Ik verwacht het opzich ook niet echt. Het natte weer moet een enorm voordeel zijn voor PSV icm Lange Jan, in tegenstelling tot het zaalvoetbal van AZquote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:17 schreef twi het volgende:
Ik denk eigenlijk dat PSV het vanavond niet al te moeilijk gaat krijgen.
oke AZ gaat verliezen dan weet ik nu al de excuus smoes, tja het regent, ik was verkouden, ze speelde mee in oranja enz enz..quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
En Co was een beetje ziek, dat scheelt ook. Dan spelen ze "hoestvoetbal", met horten en stoten.
Én Co was de dag voor de 5-1 nederlaag in Eindhoven óók al ziekquote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
En Co was een beetje ziek, dat scheelt ook. Dan spelen ze "hoestvoetbal", met horten en stoten.
De jeugdopleiding is kort geleden gereorganiseerd, veel spelers mochten weg en alleen de top bleef over. Voor grote talenten en oudere talenten is er gezocht naar een club in de HCE of GGD.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:18 schreef BillyBeflap het volgende:
PSV staat jammergenoeg niet echt bekend om zijn jeugdopleiding. Maar wat gebeurt er met jongens die afvallen in bijvoorbeeld de B of A 11-tallen?
De jongens van PSV zijn vaak toch nog stukken beter dan de jongens in opleidingen van 'mindere' clubs zoals pak 'm beet Den Bosch, NAC, Roda JC, AGOVV of Helmond?
Raken die jongens als ze afvallen in de vergetelheid of worden ze snel opgepikt door 'mindere' clubs? Iemand hier kennis over?
net zoals vorig jaar zijn er weer een paar talenten (of voormalige talenten) naar AGOVV gegaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De jeugdopleiding is kort geleden gereorganiseerd, veel spelers mochten weg en alleen de top bleef over. Voor grote talenten en oudere talenten is er gezocht naar een club in de HCE of GGD.
Janssen is verhuurd aan FC Zwolle
Takak is verhuurd aan RKC
Colin is verhuurd aan NAC
Bakkal is verhuurd aan Den Bosch
Huntelaar is verkocht aan Heerenveen
Wat er met de andere jeugd is gebeurd weet ik zo direct niet..
neequote:Op zondag 13 februari 2005 01:14 schreef appelsientje het volgende:
Jammer jammer, zou toch mooi zijn geweest...
ik heb er niks van gezien, is Robert nog in het veld gekomen?
hahahaquote:Op zondag 13 februari 2005 01:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee
k snap niet dat jij klaagde over kosten van dat goal allert via de sms, dat had je deze avond nix gekost
me tooquote:Op zondag 13 februari 2005 01:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahahanee idd je hebt helemaal gelijk
volgende keer beter.... Monaco komt dichterbij heb er zin in!!
![]()
1-2quote:
Het zal moeilijk voor ze worden, maar ik zie ze nog als wel als kanshebber voor de titel. Een achterstand van 8 punten is nog in te halen.quote:Op zondag 13 februari 2005 14:39 schreef rubbereend het volgende:zoals we altijd zeggen je kan beter in de laatste minuut scoren, beetje zuur dat ajax dat doet, maar ach ik zie ze niet meer als concurent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |