Wel een vet nummer ja, ben benieuwd of het hele album zo is of dat er verder alleen maar Dansplaat-achtige nummers op staan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:48 schreef RjD2 het volgende:
www.mcbrainpower.nl
hier staat zijn nieuwe track met clip van zn nieuwe album, ik vind em erg dope
vette flow, vette beat, the bomb!
Opgezwolle optreden was weer erg vet, vooral de 5 minuten freestyle van Stickz op de beatbox van Rico was dope
maarja, Ajuus!
In dit geval van het "be black" van King Sunquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:08 schreef danni het volgende:
[..]
audio two (top billin!) mc lyte (paperthin) king sun (undercover lover!)
![]()
Ik denk dat Brains flow beter tot z'n recht komt in het Engels, als ie af en toe engels doet tussendoor klinkt het naar mijn mening al een stuk beter. Ik hoop dat z'n album wat waard is, want z'n vorige vond ik echt klote. Heb uberhaupt niet zo'n hoge dunk van Brain.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:48 schreef RjD2 het volgende:
www.mcbrainpower.nl
Opgezwolle optreden was weer erg vet, vooral de 5 minuten freestyle van Stickz op de beatbox van Rico was dope
maarja, Ajuus!
Wat een BEEEEEEStachtig vet nummer is dit! Gaaawddamn!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de mixtape die ik bedoelde te plaatsen is trouwensdeze:
http://bliep
tracklist:
The Double K Show - People Under The Stairs
S'avond's laat in de passatquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:48 schreef RjD2 het volgende:
www.mcbrainpower.nl
maarja, Ajuus!
Heb zelf laatst nogquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:35 schreef Mar10Segovia het volgende:
The Best Part van J-Live ploft vanmiddag eindelijk op mn matje!
Na ruim 3 maanden
Anderen nog nieuwe aanwinsten?
En bedanktquote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:51 schreef Mar10Segovia het volgende:
Voor de geinteresseerden:
Ninja Tune en Big Dada: meer dan 69 albums aan slechts 9,99 euro. Met o.a. DJ Food, The Herbaliser en Amon Tobin.
Uit de nieuwsbrief van Proxis.nl...
daar ga ik ook zeker heen. El Da Senseiquote:Op zondag 20 maart 2005 14:05 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
Appelsap wil ik ook graag nog een keer heen.
ok, ik zal proberen het te onthouden maar ik beloof niksquote:Op maandag 21 maart 2005 18:36 schreef S-Two het volgende:
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten post ik nu ook al een tijdje af en toe mee en ontdek regelmatig voor mij nieuwe hiphop. Maar vaak haal ik dan hele albums binnen en dit luistert voor de eerste keer zeg maar niet erg lekker. Daarom wil ik jullie vragen of jullie persoonlijke favorieten of de echte hits van een aantal (onbekendere) rappers kunnen posten. Het is waarschijnlijk al wel vaker gevraagd en als je er geen zin in hebt, never mind... Maar als je wel ff de tijd kan en wil nemen... veel dank!!
![]()
Hieroglyphicsquote:Op maandag 21 maart 2005 19:47 schreef Henkmanz het volgende:
Weet iemand of Mighty Souls of Mischief nog bestaat of wat er mee gebeurd is? Ik vind hun shit écht vet.
Tja, onbekend is vrij relatief, maar ik wat proberenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:36 schreef S-Two het volgende:
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten post ik nu ook al een tijdje af en toe mee en ontdek regelmatig voor mij nieuwe hiphop. Maar vaak haal ik dan hele albums binnen en dit luistert voor de eerste keer zeg maar niet erg lekker. Daarom wil ik jullie vragen of jullie persoonlijke favorieten of de echte hits van een aantal (onbekendere) rappers kunnen posten. Het is waarschijnlijk al wel vaker gevraagd en als je er geen zin in hebt, never mind... Maar als je wel ff de tijd kan en wil nemen... veel dank!!
![]()
Ik had alleen '93 till infinity als MP3, en een plaat genaamd Funky Expedition, volgens mij samen met Blackalicious. Deze platen klinken echt lekker, vandaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 03:36 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hieroglyphics
Maar 93' till infinty is eigenlijk hun enige goede album
zoals gezegd was hieroglyphics, maar de 2 middelmatige albums die onder die naam uitgegeven (Third Eye Vision en Full circle)quote:Op maandag 21 maart 2005 19:47 schreef Henkmanz het volgende:
Weet iemand of Mighty Souls of Mischief nog bestaat of wat er mee gebeurd is? Ik vind hun shit écht vet.
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:36 schreef S-Two het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |