Zelfde bericht andere site misschien wordt het hierdoor duidelijker.quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar wil je de DivX dan op spelen? Op weer een apart ding? Dus dan heb je én een Play-Yan, én een DivX-Yan ()
Beter zorgen ze voor een upgradebare Play-Yan dan.
bronquote:Krijgt de Nintendo DS DivX en Wifi opties?
Volgens nieuwe geruchten krijgt de Nintendo DS twee nieuwe leuke functies.
De eerste functie is de langverwachte WiFi functie. Gamers zullen de mogelijkheid krijgen om tegen elkaar te spelen via een netwerk. Hoe het zal zitten met hotspots is niet duidelijk. Wel is de mogenlijkheid er om demo's te downloaden.
De andere functie is Nintendo's antwoord op de multimedia functies van de PlayStation Portable. Nintendo schijnt bezig te zijn om DivX zo aan te passen dat er maar liefst twee uur aan video op een DS cartridge past. Je hebt dus geen extra accessoires nodig. Een van de eerste films zal een animatie zijn. Het zou aannemelijk zijn dat dit een Pixar of Disney film is. Zal dit de V-Pocket zijn?
Let wel, dit zij slechts geruchten. Persoonlijk denken we dat de E3 het antwoord zal zijn op alle online en multimedia geruchten.

Ah, net als GBA Video dusquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zelfde bericht andere site misschien wordt het hierdoor duidelijker.

ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:27 schreef Xrenity het volgende:
Vandaag heb ik Wario Ware binnen gekregen!

Het lijkt me bullshit, maar even aangenomen dat het waar is. Als één van de eerste films een animatie is lijkt me Pixar of Disney niet waarschijnlijk, eerder een (bekende) animequote:Op donderdag 24 februari 2005 17:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zelfde bericht andere site misschien wordt het hierdoor duidelijker.
[..]
bron

Lik-Sangquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb hem nog nietWaar hadden jullie hem besteld? DVDBox?

Mja das wel droog maar niet super ofzoquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:29 schreef Thomper het volgende:
Er zit iig een 2 player Pong in.. verder moet je maar eens opzoeken op IGN ofzo.

Van het Dsadvanced.com forum, en die post is van gisteren..quote:I saw it while watching Smallville tonight. It didn't show anything new, but it said the game was coming soon. It now seems likely, to me at least, that if they are advertising it now, it will probably come out in March to combat the PSP. This seems the only intelligent thing to do. And to speculate further, it would be likely that this will be one of the first online games for the DS, given the built-in multiplayer function, if Nintendo does reveal their online network next month. This is all speculation, but I see no other reason for Nintendo advertising the game this early if it is more than two months away.

Jawel!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendogs kun je niet echt een killer-ap noemenVast leuk ofzo, maar geen millionseller. Naruto is hier de echte killer-ap, iig in Japan.

Dat Japaners het een leuk spel vinden betekend nog niet dat het een killer-app is.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:54 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Jawel!
Roy, heb jij die demonstratie gezien met Meneer Miyamoto? Toen hij ging demonstreren enzo (in het Japans) was het publiek helemaal "awestruck" en maakten van die geluiden "oehhh... ahhh" je weet wel die toeristengeluiden.
quote:En ik was natuurlijk ook helemaal geschokt. Hoe cool kan het nou worden? Je kan ze gewoon roepen met je stem, dan kijken ze (of komen ze op je af ofzo). En als ze dan voor je staan kun je zeggen dat ze moeten zitten en rollen enzo! Dat was echt NIET NORMAAL! En als je dan een pootje raakt van die hondje gaat ie onwijs realistisch reageren! Woei!
Leuk voor een weekje mischien.quote:Je heb ook multiplayer, dan moet je wedstrijdjes doen tegen elkaars hond ofzo.
En zoals je in die screens ziet heb je veel verschillende honden en verzamel items enzo.![]()
![]()
Zo'n game wordt echt superpopulair. Niet alleen bij mij, maar bij de wijven. Chicks dig this shit.
Dus, killer-app?! ZEKER WETEN!![]()

Het schijnt dat ik ook tamagotchis had.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Roi, als je Nintendogs en Kirby niet eens leuk vind heb je (denk ik) meer lol met een PSP met gewone games.
Over Tamagotchi gesproken, net effe wat info er over opgezocht. Schijnt superpopulair te zijn. Nintendogs zou dan echt een hit worden.

WAAR staat dat ik diem games niet leuk vind?? Nergens! Ik zeg gewoon dat het GEEN killer-apps zijn, hoe graag je het ook wilt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Roi, als je Nintendogs en Kirby niet eens leuk vind heb je (denk ik) meer lol met een PSP met gewone games.
Over Tamagotchi gesproken, net effe wat info er over opgezocht. Schijnt superpopulair te zijn. Nintendogs zou dan echt een hit worden.

OMG.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:18 schreef Ruzbeh het volgende:

Jammer dan ga ik hem niet halen. Ik vind Wario Ware gemaakt voor de multiplayer. Cube versie vond ik erg leuk met zijn 4renquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:36 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Mja das wel droog maar niet super ofzo
Geen MP voor zover ik weet, dat is idd wel jammer, maar hoe had je dat dan voorgesteld?

Lexie moet overal zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:07 schreef Xrenity het volgende:
Lexie ben jij in Naaldwijk vandaag ?
Want ik ga vanmiddag ff langs bij die promo tour

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |