abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 maart 2005 @ 21:00:14 #101
16715 Mylene
*schatje*
pi_25668521
Ze zijn eindelijk opgedonderd .
pi_25669256
Yeah!!!! Was even bang dat paps Fereirra terug zou komen, die is weer in the clear wat betreft z'n werkvergunning, had ik ergens gelezen. Nou Juley nog, niet te pruimen die vent! Zo, dus de vrouw van paps Allan is omgekomen bij een brand begrijp ik. Wat een hark van een vader dan tegenover Ruby. Toch wel een mooie scène met Sonia en dochtertje waarbij Jim een goeie rol speelt. Ik zie haar zo liever dan dat geklef met Martin.
  woensdag 23 maart 2005 @ 00:26:40 #103
521 ruby
Hell yeah!
pi_25675045
Inderdaad, de Ferreira's zijn eindelijk pleite. Hoewel ik de manier waarop niet echt realistisch vind.(ging wel erg makkelijk, maar ja wat wil je met Johnny Allen ). Ach, blijkbaar moesten ze snel van van ze af.

En waar slaat die actie van Sasha eigenlijk op dat ze met Billy heeft liggen wippen? Wat heeft dit voor toegevoegde waarde?

Zal Billy naast Johnny Allen (in het huis van de Ferreira's) gaan wonen?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_25730726
Jules verkocht gestolen goed en Martin was verre van amused dat Sonia de adoptiefamilie van Rebecca/Chloe heeft opgezocht. Stacey gaf Ruby een rondleiding door Walford (en haar ongezouten mening over Pauline en Dot) en hoefde daar vreemde genoeg geen geld voor.
Mo: "De Ferreiras hadden Stacey moeten meenemen" (Meer quotes uit deze aflevering volgen).
  vrijdag 25 maart 2005 @ 16:10:08 #105
16715 Mylene
*schatje*
pi_25734820
BBC1 heeft een nieuwe programmadirecteur gekregen, en die laat er geen gras over groeien.
quote:
The new Controller of the BBC who takes the helm of the channel this summer, has hinted that they may move EastEnders to a new timeslot.

I know when I read this I instantly thought "oh god, its Brookside and Channel 4 all over again"

However, Mr Fincham said "EastEnders will continue to be a crucial part of the BBC schedule. However, we have to find a timeslot thats right for the show"

Fincham, also responded to ITV1 controller Nigel Parker's comments recently that the BBC should stop whinging about the scheduling of Emmerdale, whom we all know have beaten Enders in several head to heads, like we all need reminding. He said "I'm not whinging about anything. If this is the type of battle we're going to engage in. Then I will bring loads of energy to it"

I think EastEnders should be moved to an 8pm timeslot for the four nights a week, taking them out of any of ITV's pathetic one hour "specials" of 200 times a week Emmerdale.

However, once its back on track, I'd like to see them take on Emmerdale again, although ITV would move it around the schedules to avoid looking embarrassed, which going by their recent comments and scheduling, they are setting themselves up for a pretty nasty fall in the future.
bron

Het is dus echt oorlog nu
pi_25736841
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:21 schreef J_TM het volgende:
Stacey gaf Ruby een rondleiding door Walford (en haar ongezouten mening over Pauline en Dot) en hoefde daar vreemde genoeg geen geld voor.
Dat vond ik niet vreemd, Stacey én Ruby hadden merkwaardig genoeg best wel een mooie tijd met z'n tweetjes en daarom hoefde Stacey geen geld van Johnny, hopend op meer contact met Ruby (en ook een beetje vaderlijke aandacht) en mogelijk werk in Scarlet. Zo is het op mij over gekomen dan. Martin moet niet zo dom doen, is tenslotte ook zijn kind en moet toch weten hoe Sonia daaronder heeft geleden met het afstaan van de kleine. Wat een e*kel die Keith weer!!! Mocht hij nu wat gaan ondernemen dan is dat vét te laat, druiloor.

EE altijd uitzenden om 20.00 uur lijkt mij het beste, ik weet trouwens niet hoe laat die andere zeepjes beginnen.
pi_25746011
ik vind eigenlijk dat EE weer ouderwets 2 avonden in de week moet, dat zal de kwaliteit met sprongen vooruit doen gaan denk ik
pi_25755457
Het oorlogspad werd druk bewandeld; Mo en Charlie kwamen erachter dat Stacey al zes maanden niet naar school is geweest en de Millers kwamen er via een loslippige Ruby achter wie er bij de sociale dienst heeft geklikt.
Stacey: "Ik dacht dat wij vriendinnen waren Ruby Allen. Wacht maar, jij bent nog niet van me af"
En Johnny is natuurlijk de lachende derde.

Op Paasmaandag worden de beste fragmenten in alfabetische volgorde uitgezonden. Het moet wel raar lopen als Sharongate, Marks seropositief-zijn en de voorstellingen van Circus Janine daar niet tussen zitten.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 18:13:16 #109
16715 Mylene
*schatje*
pi_25761765
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:43 schreef Suko het volgende:

[..]

EE altijd uitzenden om 20.00 uur lijkt mij het beste, ik weet trouwens niet hoe laat die andere zeepjes beginnen.
Corrie en EastEnders worden niet tegen elkaar geprogrammeerd. Dat is een afspraak tussen ITV en de Beeb. Wat dus wel regelmatig gebeurt is een speciale aflevering van Emmerdale op hetzelfde tijdstip als EastEnders. Verplaatsen naar een ander tijdstip voorkomt dit. Tenzij ITV natuurlijk doorgaat met hun oorlogje.

Van mij mag de aflevering op de vrijdag wel weg. Ik denk ook wel dat het de kwaliteit meer ten goede komt.

Afleveringen van een donderdag en vrijdag waren super. Ik vind Ruby echt een aanwinst voor de serie. Zij is beter gecast dan bijvoorbeeld een Vicky Fowler. En wat heeft ze Stacey boos gemaakt. Dat belooft wat .

Dennis schijnt 15 april terug te keren .
pi_25767638
Ik vind 3x per week ook wel voldoende. ITV kan zich natuurlijk van alles permitteren, commercieel als de pieten. Inderdaad heeft die Ruby wel wat, wat spelen die Engelse kids toch goed, beter als hier. Stacey kan eindelijk voluit gaan, terecht dat ze die Keith toen te pakken heeft genomen (beetje sneu voor Rosie) maar ik ben daar natuurlijk totaal niet objectief in, lapswans. Had gehoopt dat Stacey samen met Ruby partners in crime zou worden, misschien komt dat nog. Zal mij benieuwen wat Dennis straks verder gaat uitvreten, iets met Tina?
  zondag 27 maart 2005 @ 18:30:00 #111
521 ruby
Hell yeah!
pi_25785564
Ik ben nou gewend aan vier keer hoor. Maar goed, als het echt nodig is dan mag drie keer ook wel. Als het de kwaliteit ten goede komt natuurlijk.

En Dennis terug op 15 april..het werd verdomme tijd!
pi_25811979
Ik zit nu naar Eastenders A-Z te kijken en wat ziet 'Kat' er goed uit nu!!
Leuk ook om al die oude Eastenders weer te zien, Sanjay, Lofty
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25811995
Oh en Nigel
  maandag 28 maart 2005 @ 19:04:19 #114
521 ruby
Hell yeah!
pi_25812072
En dat twee uur lang maar liefst!
pi_25814155
ik was best veel vergeten en heb dus 2 uur lang ge- "Oh jaaa!!"d
  maandag 28 maart 2005 @ 22:25:47 #116
521 ruby
Hell yeah!
pi_25817266
M'n vriend vond het te lang duren dus ik heb de rest niet gezien.
pi_25827911
Heb ruim een half uur uitgezeten, vond dat wel voldoende, zéér vermoeiend kijken. Eén zin uitspreken, EE-clipje, weer een zinnetje, weer een EE-clipje, toen had ik het wel gehad hoor. Niet echt boeiend. Wat opviel was de gelijkenis tussen Angie (toen ze stukken jonger was) en Little Mo. Poor Stacey. Rosie speelt trouwens best overtuigend alleen jammer van haar 'my Keith' dat maakt het weer minder. Was verder niet bijster interessant.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:36:48 #118
521 ruby
Hell yeah!
pi_25841105
Nog even en Sonya wordt psychotisch. Damn..ze draaide helemaal door op het einde.
pi_25853685
De Millers moeten nog meer de broekriem aanhalen, Mickey's kraampje in beslag is genomen dankzij Jules die in gezelschap werd gesignaleerd van Justin Ti.. eh de zakkenroller.
Stacey, die van Demi een Paasbloemetje op haar hoofd kreeg, is haar baan kwijt omdat ze als leerplichtige niet onder schooltijd mag werken. Net nu ze Ruby een tweede kans wil geven besluit Johnny dat Stacey niet meer met zijn dochter mag omgaan. Ruby had gelijk afgelopen vrijdag.

Ik heb de A-Z opgenomen en vluchtig een paar dingen bekeken. Grappig hoe Jonathan Ross de Mitchells omschreef als 'the brothers that hair forgot', de Truemannetjes als een moderne Kain en Abel (Kat tegen Ant: "Jij bent echt niet dat lieverdje waar je moeder je voor houdt") en Ian als de 'yuppie everyone loves to hate' (Ik heb tien jaar geleden die afleveringen gezien waarin hij een snor had en hij leek toen op de vader uit een bekende familiestrip).
Helaas geen commentaar van Todd Carty, Susan Tully, Ross Kemp, Steve McPhadden en Janine maar die hebben waarschijnlijk al alles gezegd over hun personages.
pi_25854373
Erg 1-dimensionaal van Johnny om Stacey als zo gauw de omgang met dochter Ruby te verbieden of er moet nog een plan achter zitten. Wat gedraagt Little Mo zich als een klein meisje met Alfie, beetje ongeloofwaardig vind ik. Sonia begrijp ik wel in haar rol als moeder zijnde maar hopelijk wordt het niet een ellenlange heen-en-weer geruzie met Martin, gaat gauw de neus uitkomen. Ik zwijg over K**th.
pi_25854951
Sonia is een briljante actrice....mits ze niet van deze phychotische rollen krijgt. Zoals ze nu is/speelt, is irritant.
Ik hoop niet dat deze situatie met Rebecca/Chloe nog lang uitgesmeerd wordt, ze moet weer gewoon Sonia worden die ze de laatste tijd was.
Mind the gap
pi_25857766
ik vond sonia het heel erg goed doen. Ze had echt iets wilds in haar ogen. Waar ik ook zeer blij mee ben zijn de Millers. Rosie is echt helemaal geweldig en Keith - irritant als hij is - vind k toch ook wel wat hebben. Het is wel heel engels - een verwend mannetje en zn vrouw die alles regelt.

De romance tussen alfie en lil mo vind ik niks aan. Ze irriteren me allebei (vooral alfie) en het is duidelijk in wat voor shit arme Kat weer terug komt. Ik zou heel blij zijn als Kat met Johnny Allen gaat - zal wel niet gebeuren maar van mij mag Tina wel weg. Ze is veel te dun en heeft een vervelende stem.
hey at least we're not sting
  woensdag 30 maart 2005 @ 20:51:22 #123
521 ruby
Hell yeah!
pi_25865066
Tina lijkt een beetje op een "alien". Iets klopt er niet helemaal. Ze doet me ook denken aan een actrice uit Medisch Centrum West (ja, dat is alweer een tijd terug ) vanwege die wenkbrauwen.

Ja en Lill Mo moet eens een keer normaal doen. Dat domme geluid dat ze produceert als ze lacht slaat kant noch wal.

Hmm, Kat en Johnny Allen. Zou zo maar eens kunnen.
pi_25900805
Toch maar weer niet:
quote:
EastEnders will not be making a schedule move, despite rumours last week that it could be shifted to a new time slot in a bid to boost ratings. An EastEnders spokeswoman told DS: "Contrary to recent press reports EastEnders will not be changing its time slot." The show will continue to air four nights a week. Volgens digitalspy.uk

Jammer dan. Gut, zou Big Mo (blijkt ergens toch een hart te hebben) samen met Rosie (die ze betrapte op stelen) in 'zaken' gaan? @ Ruby. Kat en Johnny???
  zaterdag 2 april 2005 @ 09:37:37 #125
521 ruby
Hell yeah!
pi_25925437
Ja Suko, daar kwam Lootie mee met die combinatie.. Op zich vind ik het niet ondenkbaar. Kat valt wel vaker voor gangstertypjes, zie randdebiel Andy Hunter.

Ik denk dat Lill Mo en Alfie een relatie krijgen en dat op dat moment Kat weer terug komt op de Square. Wat jullie?

En eindelijk is die dwijl van een Juley opgedonderd. Wat mij betreft voorgoed!
pi_25926057
Kat with 'Enders at least until Christmas Da's mooi. Kat+Johnny, misschien als tussendoortje maare....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_26092811
zo te zien vonden jullie eastenders deze week ook een beetje saai
  zaterdag 9 april 2005 @ 11:46:49 #128
521 ruby
Hell yeah!
pi_26092971
Ach ja, wat kan ik zeggen. Een Keith die niet kan lezen, nana Moon die weer eens van de trap aflazert.. Nee echt heel spectaculair was het niet, maar ja het kan niet elke week feest zijn he.

Zal het nog goedkomen tussen Johnny en Tina?
pi_26093554
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:46 schreef ruby het volgende:
Zal het nog goedkomen tussen Johnny en Tina?
Who cares? Johnny moet gewoon mensen van bruggen af gooien, verder niks...:P
pi_26094357
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 12:14 schreef Reticulin het volgende:

[..]

Who cares? Johnny moet gewoon mensen van bruggen af gooien, verder niks...:P
Yes, daar issie goed in! Een hark met vrouwen indeed en met kinderen... En wat Keith betreft, 3-werf zucht. Beetje een tamme week, suddert wat voort, mogelijk een beetje sparen op wat komen gaat?
  woensdag 13 april 2005 @ 21:54:19 #131
16715 Mylene
*schatje*
pi_26206692
quote:
Letitia Dean returning to 'EastEnders'
Letitia Dean has confirmed that she will be making a comeback to EastEnders later this year.

A spokeswoman for the BBC soap told DS: 'Letitia will be returning in early June.'

When asked about the news, the actress said: 'I'm really looking forward to coming back to EastEnders and working with the team.'

Letitia quit the soap for a second time last autumn, fearing being typecast.

An insider also revealed that Sharon's 'brother', Dennis, will be returning around the same time.
bron

Wel goed nieuws, alleen hoop ik van harte dat we niet een voortzetting krijgen van Shannis. Ik vind dat wel een gepasseerd station. Laat Dennis maar gewoon de stoere broer uithangen.

Verder heb ik de afgelopen tijd wat afleveringen gemist. Maar dat blijkt achteraf gezien niet zo erg te zijn. Er gebeurt niet zoveel.

Nog een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron

Dat klinkt al stukken beter .
  woensdag 13 april 2005 @ 22:32:04 #132
521 ruby
Hell yeah!
pi_26207939
Leuke spoiler!
Als het maar niet weer zo langdradig en over de top wordt.

Goed nieuws dat Letitia Dean weer terug komt. Die voegt tenminste wat toe aan deze serie. En wat je zegt Schatje, Dennis moet maar weer stoer gaan doen. Wie weet krijgt Sharon wel een verhouding met Johnny Allen.
pi_26208818
Heb ook de laatste tijd EE met een half oog gekeken, komt weer wat reuring in de tent zo te lezen, is hard nodig. Alhoewel de chemie tussen Stacey en Ruby wel weer leuk is om te zien.
pi_26211693
SPOILER
en de laatste tijd is 't best saai...maar ach, mag wel ff na alle opwinding de afgelopen maanden
pi_26277450
Jake Moon to stay on 'EastEnders'? Van mij maggie, zolang broertje Danny maar weg gaat. Ik word trouwens een beetje debiel van Johnny, je had meer intelligentie verwacht tov Ruby en Tina. En big MO moet ophouden met dat gedoe met Minty, gedver, heb helemaal niks met haar. Binnenkort ondergronds gedonder.
SPOILER
  zaterdag 16 april 2005 @ 19:29:16 #136
521 ruby
Hell yeah!
pi_26278480
Ik vind het eerlijk gezegd dodelijk eng als Mo zo quasi geil zit te doen. Je wordt er spontaan impotent van (als man zijnde natuurlijk).

Vrijdagavond heb ik overigens gemist. Morgen weer een dag.
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:23:08 #137
521 ruby
Hell yeah!
pi_26343410
Nah, toen ik die hand met dikke vingers en rossig haar zag op het stuur van de auto, had ik al een donkerbruin vermoeden dat het Phil Mitchell was. En ja hoor, het was hem.
Damn, hij had al een mega plofkop maar dat is nu nog veel erger geworden.

En Pauline was weer in haar zeikmode, what's new.
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:29:12 #138
521 ruby
Hell yeah!
pi_26358634
Phil irriteert me nu al. Mag ie weg alstublieft?
pi_26360323
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:29 schreef ruby het volgende:
Phil irriteert me nu al. Mag ie weg alstublieft?
einde niet gezien? was een zeer korte terugkeer

vraag me af als ie voor vast terugkomt hoe ze dat dan in godesnaam voor elkaar weten te krijgen, voorlopig zit ie toch wel ff vast dacht ik zo
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:35:02 #140
521 ruby
Hell yeah!
pi_26360559
Lijkt mij ook. Ik was al blij dat ie gearresteerd was. Maar hij zal weer vrijkomen EE kennende.
pi_26371941
Een hoog Neanderthaler-gedrag van Phil, sloeg nergens op. En dan Billy, komt niets vermoedend binnen stormen met een knuist vol geld, had zeker die tig politie-auto's buiten 'over het hoofd' gezien. Geen denderende aflevering, meer een noodgreep van de producers.
pi_26516412
Het was een korte maar wel hevige comeback; een in het nauw gedreven Phil die voor hulp aanklopt bij de twee grootste nietsnutten ter wereld (in zijn mening dan). Maar Ian had schoon genoeg van dat bullebakse gedrag en zette een val uit voor zijn ex-schoonpapa.

Johnny (tegen Billy): "Zeg tegen dat familielid van je dat hij hier niet terug hoeft te komen. Ik wil een rustige buurt, een waar hij niet thuishoort"

Met St. George's Day (Sinterjoris ?) werd er een verkleedwedstrijd georganiseerd. Chrissie ging als Cleopatra en ridder Alfie ging er met de hoofdprijs vandoor waarna hij Little Mo de liefde verklaarde.

Tina is het gelieg van Johnny spuugzat en eist dat hij haar op bijzonder korte termijn aan Ruby voorstelt of anders....

Ik heb weer eens wat stukjes van EE A-Z bekeken, en de Slaters werden omschreven als een soort East End Spice Girls; Mousy (Mo), Gobby (Lynne), Baby (Zoe) en not-so-Posh (Kat').
Waar laatstgenoemde de 'tart with a heart' is, is Janine de 'tart with a heart of pure evil'.

Classic quotes
"Hier krijg je spijt van"
(Water gooien naar Dan Sullivan kan al fataal zijn, ook als je Phil Mitchell heet)
"ON YOUR BIKE!"
(Ian in een van z'n ontslagbuien)

Ik heb het al eens gevraagd en vraag het nog maar eens; heeft iemand jaren geleden die aflevering gezien waarin Ian een spoelbeurt kreeg van Phil en wat was daar de aanleiding voor ?
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:26:18 #143
521 ruby
Hell yeah!
pi_26529447
Die "on your bike" zei Johnny ook vanavond tegen Stacey!

Wat is die Pauline Fowler irritant man. Altijd die "ik-moet-nodig-schijten" uitdrukking op haar gezicht. Ze loopt alleen maar te zeiken.

Hoe lang duurt het nog voordat Alfie en Mo kenbaar maken dat ze gek op elkaar zijn? Of komt dat er niet van omdat Kat weer terug komt ofzo?
pi_26578580
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:26 schreef ruby het volgende:
Hoe lang duurt het nog voordat Alfie en Mo kenbaar maken dat ze gek op elkaar zijn? Of komt dat er niet van omdat Kat weer terug komt ofzo?
ik heb zo'n flauw vermoeden dat de eerste keer dat Alfie en Mo met elkaar het bed induiken Kat binnen komt lopen
  donderdag 28 april 2005 @ 21:40:42 #145
521 ruby
Hell yeah!
pi_26581367
God, dat zou me niets verbazen nee.

Hè hè, de kogel is door de kerk. Het is nu eindelijk bekend dat Tina en Johnny een koppel zijn. Alleen, moest Johnny weer de waarheid verdraaien. Opschieten met die hap verdomme!
pi_26663703
De breuk tussen Jessie Wallace en Dave Morgan is door de 'tabbies' tot voorpaginanieuws verheven; 'Kat's Yer Lot' kopte de Sun op Koninginnedag.

Ondertussen in de Square wisselde Pauline een hartig woordje met Sonia over het verzwijgen van de bezoekjes aan Chloe/Rebecca. Martin reageerde z'n frustraties af op appeldievegges Stacey en Ruby door met aangfite te dreigen (Stacey: "Bij de appelpolitie ?"), maar Tina hielp ze uit de brand door haar beurs open te trekken waarop Stacey haar woorden terug moest nemen.

Voor: "Maak duidelijk dat ze geen speciale rechten heeft, dat jij de dienst uitmaakt. En dat haar van d'r kan echt niet meer, om nog maar van haar make-up te zwijgen."

Na: "Some girlfriends are better than others, of ze nou een fout kapsel hebben of niet."
  maandag 2 mei 2005 @ 12:53:47 #147
16715 Mylene
*schatje*
pi_26664150
Wat ik jammer vind aan de redelijke tot goede afleveringen van de afgelopen weken is dat ze uiteindelijk verpest worden door Alfie en Little Mo. Ik irriteer me mateloos aan hen.
pi_26665486
Heb exact hetzelfde wat betreft Alfie+kleine Mo, rolopvulling kennelijk. Ik erger me ook aan dat pubergedrag van Gerry en Minty. En Pauline kletst Sonia weer helemaal in de put, wat een zure druif! Terugkeer van Grant duurt nog eventjes, if any. Kemp chooses 'Ultimate Force' over 'Enders? Wordt een beetje EE-moe.
  maandag 2 mei 2005 @ 21:57:04 #149
521 ruby
Hell yeah!
pi_26678932
quote:
Op maandag 2 mei 2005 12:40 schreef J_TM het volgende:
Voor: "Maak duidelijk dat ze geen speciale rechten heeft, dat jij de dienst uitmaakt. En dat haar van d'r kan echt niet meer, om nog maar van haar make-up te zwijgen."

Na: "Some girlfriends are better than others, of ze nou een fout kapsel hebben of niet."
Waar ging dit over? Over Tina ofzo? Ik heb de aflevering van vrijdag namelijk gemist.
  maandag 2 mei 2005 @ 21:58:16 #150
521 ruby
Hell yeah!
pi_26678985
quote:
Op maandag 2 mei 2005 13:36 schreef Suko het volgende:
Heb exact hetzelfde wat betreft Alfie+kleine Mo, rolopvulling kennelijk. Ik erger me ook aan dat pubergedrag van Gerry en Minty. En Pauline kletst Sonia weer helemaal in de put, wat een zure druif! Terugkeer van Grant duurt nog eventjes, if any. Kemp chooses 'Ultimate Force' over 'Enders? Wordt een beetje EE-moe.
Volhouden Suko! We slepen je er wel door heen.
pi_26680220
quote:
Op maandag 2 mei 2005 21:58 schreef ruby het volgende:

[..]

Volhouden Suko! We slepen je er wel door heen.
Ja wel hoor, gaat best lukken! Ik 'kijk' nu alleen terwijl ik op de pc zit te rammelen, zó boeiend is het ff niet. Zijn ze Phil of zo vergeten of heb ik wat gemist? Kan hij dat Neaderthaler-entree even doen vergeten, dat sloeg echt nergens op. Ruby, Stacey en ook wel Tina zijn nog wel boeiend. Daar kunnen nog heftige verhalen uit voort komen, let's hope so!
pi_26684749
oef...die ruby heeft met een jaartje of 2 toch wel een serieus babe-gehalte denk ik, ze heeft echt uitstraling ze is alleen nog errug jong (voel me bijna pedo )
pi_26698234
quote:
Op maandag 2 mei 2005 21:57 schreef ruby het volgende:

[..]

Waar ging dit over? Over Tina ofzo? Ik heb de aflevering van vrijdag namelijk gemist.
Wat denk je zelf ?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:29:23 #154
521 ruby
Hell yeah!
pi_26709003
Ja J_TM, als ik het wist, dan had ik het niet gevraagd... Het was niet helemaal duidelijk waar het over ging aangezien je het over "voor" en "na" hebt. That's all.

Verder ben ik die kop van Pauline Fowler helemaal zat. Echt een energiezuigend mens die alleen maar kan zeiken. Het zou maar je schoonmoeder zijn. Laat staan, dat je in hetzelfde huis woont.
En dan ook nog in je spullen snuffelen. Maar Sonia is assertief, dat scheelt.

[ Bericht 25% gewijzigd door ruby op 03-05-2005 23:15:51 ]
  zondag 8 mei 2005 @ 19:57:40 #155
16715 Mylene
*schatje*
pi_26832472
En ja hoor, Jessie's ex heeft de vuile was buiten gehangen door zijn verhaal voor een groot geldbedrag aan 'News Of the World' te verkopen. Wat een sukkel zeg .
quote:

KAT LAID BARE: The crazy binges bust ups and her violent rages

Kinky Kat the monster

By Polly Graham
THE distraught ex-fiancé of EastEnders star Jessie Wallace today lays bare the full truth about her shocking booze-fuelled life.

Fireman Dave Morgan lifts the lid on the secrets of his two wild years with the hellraiser who plays brassy Kat Slater in the BBC soap - and reveals how her hard drinking has spiralled since the birth of their daughter Tallulah.

"If she's not out with her pals into the early hours she downs half a litre of strong Absolut vodka or bottles of red and white wine every night at home," Dave, 29, told the News of the World last night.

"She got me to go out and get the booze for her because she was paranoid about being pictured buying it. She'd been warned about her drinking by her bosses at EastEnders.

"Just a week after Tallulah's birth last November she was out partying with her mates and leaving me with the baby. She'd come home and behave like a monster."

Much has been written about Jessie's boozing - but this is the first time the man who loved the turbulent star has spoken out about what life with her was REALLY like.

Gashed

Over the next four pages Dave - who stormed out of 33-year-old Jessie's London home just over two weeks ago - also lifts the lid on:

THEIR VIOLENT BUST-UPS: "Her eyes were popping out of her head like a wild animal. She threw a hell of a punch and her ring gashed my face and she blacked my eye."

THEIR KINKY SEX LIFE: "I would put on my fireman's outfit and other times Jess would burst into the bedroom wearing a PVC nurse's uniform then we'd go for it. It really flicked her switch."

Former cop Dave - who met Jessie when he escorted her in and out of court on a drink-driving charge in 2003 - is now trying to get his life back on track after the hell of life with Jessie. He told us: "I have been painted as someone who ponces and loves the celeb lifestyle Jessie has.

"The reality is that I feel I acted like a bloody saint. I put up with Jessie and her tantrums and boozing. I hardly drink so I ended up being like a glorified babysitter and chauffeur to her.

The only reason I stuck around was because I loved her and thought we could make it work for Tallulah's sake." But Jessie's continued wild drinking after the birth of their baby six months ago began to take its toll on their already tempestuous relationship.

"I thought she would calm down after she had the baby but she was soon back on it," said Dave. "She didn't really drink when she was pregnant apart from the odd Guinness. She found it hard and would sometimes say, ‘I could murder a drink', but she resisted."

But Dave realised nothing had changed when - just a week after leaving Portland Hospital following the birth - Jessie announced she was going to one of her friend's houses to party.

"I couldn't believe it but I knew better than to try to stop her. She rolled back in at 4am," said Dave.

"She felt like she could justify having a drink saying, ‘Well, I've been so good I deserve it'.

"It was all back to the old ways. She would announce she was going out for a girlie night and leave Tallulah with me. Then she'd stay out all night and wouldn't even ring to say where she was.

"She'd do that about two or three times a week - twice at the weekend. Jessie was lucky because she rarely seemed hung over and would always have learned her lines.

"It didn't cause her a problem at work." But it caused problems with the baby, according to Dave. "She stopped breast-feeding Tallulah because it didn't suit her. We decided it would be best because it meant I could feed her bottles while Jess was out," he said.

"But deep down I reckoned it was so she could booze and not end up feeding Tallulah neat vodka."

Vodka was her favourite drink. "She'd mix it with Perrier water in a tumbler and was always trying to get me to drink with her. She'd say I was boring because I'm not really into drinking," said Dave.

Drunk

"Once she drank a bottle of blue label Absolut so quick she tried to hide it from me by filling it up with water and putting it in the freezer. But I knew what she'd done because the bottle was frozen solid and vodka doesn't freeze."

Jessie even managed to booze while working out to lose her baby fat. "She had an exercise machine and would run in the living room after she'd had Tallaluh to get back into shape," Dave said.

"But one time I came home to find her drunk on the machine with a glass of red wine in her hand. It speeded up unexpectedly and she fell off and landed on her backside. She'd drink about six out of seven days a week. She seemed like a bottomless pit." Dave recalled how he once found her in the back garden smoking a joint. "It was incredible - anyone could have seen her. I told her to get inside before someone saw her."

But drinking was her main bad habit and often at the root of their fierce bust-ups.

Ironically, it was Jessie's boozing that brought them together, when Dave was in court to see her banned for three years on the drink-driving charge two years ago.

After that she was warned by her EastEnders bosses to curb her boozing. If she went to a showbiz party she'd make sure she was never photographed holding a drink.

But at home she carried on as usual - and soon it was causing problems in their fledgling relationship.

Dave - who by this time had left the police to become a firefighter - told how she gave him the first of TWO black eyes in June 2004 after a huge bust-up when a builder pal of his talked to a newspaper about them. "She blamed me and went so berserk I had to lock myself in the spare room. I'd never been attacked like that before, not even as a policeman," said Dave.

"She was ranting and kicking the door down. I had to wait until she'd calmed down before coming out.

"The second time she blacked my eye was over something stupid. She's never a happy drunk who gets all lovey-dovey and giggly with it. She gets nasty when she's had a drink." Like last New Year's Eve when she went out to a pub with her mates rather than spend the night with her new family at their home in Wanstead, east London.

"I was annoyed we weren't spending it together but drove her to her friends," said Dave. "I was invited but I didn't want to bring Tallulah to a smoky pub, so I went home.

"At 6.30am I got a desperate call from one of Jessie's friends who said she'd gone berserk and had attacked another girl. I got Tallulah and got into the car and when I got there Jessie was staggering round in her bra and knickers, swearing.

"She'd ripped down the blinds of her friend's house and smashed a cabinet. The place was a mess. They'd come home from the pub and continued the party at her friend's. Jessie had stripped off to go to bed but had got up again and was running around the house half-naked."

Dave bundled her into their Range Rover - which had blacked-out windows - and drove home.

"When we got there, there was a photographer outside. Jessie had fallen asleep in the car and I knew she couldn't get out in the state she was in," said Dave. So he took Tallulah in and left Jessie to sleep it off in in the well between the front and back seats. She was there six hours.

The worst rows would end with her throwing him out of the house at any hour of the day or night. After one, Dave was pictured sleeping for four nights in his Mitsubishi Shogun in March as snow fell and temperatures plummeted.

Screaming

He told us: "I ended up sleeping in my car because I felt so embarrassed about always turning up at friends' doorsteps. I couldn't afford a hotel. Jessie knew I was sleeping rough but didn't care. Eventually I went home and we briefly made it up so I got to have a roof over my head."

Their two-year relationship finally hit the rocks when Dave stormed out for good on April 21.

He said: "She started having a go at me as soon as I got in the door. I'd been looking after Tallulah as usual and she was doing the washing.

"She lost it because I'd put two pairs of thick trousers in the wash and she started screaming that they filled the load too much.

"I just snapped. I told her I'd had enough. I packed my bags the next morning and left.

"Jessie told me she wanted me out. I was really upset because I knew I was walking out on my daughter, too, and wouldn't get to see her every day from now on."

The next week Jessie got her lawyers to issue a terse statement to the press saying the romance was over for good.

"It was hard to believe," said Dave. "It had all been so great when it started. Our sex life was wild and fun - but then even that went wrong."
bron
pi_26832844
Yep, had het ook al gelezen, hij is vet fout door het maar wéér te vertellen aan de gossips, maar het gedrag van Jesse, als is het maar voor een deeltje waar, is ook niet goed te praten. Arme kleine Tallulah. Ben die Pauline nou ook wel goed zat hoor, eerst Sonia tot aan de grond toe afbreken, Sonia over de rooie en dan zegggen dat ze het niet wist dat het zo diep zat, ja daaaaaag. Dot blijft leuk (die auto ook), al zal ik vrijwel de enige zijn.
  zondag 8 mei 2005 @ 23:26:24 #157
521 ruby
Hell yeah!
pi_26839683
Dot is wel oké, maar wel in "small dosis".

Sonia moet Pauline gewoon het huis uit gooien.
  maandag 9 mei 2005 @ 18:39:26 #158
16715 Mylene
*schatje*
pi_26860026
quote:
Op zondag 8 mei 2005 20:10 schreef Suko het volgende:
Yep, had het ook al gelezen, hij is vet fout door het maar wéér te vertellen aan de gossips, maar het gedrag van Jesse, als is het maar voor een deeltje waar, is ook niet goed te praten. Arme kleine Tallulah. Ben die Pauline nou ook wel goed zat hoor, eerst Sonia tot aan de grond toe afbreken, Sonia over de rooie en dan zegggen dat ze het niet wist dat het zo diep zat, ja daaaaaag. Dot blijft leuk (die auto ook), al zal ik vrijwel de enige zijn.
Daar ben ik het ook mee eens.

Ik vond die scènes met Dot ook helemaal geweldig. Ik vind dat soort comedy meer geslaagd dan hetgeen wat Minty en Garry doen. Dat vind ik weer net iets te geforceerd.

En Pauline bedoelt het allemaal goed. Neemt niet weg dat het een oude zeur is.

Ondertussen blijven Jessie en haar ex hun ruzie uitvechten via de Engelse pers.
pi_26863140
"Morgan is due to star in Five reality TV show The Farm which kicks off tonight." Hij wel, teren op roem van een ander...I WILL RUIN KAT Hopelijk zal dat Jesse niet weerhouden terug te komen in EE! Dot is een natural, daarom blijft ze inderdaad geloofwaardig, maar ook wat Ruby meldt, in porties. Toch denk ik dat Pauline haar beste tijd heeft gehad, koppel d'r anders aan een vent of zo, dan geef ik 'r nog een kansje.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:06:58 #160
521 ruby
Hell yeah!
pi_26892460
Ik moet zeggen dat ik gisteren tijdens EE meerdere malen gelachen heb. Jullie ook? Of was ik gewoon in een extra goeie bui?

Pauline is duidelijk aan het ontsporen. Ze loopt alleen maar te stoken de bitch! Ik hoop dat het dat zij en Sonia elkaar aanvliegen binnenkort. Weheheeee.
  woensdag 11 mei 2005 @ 09:43:29 #161
119887 MevrouwLili
Sip...Gak...
pi_26905274
Ik vind Dot echt geweldig. Om over Nana maar niet te spreken.

Hoe schatten jullie de kansen voor Alfie en Mo?
pi_26906343
Dat gedoe met Alfie en Little Mo < nieuwtje, vind ik meer tijdvulling totdat Kat weer terug komt. Ben ook een beetje uitgekeken op kleine Mo. Heb nog geen spoilers over die twee gelezen. Nana Moon eigenlijk hetzelfde, niet echt boeiend. Heb meer met Ruby, Stacy, een snuifje Tina en Dot. En waar is Sam gebleven?
@ Ruby, een combi qua goeie bui en lachmomenten.
pi_26909123
Ruby, die uitspraken van Stacey gingen inderdaad over Tina.
Ondertussen ging Pauline op bezoek bij Chloe/Rebecca en kreeg Dot rijles van een 'Moeder Wat Is Het Heet'-acteur. Nana had bijna voor problemen gezorgd door te zeggen dat Allfie op Jane is.

Kijkt er iemand naar 'Man Over De Vloer' op RTL5 ? Drie weken geleden konden we een jonge Derek zien op het feestje dat Robin, Chris en Jo organiseerden in afwezigheid van de Ropers.
Die aflevering met Nana waar ik het eerder over had zal ook nog wel langskomen.
  woensdag 11 mei 2005 @ 12:24:51 #164
521 ruby
Hell yeah!
pi_26909588
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 12:09 schreef J_TM het volgende:
Ruby, die uitspraken van Stacey gingen inderdaad over Tina.
Dank je.
pi_26919573
Een jonge Derek is in elke aflevering van Dad's army te zien (als "stupid boy"). Ooit nog 's een heel grappige persiflage op gemaakt door Alistair McGowan (komen de schutters de Vic binnenlopen).

Ben wel benieuwd wat die inbraak bij Sam voor staartje gaat krijgen (waar die gebleven is, ook geen flauw idee, wist niet eens dat ze daar nou woonde), maar dan vooral m.b.t. Pauline's stenen hondje en evt. ander bewijsmateriaal van de moord op Den
  woensdag 11 mei 2005 @ 18:41:44 #166
521 ruby
Hell yeah!
pi_26921659
Ja, ik wist ook niet dat Sam daar woonde inderdaad. Maar goed, zo gaat dat in Eastenders.

Stacey is weer aan het stoken!

En aiiii, de foto van Tina en Johnny is ontdekt. Wat nu?
  vrijdag 13 mei 2005 @ 00:34:37 #167
521 ruby
Hell yeah!
pi_26962739
Goed gespeeld door Ruby! Alleen hoop ik niet dat dit gehannes te lang doorgaat met alle voorspelbare elementen.

En mag ik alsjeblieft Pauline haar nek omdraaien? Wat een manipulatieve trut is het toch ook. Ik snap zowiezo niet wat zij nog in dat huis deden. Maar ze delen een hypotheek samen toch? Dom plan uiteindelijk. Je kon op je klompen aanvoelen dat dit gedoemd was te mislukken.
pi_26971930
Gaat opstomen naar Albert's pleintje, haal Pauline per omgaande uit het pand en verban haar naar de serie 'Last of the summer wine.' Allemaal ouwe zeikerds, past ze goed bij. Sonia wordt wel dik zeg, ze moet oppassen. Ruby speelde echt top, acteer-scholing die ze daar krijgen kunnen ze hier ook wel gebruiken! Wat gaat Stacy nou weer uitvreten nu ze dit weet van Tina+Johnny?
  vrijdag 13 mei 2005 @ 12:27:12 #169
521 ruby
Hell yeah!
pi_26972421
Tina zal wel weer verguisd worden door de hele square omdat ze al 10 jaar lang een affaire heeft met Johnny..

Een theorie van m'n vriend was overigens dat Johnny het huis waarin zijn vrouw en dochter zijn verbrand, zelf in de fik heeft gestoken voor de verzekering.

En mijn theorie was dat het ook wel eens een vijand van Johnny zou kunnen zijn die het huis in de fik heeft gestoken.

De tijd zal het leren....
pi_26972991
Even leken Tina en Ruby tot elkaar te komen maar toen het misging voelde ik dat er een bombshell zat aan te komen.
Ruby: "Ben je getrouwd geweest ?"
Tina: "Bijna, ongeveer duizend jaar geleden"

Classic quote:
"There's too many I's involved here"
Patrick vindt het egoistisch en ondoordacht dat Ant de Square wil verlaten.
pi_26995515
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 00:34 schreef ruby het volgende:
Goed gespeeld door Ruby!
Vanavond speelde ze ook weer fantastisch. Zoals zij zegt dat ze haar moeder en zus mist, snijdt echt door m'n ziel...Een onwijs talent imho, volgens mij gaat zij een glansrijke carriére als actrice tegemoet. Ben echt fan, wat mij betreft een enorme aanwinst voor EE

En om dan maar even een voor mij classic quote toe te voegen zoals J_TM dat doet:
Peggy tegen Grant en Phil:
"If your brains were dynamite, you wouldn't have enough to blow your heads off", gevolgd door een gigantische explosie in een pand waarvan de eigenaar op vakantie was en het gas aan had laten staan
pi_27001082
Werd toch wat vochtig toen Ruby in de armen van Stacy viel, zij sloot even de ogen, vermoedelijk een flits van herkennig wat betreft haar eigen familiesituatie. Waaruit blijkt dat Stacey tóch een gevoelig tiepje is, ondanks haar etterige trekjes. Eén van de mooie/betere acteermomenten in EE.
  maandag 16 mei 2005 @ 17:35:59 #173
521 ruby
Hell yeah!
pi_27057876
Ja, Ruby heeft weer goed geacteerd... Alleen is Tina 'm nu gepeerd. Maar ach, ze komt vast wel weer terug en uiteindelijk wordt het een happy family.

Pauline.
pi_27068771
Wat een geleuter van Johnny tegenover Ruby, prikte ze feilloos doorheen, om uiteindelijk in z'n armen te vallen toen haar babyfoto uit z'n jasje werd gehaald. Flut-paps. Alfie 'beeldde' een film uit, Little Mo: "this was the best film I'll never seen." Blijft een vreemd mens. Nana Moon wordt echt irri, nutteloos. En Pauline... Waarom Stacey zo goed een bitch kan spelen.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:04:48 #175
521 ruby
Hell yeah!
pi_27098921
Alfie en Mo zijn wat sneu.. Vooral als Mo weer als een debiel zit te lachen. Die geluiden die ze maakt, niet normaal. Ik hoop voor haar dat ze in het echte leven normaler lacht.

Nana Moon: kan beter bij Pauline "zeikwijf" Fowler gaan wonen.
  woensdag 18 mei 2005 @ 07:50:52 #176
521 ruby
Hell yeah!
pi_27106518
Die Johnny is maar een vreemde man hoor op z'n tijd. Out of the blue heeft hij besloten dat het over is tussen hem en Tina.. Zonder een woord te wisselen met elkaar over het hele gebeuren. Of heb ik iets gemist?
pi_27106578
wat een geklaag allemaal

het is juist goed die afwisseling tussen leuke en minder leuke karakters, toch, net als in het echte leven, niet iedereen kan je maatje zijn
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:02:44 #178
521 ruby
Hell yeah!
pi_27114008
Uiteraard, maar daarom is zeiken nog wel lekker. Het moet niet te perfect zijn allemaal.
pi_27114264
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:02 schreef ruby het volgende:
Uiteraard, maar daarom is zeiken nog wel lekker. Het moet niet te perfect zijn allemaal.
Is ook weer zo, maar dan begrijp je Pauline, klager di tutti klagers ms ook wat beter
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:34:57 #180
521 ruby
Hell yeah!
pi_27115180
Pauline maakt het wel heel erg bont... Die zuigt de energie uit je lijf, zelfs als kijker.
Tevens kijkt ze daarbij alsof ze nodig moet poepen en ze stookt ook nog. Ze staat echt met stip op nummer 1!
pi_27115288
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:34 schreef ruby het volgende:
Pauline maakt het wel heel erg bont... Die zuigt de energie uit je lijf, zelfs als kijker.
Tevens kijkt ze daarbij alsof ze nodig moet poepen en ze stookt ook nog. Ze staat echt met stip op nummer 1!
Wat dacht je van haar moeder vroeger
Ze heeft het van geen vreemde.
En dan heeft de actrice zelf nog van de omlaaghangende mondhoeken
In Are you being served keek ze een stuk vrolijker
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:58:46 #182
521 ruby
Hell yeah!
pi_27115907
Die moeder van 'r kan ik me niet echt herinneren, alleen gezicht eigenlijk.
Maar ik kijk het ook pas sinds 12 jaar. Vroegah toen het op de Nederlandse buis was, keek ik het ook wel maar ik kan me er weinig van heugen.

Ow ja, nu ik toch bezig ben, ik vind auline haar nagels vind ik ook niet zo fris. Ze zien er altijd een beetje ranzig uit.

Even over de aflevering van gisteren: ik was bijna bang dat Tina met Billy in bed zou duiken.
pi_27116291
ik kijk altijd de Omnibus op zondag
dus ik weet officieel nog niets van Tina en Billy

ik kijk vanaf het begin, maar daarvan kan ik me ook weinig herinneren, dat komt pas bij de affaire van Den en het bedrog van Angie, dat was nog eens een verhaallijn
pi_27147138
Sinds gisteren is Jules elke woensdagavond op Ned. 1 te zien in 'Mr. Charity'.
pi_27149049
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:55 schreef J_TM het volgende:
Sinds gisteren is Jules elke woensdagavond op Ned. 1 te zien in 'Mr. Charity'.
??? Nee dank u!

Heb EE ook niet echt vanaf het begin gezien, bovendien ben ik alweer een hoop vergeten... Wat betreft dat 'zeiken.' Heerlijk toch? Zou véél erger zijn als niemand er iets van zei, dat betekent dat het de kijker ook niks doet, toch? Blijft dus staan dat Pauline een rolverandering moet krijgen want dit gaat mijn irri-grens te boven. Edoch, wij kijken vrolijk verder!
pi_27280680
GRANT KOMT TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ross Kemp to return
EastEnder Grant is back
Ross Kemp will return as Grant Mitchell later this year.

EastEnders has confirmed that Ross Kemp will reprise his role as Grant Mitchell for an explosive new storyline this autumn.
Ross Kemp's signing means that the Mitchell family (Peggy, Phil and Sam) will be back together on screen for the first time since his departure in October 1999.
Kemp said: "I have been away from EastEnders for almost six years now and have enjoyed myself enormously working on other dramas, but I have kept great memories of my time on the Square.
"I think it will be enormous fun to return to a show that I love and respect for a while to do some more work with some fantastic acting and writing talent."
Kate Harwood, Executive Producer for EastEnders, added: "We are so pleased that Ross will be back on the show. His character Grant Mitchell is one of the most iconic and popular in the history of soap.
"The impact of his return for the inhabitants of Walford should not be underestimated. It is going to be fireworks from the start."

http://www.bbc.co.uk/east(...)ws_20050523_n2.shtml

VET! Hoop wel dat ze er echt wat goeds van maken, anders is 't zonde, maar vooralsnog ben ik positief
  maandag 23 mei 2005 @ 17:20:43 #187
16715 Mylene
*schatje*
pi_27280773
Je bent me net voor Reticulin .

Ik las het gisteren al op DS, maar toen waren het nog geruchten.

Anyway, goed nieuws ja .
pi_27280836
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:20 schreef schatje het volgende:
Je bent me net voor Reticulin .

Ik las het gisteren al op DS, maar toen waren het nog geruchten.

Anyway, goed nieuws ja .
Ja, kwam er heel toevallig achter want lees dat nieuwsgedeelte nooit, maar vroeg me af of EE ook onderbroken wordt vanwege die BBC-stakingen...maar voorzover ik 't begrijp gaat EE vanavond gewoon door
  maandag 23 mei 2005 @ 17:36:31 #189
16715 Mylene
*schatje*
pi_27281232
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:22 schreef Reticulin het volgende:

[..]

Ja, kwam er heel toevallig achter want lees dat nieuwsgedeelte nooit, maar vroeg me af of EE ook onderbroken wordt vanwege die BBC-stakingen...maar voorzover ik 't begrijp gaat EE vanavond gewoon door
Klopt, de staking betreft voornamelijk het onderbreken van nieuwsuitzendingen.
pi_27346884
Vooralsnog een paar afleveringen gezien met een tamelijk hoog "Tokkie-gehalte!" De ontdekking door Billy van het prille geluk van Little Mo en Alfie was voorspelbaar, het gedonder kan beginnen nu Kat weer in the picture komt.
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:34:45 #191
521 ruby
Hell yeah!
pi_27354044
En als het goed is komen Sharon en Dennis binnenkort ook weer terug. Het oog wil tenslotte ook wat (ik heb het over Dennis he).
pi_27404463
Jessie Wallace geeft een openhartig interview in de laatste editie van OK.

Wat het 'Tokkkie-gehalte' van de laatste afleveringen betreft, de Millers zijn vanwege een rattenplaag naar hun oude buurt teruggegaan maar kregen allerminst een heldenontvangst.
Vooral Demi moest het ontgelden vanwege haar omgang met Leo; in ieder geval is duidelijk dat die twee niet bij elkaar zijn weg te slaan.

Classic quote: "Eigenlijk zou ik dat (zuurstof)apparaat door je strot moeten rammen"
Grant op ziekenbezoek bij de overspelige Phil.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 15:21:03 #193
521 ruby
Hell yeah!
pi_27408610
Gelukkig geen Pauline in de aflevering van gisteren. Pffiew..

Ik ben benieuwd hoe Cat gaat reageren op het feit dat Mo en Alfie een item zijn. Zal ze vanavond naar de Square komen?
pi_27430701
Kat kwam terug maar wilde weer weggaan omdat ze zich gepasseerd voelde; uiteindelijk heeft ze dat niet gedaan en begroette ze Alfie (die eerder een oplawaai kreeg van Billy) en Little Mo in de cliffhanger.
Inmiddels is duidelijk waarom de Millers niet op het Kertskaartenlijstje van de Raymonds staan; Keith en Clint waren ooit vrienden totdat ze in een dronken bui een deal sloten betreffende het runnen van een snackbar. Voor Clint betekende het afhaken van Keith een financiele strop en dat heeft hij hem nooit vergeven.
De mishandelde Leo wilde wegvluchten maar koos voor een leven in de Square met Demi en Alicia.

Mo: "Nou moet je eens goed luisteren, bemoeizuchrig kreng, ik weet dat m'n kleindochter hier is en als je niet ogenblikkelijk zegt waar dan ram ik dat clipbord door je strot."

Colette (celgenote met wie er duidelijk niet te spotten valt): "Ik dacht dat het hier verboden was voor huisdieren"
Kat: "Hoogste tijd om in bad te gaan"
Colette: "Hou je rommel van me bed"
Kat (tegen Mo): "Ze verdient een ram op d'r bek"

Mo: "En Alfie ?"
Kat: "Die is natuurlijk blij dat ie van me af is. Hij zei dat ik nog eens in de goot zou eindigen en hij had gelijk. En weet je, ik vind het er nog leuk ook."

Kat (tegen de barman): "Noem je dat een cocktail ? Ik kan nog steeds op m'n benen staan."
Mo:"Ga je nog mee naar huis ?"
Kat: "Ik dacht van niet."
Mo: "In dat geval blijf ik hier met jou zitten"
Kat: "Dan moet je me wel op een drankje trakteren"
Mo: "Is dit hoe je wil leven ? Drinken met ouwe lullen ?"
Kat: "Alsof het ooit anders is geweest"
Mo: "Dit is de Vic niet en dit zijn geen Jim en Alfie."
Kat: "Vertel mij wat, die cockails deugen niet."
Mo: "Je bent je leven aan het vergooien. Denk je soms dat je het in je eentje redt ?"
Kat: "Dat is mij de afgelopen zes maanden ook gelukt"
Mo: "En bent in de bak terchtgekomen."

Griffin (aan wie Kat nog huur moet betalen): "Je kunt niet blijven vluchten voor de waarheid, eens kom je jezelf tegen."

Kat: "Vuile trut, geef me m'n geld terug!"
Colette: "Het leven is hard, ik zie je wel op de hoek van de straat."

Billy: "Dus daarom wou je niet met me naar bed na de rechtszaak, ik was maar een opvullertje. Geef het maar toe, je hield niet van me"
Little Mo: "Zo zwart-wit ligt het niet."
pi_27477708
Stacey: "En, hoe is ie ?"
Little Mo: "Kijk nou eens, ze stuurt jou er nu op uit."
Stacey: "Nee echt niet, ik vind dat je recht hebt op je privacy."
Little Mo: "Mooi, dan hoef je ook geen vragen te stellen"
Stacey: "Okee, maar zo gemakkelijk kom je niet van Miss Marple af, ze gaat je achtervolgen."

Alfie (tegen Garry en Minty): "Ze is in de dertig"
Stacey (een tafel verderop): "Veertig dus"
Alfie: "Ze heeft een goed karakter"
Stacey: "Als een hond dus"
Alfie: "Ze heeft gevoel voor humor"
Stacey: "Ze is dus moddervet"
Alfie: "Stacey, waarom ga je niet buiten spelen ?"
Stacey: "Jullie zijn zielig"
pi_27510515
Alfie had een openhartig (?) gesprek met Kat en Little Mo met Billy, maar allebei ontkenden ze een nieuwe relatie te hebben.

Classic quote:
Janine: "Ach wat leuk, je gaat schoonmaken en dat doe je natuurlijk voor Natalie. Ga je al het vuil aanpakken ? Helaas verdwijnt niet alles met water en zeep."
En Paul maar denken 'Val een ander lastig'.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 14:11:37 #197
521 ruby
Hell yeah!
pi_27512499
Ik vond het wel een saaie aflevering, maar ja, hopelijk is het vanavond weer normaal.
pi_27540138
Kat: "We hebben heel wat uit te praten Zoe, ik wil echt alles weten en niet dat de anderen me vertellen wat je allemaal hebt aangericht."
Zoe: "Ik ga naar m'n werk."

Kat: "Ik weet dat je boos bent, je hebt daar alle reden toe maar ik heb liever dat je gewoon tegen me praat dan dat je me in onzekerheid achterlaat"
Zoe: "Ik ben niet boos"
Kat: "Dus daarom ontloop je me steeds, je bent blij me te zien"

Little Mo: "Het is uit Alfie, er is geen wij meer. Jij en Kat verdienen een tweede kans, ik sta alleen maar in de weg."
pi_27541129
Zucht, Little Mo stopt haar hoofd weer tussen de schouders en Kat isse...gewoon weer good old Kat. Niet echt iets nieuws eigenlijk. Ik vind trouwens Alfie beter te pruimen in gevoelige scènes dan als een uitgelaten popi-jopi. Goh, wat had Dot een kek jasje aan!
  woensdag 1 juni 2005 @ 14:07:58 #200
521 ruby
Hell yeah!
pi_27543527
Wedden dat het toch wel goed komt tussen Alfie en Mo?

Zal Zoë Kat uiteindelijk vertellen wat er daadwerkelijk gebeurd is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')