neequote:Op zondag 13 februari 2005 01:14 schreef appelsientje het volgende:
Jammer jammer, zou toch mooi zijn geweest...
ik heb er niks van gezien, is Robert nog in het veld gekomen?
hahahaquote:Op zondag 13 februari 2005 01:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee
k snap niet dat jij klaagde over kosten van dat goal allert via de sms, dat had je deze avond nix gekost
me tooquote:Op zondag 13 februari 2005 01:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahahanee idd je hebt helemaal gelijk
volgende keer beter.... Monaco komt dichterbij heb er zin in!!
![]()
1-2quote:
Het zal moeilijk voor ze worden, maar ik zie ze nog als wel als kanshebber voor de titel. Een achterstand van 8 punten is nog in te halen.quote:Op zondag 13 februari 2005 14:39 schreef rubbereend het volgende:zoals we altijd zeggen je kan beter in de laatste minuut scoren, beetje zuur dat ajax dat doet, maar ach ik zie ze niet meer als concurent.
Ja, kijkend naar de huidige vorm van beide ploegen zeg ik ook : Ajax haalt PSV nooit meer in.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:20 schreef rubbereend het volgende:
8 punten is voor dit ajax teveel op dit PSV
Ik ben het wel met je eens, je weet tenslotte maar nooit..... al denk ik wel dat Ajax het nog lastig gaat krijgen, maar het kan ook best dat PSV een dip krijgt (al ga ik daar natuurlijk niet van uit) maar wat zijn nou 8 punten ?? We dachten dat we ook met gemak winter kampioen zouden worden, en opeens stond AZ naast ons... er kan echt nog van alles gebeuren.quote:Op zondag 13 februari 2005 14:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zal moeilijk voor ze worden, maar ik zie ze nog als wel als kanshebber voor de titel. Een achterstand van 8 punten is nog in te halen.
quote:Op zondag 13 februari 2005 21:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat vinden we van de 10 jaar van Arnesen bij PSV
Ik denk een ruime voldoende
4 titels
1 beker
2 bekerfinales
4x laatste 8 van de UEFA Cup
Aankoop van o.a.
Ruud van Nistelrooy 65 miljoen gulden
Ronaldo 35 miljoen gulden
Robben 18 miljoen Euro
Stam 35 miljoen gulden
Kezman 9 miljoen Euro
Verder nog o.a. Ooyer, Rommedahl, Lee, heintze, Park, Nilis, Waterreus, Hofland, Vampeta.
Aangestelde trainers:
De Mos: Mislukking
Advocaat: Voldoende
Gerets: Ruime voldoende
Hiddink: Ruime voldoende
Ik geef hem een 7,5
Dat dachten ze bij Ajax ook na de knappe zege in en tegen Utrecht. En toen kwamen de kleine jongens ADO en Twente naar Amsterdam. Zondag komt FC Den Bosch. Pas maar op...quote:Op zondag 13 februari 2005 16:33 schreef twi het volgende:
Dat klopt, maar voor je het weet leidt deze overwinning weer zo'n periode van onafgebroken overwinningen in, en dan is 't gat zo weer drie punten. Want om te zeggen dat PSV de laatste tijd indrukwekkend speelt...
Klopt. Onvoorspelbaar allemaal he?quote:Op maandag 14 februari 2005 09:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat dachten ze bij Ajax ook na de knappe zege in en tegen Utrecht. En toen kwamen de kleine jongens ADO en Twente naar Amsterdam. Zondag komt FC Den Bosch. Pas maar op...
Tegen wie denk je dat die 8 punten nog verspeelt gaan worden?quote:Op maandag 14 februari 2005 09:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt. Onvoorspelbaar allemaal he?
Ik zie psv nog wel meer dan 8 punten verspelen trouwens dit seizoen. Maar dat betekent dat Ajax er altijd 8 minder moet verspelen en dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.
Dat is het mooie aan voetbal...quote:Op maandag 14 februari 2005 09:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt. Onvoorspelbaar allemaal he?
Ik zie psv nog wel meer dan 8 punten verspelen trouwens dit seizoen. Maar dat betekent dat Ajax er altijd 8 minder moet verspelen en dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.
Ach ze moeten niet zo mekkeren inderdaad maar het was gewoon uiterst belachelijk dat heitinga speelde ipv Bommel. En ook het niet selecteren van Ooijer en het wel selecteren van de jong was onbegrijpelijk.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:12 schreef gras het volgende:
Van Bommel: 'De koploper van Nederland levert geen basisspeler voor Oranje, wat moet PSV nog méér doen?'
Bouma: 'Maar is AZ ineens AC Milan of zo?'
Van Bommel hoort gewoon in de basis te staan bij oranje, bij Bouma of Ooijer vind ik het weer een ander verhaal..quote:Op maandag 14 februari 2005 12:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach ze moeten niet zo mekkeren inderdaad maar het was gewoon uiterst belachelijk dat heitinga speelde ipv Bommel. En ook het niet selecteren van Ooijer en het wel selecteren van de jong was onbegrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |