abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 maart 2005 @ 11:00:17 #51
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_25409322
dubbelpost
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  maandag 7 maart 2005 @ 11:00:32 #52
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_25409329
quote:
Op zondag 6 maart 2005 19:21 schreef Merovingian. het volgende:
Erg oud. De laatste 2 zijn overduidelijk vogels. De eerste heeft de beweging van een vogel op de voorgrond, maar geen enkel bewerkingsprogramma dat ik heb accepteert de film, dus kan het niet vertragen. Lijkt van achter het gebouw te komen.

Maargoed, als iemand wilt geloven dat het een buitenaards ruimteschip is...ook goed.
Het zijn wel heel erg snelle vogels dan....maar goed.
Het probleem dat geen programma de filmpjes accepteerd heb ik ook, ik begrijp het niet echt omdat het toch .mpg files zijn, en zowel premiere als image ready willen ze niet openen.....(ik ruik een conspiracy )
  maandag 7 maart 2005 @ 18:33:00 #53
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25414809
hm die filmpjes zijn best leuk zou het niet kunnen zijn dat er naast vliegtuigen ook nog eens raketten op de torens afgevuurd werden? ik heb de andere delen niet gelezen hoor dus kan best dat ik nu onzin aan het verkopen ben.

Heb trouwens nog een leuke compilatie van 9/11 en het pentagon gevonden (flash), leuk om te zien in ieder geval

http://www.freedomunderground.org/memoryhole/pentagon244.swf
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_25461027
'full' collapse opgenomen van de film

vergelijkingen gevolgd door opnieuw de collapse

artikel hier. Paul Watson van PP zegt net dat hij het wel wil publiceren. Met een beetje geluk doet die dat ook en kan ik gelijk een hoge kwaliteit film uppen.

Maar ik weet niet zeker of het ook gebeurd als hij het eerst aan Alex vraagt, een aantal van zijn claims hak ik nogal de grond in op andere delen van de site.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_25465500
kool. Prisonplanet heeft een linkje gemaakt.

Maar ik gaat nu toch echt even backuppen want er komen me te vage bedrijven op me site. Zelfs zonder een directe link (10-25 bezoekers per dag die op me hoofdpagina terechtkomen) heb ik van de afgelopen 2 weken iig gezien:

Boeing - Allstate Direct Versicherungs-AG - Fidelity Investments - PriceWaterhouseCoopers - HSBC Bank (4e grootste bank ter wereld...hoofdkantoor City of London keek op de site)

En dan te bedenken dat 95% van de bedrijven publieke verbindingen hebben waarbij alleen de naam van de provider komt te staan. En ik zie alleen de laatste 10 bezoekers, verreweg de meeste mis ik.

Een van de eerste bedrijven die ik nu weer zie is Raytheon Corp.

Die gasten hebben toch allemaal wel interesse voor samenzweringen...ongelofelijk.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
  zaterdag 12 maart 2005 @ 00:04:15 #56
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_25482708
Ik ben er bijna van overtuigd dat vlucht 175 wat in de southtower vloog een 3d projectie of hologram is. Bekijk de fotos en filmjes nog maar eens goed op de site. Op sommige momenten verdwijnt zelfs de linker vleugel voordat het zich in de tower boorde.
Hier een goede site over de mogelijk van een virtueel object dat in de southtower vloog.

De technologie bestaat:
Airborne Holographic Projector. Brief Description. The holographic projector displays a three-dimensional visual image in a desired ...
www.au.af.mil/au/2025/volume4/chap03/b5_6.htm

Engelse versie
http://nineeleven2001.t35.com/index.html#thomas

Duitse versie
http://nineeleven2001.t35.com/index-de.html
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 01:25:17 #57
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_25484165
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 00:04 schreef Aurora025 het volgende:

De technologie bestaat:
Airborne Holographic Projector. Brief Description. The holographic projector displays a three-dimensional visual image in a desired ...
www.au.af.mil/au/2025/volume4/chap03/b5_6.htm
Die site gaat over een amerikaanse militaire denktank, die technologie bestaat nog niet...
  zaterdag 12 maart 2005 @ 02:50:13 #58
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_25485083
yeah right
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_25526044

Die middelste gast heeft een week of 2 geleden zelfmoord gepleegd...schijnt op dat moment bezig te zijn met een stuk waarin hij wilt bewijzen dat de torens opgeblazen waren.

Link

Hier is iig een interview van een tijdje terug waarin hij zegt dat de Bush administratie waarschijnlijk 9/11 expres heeft veroorzaakt.
realmedia
pi_25534183
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 23:37 schreef Merovingian. het volgende:
kool. Prisonplanet heeft een linkje gemaakt.

Maar ik gaat nu toch echt even backuppen want er komen me te vage bedrijven op me site. Zelfs zonder een directe link (10-25 bezoekers per dag die op me hoofdpagina terechtkomen) heb ik van de afgelopen 2 weken iig gezien:

Boeing - Allstate Direct Versicherungs-AG - Fidelity Investments - PriceWaterhouseCoopers - HSBC Bank (4e grootste bank ter wereld...hoofdkantoor City of London keek op de site)

En dan te bedenken dat 95% van de bedrijven publieke verbindingen hebben waarbij alleen de naam van de provider komt te staan. En ik zie alleen de laatste 10 bezoekers, verreweg de meeste mis ik.

Een van de eerste bedrijven die ik nu weer zie is Raytheon Corp.

Die gasten hebben toch allemaal wel interesse voor samenzweringen...ongelofelijk.
Dat zie je verkeerd.......... die gasten hebben interesse in gasten die met samenzweringen bezig zijn.

Watch out!
pi_25541656
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 23:44 schreef TopGear het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd.......... die gasten hebben interesse in gasten die met samenzweringen bezig zijn.

Watch out!
Volgens mij hoeft het niet meteen te betekenen dat de bedrijven er interesse in hebben. Grote bedrijven hebben veel werknemers, kan simpelweg zijn dat er tussen die werknemers mensen zitten die het interessant vinden en in de lunchpauze (of misschien zelfs wel tijdens het werk) wat zitten te surfen.
pi_25606369
Er kloppen dus heeel veel dingen niet over 9/11...
quote:
Ten eerste zie je hier al dat de brand puur op de onderste 2 verdiepingen woedt. Ten tweede hebben ze het er hier over dat de brand buiten niet aan het woeden is, maar binnen. Dat vinden ze blijkbaar raar. Het vliegtuig is de pentagon binnen gecrashed. Dat ding blijft dan echt niet 2 meter achter de muur liggen, maar schiet naar binnen. Het is dan toch ook niet raar dat de brand binnen aan het woeden is en je aan de buitenmuur bijna geen vuur ziet? Zo raar is dat toch niet om aan te nemen? Ook weer geen, zoals ze zelf roepen, 'harde feit'.
Het kan wel zo zijn dat "vliegtuig" naar binnen is geschoten en dat je daarom denkt dat het logische is dat de fik ook binnen is, maar zoals je op de onderstaande foto's kan zien is de hoofd fik wel redelijk plaatselijk. Die vlucht was nog niet echt heel lang in de lucht dus de vleugels die zitten nog vol met kerosine en die zijn echt niet mee naar binnen gegaan in dat gat. Zoja waar zijn de openingen in de muur waardoor dat gebeurt is? (een 757 past niet met vleugel en al door dat gat he) Die hadden zeker een groot gebied buiten in de fik gezet... Buiten dat het natuurlijk wel bijzonder is dat die kabelrollen daar liggen terwijl er net een 757 overheen is gevlogen.

Zie jij de plekken waar de vleugels de muren hebben geraakt?, nee dus dan zouden ze afgebroken moeten zijn. Maar waar zijn ze dan....

Dit is wat er gebeurt als een vliegtuig ergens over een object heen vliegt met zijn motoren aan. Maakt het wel raar dat die kabel rollen daar liggen... zie
http://www.davesweb.cnchost.com/simulation.mpeg

De staart vleugel had ongetwijfeld de boven kant van het gat geraakt, maar echt beschadigt is het het niet he...

Kan nog wel even doorgaan, maar hier staat wel aardig wat er over.
http://www.911wasalie.com/phpwebsite/index.php?module=photoalbum&PHPWS_AlbumManager_op=list

TIP kijk de bittorent service op die site en kijk 911 In plane site
pi_25614042
quote:
Volgens mij hoeft het niet meteen te betekenen dat de bedrijven er interesse in hebben. Grote bedrijven hebben veel werknemers, kan simpelweg zijn dat er tussen die werknemers mensen zitten die het interessant vinden en in de lunchpauze (of misschien zelfs wel tijdens het werk) wat zitten te surfen.
Kan. Maar ik heb andere websites in het verleden gehad die drukker bezocht werden. Daar zie je echt geen Raytheon, Boeing of het hoofdkantoor van HSBC bank voorbij komen. Nu zag ik weer Sandia National Laboratories voorbijkomen; Een "National Security lab" waar wordt gewerkt aan kernwapens, homeland security en defense zaken. Landmark Graphics (100% van Halliburton) kwam ook koffiedrinken, maar waarschijnlijk in reactie op een nieuw peak-oil artikel. Dat artikel heeft geen links op andere sites zover ik weet, dus het blijft knap hoe ze je vinden.
quote:
TIP kijk de bittorent service op die site en kijk 911 In plane site
TIP: Ren hard weg van iedere bekende 9/11 "onderzoeker". 70% is bewezen stront waar bv Popular Mechanics handig gebruik van heeft gemaakt.
quote:
(een 757 past niet met vleugel en al door dat gat he)
Dit is daar al zo'n voorbeeld van. Dat heet selectief foto's uitzoeken. (Net als al die zogenaamde "missile quotes".) Het gat is 30 meter breed met het fuselage gat in het midden. De totale breedte van de schade is 50 meter. Past dus prima voor een Boeing 757 (38m spanwijdte) die onder een hoek van 50 graden komt binnen vliegen. Glasvezel vleugels versplinteren en duizenden witte stukken vliegtuigvleugel zijn te zien op foto's. De rest van het vliegtuig vloog net als het geval was bij het WTC, netjes naar binnen.

Hiers trouwens een summary van nuttige en nutteloze aspecten van 9/11.

[ Bericht 19% gewijzigd door Merovingian. op 20-03-2005 17:24:05 ]
pi_25615210
quote:
[b]
TIP: Ren hard weg van iedere bekende 9/11 "onderzoeker". 70% is bewezen stront waar bv Popular Mechanics handig gebruik van heeft gemaakt.
[..]
In die "bewezen stront" doc zijn er toch wel heel wat mensen die ter plaatse waren en een iets ander verhaal hebben dan het officiele verhaal... Ook news zender die eerst allemaal zeiden dat het een vrachtvliegtuig was wat in het 2e WTC vloog, ze zagen geen ramen (wat ook op geen 1 foto te zien is, net zoals het vage dinge wat er onder hangt wat niet onder een passagiers airline hangt...)

Je zou die In plane site doc mischien toch is moeten kijken en daarna maar is alles gaan onderuit halen wat er in de doc beweert word.. Kost 90 min van je tijd en mischien verandert het je mening wel.. of niet.. bij mij in iedergeval wel.

je komt wel met het volgende
quote:
Dit is daar al zo'n voorbeeld van. Dat heet selectief foto's uitzoeken. (Net als al die zogenaamde "missile quotes".) Het gat is 30 meter breed met het fuselage gat in het midden. De totale breedte van de schade is 50 meter. Past dus prima voor een Boeing 757 (38m spanwijdte) die onder een hoek van 50 graden komt binnen vliegen. Glasvezel vleugels versplinteren en duizenden witte stukken vliegtuigvleugel zijn te zien op foto's. De rest van het vliegtuig vloog net als het geval was bij het WTC, netjes naar binnen.
Waar zijn die witte stukken vliegtuigvleugel dan te zien...wat je vooral ziet is het schuim waarme ze spuiten maar dat is wel even wat anders dan een vliegtuig vleugel. En de motoren/bagage/landingsgestel versplinteren die ook?

Enne is niet zozeer selectief foto's uitzoeken, hoe kan de muur niet sterk genoeg zijn om een vliegtuig tegen te houden maar wel de zij vleugels en start vleugel... Mischien zullen ze inderdaad wel versplinteren maar dan zal er toch tenminsten iets te zien moeten zijn op de muur dat er iets met grote snelheid tegen aan is geslagen?
pi_25652612
Als je via die summary de juiste link volgde dan had je gezien dat ik die documentaire en jouw (compleet niet met de realiteit strokende) argumenten al met de grond had gelijk gemaakt. Niks van jij zegt of wat Kleist te melden heeft over het Pentagon is waar.

Ik heb die 90 min er al lang ingestopt...iedereen kan 90 min een filmpje kijken. Niemand schijnt zelf feiten te kunnen achterhalen.
pi_25665399
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:57 schreef Plexzz het volgende:

[..]

In die "bewezen stront" doc zijn er toch wel heel wat mensen die ter plaatse waren en een iets ander verhaal hebben dan het officiele verhaal... Ook news zender die eerst allemaal zeiden dat het een vrachtvliegtuig was wat in het 2e WTC vloog, ze zagen geen ramen (wat ook op geen 1 foto te zien is, net zoals het vage dinge wat er onder hangt wat niet onder een passagiers airline hangt...)

Je zou die In plane site doc mischien toch is moeten kijken en daarna maar is alles gaan onderuit halen wat er in de doc beweert word.. Kost 90 min van je tijd en mischien verandert het je mening wel.. of niet.. bij mij in iedergeval wel.
Ik heb die in plane site doc al in een van de vorige topics compleet onderuit gehaald, er klopt echt helemaal niks van wat daarin beweerd wordt. Met als toppunt het zo knippen dat commentaar over de inslag van het eerste vliegtuig opeens over het tweede vliegtuig lijkt te gaan. Oeh zie je wel de officiele berichten kloppen niet, echt triest die docu. Wist je dat de eerste berichten spraken over een klein sportvliegtuigje dat in het WTC was gevlogen? Eerst berichten kloppen bijna nooit, en er zijn genoeg beelden te zien dat er gewoon ramen inzitten. Dat vage ding wat eronder lijkt te hangen hangt gewoon onder ieder vliegtuig van dat type daar gaat het landingsgestel namelijk in. En zo waren er nog wel tientallen dingen die niet klopten in die docu. Echt heel amateuristisch onderzoek en puur gericht op beetje sensatie zoeken.

Kijk maar eens naar Seconds From Disaster, docu over het pentagon, daarinworden al je vragen beantwoordt met duidelijke beelden van inslagpunten van motoren en vleugels.
  maandag 11 april 2005 @ 19:30:08 #67
46735 FlyRacer
http://www.stacadak.nl
pi_26154103
Zie je dat op dat filmpje zoals die gif.. er iets word opgevangen door de zijkant daar? dat zwarte ding komt in dat ding terecht ofzo....
Nieuwe bedrijven waar ik bij werk!
www.stacadak.nl - Stacaravan Renovatie & Dakwerkzaamheden (Onderdeel van GeBo C.V.)
www.gebocv.nl - Aannemingsbedrijfs GeBo C.V.
www.sgrnl.nl - Stichting Gehandicapten Recreatie Nederland (Nieuwe stichting!)
  dinsdag 12 april 2005 @ 02:31:33 #68
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26162646
simmpeler is 'the pancake" als de core niet geraakt zou zijn (wat bewezen word door mensen die later de stalen beams vasthouden ) dan had de pAnckake reactie nooit hebben kunnen plaatsvinden(jawel maar behouden de steal core ...well indien explosieven (staal vretend) op de juiste verdiepingen in de core zaten )...want 2 keer hetzelde(eigenlijk 3 keer wtc 7 ) en in madrid is he teveel van het goede!

[ Bericht 2% gewijzigd door merlin693 op 12-04-2005 02:37:22 ]
pi_26359780
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 20:38 schreef YuckFou het volgende:
Geen idee waar we met dit topic onderhand zijn, maar ik botste weer tegen *iets* leuks op...
Ik denk dat velen van jullie dit gifje wel kennen waar je achter het WTC op 9-11 iets heel snel langs ziet flitsen (een UFO? een straaljager? brokstukken?)
[afbeelding]

Nou staan er bij deze site een paar filmpjes([ right clik&save as] filmpje 1 filmpje 2 filmpje 3 ) die ik erg grappig vind.
Ze zijn zo te zien van een aziatisch TV station en je ziet duidelijk door het beeld, los van het vliegtuig wat zich in de tweede toren boord, iets anders flitsen wat heel erg snel gaat.
De filmpjes zijn klein, dus makkelijk te bekijken en ze lijken best authentiek
Wat zie je daar rechts steeds verdwijnen/verschijnen ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 21 april 2005 @ 23:31:23 #70
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_26418347
Interessant topic.... ik ga dit maar eens goed doorlezen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 22 april 2005 @ 00:39:17 #71
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26420360
quote:
Mediareporters hebben het over enorme explosies.

heb ik het flimpje van gezien.. Reporter meldde dat ze voorafgaande aan de eerst instorting een explosie hoorde , tijdens de opname stort de tweede toren in
quote:
- Brandweermannen in de toren melden explosieven
heb ik gelezen in brandweermans eigen verslag op memorial site
quote:
- Brandweermannen buiten de toren melden explosieven.

ook gezien filmpje

bovendien heb ik in de eerste dagen na 911 op tv een opname gezien waarbij de reeks explosies echt heel goed zichtbaar waren, dat fragment is daarna nooit meer uitgezonden..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  vrijdag 22 april 2005 @ 01:51:20 #72
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26421614
Brandweer tapes Zijn verkrijgbaar nu ( we need 2 lines to get it out ...it is under control ! )

voor de rest van de mensheid ...je weet ze hebben het beste met je voortsts ! zogenaamd

[ Bericht 28% gewijzigd door merlin693 op 22-04-2005 02:01:12 ]
  vrijdag 22 april 2005 @ 13:49:32 #73
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_26430911
In dat 2e filmpje is het volgens mij geen vogel, het lijkt erop omdat hij best groot is, maar als je goed kijkt frame voor frame lijkt het alsof die tussen de gebouwen doorgaat....

Echter in het 3e filmpje zie je wel dat het een vogel is... dus het zal toch wel een vogel zijn.... dat 1e filmpje is wel vreemd.... Alleen dat andere wat je links naast de rechtse toren ziet is denk ik een stuk vleugel wat doorvliegt...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:23:36 #74
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_26434635
Rechts naast de rechtste toren bedoel ik
  vrijdag 22 april 2005 @ 18:46:08 #75
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_26437826
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 01:51 schreef merlin693 het volgende:
Brandweer tapes Zijn verkrijgbaar nu ( we need 2 lines to get it out ...it is under control ! )

voor de rest van de mensheid ...je weet ze hebben het beste met je voortsts ! zogenaamd
Heb je toevallig een linkje naar de tapes?
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')