quote:Op zondag 27 februari 2005 16:52 schreef mikando18 het volgende:
Iemand heeft ook al een manier gevonden om de DS online te spelen.
[..]
goh.. door dit nieuws moet ik toch nog wel eens serieus gaan nadenken of ik over 10 dagen wel naar de winkels ren...quote:Op maandag 28 februari 2005 23:39 schreef Erwtensoep het volgende:
What the f*ck!
http://money.cnn.com/2005(...)umn_gaming/index.htm
Ik weet het nog niet Roy... misschien wacht ik nog even met een DS aanschaffen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
KoC: koop nou maar gewoon een DS. Die nieuwe GB komt pas in 2006 op zn vroegst.
ik schat zelf eind 2006, aankondiging deze E3 zou een hele domme stap zijn want daardoor zal de DS niet verkopenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet Roy... misschien wacht ik nog even met een DS aanschaffen.
Mwuah. Ik vond de GBA SP reclames altijd best vet.quote:Op maandag 28 februari 2005 22:47 schreef speknek het volgende:
Ik heb de reclame gisteren ook gezien op tv. De eerste goede Nintendo reclame ooit.
Jep, tenzij je je genoeg vermaakt met de Metroid demoquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:11 schreef RayMania het volgende:
Weet iemand of je binnenkort de DS met een spel erbij kan kopen?
Of moet je echt apart beide dingen aanschaffen (spel en DS).
Ja het is een launch titel in de EUquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:40 schreef madjacksss het volgende:
is het btw zeker dat in Europa Rayman een launchtitel is?
aangezien hij dan eerder hier dan in Amerika uit zou zijn
Ik wacht nog wel even.quote:Nintendo DS wordt gepositioneerd als PDA'
Door Willem Kerstholt - woensdag 2 maart 2005 - 10:10 - Bron: SPOnG - Views: 1.143
Bij Spong lezen we dat er geruchten gaan dat de Nintendo DS gepositioneerd gaat worden als PDA. Tijdens de E3 zal namelijk de opvolger van de Gameboy Advance gepresenteerd worden, die heel wat weg zal hebben van de Sony PSP. Hiermee heeft Nintendo een probleem met de trouwe klanten die onmiddellijk de Nintendo DS hebben aangeschaft. Als Nintendo zich nu vooral zou gaan richten op de concurrentie met Sony, blijft er weinig ruimte meer over voor de DS. Volgens Spong gaat Nintendo dit oplossen door de DS als PDA aan de man te gaan brengen.
Nintendo DS detail (67x67)Deze geruchten worden gevoed door verschillende gebeurtenissen de laatste tijd. Ten eerste heeft Nintendo naar verluid een licentie op Palm OS genomen en aangegeven een programma voor de DS te gaan ontwikkelen waarmee persoonlijke informatie kan worden opgeslagen. Ten tweede is pasgeleden de naam 'Nintendo V-Pocket' als handelsnaam geregistreerd, volgens vele de nieuwe naam voor de serie PDA-programma's. Mochten al deze geruchten waar zijn, dan was de introductie van de DS zo kort na de PSP niets meer dan een truc om wat van de aandacht mee te pikken.
Mwa, klinkt allemaal toch wel geloofwaardig.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tering, sinds wanneer wordt Spong serieus genomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |