Hij is een volwaardig international maar wordt, ondanks dat hij in een bijzonder goede vorm steekt, gepasseerd ten faveure van iemand die 3 wedstrijden op 'zijn' positie heeft gespeeld. Dan snap ik best dat je bij de trainer gaat vragen waarom. En als daarna een journalist vraagt wat hij ervan vindt dat hij niet speelde en of hij daar met Van Basten over gaat praten, dan zegt hij natuurlijk ja als hij niet wil liegen. Hoplakee, je verhaal is er, compleet met - al dan niet - calimerotrekjes.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Uit ander topic van DD.
Ik zal dit ook zeker zeggen als een Sneijder dit zou doen, dat je dit netjes verteld tegen van Basten is oke, maar breng het niet naar buiten en doe nou niet of je God bent.
(over van Bommel)
Dat lijkt me een goed planquote:Op maandag 14 februari 2005 22:32 schreef ASSpirine het volgende:
ben toch wel nieuwsgierig aan het worden betreffende Robert
Wanneer kan hij zijn debuut maken?
Ik kan zijn droomdebuut al voorstellen, tegen monaco een hattrickje maken
niet alleen leuk voor hem, maar voor elke PSV'er
Hoe bedenkt ie hetquote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:12 schreef cultheld het volgende:
Wat een belachelijke vertoning van Westerhof.
Ach soquote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Sommige landen hebben een uitzonderingsregel. Hongarije zal er één van zijn.
je moet toch iets verzinnen voor geldquote:Op dinsdag 15 februari 2005 16:47 schreef VoreG het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=482908&c=41
Goede voorzitter
me too, lekker weer op Oostquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:51 schreef ASSpirine het volgende:
Volgende week alweer CL
kan haast niet wachten
en dus ga je betalen, kassaquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Fantastisch plan van Westerhof, wie wil dat nou niet zien een wedstrijd zonder bal?
Helaas zit ik op West, maar goed ik ben erquote:
Ik ken dat en dan maakt me de tegenstander nog niet zoveel uit eigenlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:58 schreef ASSpirine het volgende:
das eiglijk nog veel, maar monaco is geen spraakmakende tegenstander
ach, ik wil er gewoon bij zijn
Die gaan echt wel op.quote:er zijn nog zo'n 3.000 kaartjes te koop voor PSV - Monaco
k hou mn hart vastquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die gaan echt wel op.
Ik ben nu al benieuwd naar de prijzen voor de volgende ronde, hopelijk komen we die te weten
Ik ben bang dat ze dan nog duurder worden dan nu. Maar laten we eerst hopen dat ze die volgende ronde halen, voordat we over de prijzen beginnen.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze dan nog duurder worden dan nu. Maar laten we eerst hopen dat ze die volgende ronde halen, voordat we over de prijzen beginnen.
Ik hoop dat ze niet al te duur gaan worden, want ik wil eigenlijk ook wel weer eens een keer naar een Europacupwedstrijd van PSV.
Ik ben tot 2 jaar geleden ook bij bijna iedere EC-wedstrijd geweest (vanaf 1997). Maar ja op dit moment is 30 tot 36 euro voor een voetbalwedstrijd voor mij persoonlijk te duur.quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]ga al jaren elke europacup thuis wedstrijd
volgens mij is iedereen opzoek naar dat Chinese talentquote:16/2/2005 - Westerhof: maximaal vier jaar voorzitter van PSV
(Van onze verslaggever RvN)
PSV-voorzitter Rob Westerhof laat in een interview met het tijdschrift Carp (waaruit Nu.nl gisteren al quotete) weten niet te lang voorzitter te willen zijn van PSV. Hij vind dat Van Raaij en Van den Herik te sterk het boegbeeld zijn geworden van een club. "Een club moet in mijn ogen van iedereen zijn en daarom moet je een baan als deze niet te lang doen. Ik wil dit minimaal drie en maximaal vier jaar doen."
Sportief hoeven fans overigens niet te vrezen voor spelers die puur voor het commerciële gehaald worden onder de nieuwe voorzitter. "We blijven ook zoeken naar een goede Chinese speler, maar er is er nog geen van ons niveau" aldus de PSV-voorzitter.
Je kan beter je SCC opzeggen en alleen nog naar Ajax, Feyenoord en de EC wedstrijden gaan.quote:Ik ben tot 2 jaar geleden ook bij bijna iedere EC-wedstrijd geweest (vanaf 1997). Maar ja op dit moment is 30 tot 36 euro voor een voetbalwedstrijd voor mij persoonlijk te duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |