:') * doet het nog met een matrox G450&mediaplayer 10....quote:Merovingian. - vrijdag 11 februari 2005 @ 19:07
Owja, daar had ik rekening mee moeten houden. Zet die waarschuwing gelijk ff op me site.
Ik heb de film ook bekeken op een laptop en een pc met een geļntegreerde trident videokaart van 8 MB. Op de eerste zie je niks dan pixels en het stottert als een gek. Op de 2e zie je het id vrij slecht, film is vrij grof, pixelig en de kleuren zijn dof.
Maar op iedere TNT, geforce of radeon chip zie je duidelijk de overbekende 'smoke puffs' vlak onder het gedeelte dat instort. 2 seconden later gaat er een hele rits explosieven af die van boven naar beneden beweegt. Vele produceren kleine flitsen, maar de meeste produceren kleine en wat grotere rookwolkjes die op afstand niet te zien zijn.
Loop de film trouwens in windows media player. Kun je hem op je gemak meerdere keren bekijken.
Ow...is dat alles? En mag ik je vragen wat voor explosieven je in het echt hebt gezien (zonder een kan benzine erop zoals in hollywood wordt gedaan), want de effecten zijn heel anders als wat je in films ziet...Je kan iedere demolitie van een flat gaan bekijken en je zal diezelfde stofwolken/wolkjes zien.quote:stof dat onder grote druk naar buiten schiet....komt totaal niet overeen met het gevolg van explosieven.
Hier ben ik het ook mee eens. Mijn theorie: De centrale kolom wordt altijd eerst verzwakt. Door de erg goeie isolatie van het gebouw hoor je alleen een rommel voor het instorten. Als het bovenste stuk aan het vallen is, worden kleinere gerichte explosieven op 2 of meer hoeken het gebouw gedetoneerd, om de hele toren naar beneden te krijgen. Eigenlijk hoefde de toren alleen naar beneden te komen, of dat netjes gebeurde zal niet zo heel belangrijk zijn.quote:Het kan dus ook zijn dat intern het instorten al veel verder was dan het op deze film lijkt.
Tja, ik kan nog letterlijk nog uren doorgaan, maar vind het nu wel weer genoeg geweest. De komende weken heb je even geen last meer van mij. Net een update van me site gedaan (refreshen). Op de voorpagina staan 6 boeken die bij elkaar zo'n beetje het hele spectrum van 9/11 bedekken. Geen van hen concentreert zich op de klassieke red-herrings.quote:- We hebben een lading elitaire zionisten die het WTC overnemen 6 weken voor de aanslagen. Vette terrorisme verzekering erop.
- Evacuatie oefeningen waarbij steeds delen van het complex ontruimt worden starten op dit moment.
- Geruchten van mogelijke bomaanslagen, bewaking wordt verscherpt.
- Donderdag voor de aanval wordt extra bewaking plus explosieven ruikende honden verwijdert.
- In het weekend gaan de torens plat. Minstens de bovenste helft van de zuidelijke toren. Andere berichten zijn er dat allebei de torens van onder tot boven zonder stroom zaten. Veel engineers in-en-uit in het weekend, die overal toegang hebben omdat de bewaking niet werkt.
- Dinsdag is de aanval.
- Volgens National Institute of Standards and Technology (2004) is het vuur op maar 3 van 170 plekken mogelijk boven de 250 graden celcius uitgekomen.
- Getuigen in de toren melden continue explosieven.
- Getuigen buiten de toren melden flitsen en explosieven.
- Mediareporters hebben het over enorme explosies.
- Brandweermannen in de toren melden explosieven
- Brandweermannen buiten de toren melden explosieven.
- Brandweermannen melden tegen de politie dat er bommen in het gebouw aanwezig moeten zijn geweest.
- Bouwvakkers in de kelder melden zware explosies in de kelder op het moment dat de vliegtuigen insloegen. Meerdere omgekomen op dat moment.
- Mensen worden geėvacueerd in de omgeving van WTC 7.
- Giuliani zegt op CBS dat hij bericht kreeg dat het gebouw ging instorten.
- Geruchten gaan de ronde dat het gebouw opgeblazen gaat worden.
- Op z'n minst 1 brandweerman loopt met een vlag te zwaaien naast het gebouw.
- Het gebouw stort anders in als de torens. Het zakt netjes inelkaar van onder op. In tegenstelling tot normale demolities is het gebouw zwaar geļsoleerd doordat niks uitgeboord is.
- Feestvierende Israeliėrs worden aangehouden in NY, die deel bleken te zijn van een onbekende Mossad operatie met een hoofdkwartier precies tegenover Manhatten. De eigenaar vlucht naar Israel. Politiehonden reageren op de bus van de Israeliėrs op explosieven. Officieel zat er niks in, maar in de komende jaren wordt duidelijk dat deze Israeliėrs oa explosieven vervoeren in deze bussen. (flessen om bioculturen in te bewaren is een mooie tweede)
- Er zijn minstens 3 berichten dat er op de morgen van 11 september een witte bus (een andere?) is aangehouden die afgeladen zat met explosieven. Niks meer van vernomen sindsdien.
- FEMA weet niet hoe het gebouw is ingestort, maar aangenomen wordt dat het vuur er wat mee te maken moet hebben gehad.
- Silverstein zegt dat hij het besluit nam om het gebouw te 'pullen'. Brandweerman zegt hetzelfde op het moment dat WTC 6 wordt opgeblazen.
- Silverstein is niet meer bereikbaar voor commentaar.
- Geen enkel demolitiebedrijf wilt mijn vraag beantwoorden wat 'pull' betekent.
- Robert James Woolsey, terrorisme adviseur van NYFD, ex CIA-directeur, Bohemian Grove Mandalay kamp, geeft het bericht door dat iedere brandweerman zijn kop moeten ivm 'het onderzoek.'
- 50% van de New Yorkers denkt dat de eigen regering op één of andere manier betrokken is bij de aanslagen.
- We hebben videos van alle verschillende hoeken die waarschijnlijk op explosieven duiden
Mwa nee wat mij betreft niet. Je doet het heel goed, tot je aan het eind weer de conclusie trekt dat het een inside job is, omdat de VS van de komst van de aanslagen afwist. Het gegeven dat ze van de komst van die aanslagen afwisten (wat oa condoleezza rice ook heeft toegegeven) betekent niet dat de vs er mee te maken had. Ze hebben de waarschuwing naast zich neergelegd, gedacht dat het toch niet zou gebeuren; ze hebben het hele zaakie onderschat, en daar zijn de amerikanen meester in. Ze waren zo arrogant om te denken dat een aanval binnen de landsgrenzen niet zou lukken, al hun defense wat gericht op een aanval van buitenaf. Maar een inside job, nee hoor.quote:merovingian schreef in het vorig topic:
Laat ik me heel even voor 5 minuten m'n hersenen pijnigen met deze supermoeilijke vraag.....oh bingo! De regering wist dat de aanslagen geplanned waren en liet ze gebeuren! Is dat een mogelijk scenario? Dat valt denk ik toch wel onder de categorie 'inside job'..of niet? (En nee, ik denk niet dat het zo simpel is)
Ik heb een printscreen gemaakt van het begin.quote:Beschrijf eens wat voor lichtshow je ziet in deze video?
Waardigheid?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:19 schreef Merovingian. het volgende:
Oh My God...Die Redux...heb jij echt geen waardigheid?
*speechless
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:53 schreef JoZzephus het volgende:
hallo daar
ik ga mij niet met deze topic bemoeien omdat ik er weinig over lees hoe en wat
...
explosieven hebben de torens verwoest (op het filmpje van Merovingian te zien)
groeten![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 11:29 schreef JoZzephus het volgende:
ja Redux humor he..![]()
explosieven hebben de torens verwoest anyway.
verder bemoei ik me er niet mee.
...
als ik wist wie de bedenker en maker is van de illusies waar David Copperfierld het publiek mee vermaakt zou ik ook daar eens kijken...misschien is hij zelf de bedenker..
dat weet ik niet en al weet ik het wel dan kan ik er nog weinig mee .
wanneer je spiegels (tegenover elkaar) op bepaalde (wiskundige) hoeken of graden zet dan ziet het beeld waar je naar kijkt er anders uit.
denk ik.
succes met de strijd
ik bedoel topic.![]()
ok hier pak ik even een andere site om een theorie te gebruiken van iemand daar.quote:Maar leg me dan eens uit waar al die passagiers van die 2 vliegtuigen gebleven zijn?
geen idee Redux..misschien hebben ze van te voren al brokstukken verzameld en ergens in het gebouw verstopt..quote:Ook moet je dan denk ik wel een mening hebben over de brokstukken die door de impacts van de 2 vliegtuigen naar beneden zijn gekomen.
die vliegtuigen en het geluid zijn wel echt alleen crashen ze niet in de torens maar verdwijnen (dus vliegen verder) wanneer het lijkt alsof ze de torens in crashen dmv de op graden geplaatste spiegels die van te voren zijn berekend.quote:Ook moet je kunnen verklaren waar het geluid van de 2 vliegtuigen die over de stad heenvliegen vandaan komen. Probeer die vragen eens te beantwoorden?
alles is gebeurt op timing.quote:Dus je hebt nu 2 theorieen gepost. De ene theorie zou zijn dat men tijdens de NORAD oefening 2 lege vliegtuigen de wtc's in heeft laten crashen, de andere theorie zou zijn dat men met behulp van spiegels de vliegtuigen hebben laten verdwijnen. Die eerste theorie klinkt best interessant, het zou zo maar waar kunnen zijn, maar die vliegtuigen zijn toch gewoon opgestegen van de vliegvelden? Dat is toch allemaal bekend? Dus om daar nu opeens lege 'oefen' vliegtuigen van te maken lijkt me een moeilijk.
daarom is meneer Copperfield ook zo goed vind ik wel, het is allemaal net echt wat je ziet..je eigen ogen bedriegen je als het ware..quote:Je tweede theorie, die met die spiegels, die lijkt me erg onwaarschijnlijk. Zoals dat ene filmpje met die brandweermannen waar het vliegtuig recht over komt vliegen om vervolgens in het gebouw te crashen, het ziet er allemaal te echt uit om een truuk te zijn, in mijn mening.
quote:Op maandag 14 februari 2005 12:47 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
alles is gebeurt op timing.
de vliegtuigen die opstegen van het vliegveld met passagiers zijn gevolgd door straaljagers en boven de Atlantische oceaan beschoten en de vliegtuigen stortten in de oceaan.
vervolgens gaan andere bijna lege vliegtuigen op dat moment richting de torens en nu ik dit schrijf klopt het al niet meer denk ik want dat moet toch worden gezien op de radar tenzij de mensen die de radar in de gaten houden er ook bij horen en diegene die er hadden {moeten zitten kregen op die dag (verplicht) vrij die dag.
Ja, ALS het waar is. De kunsten van copperfield waarderen aan de hand van een theorie is natuurlijk niet de goede manier he?quote:daarom is meneer Copperfield ook zo goed vind ik wel, het is allemaal net echt wat je ziet..je eigen ogen bedriegen je als het ware..
Nee, maar daarom is het toch ook een theorie? En je kan daarom toch wel antwoorden hebben op vragen omtrendt die theorie? Zoals, waar zouden ze dan die spiegels neergezet moeten hebben, wat zijn de afmetingen van die spiegels? Waarom hoorde je nadat de vliegtuigen de torens in leken te gaan geen vliegtuig geluid meer?quote:nou ja, wat ik al zei..het zijn maar denkbeelden van mij dus niet echt te staven.
Dat vind ik opzich best vreemd van jou komende. Het is dus maar net hoe 'ongegrond' een theorie is of die wel of niet in een TRU topic geopperd mag worden? Maar waar staaf je dat gegeronde aan dan? Als je het naar mijn denkwijze staaft kan (zoals bekendquote:Op maandag 14 februari 2005 12:55 schreef livEliveD het volgende:
Ik zie absoluut geen enkel motief omdat met die vliegtuigen te faken bij het WTC. Sowieso is het veel te gevaarlijk om ontdekt te worden en het is toch velen malen makkelijker om er daadwerkelijk vliegtuig in te boren? Of die kaping echt was en wie erachter zit kunnen we prima over discusseren lijkt me maar laten we het wel enigsinds gegrond houden
enquote:AUGUST 15, 2001
A Minneapolis flight school reports Zacarias Moussaoui to the FBI because he was interested in learning how to fly jumbo jets but did not have a pilot's license. The following day, Moussaoui was taken into custody and formally arrested the next day on immigration charges. Agents wanted to get a special warrant to search his laptop computer but were denied permission. Later in August, French authorities tell U.S. officials that the French-born Moussaoui is a suspected Islamic extremist.
enquote:AUGUST 17, 2001
Zacarias Moussaoui is arrested by the FBI in Minnesota and is charged with an immigration violation. Agents fear his flight training may have violent intentions. The agency's Minnesota bureau tries to get permission to search his laptop computer, but is turned down.
http://edition.cnn.com/in(...)rameset.exclude.htmlquote:EARLY SEPTEMBER 2001
An FBI agent in Minneapolis, Minnesota, writes a memo suggesting Zacarias Moussaoui is training to learn to fly planes into buildings. The agent "mentioned the possibility of Moussaoui being that type of person that could fly something into the World Trade Center," FBI Director Robert Mueller later tells Congress. The FBI notifies the CIA about Moussaoui, but neither agency tells the White House Counterterrorism Security Group. The Federal Aviation Administration, also told about Moussaoui, decides not to warn airlines about a possible threat, an FAA official says.
Ik bepaal niks. Ik denk alleen dat het wenselijk is om niet de meest vergezochte theorieen te bekijken maar als er animo voor is dan lees ik er wel omheen hoorquote:Op maandag 14 februari 2005 13:07 schreef Redux het volgende:
Dan vraag ik me af, waarom mag jij dan in dit geval WEL bepalen dat zo'n theorie hier niet gepost hoeft te worden, en waarom zou ik dat dan niet mogen?
Mwa nee, de boeing vloog niet met de motoren vol aan. Als de motoren op stationair draaien maken ze ook niet zo'n herrie.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:34 schreef UncleScorp het volgende:
Hoho ik heb vandaag eindelijk es kunnen kijken naar Seconds form Disaster : Pentagon 9/11
Ik dacht ... nu ga ik overtuigd worden ... zo totaal niet.
Paar puntjes :
- boeing vloog op volle snelheid (850km)
... hier werd soms gezegd dat hij traag vloog en daarom minder lawaai maakte ...
Ja dat was mijn mogelijke verklaring. Heb jij een andere verklaring dan, hoor ik het graag.quote:- boeing was reeds na 30 min van radar verdwenen en dus gekaapt
... hier werd gezegd dat de rare vluchtroute misschien kwam door laattijdig kapen ...
Schokgolf? Gewoon door puin hoor. Er ligt ook puin bij dat gat.quote:- de punch hole werd veroorzaakt door de schokgolf
... dus moeten we niet zoeken naar puin blijkbaar, wel rare opening voor een schokgolf imo
Leg uit?quote:- die man op de 1e verdieping met kerosine op zijn bril vond ik ook wel grappig
... dus de boeing heeft letterlijk alleen de benedenverdieping gecrasht ?
je hebt het nu over de wtc? Als een vliegtuig naar binnenschiet, betekent dat dan ook dat er aan de rand vuur moet zijn? Blijkbaar niet.quote:- en natuurlijk die overlevende op het gelijkvloers, recht in de baan van de crash, hij is tussen de vuurtjes naar buiten gekropen ...
Meaning??quote:- "these are the only existing video images of the crash"
... ja de rest mogen we niet zien ...
Bomvrije muren.quote:- er werd duidelijk gezegd dat de rechtervleugel afgebroken was en van de linkervleugel zou een stuk in de grond gezeten hebben want het vliegtuig helde op het laatst een beetje
- bomvrije ramen
- 9/11 was tevens startdatum van de bouw van het Pentagon
Op pagina 1 zie ik staan:quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:55 schreef merlin693 het volgende:
leeesvoer
http://home.debitel.net/user/andreas.bunkahle/defaulte.htm
Maar als ik dit plaatje bekijk:quote:From the wide variety of worldwide researches and opinions we will display the hard facts which will would be valid even under the scrutiny of a scientific technical examination.
Ja, het is heel leuk hoor dat je roept dat ik problemen heb met begrijpend lezen, maar het zou jou sieren als je me wees op die punten waar ik problemen heb met begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:55 schreef merlin693 het volgende:
volgens mij is het een "Hard Fijt" dat redux weer problemen met begrijpend lezen heeft ! waarbij ik niet zeg dat ik 100 % achter deze genoemde fijten sta
Wil je me aub geen woorden in de mond leggen? Je bent nog te jong om te snappen in welke context die opmerking was geplaast. (al ben ik het er niet mee oneens)quote:Zoals Merovingian al opperde, de VS wist van de komst van de aanslagen af. Hij doet het niet reageren op die waarschuwingen af alszijnde dat men de aanslagen heeft laten gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |