Volgens een 1 of andere bol.com gozer gebeurt er iets op 14 feb.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:06 schreef Slomy het volgende:
Wanneer Blizzard het voor elkaar krijgt dat je kan reggen zonder CC ben ik er ook te vinden.
Ik zal de guild zeker joinen.
Het doet mij juist denken aan een uitgebreide versie van Fable.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:16 schreef popolon het volgende:
Best aardig maar zoals verwacht is het gewoon DaoC met een Warcraft sausje.
Wel geinig.
Dei heb ik nooit gedaan, vind tot nu toe 5 MMORPG's meer dan voldoendequote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het doet mij juist denken aan een uitgebreide versie van Fable.![]()
Mijn naam word barrel denk ikquote:Welke naam ga je ingame dan gebruiken, misschien wel handig om dat ook te weten
(same question to bar_rel)
-alvast toegevoegd met ???'s
Bloodscalp bedoel je?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:15 schreef Strolie75 het volgende:
Iedereen zit op Bloodscape neem ik aan?
Verkopen dan maar?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:52 schreef MMaRsu het volgende:
Ja godsamme ik moet deze week nog spelen anders kan het heel lang niet! Ik ben deze week bij m'n moeder, daar heb ik adsl + een goede pc, bij m'n vader niet! Dus komende week wil ik nog kunnen spelen, anders ga ik echt dat spel verkopen/inruilen..
Van het Tweakers Forumquote:Op IRC hebben 2 mensen gebeld met Blizzard.
Er wordt beweerd dat om 18:00 de signup server weer open gaat, en dat je kan registreren zonder credit card.
Om te registreren heb je CC nodig, maar voor spelen kun je gewoon 2maandelijks zo'n timecard kopen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:52 schreef DigiJasper het volgende:
als het spel een cc nodig heeft zal ik nooit WoW kunnen spelen iig
Blizzard heeft gemeld om voor in het weekend, en anders voor maandag dat je zonder CC 30 dagen kan spelen las ik net terugquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:46 schreef nikk het volgende:
Ik heb vandaag toch nog ergens een CE weten te vinden (MediaMarkt), maar goed, kan niet spelen want geen CC
Jij bent ook slim he.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:48 schreef Ronaldsen het volgende:
ik lees veel reacties van fokkers die geen cc hebben, voor die mensen raad ik aan gewoon effe bij de bank te informeren of je er 1 kan krijgen. Dat gaat super makkelijk.
Je kunt zo een mastercard aanvragen, ik heb de rabocard mastercard van de rabobank, die had ik al toen ik nog een studentenrekening had. het kost bijna niks extra en het is erg handig met online transacties
*zucht*quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:52 schreef DigiJasper het volgende:
als het spel een cc nodig heeft zal ik nooit WoW kunnen spelen iig
Bij mij deden ze juist erg lastig. Hun argument: "Geld van de ib-group is een lening, dus dat is geen inkomen"quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:48 schreef Ronaldsen het volgende:
ik lees veel reacties van fokkers die geen cc hebben, voor die mensen raad ik aan gewoon effe bij de bank te informeren of je er 1 kan krijgen. Dat gaat super makkelijk.
Je kunt zo een mastercard aanvragen, ik heb de rabocard mastercard van de rabobank, die had ik al toen ik nog een studentenrekening had. het kost bijna niks extra en het is erg handig met online transacties
Ja, timecards zijn pas rond eind feb. beschikbaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
@Maanvis : Werkt dat dan wel?
mjah ach, nederlandse tijd of engelse tijd...that's the questionquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:04 schreef DigiJasper het volgende:
18:03.... Hopen dat het voor maandag is gvd
]quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je kan ook doodgaan door teveel wow spelen
Of Chileense tijd....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:10 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
mjah ach, nederlandse tijd of engelse tijd...that's the question
1 uurquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:14 schreef DigiJasper het volgende:
hoeveel verschilt engelse tijd ookalweer?
kijken of de geruchten over 45 min. waar zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:14 schreef DigiJasper het volgende:
hoeveel verschilt engelse tijd ookalweer?
Servers staan in frankrijk, dus waarom engelse tijd????quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:10 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
mjah ach, nederlandse tijd of engelse tijd...that's the question
omdat die harries aan de telefoon allemaal engels zijn, dus mjah het zou kunnen....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Servers staan in frankrijk, dus waarom engelse tijd????
yupquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens mij werkte Blizzard met GMT+0100.
Ook al toen de final beta eindigde.
Haha, gewoon blijven proberen en zorgen dat je bij de 2 min mensen zit die het nog konden halenquote:nou, als ik het hier zo lees, zal het op andere forums in europa ook mega druk zijn, zal niet raar staan kijken als de servers online gaan, iedereen begint te reggen en de servers 2 minuten later weer offline gaan
quote:We're of course hurrying as much as we can. Unfortunately I don't have any ETA at this moment.
--------------------------------------------------------------------------------
Thundgot
Community Manager, English
Volgens mij is de Amerikaansequote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:52 schreef 80-jb-gl het volgende:
kan het niet gewoon via hier??
https://signup.worldofwar(...)1B1AA95E76C000.app01
(ik heb het zelf niet geprobeerd, geen id wat er gebeurt!)
Neequote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:54 schreef wc-eend het volgende:
Heb je trouwens een cd nodig om te spelen?
Ik ga op PvP. Ze zijn niet zo gevaarlijk als ik eerst dacht. Lekker spannend.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:53 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben wel relaxed.. vroeg me alleen af welke servers iedereen nu zat
Jezus, dacht dat ik de enige was!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik ga op PvP. Ze zijn niet zo gevaarlijk als ik eerst dacht. Lekker spannend.
Daarnaast wil ik een server met zo min mogelijk nederlanders. Ik vind nederlanders echt zo ongelofelijk irritant in online games...
Eh uh... no offense jongens!![]()
Er zitten veel Fokkers op Bloodscalp (oidquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:50 schreef wc-eend het volgende:
Op welke server gaat Fok nu spelen? want volgens mij zitten de meeste al door elkaar
Yup kan.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:59 schreef 80-jb-gl het volgende:
Weet iemand toevallig of je met meerdere accounts op 1 CC kan spelen?
bijv. 2![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Jezus, dacht dat ik de enige was!
Spel cs : source ook altijd op buitenlandse servers, die nederlandse....![]()
Die zitten geloof ik wel weer allemaal aan de Alliance-kantquote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:00 schreef Timmai het volgende:
Er zitten veel Fokkers op Bloodscalp (oid)
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Onder CD3 op de binnenkant van het doosje!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:06 schreef Da_Koen het volgende:
Waar kan ik mijn cd-key vinden? Ik heb de NE normale editie, maar kan nergens een cd-key vinden
Haha dat scheelt wel wat frustaties ja.ik heb hem ook nog neit binnen ws morgen pas maar dan moet i ktoch werken dus kan ik pas zondag werken, hopen dat tegen die tijd de CC dingen weer geregeld zijn..:7quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:55 schreef Leshy het volgende:
Ik heb het spel nog niet binnen, dus gelukkig scheelt me dat wat frustratie, zo te horen.
Ik ga overigens niet op Bloodscalp spelen, er is een andere guild die wel Horde speelt waar ik bij wil, maar die zitten op Shadow Moon, dus ik ga die kant op
Thxquote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:10 schreef Ferdii het volgende:
onder cd 3 zit de key 8P
ik wordt boosquote:Account Creation Pages Down
11/02/2005
We are aware that some players are facing problems when creating their accounts, especially with regards to the process of payment validation. Due to the heavy load on the system, we are therefore forced to take those pages down temporarily. While the pages are down, those players who have already created an account can continue playing the game. We are investigating the situation and will come back to you with more information as soon as we have it.
quote:While I can't promise anything I have high hopes for the pages being up within a few hours. Things might be trickier than they seem though, so please don't kill me (or at least don't corpse-camp me) if I'm wrong.
--------------------------------------------------------------------------------
Thundgot
Community Manager, English
kijk eens onder je cds...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:06 schreef Da_Koen het volgende:
Waar kan ik mijn cd-key vinden? Ik heb de NE normale editie, maar kan nergens een cd-key vinden
je probeert zeker de signup op http://signup.worldofwarcraft.com ?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:53 schreef Medivh het volgende:
The authentication key you have entered is invalid. Please check the key again for any missed or incorrect characters
hebben meerdere mensen dit? is dit omdat ze down zijn?100% goed ingetypt
It's a risk I'm willing to takequote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:47 schreef chinaski het volgende:
* is bang dat topic dood bloed als signup het doet....
lol, mischien had ik voortaan even eerst naar de link moeten kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:56 schreef Tain het volgende:
[..]
je probeert zeker de signup op http://signup.worldofwarcraft.com ?
dat gaat idd niet werken
Als je de open beta hebt gespeeld hoefde je niks te installeren, alleen te updatenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:24 schreef Da_Koen het volgende:
Ik zit met een probleem wat ik ook al met de beta versie had. Mijn installatie blijft hangen bij terrain.mpq, mijn cpu is dan 100%, na een uur wachten nog steeds niet verder
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
der is hoopquote:While I can't promise anything I have high hopes for the pages being up within a few hours. Things might be trickier than they seem though, so please don't kill me (or at least don't corpse-camp me) if I'm wrong.
man, die nerdie duitser in beeld!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:32 schreef rihago het volgende:
http://www.2ndsky.ch/wow/tv.php
voor mensen die het spel willen zien
haha ja... maar hij kan wel spelenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:33 schreef Nyarlathotep het volgende:
[..]
man, die nerdie duitser in beeld!![]()
CC-nummer, naam en eventueel die controle code die achterop je CC staat (de laatste 3 cijfers)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:31 schreef Herr_Ratt het volgende:
welke gegevens van me pa's creditcard heb ik eigenlijk nodig? want hij wil zo slapen en ik wil gamen
Dit helpt ook niet? http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww01635p Anders weet ik het ook niet... ikzelf hoefde niet te installeren want hadhet spul van de FB er nog op staan en das blijkbaar ook voldoende. Succes met oplossen iig, je hoeft iig nog niet van het spel te missenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:34 schreef Da_Koen het volgende:
@Zoab
Ik had het probleem bij de open beta ook. Dus aan de cd-rom kan het niet liggen. Na 100x (beetje overdreven) proberen lukte de install toen wel, maar nu dus (nog) niet.
ik neem aan ook je expiry date....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:35 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
CC-nummer, naam en eventueel die controle code die achterop je CC staat (de laatste 3 cijfers)
Deze gegevens heb je altijd nodig, ik neem aan bij WoW ook, moet zelf ook nog registreren met mijn CC![]()
die dingen ownenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:25 schreef Darklight het volgende:
Mn Mini Diablo![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Late reactie, maar nee :-)quote:Oreo: killjoy heb jij totaal geen lag gehad ook de laatste dag niet
ik en me zerglingquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:00 schreef Rahl het volgende:
[..]
die dingen ownen
heb nog geen zerglings rond zien lopen though
dat wordt dus nog gefixed, zou vandaag anders maandag gefixed zijn...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:31 schreef mvt het volgende:
wel kut van die cc, want je hebt nergens nog prepaid kaarten
weer een weekend niet WoWen dusquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:33 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
dat wordt dus nog gefixed, zou vandaag anders maandag gefixed zijn...
Als je die hebt gekozen vanwege "De eerste PvP server vanaf de H", de rest van de meeste Fokkers zit op Bloodscalpquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog maar 80 in de queueDan kan ik eindelijk Ravencrest joinen!
Ok, ik denk ik zeg het maar even. Ravencrest is namelijk ook de server waar iederen op gezeten zou hebben volgens de eerder genoemde methodequote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
I know. Maar ik ga eerst met een groep vrienden spelen.
Die site werkt nog niet lekker vlot, op hun forum staat ook dat je daardoor zulke problemen kunt krijgen....ik zou wachten tot morgen als ik jou was.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:17 schreef shinoda het volgende:
hmmm.....net begonnen ze te zeuren dat me auth key niet goed was :S
k weet heel zeker dat k het goed had ingevult, al meer mensen last van gehad?
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:20 schreef 80-jb-gl het volgende:
[..]
Die site werkt nog niet lekker vlot, op hun forum staat ook dat je daardoor zulke problemen kunt krijgen....ik zou wachten tot morgen als ik jou was.
ga lekker slapen![]()
heldquote:Op zaterdag 12 februari 2005 05:10 schreef Gamedemon het volgende:
Nog steeds bezig , ik ben nu level 14 en een half
en nog steeds bezigquote:Op zaterdag 12 februari 2005 05:27 schreef Timmai het volgende:
[..]
held![]()
ik ga zo eerst maar even werken, en dan vanaf vanmiddag weer full-time bikkelen![]()
kheb de dag , de nacht en nu weer de dag meegemaaktquote:Op zaterdag 12 februari 2005 07:20 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit nu in Goldshire.
Ik wil wel lid worden van de Fok Guild. Hoe werkt dat precies en waar kan ik joinen?
Ik merk nu wel dat sommige quests vrij pittig worden, dus een beetje hulp is welkom.
Die dag en nacht cyclus is trouwens schitterend
Nee hurrquote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:43 schreef Axel16 het volgende:
volgens mij heeft iedereen nu zo'n beetje wel een accountje aan gemaakt![]()
Komen ze wel laat meequote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:15 schreef Adagio het volgende:
Heeft iemand hier wat aan? Een redelijk legale manier om zonder CC een account te openen....
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/22772991
Lol ook blizzard had het in de gaten, is niet meer mogelijk met ELVquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:15 schreef Adagio het volgende:
Heeft iemand hier wat aan? Een redelijk legale manier om zonder CC een account te openen....
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/22772991
nog zeker niet! kut prepaid systeem...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:43 schreef Axel16 het volgende:
Nee, ik heb die van mij nog niet binnenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:43 schreef Axel16 het volgende:
Nee hoor, speelt redelijk met 256Mb, alleen heb je af en toe wat langere laadtijden en zeker wanneer je grote steden ingaat, wordt het allemaal nogal traag.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:48 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb hem net binnen gekregen maar ik moet zo werken..wat ik nu ook weer kut vind is dat ik maar 256 ddr ram heb, straks krijg ik daar weer gezeik mee![]()
We zitten op de PvP-server Bloodscalp, hoe je moet joinen? Geen idee, ik ben nog geen andere Fokker! tegengekomen. Ben zelf als dwarf begonnen in de sneeuw.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:35 schreef rihago het volgende:
waar zit die fok guild nou? en hoe kom ik er?
Hint, volg de kustlijn naar het noorden van Auberdine, daar is een prachtig open stuk bos waar een zooi beren en foreststriders rondwandelen, en je flink wat leer kunt farmen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:34 schreef Migwi het volgende:
lvl 16 nu, maar ik ben al uren op zoek naar leather en een small lustrous pearl..
Die heb ik ook gehad, een keer een Pearl van iemand gekocht. Was het geld overigens niet waard, ik heb de armour aangehouden die ik al hadquote:Eindelijk klaar, krijg ik die scroll hoe ik nieuw leather vest moet maken moet ik ook een small lustrous pearl hebben en natuurlijk word dat weer niet gedropped..
Ah, je hebt nu de tijd, want ik moet 't huis dus schoonmaken.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:46 schreef Max_Dark het volgende:
Migwi rustig rustig, ik hou het allemaal WEER niet bij zo.
Ik ben naar 't zuiden gelopen om leather te farmenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:06 schreef Leshy het volgende:
[..]
Hint, volg de kustlijn naar het noorden van Auberdine, daar is een prachtig open stuk bos waar een zooi beren en foreststriders rondwandelen, en je flink wat leer kunt farmen.
Ja, maar 't chestpiece dat ik nu heb is niet beter dan die ik kan maken dus ja. Dan wil ik wel ff moeite doenquote:[..]
Die heb ik ook gehad, een keer een Pearl van iemand gekocht. Was het geld overigens niet waard, ik heb de armour aangehouden die ik al had
Dat is vrij normaal hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:10 schreef Migwi het volgende:
Embossed Leather Gloves voor 5s.
Hahaha, terwijl die gast mij de resources gaf, mafkees
Mja, eigenlijk ook wel logisch, maar dan nog. Ik zou dat denk ik niet doenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:28 schreef Leshy het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal hoor
Er zijn mensen die gratis diensten aanbieden om hun skills omhoog te laten gaan, maar de meeste mensen die aan blacksmithing, tailoring, leatherworking, etc doen, vragen nog steeds een vergoeding - al lever jij de resources aan. 8-Slot bags gaan meestal voor de prijs van iets van 10 silver en 10 Linen Cloth
wat een luxe probleem!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:03 schreef Fliepke het volgende:
nu al queues.
Nou dat wordt dan ook geen bloodscalp voor mij.
Ik kies wel een rustigere server
Dan ga je toch in Stormscale zittenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:03 schreef Fliepke het volgende:
nu al queues.
is dit zeker? hoe weet je dit?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:28 schreef 80-jb-gl het volgende:
[..]
Lol ook blizzard had het in de gaten, is niet meer mogelijk met ELV![]()
idd, gvd zeg, 268 wachtenden voor me.. teringquote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:03 schreef Fliepke het volgende:
nu al queues.
Die is er nog niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:35 schreef rihago het volgende:
waar zit die fok guild nou? en hoe kom ik er?
hij doet het nog hoor, net gedaanquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:28 schreef 80-jb-gl het volgende:
[..]
Lol ook blizzard had het in de gaten, is niet meer mogelijk met ELV![]()
Uit de manual:quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:28 schreef Migwi het volgende:
[..]
Die is er nog niet.
Ik wil 'm best starten, maar eerst kijken hoe dat moet, heb geen idee
alt+tab is de uitvindingquote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:34 schreef Black-Hole het volgende:
Zit ik heel ff op Fok! en dus uitgelogd, is er ineens een queue van meer dan 145 op Bloodscalp![]()
Ah, nou, iemand in een stad die zich geroepen voelt?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:25 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Uit de manual:
In order to create a guild you must have a minimum of 10 starting guild members. One of these players must be the guild leader.
The guild leader must find a Guild Master NPC in a city and purchase a guild charter for 10silver. The guild leader must then get nine other players to sign the guild charter. After 10 people are on the charter it must be returned to a Guild Master NPC and registered.
In heb wel interesse in de Fok! Guild, al mag ie vast niet zo heten![]()
Ik ben blij dat jij je WoW niet heb ingeruild ofzo.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind de game tot nu toe echt super de luxe
Ik moet nog ff de bloodscalp server bezoeken, heb tot nu toe alleen nog maar op een rustige server gezeten, wat ook leuk was hoor.
Mn char :
Name: Artiqulo
Race : Night Elf
Class : Rogue
Server : Terenas
lvl : 7
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:53 schreef shinoda het volgende:
wat een prachtig spel zeg.
Questen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:53 schreef shinoda het volgende:
wat is de snelste manier om een beetje te lvlen? k heb nu een hele middag en gisteren nacht fftjes gespeeld en ben lvl 6
Als je mij vertelt hoe ik kan signen/waar ik moet zijn om te sigen, laat me dat ff weten.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:04 schreef engessa het volgende:
Let wel, dis is dus op Bloodscalp en alleen voor Alliance. Zit je niet op Bloodscalp en ben je geen alliance moet je zelf iets oprichten maar anders is het zonde van je 10s om op te zetten.
Simpel, inloggen en in de chat om mij roepen. Of me direct aanspreken onder mijn nick ("/ t engessa He lul, waar zit je" wil meestal wel werken).quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:23 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Als je mij vertelt hoe ik kan signen/waar ik moet zijn om te sigen, laat me dat ff weten.
IK zit op Bloodscalp en speel Alliance (dwarven Paladiin)
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:36 schreef engessa het volgende:
[..]
Simpel, inloggen en in de chat om mij roepen. Of me direct aanspreken onder mijn nick ("/ t engessa He lul, waar zit je" wil meestal wel werken).
Niet /t trouwens, maar /r. Ik neem aan dat het een typfout is.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:08 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Doen we, wel morgen, straks eerst naar de jaarbeurs
![]()
Wat is een PL sessie oh machtige Gamedemon-kloon?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:01 schreef pandemon het volgende:
leuk leuk leuk allemaal...
ga maar weer ff verder lvl-en... is het hier ook mogelijk om te plingen
en voor diegene die vroeg om snel te lvl-en.. een PL sessie als dat hier kan gaat erg hard, en anders quest doen.. was gister in een anderhalf uur bij lvl7 .. nu ff kijken hoe hard de rest gaat hier.
Op zich maakt het weining uit, de meeste fokkers die hier in WoW-topic posten heb ik nog nooit eerder gespeeld. Ik zit shatterd hand PVP. Je kan gewoon in je server vrienden makenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:33 schreef Fliepke het volgende:
even resumerend. Iedereen waaiert toch gewoon een beetje over de verschillende servers uit.
powerlevellen.quote:Op zondag 13 februari 2005 01:55 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Wat is een PL sessie oh machtige Gamedemon-kloon?![]()
ikke niet snap?quote:Op zondag 13 februari 2005 01:55 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Wat is een PL sessie oh machtige Gamedemon-kloon?![]()
ik wel, kijk eens omhoog.quote:
Uiteraard. Terwijl er een monster op je staat in te hakken, ga jij even rustig zitten om eens van een lekker bereboutje te genietenquote:Op zondag 13 februari 2005 11:24 schreef bar_rel het volgende:
En stom dat je niet kan eten tijdens het vechten
Ja precies en als het levelen nog sneller zou gaan zag je nu al mensen met lvl 60 rondrennenquote:Op zondag 13 februari 2005 12:33 schreef Leshy het volgende:
[..]
Uiteraard. Terwijl er een monster op je staat in te hakken, ga jij even rustig zitten om eens van een lekker bereboutje te genieten
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zondag 13 februari 2005 13:26 schreef GanGStaR het volgende:
Kan iemand trouwens in de techforum vragen of er al wat duidelijkheid is met het probleem mbt gamecards?
als het forum weer online is that is
Ja dat kan wel wezen..maar ik vind het wel stom dat als je wilt eten dat je dan moet zitten en dat het niet kan tijdens het vechten want dan heb je het juist nodig...want als ik gewoon ga lopen ofzo dan is me health alweer vol voordat ik naar het volgende monster ga..beetje stomquote:Op zondag 13 februari 2005 12:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja precies en als het levelen nog sneller zou gaan zag je nu al mensen met lvl 60 rondrennen.
Dat je langzaam levelt is volkomen logisch.
omdat het wel eerlijk en uitdagent te houden?? en eten na het gevecht is niet zo raar, dan kan je sneller daarna je volgende gevecht aan gaan met een monster of playerquote:Op zondag 13 februari 2005 14:01 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja dat kan wel wezen..maar ik vind het wel stom dat als je wilt eten dat je dan moet zitten en dat het niet kan tijdens het vechten want dan heb je het juist nodig...want als ik gewoon ga lopen ofzo dan is me health alweer vol voordat ik naar het volgende monster ga..beetje stom![]()
typ ingame /w engessa -spatie- waar ben je?quote:Op zondag 13 februari 2005 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
Kan iemand nog eens een keer simpel uitleggen hoe je de Fok-guild moet joinen?
Waar moet ik zijn?
Bij wie moet ik zijn?
Wat moet ik doen?![]()
/1 is generalquote:Op zondag 13 februari 2005 16:05 schreef shinoda het volgende:
jezus dat doe je snelik ben lvl 10 bijna.
k kan trouwens nooit dat general chat joine.
k doe altijd: /join general
maar dat werkt blijkmaar niet.
(of zit je standaart in de general channel als er staat: say: ) ?
wat doe k hier niet goed? party of guild werkt wel prima met de chat.
ik zeg: heartstone ?quote:Op zondag 13 februari 2005 14:12 schreef Timmai het volgende:
het grootste irritatieopwekkende punt van WoW: die mijnen, als je dan doodgaat moet je nog 3x respawnen om er uit te komen, als je de weg al kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |