abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2005 @ 07:50:52 #176
521 ruby
Hell yeah!
pi_27106518
Die Johnny is maar een vreemde man hoor op z'n tijd. Out of the blue heeft hij besloten dat het over is tussen hem en Tina.. Zonder een woord te wisselen met elkaar over het hele gebeuren. Of heb ik iets gemist?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_27106578
wat een geklaag allemaal

het is juist goed die afwisseling tussen leuke en minder leuke karakters, toch, net als in het echte leven, niet iedereen kan je maatje zijn
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:02:44 #178
521 ruby
Hell yeah!
pi_27114008
Uiteraard, maar daarom is zeiken nog wel lekker. Het moet niet te perfect zijn allemaal.
pi_27114264
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:02 schreef ruby het volgende:
Uiteraard, maar daarom is zeiken nog wel lekker. Het moet niet te perfect zijn allemaal.
Is ook weer zo, maar dan begrijp je Pauline, klager di tutti klagers ms ook wat beter
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:34:57 #180
521 ruby
Hell yeah!
pi_27115180
Pauline maakt het wel heel erg bont... Die zuigt de energie uit je lijf, zelfs als kijker.
Tevens kijkt ze daarbij alsof ze nodig moet poepen en ze stookt ook nog. Ze staat echt met stip op nummer 1!
pi_27115288
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:34 schreef ruby het volgende:
Pauline maakt het wel heel erg bont... Die zuigt de energie uit je lijf, zelfs als kijker.
Tevens kijkt ze daarbij alsof ze nodig moet poepen en ze stookt ook nog. Ze staat echt met stip op nummer 1!
Wat dacht je van haar moeder vroeger
Ze heeft het van geen vreemde.
En dan heeft de actrice zelf nog van de omlaaghangende mondhoeken
In Are you being served keek ze een stuk vrolijker
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:58:46 #182
521 ruby
Hell yeah!
pi_27115907
Die moeder van 'r kan ik me niet echt herinneren, alleen gezicht eigenlijk.
Maar ik kijk het ook pas sinds 12 jaar. Vroegah toen het op de Nederlandse buis was, keek ik het ook wel maar ik kan me er weinig van heugen.

Ow ja, nu ik toch bezig ben, ik vind auline haar nagels vind ik ook niet zo fris. Ze zien er altijd een beetje ranzig uit.

Even over de aflevering van gisteren: ik was bijna bang dat Tina met Billy in bed zou duiken.
pi_27116291
ik kijk altijd de Omnibus op zondag
dus ik weet officieel nog niets van Tina en Billy

ik kijk vanaf het begin, maar daarvan kan ik me ook weinig herinneren, dat komt pas bij de affaire van Den en het bedrog van Angie, dat was nog eens een verhaallijn
pi_27147138
Sinds gisteren is Jules elke woensdagavond op Ned. 1 te zien in 'Mr. Charity'.
pi_27149049
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:55 schreef J_TM het volgende:
Sinds gisteren is Jules elke woensdagavond op Ned. 1 te zien in 'Mr. Charity'.
??? Nee dank u!

Heb EE ook niet echt vanaf het begin gezien, bovendien ben ik alweer een hoop vergeten... Wat betreft dat 'zeiken.' Heerlijk toch? Zou véél erger zijn als niemand er iets van zei, dat betekent dat het de kijker ook niks doet, toch? Blijft dus staan dat Pauline een rolverandering moet krijgen want dit gaat mijn irri-grens te boven. Edoch, wij kijken vrolijk verder!
pi_27280680
GRANT KOMT TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ross Kemp to return
EastEnder Grant is back
Ross Kemp will return as Grant Mitchell later this year.

EastEnders has confirmed that Ross Kemp will reprise his role as Grant Mitchell for an explosive new storyline this autumn.
Ross Kemp's signing means that the Mitchell family (Peggy, Phil and Sam) will be back together on screen for the first time since his departure in October 1999.
Kemp said: "I have been away from EastEnders for almost six years now and have enjoyed myself enormously working on other dramas, but I have kept great memories of my time on the Square.
"I think it will be enormous fun to return to a show that I love and respect for a while to do some more work with some fantastic acting and writing talent."
Kate Harwood, Executive Producer for EastEnders, added: "We are so pleased that Ross will be back on the show. His character Grant Mitchell is one of the most iconic and popular in the history of soap.
"The impact of his return for the inhabitants of Walford should not be underestimated. It is going to be fireworks from the start."

http://www.bbc.co.uk/east(...)ws_20050523_n2.shtml

VET! Hoop wel dat ze er echt wat goeds van maken, anders is 't zonde, maar vooralsnog ben ik positief
  maandag 23 mei 2005 @ 17:20:43 #187
16715 Mylene
*schatje*
pi_27280773
Je bent me net voor Reticulin .

Ik las het gisteren al op DS, maar toen waren het nog geruchten.

Anyway, goed nieuws ja .
pi_27280836
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:20 schreef schatje het volgende:
Je bent me net voor Reticulin .

Ik las het gisteren al op DS, maar toen waren het nog geruchten.

Anyway, goed nieuws ja .
Ja, kwam er heel toevallig achter want lees dat nieuwsgedeelte nooit, maar vroeg me af of EE ook onderbroken wordt vanwege die BBC-stakingen...maar voorzover ik 't begrijp gaat EE vanavond gewoon door
  maandag 23 mei 2005 @ 17:36:31 #189
16715 Mylene
*schatje*
pi_27281232
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:22 schreef Reticulin het volgende:

[..]

Ja, kwam er heel toevallig achter want lees dat nieuwsgedeelte nooit, maar vroeg me af of EE ook onderbroken wordt vanwege die BBC-stakingen...maar voorzover ik 't begrijp gaat EE vanavond gewoon door
Klopt, de staking betreft voornamelijk het onderbreken van nieuwsuitzendingen.
pi_27346884
Vooralsnog een paar afleveringen gezien met een tamelijk hoog "Tokkie-gehalte!" De ontdekking door Billy van het prille geluk van Little Mo en Alfie was voorspelbaar, het gedonder kan beginnen nu Kat weer in the picture komt.
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:34:45 #191
521 ruby
Hell yeah!
pi_27354044
En als het goed is komen Sharon en Dennis binnenkort ook weer terug. Het oog wil tenslotte ook wat (ik heb het over Dennis he).
pi_27404463
Jessie Wallace geeft een openhartig interview in de laatste editie van OK.

Wat het 'Tokkkie-gehalte' van de laatste afleveringen betreft, de Millers zijn vanwege een rattenplaag naar hun oude buurt teruggegaan maar kregen allerminst een heldenontvangst.
Vooral Demi moest het ontgelden vanwege haar omgang met Leo; in ieder geval is duidelijk dat die twee niet bij elkaar zijn weg te slaan.

Classic quote: "Eigenlijk zou ik dat (zuurstof)apparaat door je strot moeten rammen"
Grant op ziekenbezoek bij de overspelige Phil.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 15:21:03 #193
521 ruby
Hell yeah!
pi_27408610
Gelukkig geen Pauline in de aflevering van gisteren. Pffiew..

Ik ben benieuwd hoe Cat gaat reageren op het feit dat Mo en Alfie een item zijn. Zal ze vanavond naar de Square komen?
pi_27430701
Kat kwam terug maar wilde weer weggaan omdat ze zich gepasseerd voelde; uiteindelijk heeft ze dat niet gedaan en begroette ze Alfie (die eerder een oplawaai kreeg van Billy) en Little Mo in de cliffhanger.
Inmiddels is duidelijk waarom de Millers niet op het Kertskaartenlijstje van de Raymonds staan; Keith en Clint waren ooit vrienden totdat ze in een dronken bui een deal sloten betreffende het runnen van een snackbar. Voor Clint betekende het afhaken van Keith een financiele strop en dat heeft hij hem nooit vergeven.
De mishandelde Leo wilde wegvluchten maar koos voor een leven in de Square met Demi en Alicia.

Mo: "Nou moet je eens goed luisteren, bemoeizuchrig kreng, ik weet dat m'n kleindochter hier is en als je niet ogenblikkelijk zegt waar dan ram ik dat clipbord door je strot."

Colette (celgenote met wie er duidelijk niet te spotten valt): "Ik dacht dat het hier verboden was voor huisdieren"
Kat: "Hoogste tijd om in bad te gaan"
Colette: "Hou je rommel van me bed"
Kat (tegen Mo): "Ze verdient een ram op d'r bek"

Mo: "En Alfie ?"
Kat: "Die is natuurlijk blij dat ie van me af is. Hij zei dat ik nog eens in de goot zou eindigen en hij had gelijk. En weet je, ik vind het er nog leuk ook."

Kat (tegen de barman): "Noem je dat een cocktail ? Ik kan nog steeds op m'n benen staan."
Mo:"Ga je nog mee naar huis ?"
Kat: "Ik dacht van niet."
Mo: "In dat geval blijf ik hier met jou zitten"
Kat: "Dan moet je me wel op een drankje trakteren"
Mo: "Is dit hoe je wil leven ? Drinken met ouwe lullen ?"
Kat: "Alsof het ooit anders is geweest"
Mo: "Dit is de Vic niet en dit zijn geen Jim en Alfie."
Kat: "Vertel mij wat, die cockails deugen niet."
Mo: "Je bent je leven aan het vergooien. Denk je soms dat je het in je eentje redt ?"
Kat: "Dat is mij de afgelopen zes maanden ook gelukt"
Mo: "En bent in de bak terchtgekomen."

Griffin (aan wie Kat nog huur moet betalen): "Je kunt niet blijven vluchten voor de waarheid, eens kom je jezelf tegen."

Kat: "Vuile trut, geef me m'n geld terug!"
Colette: "Het leven is hard, ik zie je wel op de hoek van de straat."

Billy: "Dus daarom wou je niet met me naar bed na de rechtszaak, ik was maar een opvullertje. Geef het maar toe, je hield niet van me"
Little Mo: "Zo zwart-wit ligt het niet."
pi_27477708
Stacey: "En, hoe is ie ?"
Little Mo: "Kijk nou eens, ze stuurt jou er nu op uit."
Stacey: "Nee echt niet, ik vind dat je recht hebt op je privacy."
Little Mo: "Mooi, dan hoef je ook geen vragen te stellen"
Stacey: "Okee, maar zo gemakkelijk kom je niet van Miss Marple af, ze gaat je achtervolgen."

Alfie (tegen Garry en Minty): "Ze is in de dertig"
Stacey (een tafel verderop): "Veertig dus"
Alfie: "Ze heeft een goed karakter"
Stacey: "Als een hond dus"
Alfie: "Ze heeft gevoel voor humor"
Stacey: "Ze is dus moddervet"
Alfie: "Stacey, waarom ga je niet buiten spelen ?"
Stacey: "Jullie zijn zielig"
pi_27510515
Alfie had een openhartig (?) gesprek met Kat en Little Mo met Billy, maar allebei ontkenden ze een nieuwe relatie te hebben.

Classic quote:
Janine: "Ach wat leuk, je gaat schoonmaken en dat doe je natuurlijk voor Natalie. Ga je al het vuil aanpakken ? Helaas verdwijnt niet alles met water en zeep."
En Paul maar denken 'Val een ander lastig'.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 14:11:37 #197
521 ruby
Hell yeah!
pi_27512499
Ik vond het wel een saaie aflevering, maar ja, hopelijk is het vanavond weer normaal.
pi_27540138
Kat: "We hebben heel wat uit te praten Zoe, ik wil echt alles weten en niet dat de anderen me vertellen wat je allemaal hebt aangericht."
Zoe: "Ik ga naar m'n werk."

Kat: "Ik weet dat je boos bent, je hebt daar alle reden toe maar ik heb liever dat je gewoon tegen me praat dan dat je me in onzekerheid achterlaat"
Zoe: "Ik ben niet boos"
Kat: "Dus daarom ontloop je me steeds, je bent blij me te zien"

Little Mo: "Het is uit Alfie, er is geen wij meer. Jij en Kat verdienen een tweede kans, ik sta alleen maar in de weg."
pi_27541129
Zucht, Little Mo stopt haar hoofd weer tussen de schouders en Kat isse...gewoon weer good old Kat. Niet echt iets nieuws eigenlijk. Ik vind trouwens Alfie beter te pruimen in gevoelige scènes dan als een uitgelaten popi-jopi. Goh, wat had Dot een kek jasje aan!
  woensdag 1 juni 2005 @ 14:07:58 #200
521 ruby
Hell yeah!
pi_27543527
Wedden dat het toch wel goed komt tussen Alfie en Mo?

Zal Zoë Kat uiteindelijk vertellen wat er daadwerkelijk gebeurd is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')