Coolquote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:49 schreef Masegate het volgende:
Weet niet of het helemaal goed binnen deze opzet past, maar:
Ik ben er pas sinds kort achter dat vlugge Japie van Bassie & Adriaan, eigenlijk gewoon Bassie was!
Je bedoelt dat het maar 1 eitje is, dat er maar een kuiken uit kan komen?quote:Op maandag 28 maart 2005 18:41 schreef Allan24 het volgende:
Dat de dooier van een ei slechts één cel is... eigenlijk best wel logisch
Heej ja nu je het zegt. Dat had ik ook!!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:14 schreef Megter het volgende:
Ik snapte vroeger nooit dat als iemand een test ondering om een ziekte te ontdekken en de uitslag positief was, die mensen niet blij waren.
Ik ook!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:32 schreef MeNicole het volgende:
Heej ja nu je het zegt. Dat had ik ook!!
Woon ik toevallig 5 min. vandaan (Kapelle Biezelinge, waar onze JP vandaan komtquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:04 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Ik ook!
(over die 'positieve' onderzoeksresultaten dus)
En toen we al een paar jaar in de buurt van Capelle a/d IJssel woonden (vlakbij Rotterdam dus), wilde m'n vader eens weten of ik de verschillende stadswijken van onze 'buurstad' Capelle uit m'n hoofd wist.
Ik dus alles opnoemen wat ik tot dan toe weleens langs had horen komen: Capelle Schenkel, Capelle Oostgaarde, Capelle Schollevaar, Capelle Biezelinge, Capelle Middelwatering...
Hij moest ineens erg lachen, en ik had geen idee waarom...
En toen kreeg ik dus te horen dat Kapelle Biezelinge (met een K, ja) in Zeeland ligt!!![]()
![]()
![]()
(De rest was goed, overigens...)
vroeger... dit drong pas goed tot mij door uuuuh 2 jaar geleden? ik ben nu 23quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:14 schreef Megter het volgende:
Ik snapte vroeger nooit dat als iemand een test ondering om een ziekte te ontdekken en de uitslag positief was, die mensen niet blij waren.
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:04 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Lijkt me niet![]()
Wel een grote cel dan![]()
Nee, echt één cel... bronquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het maar 1 eitje is, dat er maar een kuiken uit kan komen?
Wat een ranzig verhaal eigenlijk als je dat zo leest... Vlies, kiempje, hagelsnoeren. Daar wil je toch ook niet aan denken als je een lekker eitje staat te bakkenquote:
inderdaadquote:
Dude, wtf! Dat weet ik dus ook vanaf nuquote:
Dát wist ik gelukkig al welquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:04 schreef Fatality het volgende:
Disnep idd
Ik snapte laatst opeens de Fisherman's Friend reclame.
Die kerel moet huilen van emoties.. maar het komt van de Fisherman's Friend...anders is ie niet stoer. eureka!
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:04 schreef Fatality het volgende:
Disnep idd
Die kerel moet huilen van emoties.. maar het komt van de Fisherman's Friend...anders is ie niet stoer. eureka!
Wat een boerencollega heb je dan zegquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:52 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik stond vorige week met mijn handen in mijn zakken, komt zo'n collega naar me toe: "Voel je je kut?"
"nee"
"Haal je handen dan uit je zakken!"
Ik snap hem nu pas
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Over voetbalwedstrijden gesproken...Toen ik (help, ik besef nu dat ik al 10 was toen) 10 was hoorde ik eens 'er worden beledigende teksten gezonden aan het adres van Patrick Kluivert'. Ik dacht dan dat er echt over zijn adres werd gezongen, zoiets als 'hoofdstraat wat een kutstraat!!' ofzo...![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:24 schreef cristiano het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik dacht vroeger bij voetbal wedstrijden op studie sport als er stond "Ajax speelt van links naar rechts", dat er bedoeld werd dat dat hun "tactiek" was, dat ze over de breedte van links naar rechts speelde, in plaats van links hun verdediging en rechts scoren![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:15 schreef TGT het volgende:
Toen ik op 6-jarige leeftijd in t ziekenhuis lag met longontsteking ging ik altijd helemaal flippen als mn ouders naar huis gingen.. Op een gegeven moment besloten ze dan maar om in een kamer (om de hoek) te verblijven in t ziekenhuis..
En dan jaren later vertellen dat ze gewoon pleite gingen..
Vuilakken.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:15 schreef TGT het volgende:
Toen ik op 6-jarige leeftijd in t ziekenhuis lag met longontsteking ging ik altijd helemaal flippen als mn ouders naar huis gingen.. Op een gegeven moment besloten ze dan maar om in een kamer (om de hoek) te verblijven in t ziekenhuis..
En dan jaren later vertellen dat ze gewoon pleite gingen..
Vuilakken.
echt? hahahaha daar kom ik nu pas achter. thanks voor de tip (ik vond het al zo onhandig)quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wat gemeen!
Maar wel briljant*opschrijft voor later
Mijn beste vind ik toch wel (al eens in een vorige deel gezet) dat ik nu weet dat je een ontnieter op de bovenkant van een nietje moet gebruiken en niet op onderkant (=de omgebogen pootjes).
Dacht ik ook, dacht dat het AN was, snapte al niet waarom....quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:09 schreef sannuh het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat het teken van de albert heijn een a en een h samengevoegd warenDat was wel heel dom
Vriendin van mijn zus dacht dat op 5 VWO nog... Heeft ze nog de schoolkrant mee gehaaldquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:37 schreef Riverdale het volgende:
Vroeger dacht ik altijd pompstations op oliebronnen werden gebouwd en alleen daar gebouwd konden worden.![]()
Serieus?!quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:04 schreef Fatality het volgende:
Disnep idd
In 5vwo is definitieve verwijdering van school dan echt de enige acceptabele oplossingquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vriendin van mijn zus dacht dat op 5 VWO nog... Heeft ze nog de schoolkrant mee gehaald
(Mijn zus zei dat er vlak in de buurt een nieuw tankstation kwam, vriendin: Oh, hebben ze daar dan olie gevonden?!)![]()
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 30 maart 2005 23:20 schreef leen-lo het volgende:
ff back 2 soccer.. Ik heb nooit geweten wanneer het nou buiten spel was.
nog steeds niet trouwens
Erg herkenbaarquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:28 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik dacht trouwens ook altijd bij alcohol reclames
Geniet maar!
Drink met mate..
Ik vond het zo vaag, mate? bedoelen ze niet maten?
Ja genieten, logisch
Dat je Wijchen als Wiegen uitspreekt.... ik kon het al niet terug vinden!!quote:Op maandag 28 maart 2005 14:55 schreef Scootmobiel het volgende:
En dat Gorinchem dezelfde plaats is als Gorkum, daar ben ik pas ruim na m'n 25e achtergekomen.![]()
![]()
Volgens mij is het wel friet hoor!!quote:Op maandag 28 maart 2005 00:22 schreef Adurothiel het volgende:
Dat er in het Spongebob liedje "die vierkante vriend is zo gek als een vis" gezongen word in plaats van "vierkante friet"....![]()
edit: of is dat toch zo? ik zag het net ergens op internet toch weer als friet staan...
Het is friet. Frieten zijn geelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |