Nee, neem DS-Gamer als startpagina. Mooi design, en altijd snel! www.ds-gamer.nl !quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:18 schreef RaymanNL het volgende:
Super coole DS site
* RaymanNL stelt in als startpagina
bagger site.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:18 schreef RaymanNL het volgende:
Super coole DS site
* RaymanNL stelt in als startpagina
Asphalt: Urban GTquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:49 schreef HomerJ het volgende:
Welke games liggen er in de winkel 11 maart?
Nintendo was op de gulle tourquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:57 schreef Xrenity het volgende:
Hier heb ik geen goodie gezien overigens.
Holy shit, ik ben echt slecht.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mr Driller Time Attack uitgespeeldNa de levels A t/m J unlock je dan dezelfde levels, in speigelbeeld, en nog minder tijd om ze te halen
Fucking verslavend toch dat spelleke
Story mode nog één niveau: 2000m en Pressure Driller ook alleen nog maar de zwaarste mode. Dan ben ik klaar![]()
quote:Get a microphone game like Wario Ware or Feel the Magic, voice chat with someone, point your webcam at the screen and turn your speakers up reaaaaaaaaaly loud.
quote:Op zondag 27 februari 2005 16:52 schreef mikando18 het volgende:
Iemand heeft ook al een manier gevonden om de DS online te spelen.
[..]
natuurlijk, ik ben een hoer van Nintendoquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:07 schreef Ruzbeh het volgende:
Lexie, word je betaald voor dit shit?
quote:Op zondag 27 februari 2005 17:38 schreef Lexie het volgende:
[..]
natuurlijk, ik ben een hoer van Nintendo. Ik ben wel fan, maar ik werk voor niemand voor niks
.
Kijk hoe de blokjes vallen, ze blijven kleven aan een andere van dezelfde kleur, is die er niet, ga dan een stapje opzij. Probeer combo's te maken en koop alle upgradesquote:Op zondag 27 februari 2005 15:20 schreef koekiemonster het volgende:
[..]
Holy shit, ik ben echt slecht.
Heb net 200 en 500 meter en met de time-attck alleen de eerste gehaald
vind het best moeilijk. Heb je een taktiek?
Serieus?? wat raar. Ik zit nog te twijfelen tussen Mario en Wario, maar nu neig ik toch naar Mario]quote:Op maandag 28 februari 2005 13:09 schreef HomerJ het volgende:
Wario Ware lijkt me wel erg leuk, maar er zit geen Multiplayer mode in, dat is een reden voor mij om hem niet te halen. Gemiste kans als je het mij vraagt, de MP mode op Cube was vreselijk tof
Bron:Gamemag.quote:De Nintendo DS heeft tijdens de release in Australie een enorm record neergezet volgens Nintendo. Tijdens de lancering op 24 februari meent Nintendo dat er in de eerste twaalf uur meer units zijn verkocht dan een ander platform ooit deed in het zelfde tijdsbestek.
Mag hopen dat dat bericht niet waar isquote:Op maandag 28 februari 2005 23:39 schreef Erwtensoep het volgende:
What the f*ck!
http://money.cnn.com/2005(...)umn_gaming/index.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |