quote:Aangeboden: Playstation2
Prijs: ¤ 120,00
Beschrijving: Ik hep een hele mooie sony playstation2 hij is weinig gebreukt hij is goet 100%goed hij is pefect ik he hem een maand ik hep hem wijnig gebruikt ik weet niet hoe je foto doet maar anders hat ik hem gedaan ik wil hem weg je maar zonder acterkaabel met stroom kaabel een zojestik orzineel 3spelen of meer bel snel ik wacht.....
Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 17-02-2005, 23:41
Gezien: 89 keer bekeken.
Adverteerder
Naam: yassin (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: 0615254362
Regio: Utrecht
Ik vind ook dat bedrijfen er niet tussen horen. Je komt op marktplaats om goedkope tweedehands troep te kopen, dan wil je niet dat 9 van de 10 berichten commerciële advertenties zijn van bedrijfen. Dat verkloot gewoon de site en het overzicht... Maar goed, kan wel begrijpen dat ze het niet stopzetten, ze verdienen er genoeg aan denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:45 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
"Al die sexreclames op RTL 5, SBS6, Veronica en Yorin 's avonds"
'Dan kijk je toch niet naar die zenders'
Wat is dat nu voor stelling![]()
Als ik op marktplaats kom is dat om te kijken of er nog interessante 2ehands spullen te vinden zijn. Kijk voor de grap eens onder computers - hardware - complete systemen of laptops. Er staan meer advertenties van bedrijven dan wat anders! Je moet soms gewoon goed zoeken om een normale advertentie te vinden
Zo heet dat toch gewoonquote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:11 schreef radiokoen het volgende:
verzin dan een normale naam voor je spel
Of in verschrikkelijke staatquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:34 schreef heiden6 het volgende:
Die lui die tien laptops aanbieden voor een spotprijs: gewoon van de vrachtwagen gevallen.
Wie? Die lui of die laptops?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:34 schreef heiden6 het volgende:
Die lui die tien laptops aanbieden voor een spotprijs: gewoon van de vrachtwagen gevallen.
Niet duur, maar wel veel vermogen.... dat gaat niet samenquote:hallo
Ik zoek een set dit mag een dj set zijn, of gewoon een set (boxen + versterker). De enigste 2 eisen zijn dat er veel geluid uit komt, en dat het niet teveel kost.
Het liefst emailen met een foto erbij
Mvg
Richard
quote:
veel vermogen staaat niet gelijk aan watt, denk al dat ie met 10 watt tevreden isquote:Op zondag 20 februari 2005 01:40 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Niet duur, maar wel veel vermogen.... dat gaat niet samen
quote:Aangeboden: Ik hep een playstion1
Prijs: Ruilen
Beschrijving: Ik hep een playstion1
die ik grag wil ruilen tege
een norboek
moet het wel doen!!!!!!!!!
en het moet wel een
pentjum2 of 3 of 4 zijn
alsj maar wilt weten ofer playstion1
hef 30 spelen