Hm, dan zal ik mijn ouders ook maar dumpenquote:Op zaterdag 30 april 2005 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hmmmm, dan gooi ik hem er bij de volgende screening wel weer vanaf. Eens kijken of dat verschil uit maakt.
Ja, hij was echt compleet hetzelfde.quote:Op zaterdag 30 april 2005 09:27 schreef AnnekeM het volgende:
Heb je goed gekeken of het dezelfde was...
Ophoeren jij.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:33 schreef Suusepuus het volgende:
Kan iemand mij ook aanmelden?
Alvast bedankt!
Brighteyes mag ik je mailen voor aanmelding?quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hmmmm, dan gooi ik hem er bij de volgende screening wel weer vanaf. Eens kijken of dat verschil uit maakt.
Brighteyes, dit is je kans om Stinkie eraf te gooienquote:Wij hebben binnenkort weer enkele extra onderzoeken, waarvoor wij helaas
niet vooraf kunnen vaststellen of iemand tot een van de doelgroepen behoort.
Wij hebben een kort 'screeningsvragenlijstje' (versie 2005-05) samengesteld,
aan de hand waarvan wordt vastgesteld of u of iemand anders uit uw
huishouden in aanmerking komt voor een of meer van deze onderzoeken. Op deze
wijze proberen wij te voorkomen dat wij u inschakelen voor een extra
onderzoek, waarbij u na het invullen van een aantal vragen de mededeling
krijgt niet tot de doelgroep te behoren. Bovendien kunt u eventuele
wijzigingen aangeven in de samenstelling van uw huishouden.
Heb jij je vergoeding al ontvangen? Ik niet.quote:Op maandag 18 april 2005 13:09 schreef Rewimo het volgende:
Zijn er meer mensen die het radiowaarderingsonderzoek hebben gekregen van Intomart? Tweede onderdeel is nu afgerond. Nu nog 1 enquete en dan krijg ik 14 euroZulke onderzoeken wil ik wel vaker
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:31 schreef Sanne het volgende:
Woensdag weer een maandelijkse screening.
[..]
Brighteyes, dit is je kans om Stinkie eraf te gooien
maar ik zou het geloof ik niet doen, ik ga er meestal wel van uit dat ze de eerlijke antwoorden willen
En vandaag al een mail voor een onderzoek wat ik volgende week mag doenquote:Op maandag 2 mei 2005 20:35 schreef Vava het volgende:
Ik heb van de week de aanmeldingsdiskette en dat boek ontvangen, gelijk ingevuldik ben benieuwd of ik vaak interviews krijg, ik hoop van wel!! Lekker DVD-tjes sparen
same here, alleen woensdag was blijven hangenquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:17 schreef AnnekeM het volgende:
Ik kreeg afgelopen maandag al een email voor de maandelijkse screening wat ik dinsdag 10 mei pas kan ophalen.. Ik zou mij dinsdag na 18u aanmelden met de computer, maar had niks binnen. Nog eens in de mail gekeken, ooh 10 mei pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |