quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waar gaat het dan over?
quote:Op donderdag 7 april 2005 15:28 schreef detulp050 het volgende:
Ik had vandaag een leuke vraag in de screening
Of ik een partner had en of we wel eens 'het bed deelden' en of ik bereid was een kastje te ontvangen waarmee ik aan moest geven wanneer de daad begon en wanneer de daad was afgelopen en wie er precies op een hoogtepunt geraakten
En er zou dan een dokter komen die het allemaal uit komt leggen
4 weken lang, vergoeding 30 euro![]()
Er kan best wat tijd overheen gaan. Het duurde bij mij ook een hele tijd.quote:Ik heb bij Conflict week of 3 geleden gevraagd en hij toen gedaan maar nog steeds geen formulier gehad
Ik kreeg eerst een mailtje, anders moet je even in de spamfolder kijken. Maar bij mij duurde het ook wel ff trouwens.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waar gaat het dan over?
Ik heb bij Conflict week of 3 geleden gevraagd en hij toen gedaan maar nog steeds geen formulier gehad
Sorry, al gevonden: www.invotes.nlquote:Op zondag 10 april 2005 18:26 schreef AnnekeM het volgende:
Heeft Invotes ook een website waar ik mij kan aanmelden?
Hmmmm daar ga ik me ook aanmelden denk ik. Ze leuteren wel veel over de naam (no ties en een p erbij wordt ePoints... who cares hoe het heet?! Het gaat om de punten mensenquote:
*grin* vond ik ook al. Mede door dat gemeut over hun naam. En dat ze écht écht écht niks anders met je gegevens doen.quote:Op zondag 10 april 2005 21:41 schreef detulp050 het volgende:
Die invotes ziet er niet echt solide uit eigenlijk
Ik heb net een bevestiging binnen, ze willen verder alleen een schatting van het inkomen, je postcodegebied, land van herkomst en land waar je nu woont etc.quote:Op zondag 10 april 2005 22:14 schreef MissX het volgende:
behalve me email hebben ze tot nu toe nog niets willen weten
dus ik zie het vanzelf wel
Ik kreeg hem ook op diskette jah. Is echt een ouderwets programmaatje wat ze gebruiken.quote:Op maandag 11 april 2005 18:36 schreef MissX het volgende:
krijg je bij nipo een installatiediskette of cd?
Ik heb namelijk geen diskettestation meer
Het ziet er allemaal heel erg Windows 3.11 uit, maar idd is dat wel makkelijk voor mensen met verouderde computers.quote:Op maandag 11 april 2005 19:43 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Ik kreeg hem ook op diskette jah. Is echt een ouderwets programmaatje wat ze gebruiken.
*Nipo Intervieuw Systeem *klik*
*contact maken met NIPO *aanvinken + ok*
*directe communicatie *aanvinken + ok*![]()
*computer maakt verbinding*
*verbinding is geslaagd**OK*
*overzicht van de verbinding*
*er zijn geen nieuwe vragenlijsten op uw computer geplaatst*
*sluiten*
*nee, nieuw opnieuw contact maken met NIPO maar dit programma beëindigen*
Wat dat betreft zijn Invotes en Intromart beter bij de tijd met een link naar een internetpagina. Maar NIPO denkt ook aan de mensen die geen vaste internetaansluiting hebben.
He! Klinkt leuk!quote:Op woensdag 13 april 2005 12:19 schreef Sanne het volgende:
Nieuw onderzoek binnen, dit keer per post.
"Op de stoel van de rechter"
Zit dossier bij wat ik moet doorlezen. Het wordt steeds leuker
66 punten, in één keer een waardebon.
Hoe kan dat nu?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:35 schreef Dinus het volgende:
Ik kreeg die brief net ook, alleen ik krijg 33 punten![]()
Kijk, dat scheelt even.quote:
Waarom krijg ik die niet? Misschien ben ik wel te dom voor zequote:Op woensdag 13 april 2005 14:00 schreef Sanne het volgende:
66 punten, heb het nog even gechecked.
weet niet of ik een langere vragenlijst heb, die kan ik morgenavond pas ophalen.
ik heb de Strafzaak tegen Sebastiaan Johannes van Velden.
Jullie ook?
Dossier is 17 A4tjes, dat vind ik trouwens niet weinig leeswerk.
Ze heeft hem met de post gekregen. Dus mss ligt hij straks bij jou ook wel op de mat.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waarom krijg ik die niet? Misschien ben ik wel te dom voor ze
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het door de politieke vragen komt die een tijdje terug gesteld zijn...quote:Op woensdag 13 april 2005 14:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waarom krijg ik die niet? Misschien ben ik wel te dom voor ze
Hm, ik kan me geen vragen herinneren met een politieke lading. Ben wel benieuwd of er wat ligt als ik thuiskom... *bonnengeil is*quote:Op woensdag 13 april 2005 14:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het door de politieke vragen komt die een tijdje terug gesteld zijn...
en nee, ik zeg niet wat ik had willen stemmen...![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 16:54 schreef Dinus het volgende:
Ik kreeg net nog een uitnodiging via de mail, over zelfdoding.
quote:Op woensdag 13 april 2005 18:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik had er net een over kinderopvang. Ik zie Bol trouwens helemaal niet meer bij de keuzemogelijkheiden staan
Dat had ik ook, maar bij de laatste enquete kon ik wel weer kiezen (dat was maandag). Daarna heb ik gemaild of ze de resterende punten konden overzetten en dat hebben ze meteen gedaan.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik had er net een over kinderopvang. Ik zie Bol trouwens helemaal niet meer bij de keuzemogelijkheiden staan
Nog bedankt voor die tip! Ik heb inmiddels ook mijn punten laten overzetten. Scheelde toch 51 niet gebruikte Blokker en FRS punten. Bijna weer een Bol bon!quote:Op donderdag 14 april 2005 09:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar bij de laatste enquete kon ik wel weer kiezen (dat was maandag). Daarna heb ik gemaild of ze de resterende punten konden overzetten en dat hebben ze meteen gedaan.
Ik wil je wel opgeven, maar denk dat ik wat meer gegevens nodig heb.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:43 schreef _Nyx_ het volgende:
Dat klinkt mighty interessant Sanne, beter dan de vragenlijsten over dvd-spelers die ik maar blijf krijgen van inVotes. Is er dus nog iemand die er voor kan zorgen dat ik bij het Nipo mee kan doen?
kimsomnia [at] gmail . com
Je kunt mensen ook alleen met hun emailadres aanmelden, vond ik wel makkelijk.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik wil je wel opgeven, maar denk dat ik wat meer gegevens nodig heb.
Edit:
Ze willen idd meer weten. Mail me je volgende gegevens:
Dhr. / Mevr.
Voorletters:
Naam:
Straat:
Huisnummer:
Postcode:
Plaats:
Telefoonnummer:
E-mail adres:
Nou ja, ze vroegen de hele lijst, dus ze kregen de hele lijst.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Je kunt mensen ook alleen met hun emailadres aanmelden, vond ik wel makkelijk.
Kep effe geprobeerd en jah, *verbinding geslaagd*quote:Op zondag 17 april 2005 20:28 schreef melonovy het volgende:
Kunnen jullie NU een geslaagde verbinding maken met NIPO?
Ja, je krijgt gewoon 14 euro bij je saldo. En ze betalen uit als je 20 euro hebt gespaard.quote:Op maandag 18 april 2005 13:35 schreef AnnekeM het volgende:
@Rewimo: Hoe zit dat met die 14 euroJe krijgt bij GFK toch bonnen van 10 euro?
(offtopic: ga je dit jaar nog naar Turkije?)
mail is onderwegquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:17 schreef littledrummergirl het volgende:
zou iemand mij willen aanmelden miss?sillie007 at hotm....
als je meer info nodig hebt laat je het maar even weten daar
Hoe lang duurde het voor jij je pakketje kreeg??quote:Op donderdag 21 april 2005 20:42 schreef MissX het volgende:
zo ik heb vandaag de diskette gehad en geinstalleerd en gelijk maar ff de vragenlijst gemaakt.
Maandag 11 April de email verstuurd met me gegevens en vandaag ontvangen.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:51 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voor jij je pakketje kreeg??
Heb je alleen jezelf maar mee, toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:39 schreef HugoBoss1982 het volgende:
Ik doe niet meer mee aan deze onzin, software werkte niet meer. En als ik de software op een andere pc wil installeren moet ik alle gegevens opnieuw invullen.![]()
Dat vind ik dus ook, en als ik de bon eenmaal ontvangen heb, is ie ook zomaar weer uitgegevenquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:10 schreef Aventura het volgende:
Het duurt trouwens wel lang zeg, voor ze je punten verwerken en bijschrijven!
Jeetje!quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:06 schreef MissX het volgende:
ff vraagje krijg je gewoon bij iedere 10 euro uitbetaald of kan je ook gewoon zeggen wanneer je uitbetaald wilt krijgen en dat je in 1x een bon van 30 euro ofzo krijgt.
mail komt er aanquote:
Zodra je 66 NIPOints hebt, krijg je een bon naar keuze thuisgestuurd. Je hoeft daar niks voor te doen, je krijgt er gewoon 1 via de post, dus elke keer als je 66 NIPOints hebt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:06 schreef MissX het volgende:
ff vraagje krijg je gewoon bij iedere 10 euro uitbetaald of kan je ook gewoon zeggen wanneer je uitbetaald wilt krijgen en dat je in 1x een bon van 30 euro ofzo krijgt.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:10 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Jeetje!
De enig echte missX ?
Welcome to my nightmarequote:
u've got mailquote:Op maandag 25 april 2005 14:31 schreef wabbit het volgende:
zou iemand mij kunnen aanmelden?
kevin @ zutfun . nl
bvd
gmail had een hickup.. nu heb je hem als het goed is wel, via hotmailquote:Op maandag 25 april 2005 15:25 schreef wabbit het volgende:
hmm ik heb nog steeds niets...
Doe je goed!quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:02 schreef Sanne het volgende:
Wéér een onderzoek via de reguliere post. Nu over boodschappen doen.
60 points.
Gaat lekker laatste tijd met de onderzoekjes. Ben er nu drie jaar bij en heb het nog niet zo druk gehad als de laatste maanden.
Ik denk dat ze een tekort hebben aan alleenstaande vrouwen van een bepaalde leeftijd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doe je goed!
Ik wil ook wel weer eens. Het is erg stilletjes weer de laatste tijd.
*stinkie dumpt!quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:21 schreef Sanne het volgende:
Ik denk dat ze een tekort hebben aan alleenstaande vrouwen van een bepaalde leeftijd.![]()
quote:
en dat durf jij hier gewoon open en bloot te posten? je moest je schamen!quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Neh... toch maar niet... We sparen nota bene voor Blokker bonnen voor een Senseo voor hem, ik drink geen koffie
Och, er worden vreemdere dingen gepost hoor...quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:42 schreef Sanne het volgende:
en dat durf jij hier gewoon open en bloot te posten? je moest je schamen!![]()
je moet ook wel opletten wat je bij de screening invultquote:Op zaterdag 30 april 2005 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
=Ik heb al heel lang geen oproep meer gehad. -O
Ik dacht dat ik dat ook wel deed... Maar niet dus...quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:18 schreef Conflict het volgende:
je moet ook wel opletten wat je bij de screening invult![]()
Dat zei ik toch? Volgens mij hebben ze stelletjes zát die mee willen doen en zijn het de alleenstaande zelfstandige decision making units waar ze een chronisch tekort aan hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2005 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat ook wel deed... Maar niet dus...
Ik dacht ook dat het handig was om aan te geven dat vriendje hier inmiddels woont, ik dacht een diverser huishouden... Maar het lijkt wel alsof ik alleen maar minder heb gekregen.
gaar is dat maar je hoort het wel vaker.quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat ook wel deed... Maar niet dus...
Ik dacht ook dat het handig was om aan te geven dat vriendje hier inmiddels woont, ik dacht een diverser huishouden... Maar het lijkt wel alsof ik alleen maar minder heb gekregen.
Hmmmm, dan gooi ik hem er bij de volgende screening wel weer vanaf. Eens kijken of dat verschil uit maakt.quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:33 schreef Sanne het volgende:
Dat zei ik toch? Volgens mij hebben ze stelletjes zát die mee willen doen en zijn het de alleenstaande zelfstandige decision making units waar ze een chronisch tekort aan hebben
![]()
Arme Stinkiequote:Op zaterdag 30 april 2005 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hmmmm, dan gooi ik hem er bij de volgende screening wel weer vanaf. Eens kijken of dat verschil uit maakt.
Hm, dan zal ik mijn ouders ook maar dumpenquote:Op zaterdag 30 april 2005 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hmmmm, dan gooi ik hem er bij de volgende screening wel weer vanaf. Eens kijken of dat verschil uit maakt.
Ja, hij was echt compleet hetzelfde.quote:Op zaterdag 30 april 2005 09:27 schreef AnnekeM het volgende:
Heb je goed gekeken of het dezelfde was...
Ophoeren jij.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:33 schreef Suusepuus het volgende:
Kan iemand mij ook aanmelden?
Alvast bedankt!
Brighteyes mag ik je mailen voor aanmelding?quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Brighteyes, dit is je kans om Stinkie eraf te gooienquote:Wij hebben binnenkort weer enkele extra onderzoeken, waarvoor wij helaas
niet vooraf kunnen vaststellen of iemand tot een van de doelgroepen behoort.
Wij hebben een kort 'screeningsvragenlijstje' (versie 2005-05) samengesteld,
aan de hand waarvan wordt vastgesteld of u of iemand anders uit uw
huishouden in aanmerking komt voor een of meer van deze onderzoeken. Op deze
wijze proberen wij te voorkomen dat wij u inschakelen voor een extra
onderzoek, waarbij u na het invullen van een aantal vragen de mededeling
krijgt niet tot de doelgroep te behoren. Bovendien kunt u eventuele
wijzigingen aangeven in de samenstelling van uw huishouden.
Heb jij je vergoeding al ontvangen? Ik niet.quote:Op maandag 18 april 2005 13:09 schreef Rewimo het volgende:
Zijn er meer mensen die het radiowaarderingsonderzoek hebben gekregen van Intomart? Tweede onderdeel is nu afgerond. Nu nog 1 enquete en dan krijg ik 14 euroZulke onderzoeken wil ik wel vaker
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:31 schreef Sanne het volgende:
Woensdag weer een maandelijkse screening.
[..]
Brighteyes, dit is je kans om Stinkie eraf te gooien
maar ik zou het geloof ik niet doen, ik ga er meestal wel van uit dat ze de eerlijke antwoorden willen
En vandaag al een mail voor een onderzoek wat ik volgende week mag doenquote:Op maandag 2 mei 2005 20:35 schreef Vava het volgende:
Ik heb van de week de aanmeldingsdiskette en dat boek ontvangen, gelijk ingevuldik ben benieuwd of ik vaak interviews krijg, ik hoop van wel!! Lekker DVD-tjes sparen
same here, alleen woensdag was blijven hangenquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:17 schreef AnnekeM het volgende:
Ik kreeg afgelopen maandag al een email voor de maandelijkse screening wat ik dinsdag 10 mei pas kan ophalen.. Ik zou mij dinsdag na 18u aanmelden met de computer, maar had niks binnen. Nog eens in de mail gekeken, ooh 10 mei pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |