel rinkelen...quote:Op maandag 14 februari 2005 01:07 schreef bukgeit het volgende:
...met dank aan GLO.
Ik ben zelf al klaarquote:Op maandag 14 februari 2005 01:08 schreef bukgeit het volgende:
Mag ik 15 bandnamen met 'ai' in de naam?
quote:Op maandag 14 februari 2005 01:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
1 Nine Inch Nails
2 Air
3 Staind
4 Laibach
5 ALice In Chains
6 Iron Maiden
7 Dire Straits
8 Rage Against The Machine
9 Faithless
10 Faith No More
11 House Of Pain
12 Pro-Pain
13 Silverchair
14 Jesus & MAry Chain
15 Nailbomb
quote:Op maandag 14 februari 2005 01:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
1 Nine Inch Nails
2 Air
3 Staind
4 Laibach
5 ALice In Chains
6 Iron Maiden
7 Dire Straits
8 Rage Against The Machine
9 Faithless
10 Faith No More
11 House Of Pain
12 Pro-Pain
13 Silverchair
14 Jesus & MAry Chain
15 Nailbomb
punt voor bukgeitquote:Op maandag 14 februari 2005 01:30 schreef bukgeit het volgende:
The Dears
Thee Headcoats
Thee Headcoatees
Trail Of Tears
Bedhead
Wheat
Wheatus
Talking Heads
The Heads
Tears For Fears
Fear Factory
Machine Head
Keane
Lemonheads
Headswim
Menswear
quote:Spearhead
Portishead
Black Eyed Peas
Stealer's Wheel
Primal Scream
Radiohead
Machine Head
Motorhead
Pearl Jam
Manic Street Preachers
Dog Eat Dog
Beastie Boys
Fear Factory
The Yearlings
Sneaker Pimps
Damn!quote:Op maandag 14 februari 2005 09:13 schreef Doc het volgende:
The boards of canada?
Ik was er bijquote:Op zondag 13 februari 2005 00:23 schreef GLO het volgende:
Idd, voor een afwachtende tent en met een teleurstellende standbeeldenshow, waar ik voortijdig de aftocht heb geblazen...
Queens Of The Stone Agequote:Op maandag 14 februari 2005 09:38 schreef Doc het volgende:
dat was een dikke vette gok
Van Soundgarden naar Queens of the Stone Age in zo min mogelijk namen (personen, niet bands).
Over ongeveer een uur kijk ik welke kortste variant er staat. Bij gelijke aantallen wint de eerste.
Haha, hier idem dito. En onderweg daar naartoe nog even binnengevallen bij het breakcorespektakel van Illy Noiz.quote:Op maandag 14 februari 2005 10:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik was er bijHalverwege binnengevallen omdat tegelijk op het hoofdpodium My vitriol stond. Ook eerder weggegaan omdat ik My vitriol toch interessanter vond.
Ik vind die lijstjes toch makkelijker als de jaartallen er expliciet bij staan. Dan heb je tenminste een beginpunt.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:10 schreef ranja het volgende:
Erelijstje van wie?
MYMU 1-12/x
TLOMB 1-9/x+1
MCNL 30-5/x+1
WWWY 14-6/x+2
NB(MS) 32-5/x+6
titel hp-aw/jaar
Dat kan altijd nog als niemand er uitkomt, tot nu toe is het altijd nog gelukt met relatieve jaren.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:28 schreef GLO het volgende:
Ik vind die lijstjes toch makkelijker als de jaartallen er expliciet bij staan. Dan heb je tenminste een beginpunt.
Ja maar niet door mijquote:Op maandag 14 februari 2005 12:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat kan altijd nog als niemand er uitkomt, tot nu toe is het altijd nog gelukt met relatieve jaren.
't Is gewoon goed man_in_beige, dus stel je vraag maarquote:Op maandag 14 februari 2005 13:24 schreef de_man_in_beige het volgende:
Pavement - Wowee Zowee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |