Het is een setjequote:Op donderdag 10 februari 2005 20:36 schreef Tokay het volgende:
Wat is er met die twee?
quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:49 schreef Yeahinho het volgende:
Pics van die Shannah?
Niet op uiterlijk gebied neem ik aan. Zij is toch geadopteerd en heeft momenteel dikke ruzie met de breukhoventjes?quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:57 schreef Detroit het volgende:
Breukhoven? Is het de dochter van die vrouw die met 100k+ euro is volgestouwd met plastisch chirurgische ingrepen, oftewel Connie Breukhoven?
Zie ergens wel overeenkomsten.
Ze is geadopteerd..quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet op uiterlijk gebied neem ik aan. Zij is toch geadopteerd en heeft momenteel dikke ruzie met de breukhoventjes?
quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:15 schreef Stranger het volgende:
[..]
En zij ziet er ook niet geweldig uit.
Ja, dat is Constanza, de geadopteerde dochter van de overleden zus van Connie.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:14 schreef Ole het volgende:
Ze is geadopteerd..
Maar is het niet een andere dochter die weg is? Shannah had het er iig over dat ze het aan haar moeder had verteld..
en weet je wat Connie zei?
"Nou kind, als jullie maar gelukkig zijn, dan ben ik dat ook"
Schaam je.quote:
-ze heeft geld ze is heel lief hoor!quote:
Haal SHO uit je AT dan!!!quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:31 schreef NiMAGiNE het volgende:
Who gives a shit?![]()
(sorry, kon me niet inhouden)![]()
Die rechter lijkt op die Karoltje die wel eens een foto in B&H post.quote:
Ik kan me zoiets nog wel herinneren, maar weet het niet zekerquote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:38 schreef Angelic1 het volgende:
Ging ie niet eerst met Priscilla "Brard"?
Volgens mij was dat een geintje hoor. Volgens mij hadden ze niks, maar die indruk werd wel gewekt in Patty's Posse.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:38 schreef Angelic1 het volgende:
Ging ie niet eerst met Priscilla "Brard"?
Zo hij is eindelijk uit de kast zie ik....quote:
bedankt, ik heb zojuist in mijn broek gepist van het lachenquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:15 schreef Stranger het volgende:
[..]
En zij ziet er ook niet geweldig uit.
Kan het wat minder?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:18 schreef Irish_Legend het volgende:
-knip-
Dacht idd hetzelfde net.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:15 schreef SEMTEX het volgende:
Ze lijken op elkaar
Tis net broer en zus. Yuck
Ach ja.. ik dacht laat ik ook weer eens een topicje openen in SHOquote:
Ze zijn toch allebei geadopteerd?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:15 schreef SEMTEX het volgende:
Ze lijken op elkaar
Tis net broer en zus. Yuck
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |