bronquote:The new Controller of the BBC who takes the helm of the channel this summer, has hinted that they may move EastEnders to a new timeslot.
I know when I read this I instantly thought "oh god, its Brookside and Channel 4 all over again"
However, Mr Fincham said "EastEnders will continue to be a crucial part of the BBC schedule. However, we have to find a timeslot thats right for the show"
Fincham, also responded to ITV1 controller Nigel Parker's comments recently that the BBC should stop whinging about the scheduling of Emmerdale, whom we all know have beaten Enders in several head to heads, like we all need reminding. He said "I'm not whinging about anything. If this is the type of battle we're going to engage in. Then I will bring loads of energy to it"
I think EastEnders should be moved to an 8pm timeslot for the four nights a week, taking them out of any of ITV's pathetic one hour "specials" of 200 times a week Emmerdale.
However, once its back on track, I'd like to see them take on Emmerdale again, although ITV would move it around the schedules to avoid looking embarrassed, which going by their recent comments and scheduling, they are setting themselves up for a pretty nasty fall in the future.
Dat vond ik niet vreemd, Stacey én Ruby hadden merkwaardig genoeg best wel een mooie tijd met z'n tweetjes en daarom hoefde Stacey geen geld van Johnny, hopend op meer contact met Ruby (en ook een beetje vaderlijke aandacht) en mogelijk werk in Scarlet. Zo is het op mij over gekomen dan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:21 schreef J_TM het volgende:
Stacey gaf Ruby een rondleiding door Walford (en haar ongezouten mening over Pauline en Dot) en hoefde daar vreemde genoeg geen geld voor.
Corrie en EastEnders worden niet tegen elkaar geprogrammeerd. Dat is een afspraak tussen ITV en de Beeb. Wat dus wel regelmatig gebeurt is een speciale aflevering van Emmerdale op hetzelfde tijdstip als EastEnders. Verplaatsen naar een ander tijdstip voorkomt dit. Tenzij ITV natuurlijk doorgaat met hun oorlogje.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:43 schreef Suko het volgende:
[..]
EE altijd uitzenden om 20.00 uur lijkt mij het beste, ik weet trouwens niet hoe laat die andere zeepjes beginnen.
quote:EastEnders will not be making a schedule move, despite rumours last week that it could be shifted to a new time slot in a bid to boost ratings. An EastEnders spokeswoman told DS: "Contrary to recent press reports EastEnders will not be changing its time slot." The show will continue to air four nights a week. Volgens digitalspy.uk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Who cares? Johnny moet gewoon mensen van bruggen af gooien, verder niks...:Pquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:46 schreef ruby het volgende:
Zal het nog goedkomen tussen Johnny en Tina?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:14 schreef Reticulin het volgende:
[..]
Who cares? Johnny moet gewoon mensen van bruggen af gooien, verder niks...:P
bronquote:Letitia Dean returning to 'EastEnders'
Letitia Dean has confirmed that she will be making a comeback to EastEnders later this year.
A spokeswoman for the BBC soap told DS: 'Letitia will be returning in early June.'
When asked about the news, the actress said: 'I'm really looking forward to coming back to EastEnders and working with the team.'
Letitia quit the soap for a second time last autumn, fearing being typecast.
An insider also revealed that Sharon's 'brother', Dennis, will be returning around the same time.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron
Dat klinkt al stukken beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de laatste tijd is 't best saai...maar ach, mag wel ff na alle opwinding de afgelopen maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
einde niet gezien? was een zeer korte terugkeerquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:29 schreef ruby het volgende:
Phil irriteert me nu al. Mag ie weg alstublieft?
ik heb zo'n flauw vermoeden dat de eerste keer dat Alfie en Mo met elkaar het bed induiken Kat binnen komt lopenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:26 schreef ruby het volgende:
Hoe lang duurt het nog voordat Alfie en Mo kenbaar maken dat ze gek op elkaar zijn? Of komt dat er niet van omdat Kat weer terug komt ofzo?
Waar ging dit over? Over Tina ofzo? Ik heb de aflevering van vrijdag namelijk gemist.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:40 schreef J_TM het volgende:
Voor: "Maak duidelijk dat ze geen speciale rechten heeft, dat jij de dienst uitmaakt. En dat haar van d'r kan echt niet meer, om nog maar van haar make-up te zwijgen."
Na: "Some girlfriends are better than others, of ze nou een fout kapsel hebben of niet."
Volhouden Suko! We slepen je er wel door heen.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:36 schreef Suko het volgende:
Heb exact hetzelfde wat betreft Alfie+kleine Mo, rolopvulling kennelijk. Ik erger me ook aan dat pubergedrag van Gerry en Minty. En Pauline kletst Sonia weer helemaal in de put, wat een zure druif! Terugkeer van Grant duurt nog eventjes, if any.Kemp chooses 'Ultimate Force' over 'Enders? Wordt een beetje EE-moe.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |