Haha, hier idem dito. En onderweg daar naartoe nog even binnengevallen bij het breakcorespektakel van Illy Noiz.quote:Op maandag 14 februari 2005 10:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik was er bijHalverwege binnengevallen omdat tegelijk op het hoofdpodium My vitriol stond. Ook eerder weggegaan omdat ik My vitriol toch interessanter vond.
Ik vind die lijstjes toch makkelijker als de jaartallen er expliciet bij staan. Dan heb je tenminste een beginpunt.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:10 schreef ranja het volgende:
Erelijstje van wie?
MYMU 1-12/x
TLOMB 1-9/x+1
MCNL 30-5/x+1
WWWY 14-6/x+2
NB(MS) 32-5/x+6
titel hp-aw/jaar
Dat kan altijd nog als niemand er uitkomt, tot nu toe is het altijd nog gelukt met relatieve jaren.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:28 schreef GLO het volgende:
Ik vind die lijstjes toch makkelijker als de jaartallen er expliciet bij staan. Dan heb je tenminste een beginpunt.
Ja maar niet door mijquote:Op maandag 14 februari 2005 12:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat kan altijd nog als niemand er uitkomt, tot nu toe is het altijd nog gelukt met relatieve jaren.
't Is gewoon goed man_in_beige, dus stel je vraag maarquote:Op maandag 14 februari 2005 13:24 schreef de_man_in_beige het volgende:
Pavement - Wowee Zowee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |