Nou, ben net op de promo-tour geweest
![]()
Was wel aardig druk, (niet te druk) kwam oa door te weinig ruimte imo, ze hadden beter geen vlag kunnen zetten voor de 'ingang'. Ze stonden wel in het middelpunt van de belangstelling en er zwierven ook een hoop kinders rond. Een vader hoorde ik al vragen wanneer het ding uitkwam
![]()
.
Ik had verwacht voor dezelfde kiddo's te moeten wachten om eens aan het spelen te komen, maar dat viel mee. Toen ik kwam ging er toevallig 1 weg, en verder heb ik alleen maar op enorme nerds moeten wachten, maarja, misschien vonden anderen mij ook wel een nerd, weet jij het
![]()
Ik heb gespeeld op Metroid Hunters, Yoshi en Kirby. Polarion was er niet (:() en de rest intresseerde me niet echt. Nintendogs stond er wel maar was constant bezet door een meid.
Metroid en Yoshi bevielen me wel, ook al speelde het vrij kut in zo'n demopod. Ik ben vrij lang en die DS'en stonden dus voor mij eigenlijk allemaal te laag. Als dan ook het pennetje aan een elastiek vast zit gamet het gewoon niet lekker. Gelukkig kan ik straks hier weer even gewoon Wario oppakken
![]()
Kirby vond ik maar kut, als ik het mag zeggen. Het idee is leuk, beetje banen tekenen waar Kirby overheen zoeft, maar helaas. Kirby stopt om de twee seconden omdat hij ergens tegenaan beukt of omdat je baan gewoon te kort is. Niet kopen in de huidige staat
De promo mensen stonden voorderest alleen zelf te pictochatten of te spelen en beantwoorden simpele vraagjes als die van mij. 'Is Polarion er niet?' 'Is dat een release game?' 'nee' 'Dan is hij er niet'
![]()
Overigens hoorde ik ook nog een paar kinders zeggen 'mag ik op de nintendo?', en toen wist ik dat deze promo tour was geslaagt
![]()
Al denk ik nog steeds dat potentiele gamers er niet op af zijn gekomen, maarja.
benieuwd of iemand dit ook leest mgoed