Moet eerst Chello maar eens van die 64kbits afquote:Op zondag 20 februari 2005 00:23 schreef appelsientje het volgende:
Nou Wooz, ik ben benieuwd naar de foto's
Ik kan ze wel online zetten anders... ruimte zatquote:Op zondag 20 februari 2005 00:37 schreef WooZ het volgende:
[..]
Moet eerst Chello maar eens van die 64kbits af
Verder degelijke wedstrijd, werd nog even zenuwachtig na de 2-1 en PSV bal na bal direct inleverde. Hopen dat Roda hetzelfde flikt vanmiddag als in Eindhoven
64? ik load hier met chello up met 100 kb/squote:Op zondag 20 februari 2005 00:37 schreef WooZ het volgende:
[..]
Moet eerst Chello maar eens van die 64kbits af
Verder degelijke wedstrijd, werd nog even zenuwachtig na de 2-1 en PSV bal na bal direct inleverde. Hopen dat Roda hetzelfde flikt vanmiddag als in Eindhoven
Ik heb ook ruimte zat, eigen betaalde server 100mb en de RU schenkt me ook nog eens 100mb.quote:Op zondag 20 februari 2005 00:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kan ze wel online zetten anders... ruimte zat![]()
Ja, classic haalt de 128kb/s. Ik had t over bites, en als je over de 40Gb heen zit wordt je meteen genaaid en iedereen hier al een week chagrijnig omdat ik lekker aan het downloaden was terwijl ik in Nijmegen zat en ondertussen over die datalimiet heenging, wat resulteerde in een internetverbinding waarbij zelfs een telraam nog sneller gaatquote:Op zondag 20 februari 2005 00:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
64? ik load hier met chello up met 100 kb/s
trouwens wél 11 Xbox spellen erbijquote:Op zondag 20 februari 2005 00:43 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja, classic haalt de 128kb/s. Ik had t over bites, en als je over de 40Gb heen zit wordt je meteen genaaid en iedereen hier al een week chagrijnig omdat ik lekker aan het downloaden was terwijl ik in Nijmegen zat en ondertussen over die datalimiet heenging, wat resulteerde in een internetverbinding waarbij zelfs een telraam nog sneller gaat
ok dan is het duidelijkquote:Op zondag 20 februari 2005 00:43 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja, classic haalt de 128kb/s. Ik had t over bites, en als je over de 40Gb heen zit wordt je meteen genaaid en iedereen hier al een week chagrijnig omdat ik lekker aan het downloaden was terwijl ik in Nijmegen zat en ondertussen over die datalimiet heenging, wat resulteerde in een internetverbinding waarbij zelfs een telraam nog sneller gaat
Je vergeet '88quote:Op zondag 20 februari 2005 01:04 schreef ASSpirine het volgende:
Mijn favoriet dankzij zijn fantastische WK
whehe, niet verder nagedachtquote:Op zondag 20 februari 2005 01:28 schreef WooZ het volgende:
[..]
Op het EK wel, echt de Europa Cup 1...
Ik was toen ook 4 en weet der ook niks meer vanquote:Op zondag 20 februari 2005 01:31 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
whehe, niet verder nagedacht
Ik was toen maar 4 jaar, dus niet echt meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |