oeiquote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:51 schreef Mar10Segovia het volgende:
Voor de geinteresseerden:
Ninja Tune en Big Dada: meer dan 69 albums aan slechts 9,99 euro. Met o.a. DJ Food, The Herbaliser en Amon Tobin.
Uit de nieuwsbrief van Proxis.nl...
dlquote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:49 schreef jimjim1983 het volgende:
http://bliep
erg goeie mixtape van 76 minuten.
01. DJ Double U Introquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
dl![]()
Dank. Ook een tracklist toevallig?
The Fabulous Chi-Aliquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:35 schreef Mar10Segovia het volgende:
Anderen nog nieuwe aanwinsten?
Das altijd een hele klusquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
voor de rest zit ik nu te zoeken naar die albums van dat lijstje van Cosmick.
ja idd, heb nu 1,5 album gevonden. die zijn wel vet dus ik blijf zeker door zoeken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:11 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Das altijd een hele klusBen al een poosje bezig met zijn 'top100 tracks'
Mixtape ziet er overigens vet uit inderdaad!
Wehehehe. Over een paar weken weer een fijne klassieker online jongens.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:11 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Das altijd een hele klusBen al een poosje bezig met zijn 'top100 tracks'
Welke dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja idd, heb nu 1,5 album gevonden. die zijn wel vet dus ik blijf zeker door zoeken.
dat album van MC Shy D, erg vetquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehehe. Over een paar weken weer een fijne klassieker online jongens.
[..]
Welke dan?
Ah, nog een mixtapje. Dank. Hoe vind je die eigenlijk? Ik download veel van discogs.com maar daar is niet echt veel hiphop te vinden. Heb wel zin in een fijn en goed oldschoolmixje.
O ja, haha. Shy D vind ik vooral tof door de kale 808 en 909 beats en de voortreffelijk cuts van DJ Man. En dan is de "yes yes y'all" van Shy D best de pruimen idd!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat album van MC Shy D, erg vet![]()
Back to the wreckshop heb ik nu voor de helft.
In dit geval wel, maar dat de wat slechtere rappers zaten vooral in de miami bass-hoek. De dj's hiervan waren vaak wel weer heel goed (Mr. Mixx bijv.. DJ Man scratch trouwens ook op het album van LeJuan Love...).quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:58 schreef jimjim1983 het volgende:
ja ik vind eigenlijk al die old skool dope door de beats en het gecut en gescratch.
het rappen is meestal van een iets lager niveau.
ja ik zoek met soulseek idd.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
In dit geval wel, maar dat de wat slechtere rappers zaten vooral in de miami bass-hoek. De dj's hiervan waren vaak wel weer heel goed (Mr. Mixx bijv.. DJ Man scratch trouwens ook op het album van LeJuan Love...).
Waar zoek je mee? Soulseek? In de tijd van AudioGalaxy heb ik nog veel kunnen vinden!
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:58 schreef jimjim1983 het volgende:
ja ik vind eigenlijk al die old skool dope door de beats en het gecut en gescratch.
het rappen is meestal van een iets lager niveau.
Wahaha! Ja, toen waren ze in alle opzichten toch net wat creatiever hèquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
My thoughts exactly.
Vooral de super vage, onbekende nummers met haast circus-achtige artiestnamen zijn vet
Hij is besteld, bij Platoquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb je Eyedea & Abilties al? Ik vind het wel een goed album.
En wat vind je van O.C.'s Starchild?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
damn dat nieuwe album van Sage Francis vind ik echt goed...
audio two (top billin!) mc lyte (paperthin) king sun (undercover lover!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wahaha! Ja, toen waren ze in alle opzichten toch net wat creatiever hèHeb laatst nog een videoband van iemand gekregen met allerlei oude video's. YZ, MC Lyte, King Sun, Audio 2 enzo. Superrrrr!!!
Heb je Eyedea & Abilties al? Ik vind het wel een goed album.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |